
2021 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 889 cm3 |
Výkon | 77 kW |
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min |
Točivý moment | 100 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 6500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Řadový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | DOHC |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 90.7 mm |
Zdvih | 68.8 mm |
Kompresní poměr | 13.5 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Trubkový |
Materiál rámu | chrommolybden |
Zdvih předního odpr. | 240 mm |
Zdvih zadního odpr. | 240 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 320 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 21 " |
Zadní kolo | 18 " |
Rozměr přední pneu | 90/90-21 |
Rozměr zadní pneu | 150/70-18 |
Rozvor | 1528 mm |
Úhel hlavy řízení | 26.3 ° |
Závlek předního kola | 110.4 mm |
Světlá výška | 263 mm |
Výška sedla | 880 mm |
Suchá hmotnost | 196 kg |
Objem nádrže | 20 l |
Rezerva | 3 l |
Spotřeba | 4.5 l/100 km |
Poznámka | Verze Rally: zdvihy 270/270 mm, ráfky 2,15"/4,00" (standardně 2,50"/4,50"), úhel hlavy řízení 26,2*, závlek 109,9 mm, rozvor 1535 mm, světlá výška 303 mm, sedlo 910 mm |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Německé, rakouské | Studený start KTM 890 adventure S | 15 | 20.5.2022 07:52 | ||
Enduro & funbike | Změna ráfku | 3 | 1.4.2022 21:08 | ||
Enduro & funbike | Ktm 890 adv - pozor na cervene tlacitko autodestrukce | 13 | 4.1.2022 13:30 | ||
Výběr moto | Výběr moto - KTM 890 Adventure R | 68 | 15.7.2021 16:27 |
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Polička-Město, milanek81Konečně motorka s malinkým c a pak ohromným E.. ndurem :-)
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Pozlovice, SJ90Motorka s velkým potenciálem ve všech směrech, se kterou můžete poznávat blízké i vzdálené cíle ať k...
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Neveklov, SetePo delší době jsem neuváženě navštívil KTM Vlašim a byl v pasti, druhý den bylo GS v inzerci. Moje s...
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Strakonice, zdendahodinarZ ošklivého kačátka se po úpravách vylíhla pohledná dračice.
-
KTM 890 Adventure R (2020)
Brno-Židenice, Mig_35Ok, je to škaredý jak nemytej hajzl... ale tentokrát jsem si vybíral motorku podle schopností, tak b...
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Břeclav, RazolVysněný stroj.Universal motocykl do vetšiny terénu.Nemusím už jen řešit silnice ale přijet do cíle j...
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Hradec Králové, motorkar123Zvláštností je, že od doby, co mám KTM, tak jsem ještě nešukal. Za to, když jsem měl Kawasaki Ninju,...
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Český Krumlov, wilPravé cestovní enduro, které omezuje jen jezdec a zvolené pneumatiky.
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Bílov, RostaZahelKTM 890 Adventure R rally je špičkovým strojem se špičkovými komponenty a vynikajícími jízdními vlas...
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Zvolen, Destroyerrelatívne ľahké cestovné enduro s vynikajúcim motorom
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Zvolen, Destroyerrelatívne ľahké cestovné enduro s vynikajúcim motorom
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Pozlovice, SJ90Motorka s velkým potenciálem ve všech směrech, se kterou můžete poznávat blízké i vzdálené cíle ať k...
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Strakonice, zdendahodinarZ ošklivého kačátka se po úpravách vylíhla pohledná dračice.
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Neveklov, SetePo delší době jsem neuváženě navštívil KTM Vlašim a byl v pasti, druhý den bylo GS v inzerci. Moje s...
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Račice, suinJe to zábava. Hravá motorka co doufám zvládne i těžší terén a delší cesty. Zatím se seznamuji....
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Břeclav, RazolVysněný stroj.Universal motocykl do vetšiny terénu.Nemusím už jen řešit silnice ale přijet do cíle j...
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Český Krumlov, wilPravé cestovní enduro, které omezuje jen jezdec a zvolené pneumatiky.
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Polička-Město, milanek81Konečně motorka s malinkým c a pak ohromným E.. ndurem :-)
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Hradec Králové, motorkar123Zvláštností je, že od doby, co mám KTM, tak jsem ještě nešukal. Za to, když jsem měl Kawasaki Ninju,...
-
KTM 890 Adventure R (2020)
Brno-Židenice, Mig_35Ok, je to škaredý jak nemytej hajzl... ale tentokrát jsem si vybíral motorku podle schopností, tak b...
-
Samorobo doplňky
31.01.2022 v 08:33Jak jsem slíbil malé echo k úpravám, kryt tlumice jsem si dělal sám a v časovém presu, ale i tak pln...
-
Podzim v sedle
22.11.2021 v 11:58:-DD podzim- to je nádhera :-DD jelikož mi bylo do vínku přiděleno jedno zranění, kupodivu na kole...
-
servis 1.000 km
20.10.2021 v 12:49:-DD proveden servis po 1.000 km v KTM Ostrava Martinov- olej, filtry, diagnostika, umyto + doplněn...
-
... přezuto, polepeno a odzkoušeno
07.07.2021 v 11:09:-DD Konečně jsem přehodil na speciální sadu kol s větší odolností od HaanWheels, která jsem obul pl...
-
... první km po převzetí v KTM Ostrava
14.06.2021 v 08:56:-DD tak a je to tady :-DD dnes je sobota 12.6.2021 a já si přebírám svůj stroj v KTM Ostrava Mar...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.3/10 |
Průběh výkonu | 10.0/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 7.7/10 |
Mechanická hlučnost | 7.0/10 |
Zvuk | 6.3/10 |
Spolehlivost | 8.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 9.3/10 |
Město | 8.0/10 |
Cestování | 8.0/10 |
Terén | 10.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.5/10 |
Ceny servisu | 7.7/10 |
Servisní síť | 8.7/10 |
Dostupnost dílů | 10.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.3/10 |
Servisní intervaly | 9.7/10 |
Terén | |
Brodivost | 10.0/10 |
Výška | 9.0/10 |
Ochrana motoru | 8.3/10 |
Skoky | 10.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM 1290 Super Adventure R | šiallenosť pre samovrahov, síce rýchlejšia, ale menej komfortná ako 1250 GS, nakoniec som sa rozhodol pre ľahšiu zábavnejšiu triedu motoriek |
BMW F 850 GS Adventure | nudný motor, celkový prejav slabý, na testovačke ešte navyše vôľa v prednej USD vidlici |
BMW R 1250 GS | príliš dokonalá na moje potreby, vysoká hmotnosť |
Husqvarna Norden 901 | Je to motorka s identickým motorem jako KTM, více kopaktní a cestovněji zaměřená, malikono větší hmotnost. |
BMW F 850 GS | jela velmi slušně oproti 800 úplně jiná dynamika motoru, ale šli cestou menší nádže a ještě větší hmotnosti :-(. |
Yamaha Ténéré 700 World Raid | Zkoušel jsem jen Ténéré 700, kde mne velmi mile překvapil motor, ale chtěl jsem něco s malinko větší nádrží a možností vlastního nastavení. Ténéré World Raid, přišla když už jsem měl objednáno KTM. jinak věřím, že tato Yamaha může být dobrý držák. |
Yamaha Tenere 700 | |
Yamaha Tenere 700 | Nezaujatým pohledem je ta moto až na příliš mnoha místech namíchaná jako hrušky s jabkama :-) |
Triumph Tiger 900 Rally | Strašně se mi líbí design a vlastně všechno, ale vnitřně jsem se už nastavil na KTM. Navíc KTM byla levnější. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha Tenere 700 | vysoká cena... obavy ze servisu... |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | LOWEOld | 21_3214269_cs_om.pdf | 8.3 MB | Manuál 890 |
2020 | Casari | essential-set-of-bol.pdf | 515 KB | Seznam základních šroubů včetně rozměrů a čísel položek. |