renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 1190 Adventure (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mix13
Vloženo 14.5.2023
Aktualizováno 17.5.2023
Zobrazeno 1 913x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Tak mám zase jinou motorku. Jinej posez jiný jízdní vlastnosti. Pro moje nynější jezdění do zahraničí ideál.

Motorka koupena od FIRMA:MOTO Šikule (Rodvínov)

Výška jezdce: 190 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda VFR 1200X Crosstourer: Viz níže.
Yamaha Tracer 9 / 900: Viz níže.

První dojmy - Moto na mě nejdřív působila po SV jako mastodont, ale po nasednutí, projetí pár zatáček jsem změnil názor a v helmě se šklebil jak malej. Advik je opravdu pohodlná motorka, má silnej V2 motor s kterym jsem si hned rozuměl, luxusní elektronický podvozek a je to opravdu dravec nic pomalýho a tězkopádnýho.

Motorku bych doporučil pro - Moto bych doporučil všem co mají rádi V2 motory a chtějí poměrně lehký (vzhledem k objemu motoru) cestovní stroj.

Doplňky na motorce - Padací rám
Blastery
Vyhřívané hefty
Boční hliníkové kufry
Gelové sedlo KTM PowerParts
Výfuk Mivv
Tmavý plexi štít
Rozšíření bočního stojanu
Centrální stojan

Recenze

KTM jsem zvolil po dlouhém hledání nějaké cestovnější motorky. Při výběru hrál roli objem a typ motoru (objem pod 900 a řadový 4-vál nechci). Pokukoval jsem taky po Yamaze Tracer 900 GT, Hondě VFR 1200 Crosstourer. Obě motorky mají své + a - (ostatně jako advik). Tracer by byl fajn, ale chtěl jsem přímější posez (moje záda už to na velký dálky nedávaj) a GT verze nebyly skoro k sehnání. Honda to už byla jiná, jen mě odradila váha, a neobratnost motorky a potvrdily mi to i testy na netu. + Obě motorky se nemohly rovnat s výbavou KTM.
Po 3500 Km jsem s Advikem skoro jedna ruka. Na posez jsem si zvyk a motor se chová skoro stejně jako u SV. Na motorce jsem našel pár nedostatků, ale nebude problém je vyřešit. Motoricky je i po 44 tKm v dobré kondici.
Na téhle potvoře je bomba jak se snadno ovládá. Vím je na ní fůra elektonickejch berliček, ale testoval jsem ji na režim sport a tady už vám do řízení skoro nic nekecá.
Jediný mínus je, že na svižný cestování nejde použít právě režim sport (pro motor), prože při nižší kontrole trakce žere nehorázně zadní gumu. Je ale možný že to bylo stářím gumy (po předchozím majiteli cca 60% a 4 roky stará). Uvidím po přezutí jak bude guma mizet. Tohle může ale souviset i s mojim jízdnim stylem, SV jsem jezdil 11 sezón a gumy jsem nešetřil.
Jinak na cestování můžu jen doporučit. Má pohodlný sedlo, fajn posez (nutno si upravit podle sebe) a ani po 650 Km za den jsem nebyl zničenej. Celkem jsme s klukama ujeli 2500 km za 4,5 dne. Pokud se to někomu zdá málo tak dodám, že to bylo po silnicích 2. a 3. třídy, trasa Východní Čechy - Rakousko - Severní Itálie (hlavně Dolonity!). Takže si myslím že otestováno na plno.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
JirkaRi
JirkaRi napsal 17.05.23 v 08:33 8b.

Se spotřebou pneumatik se musíš smířit, ta LC8čka je prostě kvůli krouťáku žere. Spolehlivosti se neboj. Už jsem viděl motor s 300.000 km.

Sete
Sete napsal 15.05.23 v 07:17 10b.

Pěkná

Jen malá poznámka, motorka má elektronicky nastavitelný podvozek, ale není semi-aktivní

Více komentářů



TOPlist