PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi Stelvio 1200 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník akula
Vloženo 6.5.2018
Aktualizováno 6.5.2018
Zobrazeno 1081x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Poctivej kus italského železa, co se třese jak zbíječka a žere jako tank :D

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM LC8 950 Adventure: na můj vkus už moc staré/olítané kusy
KTM 990 Adventure / S: cena
BMW R 1150 GS: stáří/nájezd
BMW R 1200 GS: buď přes 100k nájezd nebo drahá

První dojmy - Na mých 193cm přiměřeně velká motorka :D. Při manipulaci na místě je toho víc jak dva a půl metráku znát, ale po rozjetí se ten pocit ztratí. Podvozek je na enduro trochu tvrdší - sportovnější. Kvalty tam padají jak po másle. Brzdy pěkně dávkovatelné a tu váhu brzdí s přehledem.

Motorku bych doporučil pro - Těm, kteří hledají motorku na cestování i případné blbnutí kolem komína, chtějí pohodlný vzpřímený posez a nevadí jim trocha vibrací.

Doplňky na motorce - -vyhřívané hefty
-blástry Barkbuster
-zvýšení řídítek +20 mm
-plexi Givi
-brzdová a spojková páčka Aliexpress
-padáky motor, kardan, přední vidlice
-3x Al kufr, boční Guzzi (Trax), topcase Alu Milánek
-stupačky SW motech
-sklápěcí řadička a zadní brzda
-kryty vstřikovačů MyTech
-laďák GPR
-rozšíření bočního stojánku

Recenze

Když jsem motorku kupoval, tak ještě neměla rolny. Motor zabral cca od 3 tisíc a pak kolem 4 tisíc trochu uvadl. Znovu zabral v 6 tisících, kde mu řádně chytly saze. Nebylo to ale nic strašného - už tam byla upravená palivová mapa.

V rámci servisu ve 40000 v První kozí jsem mimo jiné nechal vyměnit rozvody za rolling tappets a ta díra kolem 4 tisíc zmizela úplně. Motor teď krásně lineárně přidává od cca 3 tisíc do 6,5 tisíc. Malinko se tím i zlepšila spotřeba, ta mi teď po 1200 km od servisu podle tankování vychází na 7,9 l/100km. Počítač mi tvrdí něco o 5,4 l/100km, ale to je evidentní nesmysl :D

Tím se dostávám asi k největší slabině Stelvia první generace - dojezd. Nádrž je malá a spotřeba vysoká -> Rezerva se rozsvěcuje cca při 165km a po 200km už toho v nádrži opravdu moc nezbývá.

Podle mě ideální cesta jsou okresky, klidně i ty české s dírami jak do pr..le :D Podvozek to v pohodě zvládá. Dálniční přesuny jsou ideální v tempu mezi 150-160 km/h, to si motor točí cca 5500 ot/min a to je pásmo s minimem vibrací. V malých otáčkách vibruje do řídítek - indikátor podřazení a ve vysokých (cca od 7000) začně vibrovat do stupaček - to je čas řadit nahoru :D.

Terénní ambice Stelvia na hladkých gumách podle mě končí na suché polňačce/lesní cestě. Na potykání s bahnem to nutně chce špalky, jinak je to vzhledem k váze boj. Špalky jsou ale zase znát na asfaltu a to hlavně na brzdné dráze. Chtěl bych vyzkoušet nové Pirelli Scorpion Rally STR, to si myslím, že by mohla být pro Stelvio vyvážená kombinace.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
pkKun
pkKun napsal 07.07.19 v 19:59 10b.

guza
guza napsal 13.05.18 v 20:16 10b.

Gratulujem, dobra volba

Simitom
Simitom napsal 13.05.18 v 12:40 10b.

Stelvio je prostě krásná mašina

Wallaby
Wallaby napsal 13.05.18 v 11:41 10b.

abbany
abbany napsal 13.05.18 v 08:00 10b.

Pekná koza, dobrý výběr , čím víc km, tím víc si te koza omotá kolem prstu

Více komentářů



TOPlist