KTM 390 Adventure
Informace k modelu
Dlouho očekávané cestovní enduro pro mladé, postavené na technickém základě modelu 390 Duke
Redakční testy
Články
Technické údaje KTM 390 Adventure
2020
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 373.2 cm3
Výkon 32 kW
Výkon při otáčkách 9000 ot/min
Množství oleje -
Točivý moment 37 Nm
Otáčky při max toč.mom. 7000 ot/min
Uspořádání válců 1
Startér Elektrický
Počet válců 1
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Vrtání 89 mm
Zdvih 60 mm
Kompresní poměr 12.6 : 1
Rozvod DOHC
Vyjímatelná baterie -
Ventilů na válec 4
Dojezd -
Příprava paliva Vstřikování
Doba rychlonabíjení -
Počet rychlostí 6
Doba nabíjení -
Sekundární převod Řetěz
Spotřeba elektro -
Typ rámu Příhradový
Kapacita akumulátoru -
Materiál rámu ocel
Provozní napětí -
Zdvih předního odpr. 170 mm
Nominální výkon -
Zdvih zadního odpr. 177 mm
Úhel hlavy řízení 26.5 °
Závlek předního kola 98 mm
Rozvor 1430 mm
Brzdy vpředu kotouč
Rozměr předního kotouče 320 mm
Přední třmen čtyřpístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 19 "
Zadní kolo 17 "
Rozměr přední pneu 100/90-19
Rozměr zadní pneu 130/80-17
Výška sedla 855 mm
Výška sedla max -
Suchá hmotnost 158 kg
Pohotovostní hmotnost 172 kg
Užitečná hmotnost -
Objem nádrže 14.5 l
Světlá výška 200 mm
Rezerva 3.5 l
Spotřeba -
Zrychlení -
Maximální rychlost -
První cena 179900 Kč
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) 164900 Kč
Poznámka -
Výměna motorového oleje -
Výměna olejového filtru -
Výměna převodového oleje -
Výměna hnacího řemene -
Výměna zapalovací svíčky -
Výměna brzdové kapaliny -
Výměna vložky vzduchového filtru -
Seřízení ventilové vůle -
Videa KTM 390 Adventure
Skupiny
Kupující kteří dali 390 Adventure přednost
NekoupiliZ důvodu
BMW G 310 GS slabší, menší nádrž, pro mě osobně vypadá jak plastová hračka z kindervajca
Suzuki DL 650 V-Strom pocitově těžká, bez emocí, při dovybavení drahá
Kawasaki Versys 650 krásná, na jízdu velmi příjemná, ale nevhodná do terénu
Honda CB 500X Vyšší hmotnost, ktatší zdvihy, nižší světlá výška a v základu o něco menší výbava ( absence krytu motoru, nenastavitelný páčky atd ).
Kupující místo 390 Adventure koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Honda CRF 250 Rally 19tka vpredu, nevyhovujúca poloha v stupačkách, nekvalitné ovládače, neprijemné vibrácie paradoxne v nizkych otáčkach
Royal Enfield Bullet Trials Works Replica. Moc plastu a elektroniky
Kawasaki Ninja 400 Dražší, horší zpracování a materiály, výrazně větší vibrace motoru, nepřehledný displej. Jinak ale druhý favorit.
Bazar pro KTM 390 Adventure (rss)

TOPlist