Moje druhá Guzzinka, tentokráte drobet jiného ražení než V11 Sport... Stejná barva, skoro stejná ráže, ale o dva páry ventilů navíc, podobnej charakter, ale stylově jinde A při spojčení nechrastí
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Sákriš, psát první dojmy teď, když už mám stelvio dvě sezony a chtěl jsem jen editovat text? Grrr... :-( Možná bych mohl zmínit, jak moc mě tenkrát poprvé překvapila šíře řídítek. Alespoň se ale člověk nemusí bát, že by se do nějaký mezery nevešel s kuframa, poňáč kam se vleze s těma rajčákama, tam se vleze, ikdyby vezl na nosiči piáno naštorc :-)
Recenze
Po úvahách nad NTX 2008-10 padla volba na "neNTX" model 2011 s tím, že dostane kufry a padáky s mlhovkama a bástry dodatečně. Možná to vyjde nakonec dráž, uvidíme ještě co ebay, ale považuju to za dobré rozhodnutí. Sice nový model přišel o praktickou schránku na boku nádrže, ale do té se zase vejde o 14 litrů paliva víc, motor má hladší chod a lepší krouťák, čumák má přísnější kukuč a stojí na parádních liťácích. Jo a zvuk sériového výfuku je, jak je u italek i přes různý eurobuzerační limity zvykem, prostě parádní :)
A kufry už by byly..
Nainstalovány padáky a bástry!
Jo a taky jsem před časem na radu Seikose doplnil plexi o deflektor, kterej je malej, ale šikovnej!
Ahoj, s tou šířkou řidítek jsi mě pobavil, ale mám úplně stejný dojem z V85TT Guzzi zdar!
Roulant: ty máš nějakou obsesi s těma výfukama či co?
až na ten výfuk by to docela šlo
Díky za hodnocení, pánové