
Test BMW R1250 GS Adventure HP: Cestování první třídou
11.01.2021
2019 | 2020 | 2021 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 1254 cm3 | ||
Výkon | 100 kW | ||
Výkon při otáčkách | 7750 ot/min | ||
Točivý moment | 143 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6250 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Kapalina | ||
Uspořádání válců | Boxer | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | DOHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 102.5 mm | ||
Zdvih | 76 mm | ||
Kompresní poměr | 12.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | ||
Typ rámu | Samonosný | ||
Materiál rámu | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 210 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 220 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 305 mm | ||
Přední třmen | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 19 " | ||
Zadní kolo | 17 " | ||
Rozměr přední pneu | 120/70R19 | ||
Rozměr zadní pneu | 170/60R17 | ||
Rozvor | 1504 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 24.9 ° | ||
Závlek předního kola | 95.4 mm | ||
Výška sedla | 890 mm | ||
Výška sedla max | 910 mm | ||
Suchá hmotnost | 268 kg | - | |
Pohotovostní hmotnost | 268 kg | ||
Užitečná hmotnost | 217 kg | ||
Objem nádrže | 30 l | ||
Rezerva | 4 l | ||
Spotřeba | 4.75 l/100 km | ||
Maximální rychlost | 200 km/h | ||
První cena | 564000 Kč | 464000 Kč | 467000 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 606959 Kč | - |
Výměna motorového oleje | 10000 Km |
Od Renca_DL1000(2019)
Od Kohouťák(2019)
Od Kohouťák(2019)
Od Kohouťák(2019)
Od AdventureGS1(2019)
Od rline(2019)
Od Kohouťák(2019)
Od Kohouťák(2019)
Od Kohouťák(2019)
Test BMW R1250 GS Adventure HP: Cestován...
Nové světlo BMW R 1250 GS
Povídání o nových režimech BMW R 1250 GS...
BMW představuje adaptivní tempomat pro m...
Potomci legend: BMW R 1250 GS vs. Honda ...
Ducati Multistrada 1260 Enduro vs. BMW R...
Norsko 2019
BMW R 1250 GS HP
Kamera Garmin virb ultra 30
BMW R 1250 GS Adventure
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Německé, rakouské | Jaká na cestování: R 1200/1250 GS Adv nebo R 1200/1250 RT | 17 | 24.2.2021 16:52 | ||
Silniční cestovní | Spoiler na plexi štít Touratech | 3 | 21.2.2021 09:23 | ||
Vybavení | Párování s TFT na BMW GS1250 Adventure | 7 | 31.10.2020 08:33 | ||
Silniční cestovní | Tak fakt mám na to jiný názor | 115 | 27.9.2020 19:30 | ||
Opravy a údržba | Jutubový test 25 ADV pneumatik: 2020 Adventure Tire Shootout by ChapMotocom | 8 | 28.5.2020 09:11 | ||
Německé, rakouské | Manažer příslušenství ezCan pro BMW | 7 | 28.4.2020 10:02 | ||
Silniční cestovní | Anakee Wild vs Karoo 3 | 4 | 8.12.2019 18:14 | ||
Začínáme | GSA 1250 ako prvá motorka | 37 | 17.3.2019 13:38 | ||
Smetiště | Sud piva | 147 | 3.2.2019 09:02 |
Po necelých 4 rokoch som si splnil sen a zajtra si idem pre nového Advika...
Původně jsem novou Bramboru vůbec nechtěl, ale potom mi to přišlo jako docela dobrý nápad.
Moto je v černém provedení se zlatými nástřiky. Má všechno, co verze Adventure nabízí mimo hliníkové...
Tak jsem si splnil klukovský sen a zároveň zaléčil krizi středního věku.Tomu říkám výhra.
Rozloucil jsem se s milenkou, a nasel jsem si manzelku P.S. Omlouvam se za mou cestinu
Je to právem uznávané asi nejlepší cestovní enduro na celém světě.
Splněný klukovský sen.. Čekal jsem na ní 12 týdnů a šetřil, to snad ani nemůžu napsat..
Skvěle ovladatelná,pohodlná motorka s úžasným motorem vhodná na cestování kdekoli si řeknete.
Moje 3. GS.Po 1200 ADV LC 2015 jsem se rozhodl pro změnu.
Krásná, silná, pohodlná. No ano, má to každej, ale po svezení Vám bude janý proč.
Má divoká žirafa...Jen škoda toho že není více času.. . . .
Vedel jsem do ceho jdu. Mam najeto od prodejce domu 150km vi co jsem chtel a mam podle mne jednu z n...
Rozum? Nerozum? Nadšení? Nenadšení? Tak hmoty víc !! ještě víc? Pučmeloun je to u nás doma Přezdív...
Je to právem uznávané asi nejlepší cestovní enduro na celém světě.
Rozloucil jsem se s milenkou, a nasel jsem si manzelku P.S. Omlouvam se za mou cestinu
Po necelých 4 rokoch som si splnil sen a zajtra si idem pre nového Advika...
Skvěle ovladatelná,pohodlná motorka s úžasným motorem vhodná na cestování kdekoli si řeknete.
Krásná, silná, pohodlná. No ano, má to každej, ale po svezení Vám bude janý proč.
Top on the world !!! Nejlepsi motorka ktera mi dela obrovskou radost tesim se na kazdou jizdu
Moto je v černém provedení se zlatými nástřiky. Má všechno, co verze Adventure nabízí mimo hliníkové...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.4/10 |
Průběh výkonu | 8.6/10 |
Vibrace | 7.7/10 |
Převodovka | 7.4/10 |
Mechanická hlučnost | 6.9/10 |
Zvuk | 8.4/10 |
Spolehlivost | 8.3/10 |
Brzdy | 8.3/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.7/10 |
Těsnost tlumičů | 8.5/10 |
Tuhost rámu | 8.5/10 |
Jízda | |
Sport | 7.1/10 |
Město | 7.9/10 |
Cestování | 8.6/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 4.0/10 |
Ceny servisu | 4.3/10 |
Servisní síť | 6.7/10 |
Dostupnost dílů | 7.3/10 |
Nabídka doplňků | 7.8/10 |
Servisní intervaly | 7.8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.2/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.2/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.9/10 |
Ochrana spolujezdce | 7.6/10 |
Světla | 8.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo | posed |
Ducati Multistrada 1260 Enduro | jízdní vlastnosti - nevyspitatelné chování |
Ducati Multistrada 1260 | Nepohodlný posed ale je to subjektivní jen mojemu zadku se to nelíbilo, navíc moc vysoko posez |
BMW R 1250 RS | GS je prece vice universalni a pohodlny |
BMW K 1600 GTL | Moc vysoká a těžká |
Ducati Multistrada 1260S | Nejbližší prodejce a servis v Brně,pro mě zbytečně daleko. |
KTM 1290 Super Adventure | Bylo mi řečeno prodejcem v Německu,že jsou strašně poruchové a řeší jednu reklamaci za druhou. |
BMW R 1250 GS Adventure | Varianta Rallye. Barevně moc cirkus a zlatá kola fakt ne. Ale kvůli častým výletům mimo asfalt bych ji vzal, kdyby měla umírněnější barvy. |
Ducati Multistrada 1260 Enduro | Řetěz. Obavy ze spolehlivosti náladové Italky. Blinkry v blastrech. |
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Spo | Řetěz. Málo síly. Nic moc pohodlná sedačka. Barevné kombinace pro cirkus (kromě černého matu) |
KTM 1290 Super Adventure R | Řetěz. Trochu mne i vyděsila informace o jisté nespolehlivosti a určité pravděpodobnosti nákladů na opravu motoru kolem 30t.Km. Mám rád zátah odspodu a úplně mě nebaví točit vysoké otáčky, dávám přednost tiché síle... A nemusím oranžovou :-) |
KTM 1190 Adventure R | Řetěz vs kardan a savle vs telelever |
KTM 1290 Super Adventure R | Do BMW jsem se zamiloval :-) |
BMW F 850 GS Adventure | To byla má první volba, ale nesedl mi podvozek (moc měkký) no a po zkušební jízdě na 1250 nebylo, co řešit. |
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Spo | Ani nevím, Asi mi bylo blíž to BMW |
BMW R 1250 RT | R 1250 GSA je super motorka |
BMW R 1200 GS | drátěný kola ,větší nádrž |
BMW R 1200 GS Adventure |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1250 GS | dal jsem si na advíkovi pár stovek km a nějaký offroad a na hraní to moc není...je to fakt tanker...polykač km a já chci trošku víc blbnout :) dokud můžu |
Triumph Tiger 1200 | Vysoká cena servisních úkonů v autorizovaném servisu (víc než dvojnásobná proti Triumphu) |
Harley Davidson FXFBS Softail Fat Bob 114 | Kamarád mi ukázal HD, no a už nebylo cesty zpět. |
KTM 1290 Super Adventure R | |
BMW K 1600 GT | Káčko je hezčí a raději zůstanu na asfaltu |
KTM 1290 Super Adventure | více než 20 let poslouchám od kámoše GéeSo ... GéeSo, tak jsem si asi postavil hlavu abych možná nemusel poslouchat "já Ti to říkal", ale i cena je vyšší, protože jsem ujetý na různé "fičury" a BMW je nabízí, takže +toto a +tamto ... |
BMW S 1000 XR | Vysoká cena,a nakonec zaujalo XR uvidíme za 5let |
Ducati Multistrada 1200 Enduro | BMW jsou bezpochyby technicky skvělé stroje, leč tomu přísně technickému designu jsem nepřišel na chuť. |
BMW R 1250 GS | Větší váha a nevyužiji velkou nádrž. |
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports | potkávám jich spousty a ten zobák není moje gusto,obava z ceny ND a servisu |
BMW R 1250 GS Adventure | Varianta Rallye. Barevně moc cirkus a zlatá kola fakt ne. Ale kvůli častým výletům mimo asfalt bych ji vzal, kdyby měla umírněnější barvy. |
KTM 1290 Super Adventure | Hodně jsem ji chtěl a stále jsem neměl možnost se na ni svézt. Až do září, kde mi ji v Inveltu na hoďku půjčili. Byl jsem zvědavý na proměnné časování, těch 100kW a 143Nm ...no a ...nic. Jako bych ani nepřesedal ze své GS 1200 LC se svými 105tis. km |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Cena |
Honda CRF1000L Africa Twin |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2019 | dmundy | manual-1250-hp.pdf | 871 KB | Návod k obsluze HP |
2019 | dmundy | manual-1250.pdf | 3.3 MB | |
2019 | Kohouťák | bmw_nav_vi_om_en.pdf | 1.6 MB | Návod na BMW motonavigace . |