
-
To nejlepší na konec - KTM představila 390 Adventure hned ve dvou verzích
31.01.2025
-
KTM 390 Adventure dostane také vyplétané ráfky
02.02.2023
-
KTM Adventure Rally zavítá do Norska
13.01.2023
-
KTM 390 Adventure vyrazí do nového roku s drobným doladěním
01.12.2021
-
KTM Adventure Rally 2020 proběhne v Řecku
12.11.2019
-
KTM nabídne novou Bestii, zvětšený Skalpel a adventuru pro mladé
05.11.2019
-
KTM 390 Adventure už na podzim?
19.08.2014
- Přidat článek
2020 | 2023 | 2024 | 2025 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 373.2 cm3 | 398.7 cm3 | ||
Výkon | 32 kW (43.5 koní) | 33 kW (44.9 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 9000 ot/min | 8500 ot/min | ||
Točivý moment | 37 Nm | 39 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 7000 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | 1 | |||
Počet válců | 1 | |||
Rozvod | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 89 mm | |||
Zdvih | 60 mm | 64 mm | ||
Kompresní poměr | 12.6 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Příhradový | |||
Materiál rámu | ocel | |||
Zdvih předního odpr. | 170 mm | 200 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 177 mm | 200 mm | ||
Brzdy vpředu | kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | dvoupístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 19 " | |||
Zadní kolo | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | 100/90-19 | |||
Rozměr zadní pneu | 130/80-17 | |||
Rozvor | 1430 mm | 1464 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 26.5 ° | 27.5 ° | ||
Závlek předního kola | 98 mm | - | ||
Světlá výška | 200 mm | 232 mm | ||
Výška sedla | 855 mm | 825 mm | ||
Suchá hmotnost | 158 kg | 161 kg | - | |
Pohotovostní hmotnost | 172 kg | - | 175.5 kg | |
Objem nádrže | 14.5 l | 14 l | ||
Rezerva | 3.5 l | - | ||
Spotřeba | - | 3.37 l/100 km | 3.4 l/100 km | |
První cena | 164900 Kč | 182500 Kč | 149900 Kč | |
Poznámka | - | verze SW s vyplétanými ráfky: 194 750 Kč (také tubeless) |
- | |
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | ||
Výměna olejového filtru | - | 10000 Km |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Výběr moto | Lehčí motorka na cestování sólo, která zvládne i terén | 65 | Dnes 09:55 | ||
Silniční cestovní | Quickshifter | 2 | 30.9.2024 18:53 | ||
Enduro & funbike | Dodělávky na 390 ADV | 12 | 15.5.2024 21:16 | ||
Enduro & funbike | 2023 KTM 390 Adventure, 390 Enduro | 144 | 12.5.2024 09:23 | ||
Silniční cestovní | Řazení a spojka | 7 | 29.3.2024 13:44 | ||
Výběr moto | Zajímavá motorka do 100 tisíc | 605 | 11.11.2023 02:11 | ||
Pojeď taky | WRC Chorvatsko | 4 | 3.10.2023 06:46 | ||
Co s sebou na cesty | Otáčky | 2 | 17.6.2023 23:33 | ||
Pojeď taky | WRC Chorvatsko 2022 21/4-24/4 | 37 | 17.4.2023 19:15 | ||
Výběr moto | Motorka na dojíždění do práce i výlety | 123 | 4.12.2021 10:20 | ||
Silniční cestovní | Silniční pneu 100/90-19 | 11 | 16.10.2021 15:04 |
-
KTM 390 Adventure (Adventure X) (2021)
Trenčín, MichalMaKTM 390 Adventure je motorka, ktora je lahka, stabilna v zakrute, ponuka zivy motor a zabavne zvezenie.
-
KTM 390 Adventure (Adventure X) (2020)
Brno-Sadová, Kamil31Lehká, agilní a zábavná motorka na kratší výlety, ježdění do práce a pro zábavu.
-
KTM 390 Adventure (Adventure X) (2020)
Opava-Město, Fic6Malá divoška, která zvládne sežrat ty naše super cesty.
-
KTM 390 Adventure (Adventure X) (2021)
Spytihněv, zdenal77Lehká, hravá motorka. Hlavně úplně nová
-
KTM 390 Adventure (Adventure X) (2021)
Rumburk 3-Dolní Křečany, Blonďák01Motorka kterou mi postavili na míru
-
KTM 390 Adventure (Adventure X) (2020)
Frýdlant nad Ostravicí, jincomLehká, dostatečně výkonná, perfektně ovladatelná.
-
KTM 390 Adventure (Adventure X) (2020)
Brno-Brno Město, pavkreNajednou jsem měl pocit, že je to to co hledám, jako protipól k mé první motorce v garáži.
-
KTM 390 Adventure (Adventure X) (2020)
Vyškov-Předměstí, KeshiMalá Áďa... velice lehká a obratná, v této kategorii s překvapivým výkonem a celkově velice slušnou ...
-
KTM 390 Adventure (Adventure X) (2022)
Brniště, MufitkoLehká, hravá, obratná - delší dojezd a větší krouťák než bývalá fmx 650
-
KTM 390 Adventure (Adventure X) (2023)
Kašava, ELBOBIKOSMalý advíček, moje první motorka. Jelikož má jenom jeden hrnek, je v nižších otáčkách dost uklepaná...
-
KTM 390 Adventure (Adventure X) (2020)
Brno-Brno Město, pavkreNajednou jsem měl pocit, že je to to co hledám, jako protipól k mé první motorce v garáži.
-
KTM 390 Adventure (Adventure X) (2021)
Svojkov, tymonpro zacatecniky super, hodna do zatacek, po par kilometrech trochu slaba a ucukana (jednovalec)
-
KTM 390 Adventure (Adventure X) (2023)
Kašava, ELBOBIKOSMalý advíček, moje první motorka. Jelikož má jenom jeden hrnek, je v nižších otáčkách dost uklepaná...
-
KTM 390 Adventure (Adventure X) (2022)
Brniště, MufitkoLehká, hravá, obratná - delší dojezd a větší krouťák než bývalá fmx 650
-
KTM 390 Adventure (Adventure X) (2022)
Praha 4-Háje, maioPokus o prvni krucky mimo silnici.
-
KTM 390 Adventure (Adventure X) (2020)
Opava-Město, Fic6Malá divoška, která zvládne sežrat ty naše super cesty.
-
KTM 390 Adventure (Adventure X) (2021)
Trenčín, MichalMaKTM 390 Adventure je motorka, ktora je lahka, stabilna v zakrute, ponuka zivy motor a zabavne zvezenie.
-
KTM 390 Adventure (Adventure X) (2021)
Spytihněv, zdenal77Lehká, hravá motorka. Hlavně úplně nová
-
KTM 390 Adventure (Adventure X) (2021)
Rumburk 3-Dolní Křečany, Blonďák01Motorka kterou mi postavili na míru
-
KTM 390 Adventure (Adventure X) (2020)
Frýdlant nad Ostravicí, jincomLehká, dostatečně výkonná, perfektně ovladatelná.
Motor | |
---|---|
Spojka | 10.0/10 |
Průběh výkonu | 9.7/10 |
Vibrace | 9.0/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 10.0/10 |
Zvuk | 7.3/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 8.5/10 |
Město | 10.0/10 |
Cestování | 7.5/10 |
Terén | 8.5/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.0/10 |
Ceny servisu | 5.5/10 |
Servisní síť | 7.5/10 |
Dostupnost dílů | 9.5/10 |
Nabídka doplňků | 9.3/10 |
Servisní intervaly | 10.0/10 |
Terén | |
Brodivost | 9.0/10 |
Výška | 9.0/10 |
Ochrana motoru | 9.0/10 |
Skoky | - |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Honda CB 500X | Váha - manévrovatelnost |
Yamaha XT 660 X | Váha a chtěla jsem novou |
Honda CB 500X | |
Yamaha Tenere 700 | Dlouhá čekací doba na novou |
Jawa 350/640 | I když jsem chtěl koupit úplně novou tak stejně nemám tolik času abych se v tom pořád vrtal |
Yamaha MT-07 | Zvažoval jsem spíš Tracer 700, takže mě zajímal hlavně motor. Na mě opět zbytečně moc silná motorka, byť mnohem méně ucukaná, než Versys 650, který jsem měl. |
Ducati Scrambler | Icon. Na pohled krásná motorka, ale na mě zbytečné silná a nesedla mi ergonomie. |
Benelli Leoncino 500 Trail | Krásná a mít na rozhazování, koupil bych si ji jako druhou motorku. Perfektní motor, parádní zvuk. Jediné, co mi trochu vadilo, tak tvrdý podvozek, kdy je na cestě cítit každá nerovnost. |
Honda CBX 500 | Prostě mi nesedla. Pocitově na svůj objem docela mohutná, vysoká a hlavně líná. Prostě nemastná neslaná. |
Benelli TRK 502 X | |
BMW G 310 GS | slabší, připadala mi jako hračka z kindervajca |
Suzuki DL 650 V-Strom | pocitově těžká, nelíbily se mi barevné varianty |
Kawasaki Versys 650 | na jízdu příjemná, ale nevhodná ani do lehčího terénu |
Honda CB 500X | Vyšší hmotnost, ktatší zdvihy, nižší světlá výška a v základu o něco menší výbava ( absence krytu motoru, nenastavitelný páčky atd ). |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda NX500 | Skúšobná jazda má nepresvedčila. |
Husqvarna 701 Supermoto | na prodejně jsem se dlouho nemohl rozhodnout kterou, tak jsem hodil mincí, mince rozhodla jednoznačně |
Honda CB 500X | Nedôvera v KTM, motor jednovalec, drahšia jak CB500X |
BMW F 650 GS | GS bude pro moje cestování vhodnější |
BMW G 310 GS | Vyšší cena |
Yamaha Tenere 700 | Nízká hmotnost je skvělá, motor je točivý a zábavný, bohužel podvozek je tak na půli cesty mezi silnicí a terénem, možná časem až bude verze 390R ? |
Honda CB 500X | Prý jsou poruchové a při delších trasách ne tak komfortní, jako tato |
Kawasaki Z650 | Hodně plastová, relativně poruchová |
Honda CRF300 Rally | Není to pro Adv, jak si ho představuji já. Nemá úplně nejlepší pověst co do spolehlivosti. |
Honda CB 500X | No cenově jako CB500X, ale na ni prostě nestačí vůbec ničím, připadá mi krátký rozvor a vypadá to divně a motorka se mi prostě nelíbí + technické problémy KTM. |
Honda CRF 250L | pocitově, asi spíše na silnici |
Royal Enfield Himalayan | nelíbílo se mi zpracování na KTM. Moc vysokootáčkové |
Moto Guzzi V85 TT | Po prohledání internetu jsem našel nespokojených zákazníků skrz problémy s motorem. |
BMW G 310 GS | rozhodla cena |
Yamaha MT-03 | Yamaha byla hned a za lepší cenu |
BMW G 310 GS | Dražší |
BMW G 650 GS | Na můj vkus je moc výrazná - moderní |
Honda NC750X | je to jen 390 cmm a jednovalec |
Honda CRF 250 Rally | 19tka vpredu, nevyhovujúca poloha v stupačkách, nekvalitné ovládače, neprijemné vibrácie paradoxne v nizkych otáčkach |
Royal Enfield Bullet Trials Works Replica custom | Moc plastu a elektroniky |