
Ducati Multistrada 1200S vs Moto Guzzi Stelvio 1200
30.01.2012
16.09.2016
21.01.2015
06.06.2014
24.04.2013
01.06.2012
01.06.2011
08.11.2007
02.11.2007
27.02.2007
2008 | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 | 2013 | 2014 | 2016 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||||
Objem | 1151 cm3 | |||||||
Výkon | 81 kW (110.2 koní) | 77 kW (104.7 koní) | 75.4 kW (102.5 koní) | 76.6 kW (104.2 koní) | ||||
Výkon při otáčkách | 7500 ot/min | 7250 ot/min | 7500 ot/min | |||||
Točivý moment | 108 Nm | 113 Nm | ||||||
Otáčky při max toč.mom. | 6400 ot/min | 5800 ot/min | ||||||
Druh motoru | Spalovací | |||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||||
Chlazení | Vzduch | Vzduch a Olej | Vzduch | Vzduch a Olej | ||||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||||||
Počet válců | 2 | |||||||
Rozvod | OHC | OHV | - | |||||
Ventilů na válec | 4 | |||||||
Vrtání | 95 mm | |||||||
Zdvih | 81 mm | 81.2 mm | ||||||
Kompresní poměr | 11 : 1 | |||||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||||
Startér | - | Elektrický | ||||||
Počet rychlostí | 6 | |||||||
Sekundární převod | Kloubový hřídel | |||||||
Typ rámu | Páteřový | - | ||||||
Materiál rámu | ocel | - | ||||||
Zdvih předního odpr. | - | 170 mm | - | |||||
Zdvih zadního odpr. | - | 170 mm | 150 mm | 155 mm | - | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | - | 320 mm | ||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | |||||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||||
Přední kolo | 19 " | - | ||||||
Zadní kolo | 17 " | - | ||||||
Rozměr přední pneu | - | 110/80 | - | 110/80-R19 | ||||
Rozměr zadní pneu | - | 150/70 | - | 180/55-R17 | ||||
Rozvor | - | 1535 mm | ||||||
Úhel hlavy řízení | - | 27 ° | ||||||
Závlek předního kola | - | 125 mm | - | |||||
Výška sedla | - | 840 mm | 820 mm | |||||
Suchá hmotnost | 214 kg | - | ||||||
Pohotovostní hmotnost | - | 251 kg | 257 kg | 251 kg | 259 kg | 257 kg | ||
Objem nádrže | - | 18 l | 32 l | |||||
Rezerva | - | 7 l | ||||||
Spotřeba | - | 5.4 l/100 km | - | |||||
Maximální rychlost | - | 230 km/h | 205 km/h | 230 km/h | 215 km/h | - | ||
První cena | - | 299900 Kč | - | |||||
Poznámka | - | akční cena zima 2011/12 | - |
Od Jarda(2011)
Od Ivan_ST(2011)
Od Ivan_ST(2011)
Od Ivan_ST(2011)
Je to nadmutá neposedná koza. Musíte mečet stejným tónem.
Exotický obr, ze kterého vyzařuje ještě poctivé strojařské charisma, které mě na první pohled zaujal...
Žádnej metrosexuál, hrubián co se porve po pár pivech v hospodě, ale druhý den otevírá s elegancí dv...
Krásný a neokoukaný originální stroj, který si buďto okamžitě zamiluješ a nechceš nic jiného. Nebo s...
Normalni Stelvio s vybanou NTX až na ty dratěný kola. typek předemnou si to dokazal pekne vytunit.
Krásný kousek od italských cigánů :-))
Motocykl, který jsem neznal a který by mě ani ve snu nenapadlo si pořídit, kdybych o něm neslyšel o...
Poctivej kus italského železa, co se třese jak zbíječka a žere jako tank :D
Cestovní enduro s neotřelým designem, více než dostatečným výkonem, díky 8 V technice hladkým průběh...
Stelvio je prostě Guzii, má své mouchy, ale v celku je to úžasný stroj a má svůj osobitý charakter....
Stelvio mi učarovalo od prvního momentu co jsem ho nastartoval. Ten neskutečný projev má fakt koule ...
První velká koza, na první jízdu trochu překvapila (2021), ale jsme se za tu dobu už sblížili...
Italský GS... :-) Velký, silný, krásně ovladatelný...
Chtěl jsem k zetku nějakého cesťáka, Stelvio se mi líbí a byla příležitost koupit :-)
V rámvi finanční a časových možností jsem spokojený jezdec.
Je to nadmutá neposedná koza. Musíte mečet stejným tónem.
Stelvio je prostě Guzii, má své mouchy, ale v celku je to úžasný stroj a má svůj osobitý charakter....
Tak nějak jsem ke Grisu hledal ještě něco cestovnějšího :-) Aktualizace po 2,5 roce: nespletl jsem ...
Temperamentní a sexy Italka a dá se na ni spolehnout.
Pohodlna Italka kazdym coulem.
Doris prošla dalším "vylepšením" a to v podobě sklopných páček na řadičce a zadní brzdě, deflektorem...
Rok se s rokem sešel a polovina prázdnin byla u konce a já stále nevěděl kam vyrazit. Návrhy byly rů...
nepříjemná situace zůstat na silnici s tak těžkou motorkou a nepojízdným motorem. Službu vypovědělo ...
V září 2015 jsme podnikli s kamarádem tzv. Rainmanem trip na Sicílii. Trasa byla Štětí -> Železná ...
Trochu jsem jí zkrášlil a vylepšil na cesty. V kokpitu jsem ji osadil 12V dírou a hrazd...
Motor | |
---|---|
Spojka | 8.9/10 |
Průběh výkonu | 9.1/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 8.7/10 |
Mechanická hlučnost | 7.5/10 |
Zvuk | 9.3/10 |
Spolehlivost | 9.4/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 8.7/10 |
Těsnost tlumičů | 9.9/10 |
Tuhost rámu | 9.2/10 |
Jízda | |
Sport | 8.0/10 |
Město | 6.4/10 |
Cestování | 9.7/10 |
Terén | 6.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.8/10 |
Ceny servisu | 7.3/10 |
Servisní síť | 6.8/10 |
Dostupnost dílů | 9.0/10 |
Nabídka doplňků | 8.2/10 |
Servisní intervaly | 8.0/10 |
Terén | |
Brodivost | 6.3/10 |
Výška | 8.7/10 |
Ochrana motoru | 7.8/10 |
Skoky | 1.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.2/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.6/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Kawasaki Versys 1000 | Po svezení jsem zjistil, že Versys není úplně můj šálek kávy |
KTM 1290 Super Adventure | Mimo finanční rozpočet |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | |
Suzuki DL 1000 V-Strom | Nenašel jsem vhodného kandidáta na bazaru |
Suzuki DL 1000 V-Strom | nekoza |
Kawasaki Versys 1000 | nekoza |
Aprilia Caponord 1200 | KTM 1190 |
Kawasaki ER 6N | Možná malý výkon pro dva cestující s kufry. |
Yamaha MT-07 | Uvažoval jsem o nové, pro začátečníka asi velmi dobrá volba, ale nakonec jsem natrefil na Stelvio, po které jsem pokukoval víc jak rok. |
Moto Guzzi Breva 1200 | Pěkný kus s malým nájezdem těžko dostupný, Stelvio je univerzálnější |
Yamaha Tenere 700 | Ta cena, že jo :-D Prostě na ní nemám a několik let asi mít nebudu. Je možné, že jednou jí osedlám. Chtěl bych se na ní projet.. Hodně jsem se o ní zajímal před uved. na trh. Mít tu kešeň, tak bych do ní do funglovky dost možná šel. |
BMW R 1200 GS | Byly cenově trochu jinde. I když jeden model o moc jinde ne, ale byl to dovoz bazarem, takže jsem raději vzal Stelvio, po kterém jsem koukal půl roku, od člověka, co si sám dovezl a jezdil na něm v ČR. |
Moto Guzzi Stelvio 1200 | Zvažoval jsem i verzi před faceliftem ale jen kdyby nebyla k sehnání novější. |
BMW R 1200 GS | buď přes 100k nájezd nebo drahá |
BMW R 1150 GS | stáří/nájezd |
KTM 990 Adventure / S | cena |
KTM LC8 950 Adventure | na můj vkus už moc staré/olítané kusy |
Triumph Tiger 1050 | |
Honda VFR 800X Crossrunner | |
Suzuki DL 1000 V-Strom |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Triumph Tiger 1200 Rally | Docela topí. |
Yamaha Tracer 9 / 900 | |
BMW R 1150 GS Adventure | Malý výběr, trochu obavy ohledně vrchu motoru. |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Malý výběr ojetin, horší dostupnost ND a servisu, obavy o spolehlivost |
Moto Guzzi Stelvio 1200 | Zvažoval jsem i verzi před faceliftem ale jen kdyby nebyla k sehnání novější. |
Kawasaki Versys 1000 | Stelvio jsem měl vysněné, ale po prvním svezení nastalo spíš zklamání... Na tu masu hmoty slabší motor, celkově jsme si moc nesedli. |
Kawasaki Versys 1000 | |
Moto Morini Granpasso 1200 | Moc těžká |
BMW R 1200 GS | asi jsem z lenosti nechtěl brousit mimo vody BMW |
BMW F 800 GS | Více cestovní a méně nebo vůbec do terénu. Kvalita zpracování kapotáže |
BMW R 1150 GS Adventure | velmi malý výběr a z toho na co jsem se koukal mě žádná moc nezaujala |
Moto Guzzi Norge 1200 GT 8V | Stejný charakter motoru, ale menší kapotáž na silnici a hlavně dostal jsem nabídku na Norge, která se neodmítá! |
Triumph Tiger 1050 | Rozhodl jsem se pro něco sportovnějšího. |
Aprilia RSV4 Factory | Ta prdelka RSV4 je přeci jen hezčí |
Triumph Tiger 1050 | Malý prostor na kolena |
Triumph Tiger 800 XC | Sice chválená italská dvouválcová motorka (to jsou všechno pozitiva), ale těžká jak sviňa a já chtěl rozumnou váhu. |
KTM 990 Adventure / S | Kvůli nedostatku Advíků jsem zkusil i Stelvio ('08), ale nesedlo mi. Ovladatelnost pěkná, ale ten průběh výkonu... Do 6tis.ot. se nic neděje. Nechápu, jak to takhle nedoladěný mohli taliáni pustit mezi lidi... Novější ročníky jsou už prý lepší. |
Yamaha XT1200Z Super Tenere | Styděl bych se na ni vyjet na ulici. Ten design je fakt za hranicí mého vkusu. |
BMW R 1150 GS | cena o 50000 vyšší |
Triumph Tiger 1200 | Emoce tečou ušima. Ale je to děsnej buchar. Po skončení zkušebky jsem nevěděl, jestli jsem toto kolo v ringu vyhrál já nebo drsnej dvouválec. Na denní ježdění to není. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2011 | Zajda208 | stelvio1200_8v_ntx_a.pdf | 13 MB | Servisni manual 2011+ pro NTX i neNTX |
2011 | Zajda208 | stelvio1200_8v_ntx_a.pdf | 13 MB | Servisni manual 2011+ pro NTX i neNTX |
2011 | Zajda208 | spare_parts_catalog_.pdf | 2.9 MB | Katalog náhradních dílů pro rocník 2011-2014 Stelvio NTX i neNTX |
2011 | seikos | stelvio1200_8v_ntx_a.pdf | 1.6 MB | Schéma el. zapojení. Pro 8V 2011+ |
2010 | seikos | stelvio1200ntx_abs_user.pdf | 2.1 MB | Uživatelský manuál anglický/francouzský. I pro (ne)NTX modely a pro roky od 2011 nahoru |
2010 | seikos | stelvio1200ntx_abs_service.pdf | 9.3 MB | Servisní manuál anglický. I pro (ne)NTX modely a pro roky od 2011 nahoru |
2008 | Robdom | stelvio-4v-1200.pdf | 20 MB | návod k obsluze a údržbě CZ |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Continental TKC 70 | 17" | Zadek | 4 | po šotolinách, kdy jsem propíchal přední i zadní pneu mezi v... | 26.08.2016 v 11:40 |