Téma: MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Ahoj, narážím na problém malého množství informací o Grisu 1200 8V. A jelikož mne pár věcí zajímá, zakládám zde možnost diskuze k této moto a jelikož Stelvio a Sportka mají prakticky stejný motor, jsou zde uvedeny také. Předpokládám, že bude více uživatelů, kteří si potřebují něco prodiskutovat, tak jen do toho.
Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 27
Následující

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

12.8.2016 v 10:34 | Nahoru | #1
Česky seženeš pouze uživatelský mauál. Na netu by měl jít najít EN dílenský manuál v pdf, tam všechny momenty najdeš. Nebo se optej na http://forum.motoguzziclubbohemia.cz/.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

12.8.2016 v 10:39 | Nahoru | #2
Lof87> Díky za reakci, v EN to mám a ač mi říkají multilingvista, jsem s jazykem dost na štíru. Předpokládám, že mi asi nic jiného nezbude, než překlad, ale myslel jsem právě co kdyby někdo již měl za sebou . Ale díky.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

Skvělá odpověď, děkuji! 12.8.2016 v 12:15 | Nahoru | #3
pkKun> já ti můžu poslat ten ke sportce. Jinak orientace v angličtině. Když nevím, tak sjedu v manuálu k části kde zrovna ten díl povolují a tam zjistím jak mu říkají

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

12.8.2016 v 12:21 | Nahoru | #4
No nevim, ze zkusenosti bych rekl, ze tohle tema za 2-3 dny umre a zadne nove prispevky se uz neobjevi, ale jak myslis.

Jinak pokud je ten manual v pdf ve formatu textu a ne jen vyskenovane obrazky, tak jde text zkopirovat do translatoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

12.8.2016 v 12:26 | Nahoru | #5

Redguy píše: No nevim, ze zkusenosti bych rekl, ze tohle tema za 2-3 dny umre a zadne nove prispevky se uz neobjevi, ale jak myslis.

Jinak pokud je ten manual v pdf ve formatu textu a ne jen vyskenovane obrazky, tak jde text zkopirovat do translatoru.

asi tak. Umre. Uzivatelu je tady malo, motorek jezdi malo

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

12.8.2016 v 13:29 | Nahoru | #6
Mam angl. dilenský manuál na na norge/breva 1200 4ventil. Pokud by někdo potřeboval, podělím se.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

12.8.2016 v 13:32 | Nahoru | #7
kubacech> Díky za nabídku, ale není třeba něco již staženo mám na malou Krysu

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

12.8.2016 v 13:38 | Nahoru | #8
seikos> ... pravda, ale problémů bývá více jak jezdců , jsou to italky
Co ty? Letos jsem slyšel něco o Alpách

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

12.8.2016 v 13:43 | Nahoru | #9

pkKun píše: seikos> ... pravda, ale problémů bývá více jak jezdců , jsou to italky



To je fakt, letos uz jsem resil dve zavady - prasklou dusi a prasklou zarovku. Akorat ze ani jedna z tech veci nebyla z Italie, tak nevim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

12.8.2016 v 14:14 | Nahoru | #10

pkKun píše: seikos> ... pravda, ale problémů bývá více jak jezdců , jsou to italky
Co ty? Letos jsem slyšel něco o Alpách


Já jsem letos (stejně jako vloni) naprosto bez problémů. Když tedy pominu 2x sražení srny a z toho vyplývající technické závady. V Alpách jsem byl na začátku července. Také bez problémů. Užívám si to jak to jde. Letos najeto 13 a to mě čekají ještě dvě dovolené. Tak to vidím tak na dvacku

Naposledy editováno 12.08.2016 14:15:01

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

13.8.2016 v 01:06 | Nahoru | #11
seikos> tak to je pěkný, já letos zatím pouze 7tk a velký servis na 40tk na krku. Nejhorší je asi výfuk. neměl ho někdo rozdělanej? Letos Ladaček od Agostiniho opravdu již nedam.

3 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

13.8.2016 v 22:02 | Nahoru | #12
Jen tak pro zajímavost, co chceš dělat s výfukem? Mám svody bez katu, neřeší to zahraniční policajti..?

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

14.8.2016 v 06:17 | Nahoru | #13

kuzmič píše: Jen tak pro zajímavost, co chceš dělat s výfukem? Mám svody bez katu, neřeší to zahraniční policajti..?

nevim jak Norge, ale Stelvio ma kat v koncovce. Mimochodem i proto je tak tezka

2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

14.8.2016 v 08:56 | Nahoru | #14
Ahoj, anglicky servisni manual a katalog nd ke sportce 8V jsem sem pred tydnem nahral. Breva se sajdou mne tak dostala ze jsem si musel koupit jeste sportku
Mrkni do nej a pokud chces neco prelozit, tak klidne pisni a prelouskam ti to.
Jinak jsem se byl mrknout za borcema v Prvni kozi a mimo jine se ptal na zivotnost... Tu brevu co prodali pred casem se 172tis km, ma dnes 180tis a vse je origo, vcetne spojky... Pak jim tam jezdi myslim Norge co uz ma 130tis a vse origos... Takze asi tak.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

14.8.2016 v 09:23 | Nahoru | #15
Kawa75> gratulace ke sportce, hezky se ti začíná tvořit sbírka MG

Co mě říkla v Sušici, tak na té Brevě se 180tis. byly měněné kotouče přední světlo bylo nějaké vysvícené prý, zadní diody nesvítily všechny, ale jinak byla a je prý na ty km v dobré kondici

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

14.8.2016 v 09:47 | Nahoru | #16
Ahoj diky za gratulaci. Guzziny mě uplne dostaly, pokukoval jsem po nich uz pred cca 25 lety v prvnich porevolucnich motokatalozich, byly to tehdy pro nas astronomicke ceny. Uz tehdy jsem na ne koukal jako na vyjimecne charismaticke masiny. JJ to mi taky o te Breve rikali, kotouce jsou spotrebak a svetla maji narok. Nicmene motor i kardan jsou origo a to je fakt super zivotnost.
V tydnu se k nim chystam jeste pro kotouce, bohuzel jsem chytil tu vadnou serii u Bremba co se kroutily. Ale zato guzzi nemuze...

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

14.8.2016 v 09:51 | Nahoru | #17
Tak každopádně je to "spotřebák", já možná ani spojku nikdy měnit nebudu, jestli vydrží fakt takový nesmysl

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

14.8.2016 v 10:00 | Nahoru | #18
Jeste mi rikali o zakaznikovi co tam byl myslim se Steviem. Mel 60tis a chystal se do Alp s partou BMW. Tak je uprosil, aby spojku zkontrolovali i kdyz mu rekli ze ji nic byt nemuze, ...pry ze by se mu Bmwíci smali kdyby mu zacala klouzat... No tak ji vyndali a lamela byla jako nova, mela 90%

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

14.8.2016 v 11:42 | Nahoru | #19
Hele nikdy nevíš, já chtěl v 60tis. km měnit řemen k altiku, je to dle manuálu předepsáno v 50tis.km.. Koukl na něj a říká že by ho tam nechal, že vypadá dobře..
Teď v květnu těsně před srazem v Rumburku jsem tam jel na servis v 70tis.km, po tlf se ptám jestli maj ten řemen skladem. Prý, neměj péči, teď tu byla moto s 90tis. a řemen má stále původní..
No a já dojel do poloviny cesty a řemen na srač*u, dalších 100km co mi chybělo v dodávce, za odvoz si řekl 500, takže kdybych trval na výměně dle manuálu, ušetřil bych čas i peníze.

A řešit pak takovou cipovinu někde v zahraničí a říkat si že stojím jak kokot bez elektriky protože v servisu řekl že to je dobrý a ušetřil jsem dvě kila..

Ono s tou spojkou - mě občas při rozjezdu hvízdne, už to dělá celkem dlouho a taky se může stát, že se to zastaví s lamelou na 80% ale mrtvým ložiskem..
Jenže hrabat do toho preventivně se nikomu nechce, tak vyčkávám

Naposledy editováno 14.08.2016 11:43:44

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

14.8.2016 v 12:03 | Nahoru | #20
U grisa 1200 8V je katík taky v koncovce. Mě se bohužel rozsypal a vytáhl jsem ho po sundání koncovky a chtěl bych celou koncovku rozdělat, abych vyčistil zbytky, které v něm zůstaly a šíleně chrastí. Jinak absenci katalyzátoru podle mne zjistit jednoduše nemohou. Jen se do té koncovky nemohu dostat. Když odmontuji zadní kryt viz foto, tak je prostor zcela vyplněn tlumící částí, která bude asi přivařena. Púvodně jsem myslel, že bude chycena z boku k tělu koncovky, ale to ne. Asi to budu muset rozpárat. Stejně by to nemělo být vidět, přes 2.plechování








MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

14.8.2016 v 12:06 | Nahoru | #21
Tvl, to není tlumící část, to je normální špunt, neboli dusítko..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

14.8.2016 v 12:10 | Nahoru | #22
kuzmič> Podle mne budou řešit spíš tlumící část a nevím jak by poznali absenci katíku. Navíc mne za 4tkm nezastavili ani jednou. Já ho mám taky v koncovce a řeším , jak se k němu dostat. Tak si neumím představit, že by na to přišli snadněji. Na emise to asi vliv bude mít, ale na ty nechodíme.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

14.8.2016 v 12:18 | Nahoru | #23

kuzmič píše: Jen tak pro zajímavost, co chceš dělat s výfukem? Mám svody bez katu, neřeší to zahraniční policajti..?



Záleží na tom, které zahraničí myslíš.

Maďarsko, Rumunsko, Bosna, Černá Hora, Albánie, Chorvatsko, Bulharsko, Ukrajina, Polsko .... Tam to neřeší vůbec

ed:a třeba moje 1100 má ve svodech kat a sportka 1200 má svody bez katu.
A pochybuju, že nějakej fízl kdekoli na světě bude vědět, že zrovna moje 1100 z roku 2007 ten kat v těch svodech má mít..
Pokud tam dám koncovku, která bude plnit hlukový limit dle tp, tak bez katu objedu celý svět a nikdo to řešit nebude, na to vsadím levou botu

Naposledy editováno 14.08.2016 12:20:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

14.8.2016 v 12:19 | Nahoru | #24
dva_hrnce> jasan, prevence/profylaxe je dulezita o tom zadna. Mne zajimaly limity zivotnosti, proto jsme o tom kecali. Samozrejmne ze dil co normalne vydrzi 150tis muze nekdy odejit napr. ve 30ti. Jen tim chci rict ze kvalita Guzzi neni nejak otresna jak se snazi nekteri psat.

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

14.8.2016 v 12:20 | Nahoru | #25
Kawa75> Tak to my víme už dávno, to nevědí jen ti, kteří Guzzi nemají

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

14.8.2016 v 23:16 | Nahoru | #26

dva_hrnce píše: Záleží na tom, které zahraničí myslíš.

Maďarsko, Rumunsko, Bosna, Černá Hora, Albánie, Chorvatsko, Bulharsko, Ukrajina, Polsko .... Tam to neřeší vůbec

ed:a třeba moje 1100 má ve svodech kat a sportka 1200 má svody bez katu.
A pochybuju, že nějakej fízl kdekoli na světě bude vědět, že zrovna moje 1100 z roku 2007 ten kat v těch svodech má mít..
Pokud tam dám koncovku, která bude plnit hlukový limit dle tp, tak bez katu objedu celý svět a nikdo to řešit nebude, na to vsadím levou botu



Jo, to jsem myslel na Brevě 1100, byla dole pod převodovkou vidět plechová krabice, kam vedly svody, na Norge to není, tak jsem myslel.....
Jsem si myslel, i kvůli tomu zvuku, že je vyrabovaný...

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

14.8.2016 v 23:23 | Nahoru | #27
kuzmič> já mám pocit že tyhle krabice maj jen Brevy 1100, zbytek to má řešený jinak už z fabriky..

tak jsem to taky hned předělal

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

14.8.2016 v 23:28 | Nahoru | #28

pkKun píše: kuzmič> Podle mne budou řešit spíš tlumící část a nevím jak by poznali absenci katíku. Navíc mne za 4tkm nezastavili ani jednou. Já ho mám taky v koncovce a řeším , jak se k němu dostat. Tak si neumím představit, že by na to přišli snadněji. Na emise to asi vliv bude mít, ale na ty nechodíme.


No, možná že je taky v koncovce, podle zvuku jsem si myslel že tam chybí... Dokud nebudou po nás chtít emise, tak se na to vyseru... asi...

(reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

15.8.2016 v 08:29 | Nahoru | #29

Kawa75 píše: Ahoj, anglicky servisni manual a katalog nd ke sportce 8V jsem sem pred tydnem nahral. Breva se sajdou mne tak dostala ze jsem si musel koupit jeste sportku
Mrkni do nej a pokud chces neco prelozit, tak klidne pisni a prelouskam ti to.
Jinak jsem se byl mrknout za borcema v Prvni kozi a mimo jine se ptal na zivotnost... Tu brevu co prodali pred casem se 172tis km, ma dnes 180tis a vse je origo, vcetne spojky... Pak jim tam jezdi myslim Norge co uz ma 130tis a vse origos... Takze asi tak.



A já si říkal, jestli mám spojku měněnou nebo ne. Když jsem to měl při těch cca 65 rozdělané, tak na obložení je normálně furt vidět nějaké logo výrobce

MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

17.8.2016 v 07:47 | Nahoru | #30
Seikos: Srny a jiná velká zvěř stojí za .... Toho se bojím, mám několik zkušeností v autě a na motorce to je velký riziko.
Já mám problém s ptáky, loni jsem jich trefil snad 4 nebo 5, z toho jedno Káně a jednu Poštolku - to je taky pěkná rána a krve všude. Ta moje motorka ty ptáky snad přitahuje
Jinak musím zaklepat, ale i moje moto šlape jak má - kromě problémů se světly, které jsem si nakonec musel vyřešit sám, je vše zatím OK - najeto necelých 25.000 km.
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 27
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nová Guzzi V100, vodník, 110 PS [1, 2] Moto Guzzi Sport 1200 8V geloš 58 21.9.2021 v 11:48 Hellrider
Koupě Griso Moto Guzzi Griso 1200 8V Petr565 23 27.5.2021 v 12:43 jardakovarik
Tesnenie výfuku Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX 20monk20 2 13.5.2021 v 08:24 20monk20
Pozor na tento inzerát [1, 2] Moto Guzzi Griso 1200 8V seikos 48 16.4.2021 v 17:57 dva_hrnce
MG Stelvio - výměna orig vyhřívanýc... Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX Podas 8 18.1.2021 v 18:55 dzonnek

TOPlist