renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM Duke 790 (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mamlezz
Vloženo 24.8.2018
Aktualizováno 15.2.2019
Zobrazeno 2 936x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Přezdívka The Scalpel sedí naprosto dokonale. Lehká obratná motorka s dostačujícím výkonem.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Flash team (Mladá Boleslav I) - Super! Od začátku dodnes super přístup. Můžu jen doporučit.

První dojmy - Motorka padla do ruky okamžitě. Po první předváděcí jízdě nebylo o čem diskutovat.

Motorku bych doporučil pro - Myslím, že začátečník i rakeťák si užijou, ale přecijen je asi lepší, když už má člověk něco najeto.

Doplňky na motorce - Objednal jsem jen polepy. Do budoucna plánuju jiný výfuk a držák SPZ.

Recenze

Duka 790 jsem vybral protože mám KTM v srdci. Měl jsem 690 Supermoto R a kdyby Duke nevyjel, tak jsem neměnil, ale tak mi uhranul, že byla změna na místě. Momentálně mám najeto něco málo přes 3000 km a naprostá spokojenost. Dá se na tom jet mnohem dál pohodlněji než na 690 a nefouká na tom tak jako na 690. Nevím, jak to udělali, ale do 160 i s krosovou helmou s kšiltem to fakt jde úplně v pohodě. Motor jde jak na gumu. Quickshifter nahoru i dolu je něco, na co si člověk zvykne opravdu megarychle. Navíc po zkušenosti s MT09 (jen nahoru) u Duka nemusí bejt člověk tak humpoláckej na tu převodovku. I když na tom nejsou Bremba jako na 690, tak to brzdí naprosto skvěle. Brzdy se dají krásně dávkovat a nevadnou. Podvozkově mi to paradoxně přijde tvrdší než 690, ale asi je to jen o zvyk. Tlumič řízení by ve vyšších rychlostech mohl být trošku lepší. Ovladatelnost naprosto špičková. Tomu není co vytknout. Co se týče jízdy ve dvou, tak tam je to trošku horší. Tím že jsem s přítelkyní oba hubeňouři, tak je mezi námi docela dost místa, takže to pro holku s hnutou plotýnkou není úplně lábuž, ale dá se něco ujet. Spotřeba se drží mezi 3,7-4,1l/100. Servis mám za sebou akorát garanční a kontrolu gufera řetězovýho kolečka, ale ukázalo se, že jen líta ohřátá vazelína z řetězu, takže pohoda.

Nejlíp se s ní jede samozřejmě v zatáčkách a na krásný silničce, ale zvládne (po předchozí zkušenosti s 690) i dálnici cestovní rychlostí a rozbitý silnice dá taky, ale to zas bolí mě za ní..

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist