
-
KTM představuje speciál 450 Rally Replica a ostrou 890 Adventure R Rally
12.09.2023
-
KTM Adventure Rally zavítá do Norska
13.01.2023
-
Rok v sedle KTM 890 Adventure R
29.12.2022
-
KTM upravila terénní 890 Adventure R, nabídne mód Demo na vyzkoušení elektroniky...
19.09.2022
-
Novinky KTM a Husqvarna naživo. Čím překvapily?
13.04.2021
-
KTM přidává další cestovní endura: 890 Adventure R a limitovanou verzi Rally
07.10.2020
- Přidat článek
2021 | 2023 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 889 cm3 | |
Výkon | 77 kW (104.7 koní) | |
Výkon při otáčkách | 8000 ot/min | |
Točivý moment | 100 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6500 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | Řadový | - |
Počet válců | 2 | - |
Rozvod | DOHC | |
Ventilů na válec | 4 | - |
Vrtání | 90.7 mm | |
Zdvih | 68.8 mm | |
Kompresní poměr | 13.5 : 1 | - |
Příprava paliva | Vstřikování | - |
Startér | Elektrický | - |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | Trubkový | - |
Materiál rámu | chrommolybden | - |
Zdvih předního odpr. | 240 mm | - |
Zdvih zadního odpr. | 240 mm | - |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | - |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | - |
Přední třmen | čtyřpístkový | - |
Brzdy vzadu | kotouč | - |
Přední kolo | 21 " | - |
Zadní kolo | 18 " | - |
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | |
Rozměr zadní pneu | 150/70-18 | 15/10-18 |
Rozvor | 1528 mm | |
Úhel hlavy řízení | 26.3 ° | - |
Závlek předního kola | 110.4 mm | - |
Světlá výška | 263 mm | - |
Výška sedla | 880 mm | - |
Suchá hmotnost | 196 kg | - |
Objem nádrže | 20 l | - |
Rezerva | 3 l | - |
Spotřeba | 4.5 l/100 km | - |
První cena | - | 396900 Kč |
Poznámka | Verze Rally: zdvihy 270/270 mm, ráfky 2,15"/4,00" (standardně 2,50"/4,50"), úhel hlavy řízení 26,2*, závlek 109,9 mm, rozvor 1535 mm, světlá výška 303 mm, sedlo 910 mm | - |
-
TET Chorvatsko, Bosna a Černá Hora (2023)
-
Po stopách Gréckej Rally
-
Rok v sedle KTM 890 Adventure R
-
KTM 890 Adventure 2023: Takhle jste to c...
-
KTM upravila terénní 890 Adventure R
-
Maroko, z pouště domů
-
KTM 890 Adventure R skok
-
Jedem do Afriky!
-
Novinky KTM a Husqvarna naživo. Čím přek...
-
První test KTM 890 Adventure: Nic neřeš ...
-
KTM přidává další cestovní endura: 890 A...
- Přidat video
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Opravy a údržba | KTM 890 adventure/r Vadné vačky | 45 | 27.3.2025 11:10 | ||
Enduro & funbike | Změna ráfku | 5 | 26.1.2025 10:02 | ||
Silniční cestovní | Pneumatiky | 12 | 30.7.2024 13:13 | ||
Enduro & funbike | Erzberg Hammer | 8 | 18.7.2024 23:38 | ||
Enduro & funbike | Cukání plynu | 7 | 15.4.2024 17:08 | ||
Oblíbená místa | offroad v Albánsku | 13 | 30.3.2024 12:50 | ||
Silniční cestovní | Cenduro kubatura 850-900 vs 1100-1290 | 60 | 8.3.2024 23:39 | ||
Pojeď taky | Motobox Malaga Květen TET Home | 3 | 8.3.2024 20:00 | ||
Přestavby | Kalkulátor sekundárního převodu | 29 | 3.12.2023 00:50 | ||
Enduro & funbike | šponovák rozvodovej reťaze DirtTricks | 1 | 2.6.2023 13:15 | ||
Silniční cestovní | KTM 1290 SA vs 890 | 34 | 15.11.2022 07:25 | ||
Německé, rakouské | Studený start KTM 890 adventure S | 15 | 20.5.2022 07:52 | ||
Enduro & funbike | Ktm 890 adv - pozor na cervene tlacitko autodestrukce | 13 | 4.1.2022 13:30 | ||
Výběr moto | Výběr moto - KTM 890 Adventure R | 68 | 15.7.2021 16:27 |
-
KTM 890 Adventure R (2022)
Brandýs nad Labem, adamkoutVelmi univerzální motocykl, který se nebojí klikatých silnic ani těžšího terénu.
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Pozlovice, SJ90Motorka s velkým potenciálem ve všech směrech, se kterou můžete poznávat blízké i vzdálené cíle ať k...
-
KTM 890 Adventure R (2022)
Benátky nad Jizerou, PicassoPotřeboval jsem i lehčí motorku na Balkán. Něco, když chci jet sám, něco, co si snadno naložím na př...
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Polička-Město, milanek81Konečně motorka s malinkým c a pak ohromným E.. ndurem :-)
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Strakonice, zdendahodinarZ ošklivého kačátka se po úpravách vylíhla pohledná dračice.
-
KTM 890 Adventure R (2023)
Opava-Předměstí, CasariPo tom co mě navnadila 790, jsem se díky dobré nabídce rozhodl jít do novějšího modelu. A teď s odst...
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Neveklov, SetePo delší době jsem neuváženě navštívil KTM Vlašim a byl v pasti, druhý den bylo GS v inzerci. Moje s...
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Břeclav, RazolVysněný stroj.Universal motocykl do vetšiny terénu.Nemusím už jen řešit silnice ale přijet do cíle j...
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Hradec Králové, motorkar123Univerzální motorka na všechno - na jízdy kolem komína, na jízdy v terénu, na jízdy na silnici i na ...
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Český Krumlov, wilPravé cestovní enduro, které omezuje jen jezdec a zvolené pneumatiky.
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Praha, Pitimier4 roky jsem měl 790 advR a jediný důvod proč jsem kupoval 890 byl ten, že jsem udělal motor a kámoš ...
-
KTM 890 Adventure R (2024)
Čistá, RescooProti 990 obratnější, živější, novější…. ve všem lepší. Až jsem překvapený jak moc.
-
KTM 890 Adventure R (2023)
Opava-Předměstí, CasariPo tom co mě navnadila 790, jsem se díky dobré nabídce rozhodl jít do novějšího modelu. A teď s odst...
-
KTM 890 Adventure R (2023)
Frýdek-Místek, mareeKTM a terén. Víc není třeba zmiňovat.
-
KTM 890 Adventure R (2023)
Brno-Město, spidi.czDalší z rodiny KTM, které se mi velmi líbí a vždy mě ty věci od nich potěší stejně jako když si koup...
-
KTM 890 Adventure R (2022)
Benátky nad Jizerou, PicassoPotřeboval jsem i lehčí motorku na Balkán. Něco, když chci jet sám, něco, co si snadno naložím na př...
-
KTM 890 Adventure R (2022)
Brandýs nad Labem, adamkoutVelmi univerzální motocykl, který se nebojí klikatých silnic ani těžšího terénu.
-
KTM 890 Adventure R (2022)
Šestajovice, floZamena za 790 adv R. Samozrejme SoftPack, ale trochu te vybavy to jeste chtelo.
-
KTM 890 Adventure R (2022)
Dolní Benešov, BzuKTM 890 Adventure R Po vyzkoušení musela být moje... :-) Další splněný sen...
-
KTM 890 Adventure R (2021)
Zvolen, Destroyerrelatívne ľahké cestovné enduro s vynikajúcim motorom
-
montáž př.nádrží RADE GARAGE a olej
01.04.2023 v 16:00:-DD :-DD :-DD Člověk si musí umět dělat radost a mi přišla v podobě přídavných zadních nádrží RA...
-
Hodnocení po roce
20.02.2023 v 23:14Tak už je to pomalu rok co mám tuhle motorku doma. Nenajel jsem na ní zatím nijak extrémně moc ani m...
-
sezona 2022
22.09.2022 v 08:21:-DD ... další rok uběhl a já se zase pár krát svezl :-DD ... a samozřejmě ještě pár krát svezu a...
-
Na skok do Rakouska
20.09.2022 v 11:29Letos jsem se skoro nikam nepodíval, tak jsem si dal alespoň na pár dní Alpy, ty se mi snad nikdy ne...
-
Samorobo doplňky
31.01.2022 v 08:33Jak jsem slíbil malé echo k úpravám, kryt tlumice jsem si dělal sám a v časovém presu, ale i tak pln...
Motor | |
---|---|
Spojka | 7.7/10 |
Průběh výkonu | 9.7/10 |
Vibrace | 8.3/10 |
Převodovka | 7.3/10 |
Mechanická hlučnost | 6.0/10 |
Zvuk | 5.8/10 |
Spolehlivost | 8.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.5/10 |
Těsnost tlumičů | 9.4/10 |
Tuhost rámu | 9.6/10 |
Jízda | |
Sport | 8.8/10 |
Město | 7.3/10 |
Cestování | 7.8/10 |
Terén | 9.8/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.2/10 |
Ceny servisu | 6.7/10 |
Servisní síť | 6.8/10 |
Dostupnost dílů | 8.2/10 |
Nabídka doplňků | 8.5/10 |
Servisní intervaly | 9.8/10 |
Terén | |
Brodivost | 9.2/10 |
Výška | 8.8/10 |
Ochrana motoru | 7.8/10 |
Skoky | 9.2/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 8.2/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM 890 Adventure | Na Rku jsem se cítil nepatrně lépe |
Yamaha Tenere 700 | Prostě protože je KTM pro mě lepší. |
KTM 690 Enduro | Příště... |
KTM 1290 Super Adventure R | |
Yamaha Ténéré 700 World Raid | |
KTM 1290 Super Adventure R | šiallenosť pre samovrahov, síce rýchlejšia, ale menej komfortná ako 1250 GS, nakoniec som sa rozhodol pre ľahšiu zábavnejšiu triedu motoriek |
BMW F 850 GS Adventure | nudný motor, celkový prejav slabý, na testovačke ešte navyše vôľa v prednej USD vidlici |
BMW R 1250 GS | príliš dokonalá na moje potreby, vysoká hmotnosť |
Husqvarna Norden 901 | Je to motorka s identickým motorem jako KTM, více kopaktní a cestovněji zaměřená, malikono větší hmotnost. |
BMW F 850 GS | jela velmi slušně oproti 800 úplně jiná dynamika motoru, ale šli cestou menší nádže a ještě větší hmotnosti :-(. |
Yamaha Ténéré 700 World Raid | Zkoušel jsem jen Ténéré 700, kde mne velmi mile překvapil motor, ale chtěl jsem něco s malinko větší nádrží a možností vlastního nastavení. Ténéré World Raid, přišla když už jsem měl objednáno KTM. jinak věřím, že tato Yamaha může být dobrý držák. |
Yamaha Tenere 700 | |
Yamaha Tenere 700 | Nezaujatým pohledem je ta moto až na příliš mnoha místech namíchaná jako hrušky s jabkama :-) |
Triumph Tiger 900 Rally | Strašně se mi líbí design a vlastně všechno, ale vnitřně jsem se už nastavil na KTM. Navíc KTM byla levnější. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1200 GS Adventure | Premyslel jsem ze bych jezdil i vic teren, ale nakoc jsem zustal u overene kvality a pohodli pro cestovani |
Yamaha Tenere 700 | spolehlivost |
Aprilia Tuareg 660 | toto bol veľký kandidát, Aprilia má síce slabší motor, ale rozhodla asi univerzálnosť Aprilie, mám ju ako druhú moto k BMW 1250GSA |
Yamaha Tenere 700 | cena |
Aprilia Tuareg 660 | Asi až příště, až došetřím a nemůžu mít všechno hned a musím si zachovat nějaký sen |
Husqvarna 701 Enduro | Najvýkonnejšia, ale aj najdrahšia z výberu asi top ale váhu nad dvesto kilov som nechcel akceptovať |
Aprilia Tuareg 660 | Přišlo mi, že na začátečníka už by byla trochu moc divoká. |
KTM 1190 Adventure R | Zatím stojí moc peněz, ale myslím, že nakonec na ni skončím. Krom šotolinových vypalováků (takových těch vyloženě rally sekcí) je totiž ve všem naprosto jinde než 1190. Váha, obratnost, terénní prostupnost. Jen ve dvou už to na ní není taková hitparáda. |
Husqvarna Norden 901 | Moc mi nesedí design, je to už moc na offroad |
Yamaha Tenere 700 | vysoká cena... obavy ze servisu... |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2023 | Casari | manual-adventure-890.pdf | 10 MB | Český manuál pro 890 AdventureR 2023 |
2022 | flocs | 8232_ktm-790-en-repa.pdf | 68 MB | Je to service manual 790 |
2021 | LOWEOld | 21_3214269_cs_om.pdf | 8.3 MB | Manuál 890 |
2020 | Casari | essential-set-of-bol.pdf | 515 KB | Seznam základních šroubů včetně rozměrů a čísel položek. |