
-
KTM 390 Adventure dostane také vyplétané ráfky
02.02.2023
-
KTM Adventure Rally zavítá do Norska
13.01.2023
-
KTM 390 Adventure vyrazí do nového roku s drobným doladěním
01.12.2021
-
KTM Adventure Rally 2020 proběhne v Řecku
12.11.2019
-
KTM nabídne novou Bestii, zvětšený Skalpel a adventuru pro mladé
05.11.2019
-
KTM 390 Adventure už na podzim?
19.08.2014
- Přidat článek
2020 | 2023 | |
---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||
Objem | 373.2 cm3 | |
Výkon | 32 kW | |
Výkon při otáčkách | 9000 ot/min | |
Točivý moment | 37 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |
Chlazení | Kapalina | |
Uspořádání válců | 1 | |
Počet válců | 1 | |
Rozvod | DOHC | |
Ventilů na válec | 4 | |
Vrtání | 89 mm | |
Zdvih | 60 mm | |
Kompresní poměr | 12.6 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |
Počet rychlostí | 6 | |
Sekundární převod | Řetěz | |
Typ rámu | Příhradový | |
Materiál rámu | ocel | |
Zdvih předního odpr. | 170 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 177 mm | |
Brzdy vpředu | kotouč | |
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |
Přední třmen | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |
Přední kolo | 19 " | |
Zadní kolo | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 100/90-19 | |
Rozměr zadní pneu | 130/80-17 | |
Rozvor | 1430 mm | |
Úhel hlavy řízení | 26.5 ° | |
Závlek předního kola | 98 mm | |
Světlá výška | 200 mm | |
Výška sedla | 855 mm | |
Suchá hmotnost | 158 kg | 161 kg |
Pohotovostní hmotnost | 172 kg | - |
Objem nádrže | 14.5 l | |
Rezerva | 3.5 l | |
Spotřeba | - | 3.37 l/100 km |
První cena | 164900 Kč | 182500 Kč |
Poznámka | - | verze SW s vyplétanými ráfky: 194 750 Kč (také tubeless) |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Výběr moto | Zajímavá motorka do 100 tisíc | 470 | Dnes 07:04 | ||
Pojeď taky | WRC Chorvatsko | 4 | Dnes 06:46 | ||
Co s sebou na cesty | Otáčky | 2 | 17.6.2023 23:33 | ||
Pojeď taky | WRC Chorvatsko 2022 21/4-24/4 | 37 | 17.4.2023 19:15 | ||
Enduro & funbike | 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro | 142 | 22.3.2023 06:24 | ||
Výběr moto | Motorka na dojíždění do práce i výlety | 123 | 4.12.2021 10:20 | ||
Silniční cestovní | Silniční pneu 100/90-19 | 11 | 16.10.2021 15:04 |
-
KTM 390 Adventure (2021)
Trenčín, MichalMaKTM 390 Adventure je motorka, ktora je lahka, stabilna v zakrute, ponuka zivy motor a zabavne zvezenie.
-
KTM 390 Adventure (2020)
Brno-Sadová, Kamil31Lehká, agilní a zábavná motorka na kratší výlety, ježdění do práce a pro zábavu.
-
KTM 390 Adventure (2020)
Opava-Město, Fic6Malá divoška, která zvládne sežrat ty naše super cesty.
-
KTM 390 Adventure (2021)
Spytihněv, zdenal77Lehká, hravá motorka. Hlavně úplně nová
-
KTM 390 Adventure (2021)
Rumburk 3-Dolní Křečany, Blonďák01Motorka kterou mi postavili na míru
-
KTM 390 Adventure (2020)
Janovice, jincomLehká, dostatečně výkonná, perfektně ovladatelná.
-
KTM 390 Adventure (2020)
Vyškov-Předměstí, KeshiMalá Áďa... velice lehká a obratná, v této kategorii s překvapivým výkonem a celkově velice slušnou ...
-
KTM 390 Adventure (2022)
Brniště, MufitkoLehká, hravá, obratná - delší dojezd a větší krouťák než bývalá fmx 650
-
KTM 390 Adventure (2020)
Praha 9-Běchovice, loidDlouho jsem čekal a už je tu KTM motorku slibovala už tři roky
-
KTM 390 Adventure (2022)
Praha 4-Háje, maioPokus o prvni krucky mimo silnici.
-
KTM 390 Adventure (2022)
Brniště, MufitkoLehká, hravá, obratná - delší dojezd a větší krouťák než bývalá fmx 650
-
KTM 390 Adventure (2022)
Praha 4-Háje, maioPokus o prvni krucky mimo silnici.
-
KTM 390 Adventure (2020)
Opava-Město, Fic6Malá divoška, která zvládne sežrat ty naše super cesty.
-
KTM 390 Adventure (2021)
Trenčín, MichalMaKTM 390 Adventure je motorka, ktora je lahka, stabilna v zakrute, ponuka zivy motor a zabavne zvezenie.
-
KTM 390 Adventure (2021)
Spytihněv, zdenal77Lehká, hravá motorka. Hlavně úplně nová
-
KTM 390 Adventure (2021)
Rumburk 3-Dolní Křečany, Blonďák01Motorka kterou mi postavili na míru
-
KTM 390 Adventure (2020)
Janovice, jincomLehká, dostatečně výkonná, perfektně ovladatelná.
-
KTM 390 Adventure (2020)
Vyškov-Předměstí, KeshiMalá Áďa... velice lehká a obratná, v této kategorii s překvapivým výkonem a celkově velice slušnou ...
-
KTM 390 Adventure (2020)
Brno-Sadová, Kamil31Lehká, agilní a zábavná motorka na kratší výlety, ježdění do práce a pro zábavu.
-
KTM 390 Adventure (2020)
Praha 9-Běchovice, loidDlouho jsem čekal a už je tu KTM motorku slibovala už tři roky
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CB 500X | Váha - manévrovatelnost |
Yamaha XT 660 X | Váha a chtěla jsem novou |
Honda CB 500X | |
Yamaha Tenere 700 | Dlouhá čekací doba na novou |
Jawa 350/640 | I když jsem chtěl koupit úplně novou tak stejně nemám tolik času abych se v tom pořád vrtal |
Yamaha MT-07 | Zvažoval jsem spíš Tracer 700, takže mě zajímal hlavně motor. Na mě opět zbytečně moc silná motorka, byť mnohem méně ucukaná, než Versys 650, který jsem měl. |
Ducati Scrambler | Icon. Na pohled krásná motorka, ale na mě zbytečné silná a nesedla mi ergonomie. |
Benelli Leoncino 500 Trail | Krásná a mít na rozhazování, koupil bych si ji jako druhou motorku. Perfektní motor, parádní zvuk. Jediné, co mi trochu vadilo, tak tvrdý podvozek, kdy je na cestě cítit každá nerovnost. |
Honda CBX 500 | Prostě mi nesedla. Pocitově na svůj objem docela mohutná, vysoká a hlavně líná. Prostě nemastná neslaná. |
Benelli TRK 502 X | |
BMW G 310 GS | slabší, připadala mi jako hračka z kindervajca |
Suzuki DL 650 V-Strom | pocitově těžká, nelíbily se mi barevné varianty |
Kawasaki Versys 650 | na jízdu příjemná, ale nevhodná ani do lehčího terénu |
Honda CB 500X | Vyšší hmotnost, ktatší zdvihy, nižší světlá výška a v základu o něco menší výbava ( absence krytu motoru, nenastavitelný páčky atd ). |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW F 650 GS | GS bude pro moje cestování vhodnější |
BMW G 310 GS | Vyšší cena |
Yamaha Tenere 700 | Nízká hmotnost je skvělá, motor je točivý a zábavný, bohužel podvozek je tak na půli cesty mezi silnicí a terénem, možná časem až bude verze 390R ? |
Honda CB 500X | Prý jsou poruchové a při delších trasách ne tak komfortní, jako tato |
Kawasaki Z650 | Hodně plastová, relativně poruchová |
Honda CRF 300 Rally | Není to pro Adv, jak si ho představuji já. Nemá úplně nejlepší pověst co do spolehlivosti. |
Honda CB 500X | No cenově jako CB500X, ale na ni prostě nestačí vůbec ničím, připadá mi krátký rozvor a vypadá to divně a motorka se mi prostě nelíbí + technické problémy KTM. |
Honda CRF 250L | pocitově, asi spíše na silnici |
Royal Enfield Himalayan | nelíbílo se mi zpracování na KTM. Moc vysokootáčkové |
Moto Guzzi V85 TT | Po prohledání internetu jsem našel nespokojených zákazníků skrz problémy s motorem. |
BMW G 310 GS | rozhodla cena |
Yamaha MT-03 | Yamaha byla hned a za lepší cenu |
BMW G 310 GS | Dražší |
BMW G 650 GS | Na můj vkus je moc výrazná - moderní |
Honda NC 750X | je to jen 390 cmm a jednovalec |
Honda CRF 250 Rally | 19tka vpredu, nevyhovujúca poloha v stupačkách, nekvalitné ovládače, neprijemné vibrácie paradoxne v nizkych otáčkach |
Royal Enfield Bullet Trials Works Replica | Moc plastu a elektroniky |
Kawasaki Ninja 400 | Dražší, horší zpracování a materiály, výrazně větší vibrace motoru, nepřehledný displej. Jinak ale druhý favorit. |