
KTM 790 Duke vs. Suzuki GSX-8S: Chuligáni nevymřeli!
05.03.2025
01.12.2022
21.03.2022
19.01.2021
21.03.2019
25.01.2019
05.03.2018
13.02.2018
07.11.2017
08.11.2016
2018 | 2022 | 2023 | 2025 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 799 cm3 | |||
Výkon | 77 kW (104.7 koní) | 70 kW (95.2 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 9000 ot/min | 7750 ot/min | ||
Točivý moment | 86 Nm | 87 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 8000 ot/min | 6500 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Řadový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 88 mm | |||
Zdvih | 65.7 mm | |||
Kompresní poměr | 12.7 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Trubkový | |||
Materiál rámu | chrommolybden | |||
Zdvih předního odpr. | 140 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 150 mm | |||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 17 " | |||
Zadní kolo | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR 17 | 120/70ZR17 | ||
Rozměr zadní pneu | 180/55 ZR 17 | 180/55ZR17 | ||
Rozvor | 1475 mm | 1482 mm | 1475 mm | |
Úhel hlavy řízení | 66 ° | 24 ° | ||
Závlek předního kola | 98 mm | |||
Světlá výška | - | 208 mm | 186 mm | |
Výška sedla | 825 mm | 836 mm | 825 mm | |
Suchá hmotnost | 169 kg | - | ||
Pohotovostní hmotnost | 189 kg | 188 kg | 187 kg | |
Objem nádrže | 14 l | |||
Rezerva | - | 3.5 l | ||
Spotřeba | - | 4.6 l/100 km | ||
První cena | 254990 Kč | - | 231900 Kč | 232900 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 293923 Kč | - | ||
Poznámka | - | výkon L verze, doprodej euro4 |
model 2023 už výroba u cfmoto |
- |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Naked bike | Jaké pneu na středního naháče | 26 | 23.3.2025 16:10 | ||
Naked bike | Prvni teoreticke srovnani | 3 | 25.6.2024 12:32 | ||
Naked bike | Zadní světlo KTM Duke 790 | 3 | 28.4.2024 15:35 | ||
Hledám, potřebuji | Dovoz papírově stažené motorky ze zahraničí | 22 | 20.4.2024 13:17 | ||
Naked bike | KTM duke 790 2018 nebo Kawasaki z800 2016 s ABS | 2 | 9.1.2024 06:29 | ||
Výběr moto | Duke 790 za Duke 790 :) | 21 | 15.9.2023 22:20 | ||
Naked bike | Identifikace ND potrebneho k namontovani packy | 7 | 7.9.2023 18:40 | ||
Opravy a údržba | Regulátor napětí KTM 790 Duke | 4 | 30.7.2023 05:09 | ||
Naked bike | KTM Duke 790 | 17 | 8.6.2023 17:05 | ||
Naked bike | svítí nepřetržitě zadní brzdové světlo | 2 | 22.4.2022 11:41 | ||
Enduro & funbike | KTM 790 R adventure - digi panel | 9 | 20.2.2022 19:11 | ||
Naked bike | Koupit predvadecku bez vody | 11 | 14.10.2021 08:17 | ||
Supermotard | rain mode | 10 | 8.7.2020 20:43 | ||
Výběr moto | Jaka z techto moto ma podle vas nejlepsi podvozek | 13 | 3.7.2020 21:08 | ||
Výběr moto | Jakou zanovni moto stredni kubatury byste vybrali | 83 | 30.3.2020 04:43 | ||
Naked bike | Pneu | 8 | 5.9.2019 10:57 | ||
Naked bike | KTM 790 Duke | 20 | 7.9.2018 00:58 | ||
Naked bike | Výběr nové motorky | 3 | 13.7.2018 08:43 | ||
Naked bike | MV Agusta Dragster vs. KTM Duke 790 | 7 | 7.12.2017 15:17 |
Třetí Duke v řadě. Rozporuplné pocity. V jednu chvíli jsem z ní unešená a za 5 minut nešťastná. Pořá...
Super mašina, prostě něco jiného než japonec.
Demoverze SuperDuka, která ráda loví na okrskách... Cokoliv
Náladová princezná, ktorá vám nedá nič zadarmo.
Super hravá, dravá radost jezdit
Zbesily stroj pre skusenych jazdcov
Fakt je to skalpel ľahko ovládateľný ako "bicykel"
Oranžový démon s úžasným odpichem, barvou a ovladatelností.
Jízda na ní je neskutečná :-) a i proto je na cestách vidět víc a víc :-)
Přezdívka The Scalpel sedí naprosto dokonale. Lehká obratná motorka s dostačujícím výkonem.
opravdu skalpel, živá, jde krásně za plynem
Náladová princezná, ktorá vám nedá nič zadarmo.
Každá zatáčka je tanec, každá rovinka závod a pokaždé, když zastavíš, máš chuť otočit a jet znovu....
Zbesily stroj pre skusenych jazdcov
Kateřina. Moje třetí. Vůbec nebylo v plánu kupovat novej stroj, ale když mě něco okouzlí, musím to...
Jízda na ní je neskutečná :-) a i proto je na cestách vidět víc a víc :-)
Byla tady kousek, sedl jsem na ni, nastartoval a koupil.
Třetí Duke v řadě. Rozporuplné pocity. V jednu chvíli jsem z ní unešená a za 5 minut nešťastná. Pořá...
Skalpel , doslova a do písmene. :)
Lehký, ostrý naháč s poměrně zajímavým motorem a nádherným designem.
výměna za jednotku z 890R...má to spoustu ovládacích prvků
motorka šla na kontrolu vaček a bylo z toho jen seřízení ventilů výměnou jedné podložky. Zároveň se ...
Obuto Michelin Pilot Power 2CT
Známá vada, tekoucí plastové víko termostatu. Je potřeba výměna za nové s kruhovým průřezem, kratší ...
Náhrada katalyzátoru za trubku z Ali. Je tam náznak přepážek a nedělá takový kravál, jako čistá trub...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.5/10 |
Spojka | 8.5/10 |
Vibrace | 7.9/10 |
Převodovka | 8.8/10 |
Mechanická hlučnost | 6.8/10 |
Zvuk | 8.6/10 |
Spolehlivost | 8.4/10 |
Brzdy | 8.4/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.2/10 |
Těsnost tlumičů | 8.2/10 |
Tuhost rámu | 8.8/10 |
Jízda | |
Sport | 9.0/10 |
Město | 6.6/10 |
Cestování | 7.1/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.4/10 |
Ceny servisu | 6.4/10 |
Servisní síť | 8.6/10 |
Dostupnost dílů | 8.6/10 |
Nabídka doplňků | 9.5/10 |
Servisní intervaly | 9.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 9.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.7/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.7/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.0/10 |
Světla | 8.9/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CB 650R | Hondu som nakoniec aj kupil, ale v tom case nebola ziadna vyhodna ponuka. |
Kawasaki Z650 | Na moju vysku a vahu velmi mala motorka, taktiez aj vykon. |
Ducati Monster | To je spíš takový sen, z testovací jízdy jsem byla naprosto unešená a až budu velká, tak si ji jednou koupím...:) |
Yamaha MT-09 | Byl by to spíše vztah z rozumu, i když věřím, že pojede parádně. Ale nějak mě to k japonské motorce netáhlo... A když už, tak bych chtěla tu s dvěmi světly a těch nebylo moc v nabídce |
Triumph Street Triple R | Úplně mi nevyhoval posez, ale je pravda, že jsem se na něm neměla možnost projet, tak nemohu úplně soudit |
KTM 890 Duke | Bylo jich v nabídce méně a nad mým cenovým stropem |
Kawasaki Z650 | |
Yamaha MT-07 | |
Honda CB 650R | |
KTM Duke 690 | |
KTM Duke 690 R | |
Triumph Street Triple R | Tříválec nakonec nenaplnil moje očekávání |
Kawasaki Z900 | pocitově těžší a hůře ovladatelná, neměla moc elektroniky |
Yamaha MT-09 | těžší, hůře ovladatelná, a nezaujal motor |
Triumph Street Triple RS | menší, nemá quickshit dolů, nemá náklonové ABS, prodejce neměl testovačku a motorka byla jen na objednání |
KTM 1290 Super Duke R | Protože je 790 na moji výšku nižší hravejsi a ovladatelnejsi, časem pak přejdu na 1290 třeba ? |
Aprilia Dorsoduro 750 | U prodejce neseděly najeté km. A byla motorka spadlá ze ,,stojánku\" |
Yamaha XSR 900 | KTM je moje srdcová záležitost |
Yamaha MT-09 | Nepohodlnější, horší spojka, hnusný dashboard, méně stabilní. |
Yamaha MT-09 | Byla dražší s menší vybavou |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
KTM Duke 690 | Ikdyž mám tak nějak rád ty jednobuchy, tak bych se na dvouválek samozřejmě bez problémů naladil. Ale cena těhle nových \"Ďuků\" už je na to moje poježdění dost. Pak už je podstatně těžší než starší 690 a to už nesplňuje můj nárok na hmotnost. |
KTM Duke 690 | 790 je nižší, což mi nevyhovuje při mých cca 196 cm, je taky těžší a designem mě více oslovila 690tka. Duke 690 je jednoválec, je na tom víc zábavy a je lehčí, agilnější a i líp jede odspodu. |
KTM 790 Adventure R | Začátkem roku 2020 jsem si již DUKA 790 objednal a zaplatil zálohu. Dodání mělo být do 2 měsíců. Nicméně po cca 4 měsících čekání stále nebyl DUKE 790 u dealera. No a po víkendovém enduro tripu na Hondě CRF 250 Rally jsem kompletně změnil své preference. |
Triumph Street Triple | Ceny boli ešte príliž vysoké |
KTM 890 Duke R | |
Honda CB 1000R | Tato motorka je krátká, podobná Yamaha MT-07. Asi jsem na toto už starý... |
Husqvarna Vitpilen 701 | Chladná a bez větších emocí |
KTM 890 Duke R | Vnitřně by mě štvalo, že existuje něco lepšího i hezčího :-) |
Aprilia Shiver 900 | Špatně posez (vadí díra mezi nádrží a plastovýma krytama na kolena) + psychouš, co tě nutí pořád tahat, bo jinak nejsou emoce |
Yamaha XSR 900 | dost sportovní, nemožnost otestování |
Kawasaki Z900 | Nejvyšší sedlo ze všech testovaných. Původně jsem chtěla zase V2, ale je na mě moc cukavá a zblázněná. Navíc ne tak pohodlná na delší cesty |
KTM Duke 690 R | Nechtel jsem \"motorku\", ale hracku; musel bych uz rovnou uvazovat na Triumph, atd. |
BMW R nineT Pure | Vadilo mi: moc živý předek, sedlo se zvažuje k nádrži. Taky bych tam nedal brašny. Ale jinak je to paráda. Má u mně 2. místo po BMW. |
KTM Duke 690 | nesedla mi tak jako Duke 690. Je vidět, že se na komponentech typu brzdy a spojka šetřilo. Jinak super motorka |
Triumph Speed Triple RS | Chyběl výkon a celkově mě nesedla. |
Yamaha MT-07 | Luxusní bike a moje krevní skupina. cena ale rozhodla. Bohužel mimo moje finanční možnosti. Oproti MT07 rozdíl 100 000,-Kč |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2018 | pepíča | 18_3213749_cs_om-3.pdf ktm | 4.9 MB |