KTM 390 Adventure
Informace k modelu
Dlouho očekávané cestovní enduro pro mladé, postavené na technickém základě modelu 390 Duke
Redakční testy
Články
Technické údaje KTM 390 Adventure
2020
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 373.2 cm3
Výkon 32 kW
Výkon při otáčkách 9000 ot/min
Točivý moment 37 Nm
Otáčky při max toč.mom. 7000 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců 1
Počet válců 1
Rozvod DOHC
Ventilů na válec 4
Vrtání 89 mm
Zdvih 60 mm
Kompresní poměr 12.6 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Příhradový
Materiál rámu ocel
Zdvih předního odpr. 170 mm
Zdvih zadního odpr. 177 mm
Brzdy vpředu kotouč
Rozměr předního kotouče 320 mm
Přední třmen čtyřpístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 19 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 100/90-19
Rozměr zadní pneu 130/80-17
Rozvor 1430 mm
Úhel hlavy řízení 26.5 °
Závlek předního kola 98 mm
Světlá výška 200 mm
Výška sedla 855 mm
Suchá hmotnost 158 kg
Pohotovostní hmotnost 172 kg
Objem nádrže 14.5 l
Rezerva 3.5 l
První cena 179900 Kč
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) 164900 Kč
Videa KTM 390 Adventure
Témata ve fóru o KTM 390 Adventure
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Pojeď taky WRC Chorvatsko 2022 21/4-24/4 26 19.4.2022 00:07
Výběr moto Motorka na dojíždění do práce i výlety 123 4.12.2021 10:20
Silniční cestovní Silniční pneu 100/90-19 11 16.10.2021 15:04
Skupiny
Průměrné hodnocení od 5 uživatelů
Motor
Spojka
10.0/10
Průběh výkonu
9.7/10
Vibrace
9.0/10
Převodovka
9.0/10
Mechanická hlučnost
10.0/10
Zvuk
7.3/10
Spolehlivost
10.0/10
Podvozek
Možnost nastavení
9.0/10
Těsnost tlumičů
10.0/10
Tuhost rámu
10.0/10
Jízda
Sport
8.5/10
Město
10.0/10
Cestování
7.5/10
Terén
8.5/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
6.0/10
Ceny servisu
5.5/10
Servisní síť
7.5/10
Dostupnost dílů
9.5/10
Nabídka doplňků
9.3/10
Servisní intervaly
10.0/10
Terén
Brodivost
9.0/10
Výška
9.0/10
Ochrana motoru
9.0/10
Skoky -
Cestování
Pohodlí jezdce
8.0/10
Možnosti uchycení zavazadel
10.0/10
Ochrana jezdce cestování
7.5/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 8.8
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 3.10 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 2 uživatelů.
Kupující kteří dali 390 Adventure přednost
NekoupiliZ důvodu
Honda CB 500X
Yamaha Tenere 700 Dlouhá čekací doba na novou
Jawa 350/640 I když jsem chtěl koupit úplně novou tak stejně nemám tolik času abych se v tom pořád vrtal
Yamaha MT-07 Zvažoval jsem spíš Tracer 700, takže mě zajímal hlavně motor. Na mě opět zbytečně moc silná motorka, byť mnohem méně ucukaná, než Versys 650, který jsem měl.
Ducati Scrambler Icon. Na pohled krásná motorka, ale na mě zbytečné silná a nesedla mi ergonomie.
Benelli Leoncino 500 Trail Krásná a mít na rozhazování, koupil bych si ji jako druhou motorku. Perfektní motor, parádní zvuk. Jediné, co mi trochu vadilo, tak tvrdý podvozek, kdy je na cestě cítit každá nerovnost.
Honda CBX 500 Prostě mi nesedla. Pocitově na svůj objem docela mohutná, vysoká a hlavně líná. Prostě nemastná neslaná.
Benelli TRK 502 X
BMW G 310 GS slabší, připadala mi jako hračka z kindervajca
Suzuki DL 650 V-Strom pocitově těžká, nelíbily se mi barevné varianty
Kawasaki Versys 650 na jízdu příjemná, ale nevhodná ani do lehčího terénu
Honda CB 500X Vyšší hmotnost, ktatší zdvihy, nižší světlá výška a v základu o něco menší výbava ( absence krytu motoru, nenastavitelný páčky atd ).
Kupující místo 390 Adventure koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Honda CB 500X Prý jsou poruchové a při delších trasách ne tak komfortní, jako tato
Kawasaki Z650 Hodně plastová, relativně poruchová
Honda CRF 300 Rally Není to pro Adv, jak si ho představuji já. Nemá úplně nejlepší pověst co do spolehlivosti.
Honda CB 500X No cenově jako CB500X, ale na ni prostě nestačí vůbec ničím, připadá mi krátký rozvor a vypadá to divně a motorka se mi prostě nelíbí + technické problémy KTM.
Honda CRF 250L pocitově, asi spíše na silnici
Royal Enfield Himalayan nelíbílo se mi zpracování na KTM. Moc vysokootáčkové
Moto Guzzi V85 TT Po prohledání internetu jsem našel nespokojených zákazníků skrz problémy s motorem.
BMW G 310 GS rozhodla cena
Yamaha MT-03 Yamaha byla hned a za lepší cenu
BMW G 310 GS Dražší
BMW G 650 GS Na můj vkus je moc výrazná - moderní
Honda NC 750X je to jen 390 cmm a jednovalec
Honda CRF 250 Rally 19tka vpredu, nevyhovujúca poloha v stupačkách, nekvalitné ovládače, neprijemné vibrácie paradoxne v nizkych otáčkach
Royal Enfield Bullet Trials Works Replica. Moc plastu a elektroniky
Kawasaki Ninja 400 Dražší, horší zpracování a materiály, výrazně větší vibrace motoru, nepřehledný displej. Jinak ale druhý favorit.
Bazar pro KTM 390 Adventure (rss)

TOPlist