Moto je v černém provedení se zlatými nástřiky. Má všechno, co verze Adventure nabízí mimo hliníkové nádrže.
Motorka koupena od FIRMA:BMW Invelt (Praha 5-Stodůlky)
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Po první jízdě - opravdu dobrý. Oproti R1200GSA zase tak velký rozdíl není, ale motor je pružnější a pohodlnější, není třeba tolik řadit - na šestku se dá jet 60 :-) aniž by se zdálo že je motor podtočený (ale kdo by takto jezdil že - ale v záběhu, proč ne). Akrapovič dává motoru opravdu skvělý zvuk.
Motorku bych doporučil pro - Pro každého, kdo z ní dosáhne na zem. I ten kdo nikdy moc nejezdil si hodně rychle zvykne. To, že je silná není na škodu, je to o rozumu. Spíše někdy vadí její váha, zvláště při manipulaci na místě.
Doplňky na motorce - Plná výbava + Akrapovič a kryty vík válců, rozšíření stojánku, schránka na nářadí, tankpad, podsedáky AirHawk, rozšíření blastrů.
Recenze
Měl jsem R1200 GSA Tripleblack, ale bohužel v r2019 jsem měl havarii a moto bylo na totálku. Byl jsme s ní spokojen a tak jsem zůstal věrný.Hlavně že jsem po bouračce neztratil jistotu a žena se taky nebojí. Z toho jsem měl trochu strach, protože některé ženy mých kamarádů po daleko lehčí havarii už na moto nesedly. My letěli oba na plně naloženém R1200GSA přes auto, které se nám postavilo napříč do cesty...Pak nemocnice, operace...Konec dobrý...
Je fajn že doplňky z R1200GSA pasují, snad jen mimo brašen na rám, ale ty se dají pár sucháčema přizpůsobit. Dlouho jsem doufal, že pro rok 2020 změní trochu vzhled ale nestalo se. Stále jsem se nemohl srovnat se zlatými nástřiky ale už se mi i líbí. Zlatá kola u modré verze jsou fakt masakr.
Už teď vím, že bude moto o něco lepší než ta předchozí i ta původní (Yamaha 1200 Supertenere). Až s ní ujedu prvních 1000 km budu vědět více.
Tak mám 1000 km najeto a zítra jedu na servis. Už ale nyní musím říci, že řazení bez spojky je prudce lepší než u modelu 2018, který ho už měl taky.
Pak je velkej rozdíl když jedu na 6 stupeň a přidám, motor táhne a jde za plynem jako utržený ze řetězu. Stále ale nemohu vyladit konektivitu.
Už jsem se s tím ale smířil, dle zkušeností od kamarádů to plně funkční nemá nikdo. Konec konců to nefungovalo ani u minulého modelu a dalo se bez toho žít.
Po 5 tis km musím říci, že ta moto stále v dobrým překvapuje. Přesně rok od naší nehody jsme se dostali do podobné situace, my na hlavní, plně naloženi, cca 100 km/h a na boční vedlejší silnici zprava se postavila Octavia. 2 prsty stále na brzdě i spojce je věc, kterou by si měl dle Pepy Sršně každý vštípit jako první návyk a mě se tentokrát sakra vyplatil. Když jsme byli cca 70 m od sebe tak se Octavia rozjela a postavila se napříč. Zastavili jsme 15 cm od něj. Už ale nešlo udržet balanc a tak jsme moto položili. Octavia ujela. Pak se v řidiči asi hnulo svědomí a vrátil se s vysvětlením, že koukal kde je KFC a tak se zapomněl podívat jestli něco nejede po hlavní silnici.
Píšu to jen z důvodu, že jsem vyzkoušel brzdy tak, jak bych si je zmáčknout bez této krizovky nikdy nedovolil a zafungovaly fakt skvěle. O zkušenost víc - vždy je lepší spadnout ze stojící motorky než s jedoucí narazit.
Aktuálně mám najeto 20 tis km a tím pádem již můžu hodnotit s většími zkušenostmi s touto moto. Byli jsme jeden rok v Rakousku-Slovinsku-Itálii, další rok Balkán až na samý jih Albánie, vč různých šotolin, pohoří Prokletie atd. Ve finále nemám co bych dodal, Ta moto pořád nemá chybu.
Velmi pěkný popis zkušeností s GSA
moc pěkná, ať slouží
Aktuáně mám najeto 8200 km a musím říci, že ta motorka se stává mým miláčkem. Byli jsme v Alpách (Rakousko/Slovinsko/Itálie), projeli kdejaké passo a tudíž jsem ji opravdu vyzkoušel - brzdy, ovladatelnost ... Ve všem obstála na jedničku. Už se nedivím tomu, že jsme tyto motorky potkávali na každém kroku. Němci skoro na ničem jiném nejezdí. Proto jestli se někdo rozhodujete pro motorku a váháte jestli to není bláznivé za tolik peněz - bláznivé to je, ale určitě nebudete litovat jediné koruny
Ahoj.Gratuluji.
Budeš určitě víc a víc spokojený.
Konektivita funguje na jedničku.Mám najeto prvních 10tisíc a navigace je super hraje mp3,hlídá počasí na trase,vede stále do cíle,přepočítává rychle a vybírá zajímavé trasy.Přehled má člověk snad o všem co se děje v Evropě.