
Chci boxer BMW, ale jaký mám vybrat podvozek? Srovnání pěti BMW R 1250
01.03.2021
04.07.2021
24.03.2021
02.10.2020
30.06.2020
07.02.2019
06.11.2018
2019 | 2020 | 2021 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 1254 cm3 | ||
Výkon | 100 kW | ||
Výkon při otáčkách | 7750 ot/min | ||
Točivý moment | 143 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Boxer | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 102.5 mm | ||
Zdvih | 76 mm | ||
Kompresní poměr | 12.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||
Typ rámu | Samonosný | ||
Materiál rámu | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 210 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 220 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 305 mm | ||
Přední třmen | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 19 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 120/70R19 | ||
Rozměr zadní pneu | 170/60R17 | ||
Rozvor | 1504 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 24.9 ° | ||
Závlek předního kola | 95.4 mm | ||
Výška sedla | 890 mm | ||
Výška sedla max | 910 mm | ||
Suchá hmotnost | 268 kg | - | |
Pohotovostní hmotnost | 268 kg | ||
Užitečná hmotnost | 217 kg | ||
Objem nádrže | 30 l | ||
Rezerva | 4 l | ||
Spotřeba | 4.75 l/100 km | ||
Maximální rychlost | 200 km/h | ||
První cena | 564000 Kč | 464000 Kč | 467000 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 606959 Kč | - |
Výměna motorového oleje | 10000 Km |
Od Renca_DL1000(2019)
Od Kohouťák(2019)
Od Kohouťák(2019)
Od Kohouťák(2019)
Od rline(2019)
Od AdventureGS1(2019)
Od Kohouťák(2019)
Od Kohouťák(2019)
Od Kohouťák(2019)
Od spaider(2019)
Moto výlet pod stanem / květen 2022
MOTO TRIP 1.4. 2022 český RÁJ | czech re...
Test BMW R 1250 GS: nastavitelné Rallye ...
Test BMW R 1250 GS: TFT displej
První servis R 1250 GS
Jak si vybrat a nakonfigurovat cestovní ...
Moto výlet rozhledna Kraví hora u Bořetic
Novinky BMW na vlastní oči: Oslava čtyři...
Chci boxer BMW, ale jaký mám vybrat podv...
Test BMW R1250 GS Adventure HP: Cestován...
Nové světlo BMW R 1250 GS
Povídání o nových režimech BMW R 1250 GS...
BMW představuje adaptivní tempomat pro m...
Potomci legend: BMW R 1250 GS vs. Honda ...
Ducati Multistrada 1260 Enduro vs. BMW R...
Norsko 2019
BMW R 1250 GS HP
Kamera Garmin virb ultra 30
BMW R 1250 GS Adventure
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Německé, rakouské | Jaká na cestování: R 1200/1250 GS Adv nebo R 1200/1250 RT | 28 | 11.4.2022 23:19 | ||
Enduro & funbike | Mitas E07+ vzadu a na co předek | 22 | 25.3.2022 17:23 | ||
Německé, rakouské | Test BMW R 1250 GSA | 42 | 17.2.2022 13:09 | ||
Vybavení | Párování s TFT na BMW GS1250 Adventure | 8 | 16.12.2021 23:52 | ||
Enduro & funbike | Mini Rally | 16 | 7.12.2021 08:03 | ||
Enduro & funbike | Sardinie-aktuálně | 0 | 7.9.2021 23:20 | ||
České | Sardinie-12-23/9 | 0 | 7.9.2021 23:07 | ||
Zážitky z cest, rady | Kdy si škrtnu | 102 | 28.5.2021 17:47 | ||
Silniční cestovní | startování po zimě | 25 | 18.4.2021 19:40 | ||
Německé, rakouské | Manažer příslušenství ezCan pro BMW | 9 | 21.3.2021 16:37 | ||
Silniční cestovní | Spoiler na plexi štít Touratech | 3 | 21.2.2021 09:23 | ||
Silniční cestovní | Tak fakt mám na to jiný názor | 115 | 27.9.2020 19:30 | ||
Opravy a údržba | Jutubový test 25 ADV pneumatik: 2020 Adventure Tire Shootout by ChapMotocom | 8 | 28.5.2020 09:11 | ||
Silniční cestovní | Anakee Wild vs Karoo 3 | 4 | 8.12.2019 18:14 | ||
Začínáme | GSA 1250 ako prvá motorka | 37 | 17.3.2019 13:38 | ||
Smetiště | Sud piva | 147 | 3.2.2019 09:02 |
Tohle je Concorde mezi letadly. Blackbird mezi stíhačkami. F1 mezi auty. Sršňovými slovy: " ... až z...
Po necelých 4 rokoch som si splnil sen a zajtra si idem pre nového Advika...
Původně jsem novou Bramboru vůbec nechtěl, ale potom mi to přišlo jako docela dobrý nápad.
Moto je v černém provedení se zlatými nástřiky. Má všechno, co verze Adventure nabízí mimo hliníkové...
Moje 3. GS.Po 1200 ADV LC 2015 jsem se rozhodl pro změnu.
Tak jsem si splnil klukovský sen a zároveň zaléčil krizi středního věku.Tomu říkám výhra.
Rozloucil jsem se s milenkou, a nasel jsem si manzelku P.S. Omlouvam se za mou cestinu
Je to právem uznávané asi nejlepší cestovní enduro na celém světě.
Splněný klukovský sen.. Čekal jsem na ní 12 týdnů a šetřil, to snad ani nemůžu napsat..
Skvěle ovladatelná,pohodlná motorka s úžasným motorem vhodná na cestování kdekoli si řeknete.
Cestovni mamut, etalon tridy, cestovatel.
Parádna turistická motorka, vhodná na dlhé výlety ale aj každodenné jazdenie.
Nechci se opakovat,všechno už tu bylo napsáno...Prostě Gé eSo!!!
Velká, těžká ale krásně ovladatelná. Rychlá i pohodlná. Spokojenost a splněný sen :)
Cestovní koráb, který se nezalekne jet na kteroukoliv světovou stranu.
Skvelý cestovateľ, pohodlná a zvládne aj nejaké tie šotolinky. Rokmi vyladený stroj.
Splněný sen, konečně pořádná spolehlivá motorka na cestování.
Tohle je Concorde mezi letadly. Blackbird mezi stíhačkami. F1 mezi auty. Sršňovými slovy: " ... až z...
Pro mě velice znatelná změna oproti staršímu stroji. Jsem opravdu spokojen a splnil jsem si sen.
Skvělá a velmi pohodlná motorka pro dlouhé cestování, první návštěva prodejny a hned bylo jasné s čí...
Dneska bylo pekne, tak sem vyrazil vyzkouset masinu. Co se tyce pneumatik, tak na peknem asfaltu opr...
Nejakým zázrakom sa mi podarilo zohnať pneumatiky Dunlop Trailmax Mission (problém je hlavne s predn...
Po najetí 777 km jsem nechal udělat 1. garančku s výměnou olejů a filtrů.
Zakoupeno. Vyzvednutí a přihlášení.
Ta zima je fakt dlouhá... :[ [lol]
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.8/10 |
Průběh výkonu | 8.7/10 |
Vibrace | 7.9/10 |
Převodovka | 7.8/10 |
Mechanická hlučnost | 7.0/10 |
Zvuk | 8.2/10 |
Spolehlivost | 8.8/10 |
Brzdy | 8.7/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Těsnost tlumičů | 8.9/10 |
Tuhost rámu | 8.9/10 |
Jízda | |
Sport | 7.2/10 |
Město | 7.7/10 |
Cestování | 8.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.3/10 |
Ceny servisu | 4.4/10 |
Servisní síť | 6.7/10 |
Dostupnost dílů | 7.7/10 |
Nabídka doplňků | 8.1/10 |
Servisní intervaly | 8.1/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.4/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.6/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.4/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.9/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.8/10 |
Světla | 9.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Triumph Tiger 1200 XC | Pro prodejce sem byl neviditelny |
BMW K 1600 GT | Na sotoline nic moc :) |
KTM 1290 Super Adventure R | Asi hlavne proto, ze nema kardan, pro dva me prisla mensi a kamarad si koupil novou 790 a docela se s ni natrapil (jako druhe den prestalo svitit svetlo napr.) |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo | Komplikované ovládanie a nastavenie, BMW lepší konfort na cestách, skvele vyladená motorka pre moje potreby. Afrika ja viac na terén a ja som v teréne presne asi tých 20-30%. z mojich ciest. |
BMW R 1250 GS | Advík má větší nádrž, lepší ochranu před povětrnostními vlivy, lepší ochranu motorky (horní padací rám) |
BMW R 1250 GS | Rozhodlo více cestování a plná výbava u modelu Adventure |
KTM 1290 Super Adventure R | Detaily zpracován oproti BMW a nechci se zabít :-) |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo | Menší nádrž než u ADV, GS je lepší na silnici |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo | posed |
Ducati Multistrada 1260 Enduro | jízdní vlastnosti - nevyspitatelné chování |
Ducati Multistrada 1260 | Nepohodlný posed ale je to subjektivní jen mojemu zadku se to nelíbilo, navíc moc vysoko posez |
BMW R 1250 RS | GS je prece vice universalni a pohodlny |
BMW K 1600 GTL | Moc vysoká a těžká |
Ducati Multistrada 1260S | Nejbližší prodejce a servis v Brně,pro mě zbytečně daleko. |
KTM 1290 Super Adventure | Bylo mi řečeno prodejcem v Německu,že jsou strašně poruchové a řeší jednu reklamaci za druhou. |
BMW R 1250 GS Adventure | Varianta Rallye. Barevně moc cirkus a zlatá kola fakt ne. Ale kvůli častým výletům mimo asfalt bych ji vzal, kdyby měla umírněnější barvy. |
Ducati Multistrada 1260 Enduro | Řetěz. Obavy ze spolehlivosti náladové Italky. Blinkry v blastrech. |
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Spo | Řetěz. Málo síly. Nic moc pohodlná sedačka. Barevné kombinace pro cirkus (kromě černého matu) |
KTM 1290 Super Adventure R | Řetěz. Trochu mne i vyděsila informace o jisté nespolehlivosti a určité pravděpodobnosti nákladů na opravu motoru kolem 30t.Km. Mám rád zátah odspodu a úplně mě nebaví točit vysoké otáčky, dávám přednost tiché síle... A nemusím oranžovou :-) |
KTM 1190 Adventure R | Řetěz vs kardan a savle vs telelever |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
KTM 1290 Super Adventure | Vše jsem vysvětlil v prvním videu níže. |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | |
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Cena, váha, dostupnost |
KTM 1090 Adventure | Vyšší hmotnost a poměrně pro mne nesmyslná cena. |
BMW R 1250 GS | dal jsem si na advíkovi pár stovek km a nějaký offroad a na hraní to moc není...je to fakt tanker...polykač km a já chci trošku víc blbnout :) dokud můžu |
Harley Davidson FXFBS Softail Fat Bob 114 | Kamarád mi ukázal HD, no a už nebylo cesty zpět. |
KTM 1290 Super Adventure R | |
BMW K 1600 GT | Káčko je hezčí a raději zůstanu na asfaltu |
KTM 1290 Super Adventure | více než 20 let poslouchám od kámoše GéeSo ... GéeSo, tak jsem si asi postavil hlavu abych možná nemusel poslouchat "já Ti to říkal", ale i cena je vyšší, protože jsem ujetý na různé "fičury" a BMW je nabízí, takže +toto a +tamto ... |
BMW S 1000 XR | Vysoká cena,a nakonec zaujalo XR uvidíme za 5let |
Ducati Multistrada 1200 Enduro | BMW jsou bezpochyby technicky skvělé stroje, leč tomu přísně technickému designu jsem nepřišel na chuť. |
BMW R 1250 GS | Větší váha a nevyužiji velkou nádrž. |
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | potkávám jich spousty a ten zobák není moje gusto,obava z ceny ND a servisu |
BMW R 1250 GS Adventure | Varianta Rallye. Barevně moc cirkus a zlatá kola fakt ne. Ale kvůli častým výletům mimo asfalt bych ji vzal, kdyby měla umírněnější barvy. |
KTM 1290 Super Adventure | Hodně jsem ji chtěl a stále jsem neměl možnost se na ni svézt. Až do září, kde mi ji v Inveltu na hoďku půjčili. Byl jsem zvědavý na proměnné časování, těch 100kW a 143Nm ...no a ...nic. Jako bych ani nepřesedal ze své GS 1200 LC se svými 105tis. km |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Cena |
Honda CRF1000L Africa Twin |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | Mark09 | bmw-service-recall-r.pdf | 238 KB | BMW Service Recall Třmen kotoučové brzdy |
2019 | dmundy | manual-1250-hp.pdf | 871 KB | Návod k obsluze HP |
2019 | dmundy | manual-1250.pdf | 3.3 MB | |
2019 | Kohouťák | bmw_nav_vi_om_en.pdf | 1.6 MB | Návod na BMW motonavigace . |