
Ducati Multistrada V4 Rally vs. BMW R 1250 GS Adventure Trophy: Světoběžníci, kt...
27.09.2023
27.09.2023
01.03.2021
11.01.2021
16.03.2020
22.11.2023
01.02.2023
01.11.2022
14.07.2022
04.07.2021
24.03.2021
02.10.2020
30.06.2020
07.02.2019
06.11.2018
2019 | 2020 | 2021 | 2023 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 1254 cm3 | |||
Výkon | 100 kW (136 koní) | |||
Výkon při otáčkách | 7750 ot/min | |||
Točivý moment | 143 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Boxer | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 102.5 mm | |||
Zdvih | 76 mm | |||
Kompresní poměr | 12.5 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |||
Typ rámu | Samonosný | |||
Materiál rámu | ocel | |||
Zdvih předního odpr. | 210 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 220 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 305 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 19 " | |||
Zadní kolo | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | 120/70R19 | |||
Rozměr zadní pneu | 170/60R17 | |||
Rozvor | 1504 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 24.9 ° | |||
Závlek předního kola | 95.4 mm | |||
Výška sedla | 890 mm | |||
Výška sedla max | 910 mm | |||
Suchá hmotnost | 268 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | 268 kg | |||
Užitečná hmotnost | 217 kg | |||
Objem nádrže | 30 l | |||
Rezerva | 4 l | |||
Spotřeba | 4.75 l/100 km | |||
Maximální rychlost | 200 km/h | |||
První cena | 564000 Kč | 464000 Kč | 467000 Kč | 485750 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 606959 Kč | - | |
Výměna motorového oleje | 10000 Km |
Od Garides(2021)
Od spaider(2019)
Od Kohouťák(2019)
Od Kohouťák(2019)
Od Kohouťák(2019)
Od AdventureGS1(2019)
Od Kohouťák(2019)
Od Kohouťák(2019)
Od Kohouťák(2019)
Od Renca_DL1000(2019)
Kaukaz 2023
Gamiro trip Bosna- Chorvatsko- Maďarsko
Trip Západní Čechhy
Od hladkých po špunty. Vyzkoušeli jsme t...
Moto trip Šumava
Motosraz Týnec nad Labem 8.10.2022
BMW R 1150 GS vs R 1250 GS, srovnání po ...
Nordkapp 1. časť
motoexpedice španělsko 2022 ponorka 4
Motoexpedice Španělsko 2022
Motoexpedice Španělsko 2022 DÍL 2 zasypá...
Jaké byly BMW Motorrad Days v Berlíně?
motobox.EU 1.DIL motoexpedice španĺlsko ...
Jak se nabalit na motodovolenou
Top moto oblečení na léto, dámské i páns...
travel event czech
Moto výlet pod stanem / květen 2022
MOTO TRIP 1.4. 2022 český RÁJ | czech re...
Test BMW R 1250 GS: nastavitelné Rallye ...
Test BMW R 1250 GS: TFT displej
První servis R 1250 GS
Jak si vybrat a nakonfigurovat cestovní ...
Moto výlet rozhledna Kraví hora u Bořetic
Novinky BMW na vlastní oči: Oslava čtyři...
Chci boxer BMW, ale jaký mám vybrat podv...
Test BMW R1250 GS Adventure HP: Cestován...
Nové světlo BMW R 1250 GS
Povídání o nových režimech BMW R 1250 GS...
BMW představuje adaptivní tempomat pro m...
Potomci legend: BMW R 1250 GS vs. Honda ...
Ducati Multistrada 1260 Enduro vs. BMW R...
Norsko 2019
BMW R 1250 GS HP
Kamera Garmin virb ultra 30
BMW R 1250 GS Adventure
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Německé, rakouské | Kardany LC | 59 | 26.4.2025 19:36 | ||
Výběr moto | ATAS vs GS nebo | 57 | 11.3.2025 12:02 | ||
Silniční cestovní | jaký používáte TOP CASE na 1250 | 9 | 22.2.2025 18:58 | ||
Italské | Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat a BMW včetně modelů 2024 - Opava | 1 | 23.4.2024 14:03 | ||
Silniční cestovní | Vibrování řídítek | 10 | 8.4.2024 13:26 | ||
Silniční cestovní | ESA R1250GSA | 3 | 18.3.2024 10:06 | ||
Opravy a údržba | Diagnostika na servis r1250gsa | 10 | 30.1.2024 12:24 | ||
Silniční cestovní | Nejnižší cesťák Poraďte | 20 | 12.1.2024 11:08 | ||
Silniční cestovní | Havarijní pojištění | 20 | 14.12.2023 15:14 | ||
Enduro & funbike | přechod BMW R 1200 GSA na R 1250 GSA | 11 | 14.10.2023 21:02 | ||
Enduro & funbike | R1250GS gumy | 11 | 12.10.2023 12:55 | ||
Pojeď taky | transport moto Portugalsko Faro říjen 2023 | 1 | 10.10.2023 00:51 | ||
Pojeď taky | transport motorek Chorvatsko/Sardinie - květen 2023 | 1 | 22.4.2023 05:16 | ||
Technika | Daruji jeté pneu na GS LC - neaktuální | 3 | 19.4.2023 23:02 | ||
Opravy a údržba | Plech mezi lamely do spojky na BMW LCčko | 5 | 17.3.2023 17:59 | ||
Pojeď taky | Léto 1-9 7 2023 | 20 | 10.3.2023 10:04 | ||
Pojeď taky | Maroko Duben 2023 | 3 | 25.2.2023 16:35 | ||
Silniční cestovní | R 1250 GS problémy s prevodovkou | 2 | 29.1.2023 17:24 | ||
Opravy a údržba | Odvzdušnění tunelu kardanu | 15 | 28.1.2023 19:07 | ||
Enduro & funbike | Mitas E07+ vzadu a na co předek | 38 | 25.1.2023 20:54 |
Tohle je Concorde mezi letadly. Blackbird mezi stíhačkami. F1 mezi auty. Sršňovými slovy: " ... až z...
Po necelých 4 rokoch som si splnil sen a zajtra si idem pre nového Advika...
Původně jsem novou Bramboru vůbec nechtěl, ale potom mi to přišlo jako docela dobrý nápad.
Moto je v černém provedení se zlatými nástřiky. Má všechno, co verze Adventure nabízí mimo hliníkové...
Moje 3. GS.Po 1200 ADV LC 2015 jsem se rozhodl pro změnu.
Rozloucil jsem se s milenkou, a nasel jsem si manzelku P.S. Omlouvam se za mou cestinu
Tak jsem si splnil klukovský sen a zároveň zaléčil krizi středního věku.Tomu říkám výhra.
Po pár letech ježdění s Goldwingem jsem nakonec skončil u stroje, u kterého končí spousta starších m...
Je to právem uznávané asi nejlepší cestovní enduro na celém světě.
Jak už to tak bývá, nikdy neříkej nikdy...
HP 1250 advik, příjemná motorka s pěknou výbavou, pěkné a pohodlné poježdění.
Po pár letech ježdění s Goldwingem jsem nakonec skončil u stroje, u kterého končí spousta starších m...
Bmw r 1250 gs adventure HP. Kdo zná ví. Kdo jezdí chápe.
Je to mazel zatim se jen seznamujem
R1250GS ADV triple black František II.
Jak už to tak bývá, nikdy neříkej nikdy...
Miluju ji, víc toho sem nenapíšu.
Velkej, těžkej, pohodlnej cesťák s možností lehkého offroadu.
Po ujetych 72tkm s predchozi R1250Gsa jsem se rozhodnul skocit do uplne stejny moto. Nastesti jsem c...
prešiel som GS 1200 LC na adventúru vzhľadom na moju výšku a spôsob cestovania. Je to pre mňa pohodl...
Vyjížďka s Jirkou přes Písek na Šumavu a na skok do sousedního Německa, navštívení vesničky Lučina ...
Servis v BMW oleje brzdovka a přezutí motorky
Původní plán jsme museli změnit protože týden před odjezdem na 3 pasech napadl sníh. A tak padla vo...
Je to asi tři týdny, co jsme se vrátili s kamarádem ze Skotska a na tachometru se objevila cifra 10 ...
Když se léto zeptá, co jsi dělal v zimě? No já montoval doplňky. Protože GS, bez toho to nejde :-P ...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.1/10 |
Průběh výkonu | 9.0/10 |
Vibrace | 8.3/10 |
Převodovka | 7.9/10 |
Mechanická hlučnost | 7.2/10 |
Zvuk | 8.1/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.2/10 |
Těsnost tlumičů | 9.0/10 |
Tuhost rámu | 9.1/10 |
Jízda | |
Sport | 7.6/10 |
Město | 7.8/10 |
Cestování | 9.2/10 |
Terén | 7.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.4/10 |
Ceny servisu | 4.3/10 |
Servisní síť | 6.9/10 |
Dostupnost dílů | 7.8/10 |
Nabídka doplňků | 8.4/10 |
Servisní intervaly | 8.4/10 |
Terén | |
Brodivost | 10.0/10 |
Výška | 10.0/10 |
Ochrana motoru | 8.0/10 |
Skoky | 5.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.7/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.8/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.3/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1300 GS | Nějak mě nechytla za srdíčko, je divná. 9.7.2024 edit: tak už představili 1300 GSA, ona ta obyč 1300 vlastně není tak divná. Když vidím tu GSA tak je vlastně celkem pěkná. |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo | Jako motorka lehoučká, přijemná, ale divné vybrace od předního kola a přeci jen výkon 75 kw žádnej šlágr, no a zase ten řetěz. |
Triumph Tiger 1200 GT | Nějak mi ta motorka nesedla, připadal jsem si tam jak na bydle a při každém zabrždění jsem myslel, že mi žena skočí za krk :-) |
Ducati Multistrada V4 Rally | Hlavně cena nejen samotného motocyklu, ale i doplňků, řetěz. |
Harley Davidson Pan America 1250 | Servisní interval po 8tis km, řetěz a když jsem vyděl v jaké výšce jsou upevněny boční kufry tak si myslím, že se o dost zhorší těžiště. |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo | |
Triumph Tiger 1200 Rally | |
KTM 1290 Super Adventure | Recenze na výhřev zadnice |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Vysoký posez, nebyla nabídka zajímavého kousku |
Triumph Tiger 1200 GT | Nějak mi nesedla, vzhled se mi nelíbil, předchozí generace byla lepší |
Triumph Tiger 1200 Rally | |
Ducati Multistrada V4 / S | |
KTM 1290 Super Adventure | |
Triumph Tiger 1200 XC | Pro prodejce sem byl neviditelny |
BMW K 1600 GT | Na sotoline nic moc :) |
KTM 1290 Super Adventure R | Asi hlavne proto, ze nema kardan, pro dva me prisla mensi a kamarad si koupil novou 790 a docela se s ni natrapil (jako druhe den prestalo svitit svetlo napr.) |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo | Komplikované ovládanie a nastavenie, BMW lepší konfort na cestách, skvele vyladená motorka pre moje potreby. Afrika ja viac na terén a ja som v teréne presne asi tých 20-30%. z mojich ciest. |
BMW R 1250 GS | Advík má větší nádrž, lepší ochranu před povětrnostními vlivy, lepší ochranu motorky (horní padací rám) |
BMW R 1250 GS | Rozhodlo více cestování a plná výbava u modelu Adventure |
KTM 1290 Super Adventure R | Detaily zpracován oproti BMW a nechci se zabít :-) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Harley Davidson RA Pan America 1250 | |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Nulová informace od předního kola - když se řítím do škarpy, tak bych to rád věděl. |
KTM 1290 Super Adventure R | KTM je prostě KTM vyšší,taková jiná |
Moto Guzzi Stelvio | Ta motorka umí vše, vyřeší vše, a to je vše pánové :-) Tak nějak bych ji popsal na jednu stranu skvělá na druhou tak nějak nezlobí a bez emocí. Někdy příště s BMW. |
Honda Monkey 125 | Obě mají naležato umístěný motor, tedy podobnou konstrukci, ale stejná cesta na Mankyně je větším dobrodružstvím. |
Honda XL 1000V Varadero | Vyšší pořizovací cena, má ji každý, nechtěl jsem boxer. |
Triumph Tiger 1200 Rally | Je to top motorka, ovlada sa urcite lahsie kvoli tazisku... len zas ta cena :D v danom case bola ponuka aj jazdenych strasne slaba a extremne predrazena |
KTM 1290 Super Adventure R | Cena |
Honda NT1100 | Cena a neustálé svolávací akce na opravy |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Nikdy jsem nechtěl, dokud jsem nevyzkoušel a nezestárnul. Max pohodlí, vše ok...teda až na monstrózní rozměry ( což by nevadilo), ale cena cca 640 000 plus doplnky není zrovna ideální na cesty, kam mám namířeno. |
BMW R 1250 R | Kolos |
Triumph Tiger 1200 Rally | Je to vynikající motorka, ale má ji téměř každý |
Suzuki V-Strom 800DE | Cena |
Triumph Tiger 1200 Rally | Zde rozhodla cena a fakt, že BMW má každý a je to trochu nuda |
KTM 1290 Super Adventure R | Pocitově velká kráva za ještě větší peníze... |
KTM 1190 Adventure | GS je pro mě takové \"dědkovské\" zatím , KTM mě uchvátilo motorem a celkově sportovnějším stylem . |
KTM 1290 Super Adventure R | Nižší výkon, vhodnější spíš na delší cesty.. |
KTM 1290 Super Adventure | Pro důchodce |
Ducati Multistrada V4 / S | nižší výkon, chtěl jsem méně okoukanou, ale myslím, že GS je pecka |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | Mark09 | bmw-service-recall-r.pdf | 238 KB | BMW Service Recall Třmen kotoučové brzdy |
2019 | dmundy | manual-1250-hp.pdf | 871 KB | Návod k obsluze HP |
2019 | dmundy | manual-1250.pdf | 3.3 MB | |
2019 | Kohouťák | bmw_nav_vi_om_en.pdf | 1.6 MB | Návod na BMW motonavigace . |
2018 | g27 | shifthead-torques.pdf | 273 KB | Utahovací momenty 2018+ |
2018 | g27 | shifthead-torques.pdf | 273 KB | Utahovací momenty 2018+ |