Já bych začal dotazem. Má někdo český manuál? Na 1100 mám, ale je tam dost odlišností.
Nyní by mne zajímaly utahovací momenty.
1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Jinak pokud je ten manual v pdf ve formatu textu a ne jen vyskenovane obrazky, tak jde text zkopirovat do translatoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Redguy píše: No nevim, ze zkusenosti bych rekl, ze tohle tema za 2-3 dny umre a zadne nove prispevky se uz neobjevi, ale jak myslis.
Jinak pokud je ten manual v pdf ve formatu textu a ne jen vyskenovane obrazky, tak jde text zkopirovat do translatoru.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko


Co ty? Letos jsem slyšel něco o Alpách

pkKun píše: seikos> ... pravda, ale problémů bývá více jak jezdců , jsou to italky
To je fakt, letos uz jsem resil dve zavady - prasklou dusi a prasklou zarovku. Akorat ze ani jedna z tech veci nebyla z Italie, tak nevim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
pkKun píše: seikos> ... pravda, ale problémů bývá více jak jezdců , jsou to italky
Co ty? Letos jsem slyšel něco o Alpách
Já jsem letos (stejně jako vloni) naprosto bez problémů. Když tedy pominu 2x sražení srny a z toho vyplývající technické závady. V Alpách jsem byl na začátku července. Také bez problémů. Užívám si to jak to jde. Letos najeto 13 a to mě čekají ještě dvě dovolené. Tak to vidím tak na dvacku
Naposledy editováno 12.08.2016 14:15:01
3 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
2 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko

Mrkni do nej a pokud chces neco prelozit, tak klidne pisni a prelouskam ti to.
Jinak jsem se byl mrknout za borcema v Prvni kozi a mimo jine se ptal na zivotnost... Tu brevu co prodali pred casem se 172tis km, ma dnes 180tis a vse je origo, vcetne spojky... Pak jim tam jezdi myslim Norge co uz ma 130tis a vse origos... Takze asi tak.

Co mě říkla v Sušici, tak na té Brevě se 180tis. byly měněné kotouče přední světlo bylo nějaké vysvícené prý, zadní diody nesvítily všechny, ale jinak byla a je prý na ty km v dobré kondici

V tydnu se k nim chystam jeste pro kotouce, bohuzel jsem chytil tu vadnou serii u Bremba co se kroutily. Ale zato guzzi nemuze...

1 reakcí na tento příspěvek MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
Teď v květnu těsně před srazem v Rumburku jsem tam jel na servis v 70tis.km, po tlf se ptám jestli maj ten řemen skladem. Prý, neměj péči, teď tu byla moto s 90tis. a řemen má stále původní..
No a já dojel do poloviny cesty a řemen na srač*u, dalších 100km co mi chybělo v dodávce, za odvoz si řekl 500, takže kdybych trval na výměně dle manuálu, ušetřil bych čas i peníze.
A řešit pak takovou cipovinu někde v zahraničí a říkat si že stojím jak kokot bez elektriky protože v servisu řekl že to je dobrý a ušetřil jsem dvě kila..

Ono s tou spojkou - mě občas při rozjezdu hvízdne, už to dělá celkem dlouho a taky se může stát, že se to zastaví s lamelou na 80% ale mrtvým ložiskem..
Jenže hrabat do toho preventivně se nikomu nechce, tak vyčkávám

Naposledy editováno 14.08.2016 11:43:44


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
kuzmič píše: Jen tak pro zajímavost, co chceš dělat s výfukem? Mám svody bez katu, neřeší to zahraniční policajti..?
Záleží na tom, které zahraničí myslíš.
Maďarsko, Rumunsko, Bosna, Černá Hora, Albánie, Chorvatsko, Bulharsko, Ukrajina, Polsko .... Tam to neřeší vůbec

ed:a třeba moje 1100 má ve svodech kat a sportka 1200 má svody bez katu.
A pochybuju, že nějakej fízl kdekoli na světě bude vědět, že zrovna moje 1100 z roku 2007 ten kat v těch svodech má mít..
Pokud tam dám koncovku, která bude plnit hlukový limit dle tp, tak bez katu objedu celý svět a nikdo to řešit nebude, na to vsadím levou botu

Naposledy editováno 14.08.2016 12:20:23
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MOTO guzzi 1200 8V Technické okénko
dva_hrnce píše: Záleží na tom, které zahraničí myslíš.
Maďarsko, Rumunsko, Bosna, Černá Hora, Albánie, Chorvatsko, Bulharsko, Ukrajina, Polsko .... Tam to neřeší vůbec
ed:a třeba moje 1100 má ve svodech kat a sportka 1200 má svody bez katu.
A pochybuju, že nějakej fízl kdekoli na světě bude vědět, že zrovna moje 1100 z roku 2007 ten kat v těch svodech má mít..
Pokud tam dám koncovku, která bude plnit hlukový limit dle tp, tak bez katu objedu celý svět a nikdo to řešit nebude, na to vsadím levou botu
Jo, to jsem myslel na Brevě 1100, byla dole pod převodovkou vidět plechová krabice, kam vedly svody, na Norge to není, tak jsem myslel.....

Jsem si myslel, i kvůli tomu zvuku, že je vyrabovaný...

pkKun píše: kuzmič> Podle mne budou řešit spíš tlumící část a nevím jak by poznali absenci katíku. Navíc mne za 4tkm nezastavili ani jednou. Já ho mám taky v koncovce a řeším , jak se k němu dostat. Tak si neumím představit, že by na to přišli snadněji. Na emise to asi vliv bude mít, ale na ty nechodíme.
No, možná že je taky v koncovce, podle zvuku jsem si myslel že tam chybí...


Kawa75 píše: Ahoj, anglicky servisni manual a katalog nd ke sportce 8V jsem sem pred tydnem nahral. Breva se sajdou mne tak dostala ze jsem si musel koupit jeste sportku
Mrkni do nej a pokud chces neco prelozit, tak klidne pisni a prelouskam ti to.
Jinak jsem se byl mrknout za borcema v Prvni kozi a mimo jine se ptal na zivotnost... Tu brevu co prodali pred casem se 172tis km, ma dnes 180tis a vse je origo, vcetne spojky... Pak jim tam jezdi myslim Norge co uz ma 130tis a vse origos... Takze asi tak.
A já si říkal, jestli mám spojku měněnou nebo ne. Když jsem to měl při těch cca 65 rozdělané, tak na obložení je normálně furt vidět nějaké logo výrobce

Já mám problém s ptáky, loni jsem jich trefil snad 4 nebo 5, z toho jedno Káně a jednu Poštolku - to je taky pěkná rána a krve všude. Ta moje motorka ty ptáky snad přitahuje

Jinak musím zaklepat, ale i moje moto šlape jak má - kromě problémů se světly, které jsem si nakonec musel vyřešit sám, je vše zatím OK - najeto necelých 25.000 km.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pridavna svetla na moto guzzi stelv... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio | divocaci. | 3 | Včera v 22:13 divocaci. |
Pružina zadního tlumiče na Stelvio Moto Guzzi Stelvio 1200 | Marektl1000 | 18 | 14.1.2025 v 20:03 Marektl1000 |
K čemu toto slouží Moto Guzzi Sport 1200 8V | Waldaufin | 9 | 20.9.2024 v 19:52 Kohlstein |
Výška sedla Moto Guzzi V7 vs Moto G... Moto Guzzi Stelvio 1200, Moto Guzzi Stelvio 1200 NTX | SPAX | 4 | 27.12.2023 v 07:15 Podas |
Pneuservis Bratislava Moto Guzzi Sport 1200 8V | micindev | 3 | 3.9.2023 v 07:17 Jan_Zver |