PROFIL MOTORKY

Triumph Speed Triple RS (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník DATER_CZ
Vloženo 27.6.2018
Aktualizováno 16.1.2019
Zobrazeno 2 329x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Síla sopečného vulkánu na dvou kolech :D

Více fotografii

Motorka koupena od Dirnbeger motorrad - Sériové jednání a velký výběr motorek.

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 1290 Super Duke R: Nevyužiju to.
KTM Duke 790: Chyběl výkon a celkově mě nesedla.

První dojmy - Na motorce jsem odjížděl z obchodu domů. Upřímě jsem se docela bál, protože jsem do teď jezdil na 690 DUKE a najednou na 150 koní naráz. Ale ne, Triumph mi překvapil svým jentemanským přístupem na normální jízdu a také totální bestií, když se drobet vezme za plyn. Cestu domů jsem si naprosto užil. Jen ty tlumiče jsou betonové, ale to si buď zadek zvykne a nebo povolí tlumiče.

Motorku bych doporučil pro - Motorka určitě není pro začátečníka, doporučil bych to někomu kdo má nějaké kilometry za sebou a chce se projet svižně a i normálně zacestovat.

Doplňky na motorce - Zatím mám jen objednaný držák SPZ, protože ten originál je humus věc a táta by mi to asi urazil klackem :D

Recenze

Po třech letech na Dukovi, jsem si řekl že to chce změnu a na delší domu. Tak jsem si začal projíždět katalogy a četl jsem a četl. Najednou vyšla 790 DUKE, tak jsem ji šel otestovat. Ale pro mě to bylo zklamání. Nevelký nárůst výkonu a točivého momentu. Odjížděl jsem z obchudu s tím že zase nevím co.
Inu je tu krásná 1290 Super Duke R. Jel jsem si ji otestovat, ale hned mě zaujala vedle stojící SpeedTriple RS. Vyzkoušel jsem obě dvě a obě byla famózní. Tak jsem si pořád lámal hlavu nad tim co koupit. Hodně mě asi přesvědčil tátovo StreetTripleR, bavil mě a baví. Řekl jsem tedy SpeedTripleRS.
Bohužel jsem nevěděl o něm nějaké zkušenoti, protože je jich zatím hrozně málo, ale risk je zisk a vyplatilo se.

Zkušenosti zatím zbírám a učím se sní. Ale už po pár kilometrech citím pohodlný posez oproti Dukovi. Také nemusím zběsile řadit sem a tam, protože Triumph má udělané otáčky parádně. Dá se stím jet jako blázen a také i civilizovanou jízdu.
Motor je napěchovaný sopečný vulkán, když vezmu za plyn, tak to letí jak stíhačka a já se zarívám do sedadel.
Brzdy, tam asi není co řešit dvojté Bremba udělají svou práci, jen člověk musí dávat pozor aby nepřelít přes řídítka :D
Ovladatelnost je drobet težší než u Streeta, ale to dělají určitě ty kila navíc. To si však člověk musí zvyknout. Jinak je to lahoda projíždět zatáčkama, jako máslem. Na druhou stránku ovladatelnost na místě je příšerná. pořád mám připravené nohy, kdyby si chtěl ustlat. Nebo otočení se zpět je úplně na pikaču. Je asi lepší se otočit někde o kus dál u kapličky.
Úložný prostor bude oříšek, protože je tam krabička sotva na pojistky a nějakou motolékárničku tam opravdu nedám...
Spotřeba je zatím 6,25, ale je zatím před prvním servisem, takže to opět půjde dolů.
Servis a poruchy řešit nemůžu a ani nebudu, je to nová mašina.

Motorka se určitě cítí nejlépe na normální silnici a s někým kdo ji má rád jako já a váží si jí, přeci jen to není motorka za 15 korun...

Věřím že cestování s motorkou nebude problém, jen si určitě nastavit správný mód jak do motorky, tak i do hlavy a není problém kamkoliv vyrazit. Triumph vás bude bavit, je to stádo splašených kobil, které se ovšem nechají snadno ukočírovat.
Tak máme za sebou 3 000 km a můžu říct že už si tykáme. Motorka krásně drží stopu kam potřebuji jet. Zatáčky jsou nepopsatelné, to jak jimi Triumph projíždí je neskutečné. Poserproužky jsou už pryč, ale pořád mi nějak nesedí vzít pořádně za plyn. Ta potvora se prostě vzteká jako malý parchant a jde na záda. Ale s tím musím počítat, když jsem si koupil tohle stvoření.
Tak máme zase trochu času a seznámen s motorkou naplno. Takže ideální čas napsat zase něco o tomhle stvoření. Motorku jsem kupoval v polovině sezóny, takže jsme se seznámili skoro na konci. Eda (Tak mu říkám 😁) je poslušnej když ho krotím, ale jak mile se nám drobet hne v hlavě je to randál.
Už máme za sebou i první dlouhý výlet a byl jsem mile překvapen tím že s tímto výkonem mi nelákalo pořád tahat za plyn, ale dalo se jet úplně normálně. Domů jsem přijel příjemně znaven a ne jako po hokejovém celodenním turnaji. Spotřeba byla až nevěřícně malá. Pouhých 4,9 na sto
Možná proč Eda. Nu, asi jediná věc, (kromě toho držáku SPZ) se mi u triuphu nelíbí ten ,,čumák" , vypadá jako, no nevím jak to popsat. Jako malý blbeček, ale když se vidím za jízdy v přidělené štěně třeba nějaké firmy, tak si říkám, je to opravdu správné vyrobené a vypadá to fantasticky. Věřím že hodně lidem se to líbí, jen já jsem prostě vybýravý.
Teď nás bude čekat druhý servis v Triumph Dirnberger Chan. Po servisu zase něco připíšu co a jak. (Do triumphu musím kvůli čtyřleté záruce)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
major.z
major.z napsal 10.10.20 v 18:04 10b.

nádherná mašina

DATER_CZ
DATER_CZ napsal 03.05.19 v 16:36

Brano, ano je?

BranoVFR
BranoVFR napsal 28.04.19 v 16:16 10b.

V bielej (pokial je to tá perleť) top.

DATER_CZ
DATER_CZ napsal 03.09.18 v 20:10

Díky

George_MB
George_MB napsal 31.08.18 v 20:18 10b.

Super nářadí

Více komentářů



TOPlist