renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Aprilia RSV4 Factory (2009)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Jindřej
Vloženo 10.8.2015
Aktualizováno 23.6.2022
Zobrazeno 5 307x
HODNOCENÍ PROFILU OD 34 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Tak jsem to rozbil
Původní plán byl prodat dvouválcové RSV, jelikož dvě motoky na okreskové lítání jsou trochu zbytečný luxus a koupit cesťáka. Pak se to ale nějak zvrtlo..
Pořád ale nemůžu uvěřit tomu, že jsem si dobrovolně koupil čtyřválec

Více fotografii

Výška jezdce: 184 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Moto Guzzi Stelvio 1200: Ta prdelka RSV4 je přeci jen hezčí
Moto Morini Granpasso 1200: Jedno MM už doma mám a člověk by potřeboval tak 4, aby si zajistil provozuschopnost po celou dobu sezóny.
Yamaha XT 660Z Tenere: Jednoválec s 35 KW? Úplně si po projižďce na Pegasu o stejném výkonu nedokážu moc představit, že bych na tom jel dál než pro rohlíky

První dojmy - Působí malá ale zas tak malá není, je tam cítit nějaké váha a vůbec se na to nevejdu

Motorku bych doporučil pro - Těžko říct, někoho o velikosti hobita asi.

Doplňky na motorce - Karbonový dekly úplně všude
Přepákování
Výfuk Arrow

Recenze

Trošku širší hrudník, vosí pas a ta malinkatá prdelka se prostě neokouká. Celkově je ten design pastvou pro oči.
Posez je úplně jiný než na předchozím RSV, na kterém se sedělo ještě postaru, hodně v zadu natažen za tou předlouhou nádrží, s čímž jsem vždycky trochu bojoval. Tady člověk sedí pocitově na předním kole, řidítka doširoka rozevřená, což mi taky víc vyhovuje.
Na místě by teda mohla klidně vážit ještě o pár kilo míň ale za jízdy se oproti předchozí generaci RSV vodí úplně jinak, o dost lehčeji a fakt v těch testech nekecali, zatáčí už jenom pohledem. Tohle mě hodně pozitivně překvapilo.
Stejné brzdy jsem měl i na předchozím RSV, tudíž to brzdilo dost podobně. Tohle se mi zdá, že brzdí možná o fous víc. Možná to tak je, možna je to jinou pumpou, možná o něco nižší vahou a možná si to taky namlouvám, protože je to nový.
Motoricky zatím velká neznámá. Odspodu te jede oproti Amannovi, který měl na motoru naměřeno 133 Nm, úplnou tužku.
Budu se to muset po těch V2 zase naučit točit.
V4 zvuk je moc fajn, hezky neučesanej, takový domácí moto GP. Mě ale zatím bije pumpa furt v rytmu V2, takže budu asi muset současný arrow lauf nahradit něčím hlasitějším, tohle je na mě takové moc tiché ševelení a mě ten bordel nějak vždycky zvyšuje požitek z jízdy.
Najel jsem na tom skoro nic, jelikož ji teprve přihlašuji jako dovoz a tak těžko vynášet nějaké soudy.
Minimálně jízdně se to tváří dost schopně, uvidíme jak si zvyknu na ten čtyřválec.
Najeto to má málo, servisovaný to bylo poctivě, vše září novotou, je to celý olepený karbonama a foliema proti poškrábání, párkrát byla na okruhu, no uvidíme jak rychle se posere...
Jo a tu lankovou spojku prostě nepochopíš...

Trochu jsem se povozil, tak k tomu zase něco napíšu.
Nadšení z podvozku, potažmo z celé geometrie nadále trvá, ba je dokonce ještě větší. I v ostrých vracečkách se mi s ní manévruje snad líp než s Corsarem s rovnými řidítky. Vyřazuje z ní ohromná jistota.
Dokonce jsem si našel i relativně slušnou jezdeckou pozici, kyčle tolik nebolí, křeče nejsou a jsem schopen i obstojně zalehnout.
Na motor si zvykám, rozhodně netrpí nedostatkem výkonu. Spodek by mohl být lepší ale uprostřed a nahoře je to šílenost. Asi mě to začíná bavit

Celkově ta motorka oproti minulé generaci působí hodně lehkonohým dojmem, Tam kde se staré RSV, obzvlášť Amann, za nehorázného bordelu dramaticky a neurvale letí jako utržené ze řetězu a vyžaduje náročnou pilotáž, tam si RSV4 zlehka a nenásilně poklusává, jako by se nic nedělo. V tom vidím trochu problém, jelikož jede až moc snadno moc, moc rychle.
Lauf je skutečně takové ševelítko, na tom se přes zimu zapracuje.

Zatím jedno velké negativum, skrze vařící stupačky mi hoří boty...

***

Ještě jedno velké negativum se nakonec našlo.
Po necelém mesíci vlastnictví a najetém jednom tisíci km jsem ji i sebe přizabil o škarpu kousek od Sedlčan. Aprilka odjela zohýbaná jak banán domů na vozíku, já si odletěl vrtulníkem s přelámanou páteří do Motola.
Podle měření to nepřežili oboje brýle, vidlice, ráfky ani rám, takže z motorky je totálka. Pánové z Aspiritu projevili uznání, nad mým umem takhle zrakvit motorku, obzvlášť když jsem dopadl o něco lépe než ona.
Mě teda ještě pojišťovna na totálku nedala a celkem slušně mě spravili, i když mám páteř, že by mi ji mohl i Robocop závidět. Naštěstí díky té fošně co vozím na zádech to mícha dala, takže jsou to jen kosti.

Takže resumé je takové, že jsem dřevo co umí hovno, zbourá si motorku po měsíci na kaši a ještě ze sebe udělá polovičního krypla a místo laďáku bude přes zimu kurýrovat rozlámaný tělo :D

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bruttopyr
bruttopyr napsal 10.06.23 v 23:54 10b.

Motorka nádherná!
Ale hlavně, že jsi ten crash přežil.

krAlik33
krAlik33 napsal 02.08.18 v 13:12 10b.

luxusna masinka, mjel sem moznost RR skusit jak na masecu tak na okreskach. kazdopadne citat tvoje recenzie su sranda

pies
pies napsal 01.06.17 v 06:58 10b.

Romanko
Romanko napsal 03.02.17 v 16:17 9b.

Bez štěstí nejde nic.

KubaLC8
KubaLC8 napsal 04.05.16 v 14:31 10b.

Stejným vrtulníkem jsem letěl taky.

Více komentářů



TOPlist