Jediná taková na světě ?
Paris Dakar Tribute
Omalovánka
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi Stelvio 1200: Malý výběr, trochu obavy ohledně vrchu motoru.
Honda XL 1000V Varadero: Moc plastů a litá kola.
KTM 990 Adventure / S: Vyšší cena a náročnější servis.
První dojmy - Na místě je to prostě hroch, ale po rozjezdu paráda. Díky přednímu 21" kolu trochu vyšší než jiná GS. Jinak brambora jak má být. Dostatek výkonu oproti xrv.
Doplňky na motorce - Originální padací rám.
Přídavná světla Hella.
Vyhřívané rukojeti originální.
Plastové kufry originál BMW touring
Karbonkevlarová rallye maska ve stylu Desierto včetně výztuhy palubky.
Airbrush od profi studia v DE
Přední kolo 21"
Kompletní podvozek Öhlins
Touratech - kryty rukou, snížené off stupačky, kryt zadního kotouče, zadní fender, plotna na nosič, kryt předního světla, kryty ventilových vík.
Y svod plus koncovka Sebring Twister
Čip řídící jednotky.
Navigace Garmin
Možná jsem ještě něco vynechal.
Recenze
Po jedné sezóně v sedle xrv 750, jsem usoudil, že mi zkrátka schází výkon na jinak úžasné Dakar Queen, a začal vymýšlet.
Po nekonečném zevlování na netu a vyselektování několika strojů, jsem se několikrát posadil na kamarádovo GS a po vypití cca 100 káv a několika dlouhých debatách se pomalu rozhoupal směrem k bílomodré vrtuli. Když už GS , tak Adventure, povídám nakonec a voláme maníkovi, co pár kilometrů od nás prodává tohle divně počmárané GSA final edition 2005.
Je pravda, že na první i druhý pohled, no možná i na třetí, jsem tomu nemohl přijít na chuť. Po prvním telefonátu s prodejcem bylo takřka rozhodnuto. Takhle poctivě servisovaný kus se jen tak nenajde. A v doplňcích je také ranec. Na vzhled si zvyknu, nebo dostane nový kabát povídám, a už se jedu podívat.
Majitel mě usazuje na zadek svým přístupem k servisu moto a skládá na kupu všechny vyměněné díly a poctivé záznamy údržby a servisu.
Kardan, kompletní spojka, spojkový váleček, plynová lanka, lanko sytiče, nová Aku, synchronizace klapek a já teď nevím co ještě.
Je mi důkladně vysvětlen původ a historie motorky včetně doložení původu ,, tuningu" Paris Dakar Tribute.
K motorce mám i originální přední kolo včetně kotoučů.
Omalovánka - neomalovánka
mně se líbí
Zajímavé rajzování přeju