Triumph Tiger 1050 (2009)

Vlastník Chose50
Vloženo 13.6.2016
Aktualizováno 18.4.2021

Anglická tigřice celá v černém.

Motorka koupena od FIRMA:Aleš Imrich - Aleš Moto (Moravská

Moto Guzzi Stelvio 1200: Rozhodl jsem se pro něco sportovnějšího.

První dojmy - Před samotnou koupí jsem se zvezl na kamarádově, takže jsem věděl do čeho jdu. Jednoznačně bomba je motor, který táhne neskutečně. Na podvozek si musím zvykat.

Motorku bych doporučil pro - Tiger je podle mně určen pro jezdce, který už nějaký ten kilásek má za sebou..

Doplňky na motorce - Na mototrce jsou originál boční kufry, topcase řeším, cnc páčky, přídavná světla. Taky se ohlížím po padácích.

Tak se mi po menších úpravách podařilo namontovat zadní kufr od kappy...originál za 15.táců se mi zdá trochu moc...

Na nějaké velké soudy je ještě brzo a už bylo toho napsáno dost. Já jsem přešel na tigra z litrového stromku. Jak už jsem říkal, motor je supr, podvozek mi přijde trochu tužší, postupně to budu ladit. Motorka je o něco lehčí, ovladatelnost výborná, taky jsem kus chlapa, nemám s tím žádný problém. Batúžek si taky zvyká, první dojmy trochu rozpačité...vysoký posez, trochu zklouzává na mně, myslím, že budu řešit přešití sedla. Za mně pohodlné svezení, ale originál plexi nic moc, vidím to na turistické s deflektorem, přeci jen měřím 192cm. Takže pokud má někdo nějaký tip na plexi budu rád. Moto je podle mně primárně určeno na silnici, nějakou tu polňačku určitě zvládne.

Zdravím. Tak jsme s tigřicí nalítali něco přes 20tisíc.Tak bych se podělil o pár dojmú.Jestě první sezonu jsem pořešil plexi, originál za zvýšené turistické a rozdíl je hodně znatelný. Taky namontován padací rám. Tento týden jsem se konečně dokopal k přešití sedla. Samozřejmě gel a zvolil jsem červenočernou kombinaci. Zhruba za měsíc přidám foto. krom klasického servisu jsem loni nechal vyměnit ložisko v krku řízení, repas přední vidlice a výměnu všech brzdových kotoučú Jinak motorka šlape na pohodu. Mile mě překvapila spotřeba. I když na ni určitě nejezdím tak při solo jízdě 5 a s batúžkem v plné polní 5,3l. Beru to jako příjemný bonus. Co se týče obutí, tak po dobrých zkušenostech s dunlopama na stromku jsem obul roadsmart dvojky. A moc spokojený jsem nebyl. Zadek se v zatáčkách choval trošku nervozně. Ale deset tisíc jsme zvládli. Loni před cestou do Rumunska jsem zkusil Pirelli Angel ST. A daty naprostá spokojenost. Na suchu v pohodě, ale hlavně na mokru neskutečné, jak drží. Sjížděli jsme fagaraš v neskutečném lijáku a ty gumy se chovali jako bychom frčeli po rozpáleném asfaltu. Takže příští gumy jsou jasná volba. Kdych to měl zhrnout, tak tiger je podle mě parádní motorka. Jak na dlouhé trasy tak i na sportovnější jízdu. Motor je neskutečný, táhne jako býk. Trochu jsem se pohrál s nastavením podvozku. Při koupi mi přišel dost tuhý, ale doladil jsem si ho na míru a funguje prádně. V Rumunsku zvládl i nějakou tu polnačku i na mraky rozbitou cestu, ale jeho šálek kávy to určitě není.

...Tak a sedlo je doma.

DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 11.07.17 v 18:35 10b.

Toman87
Toman87 napsal 21.09.16 v 20:26 10b.

moc pěkný Tigr

greydog
greydog napsal 18.07.16 v 21:51

Chtěl jsem napsat barvička!Tablet to trošku po...Tak sorry.

greydog napsal 18.07.16 v 21:49

Mooc pěkná a ta babička!!!

Slávek-TDM
Slávek-TDM napsal 20.06.16 v 12:07 10b.

To jsem se zrovna chtel zeptat - zda se mi, ze ta vysoka pozice spolujezdce je sice dobra z hlediska vyhledu, ale jinak ma samy negativa. Strasne to musi zvysovat teziste (zvlast na mokru to je asi i o hubu) a je obtiznejsi nastupovani. Ptam se ciste akademicky, protoze uz 10 let jezdim prakticky porad solo.