Malá divoška, která zvládne sežrat ty naše super cesty.
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Docela vysoká a širší sedlo, posez příjemný lehce ohnutý do předu. Přehledný display. Nezvyk listovat na motorce v palubním počítači jako v autě. Na mých 182 cm padla jak ulitá.
Motorku bych doporučil pro - Pro všechny.
Doplňky na motorce - Akrap
Recenze
Nikdy jsem neuvažoval, že bych ji někdy pořídil. Jezdím enduro a tahle motorka nemá parametry na to aby mě něčím zaujala až na motor, který jsem chtěl vzdycky zkusit. Duka bych si asi nikdy nekoupil, ale když jsem jednou sjížděl inzerci a narazil na tohle, tak jsem si řekl proč ne. Penize byly a cena mi přišla adekvátní ke stavu a možností použití motorky.
Mám najeto možná tisíc km a od první chvíle jsem nadšený. Docela nízká váha, slušný podvozek a hodně dobrý motor. Jezdím na ní do práce do města a okolo komínu a občas nějaký pojezd po okolí. Na tohle použití opravdu skvělá motorka i díky vyšším zdvihům tlumíčů oproti cestovním mašinám.
Ta motorka je strašně zábavná a pořád mě nutí tahat za plyn a vužívat její schopnosti. Rád bych s ní zajel na nějaký měnší okruh a otestoval co zvládne, ale nepojedu protože se bojím abych se nesklouznul.
Mrzí mě, že ta motorka není udělaná víc do terénu. Samozřejmě zvládne projet polňačku (asi jako jakákoliv motorka), ale tím to končí. Víc bych od ní neočekával. Je to prostě Cenduro. Kdo chce jezdit terén, tak tudy cesta nepovede.
Nebyl jsem na ní dál jak 100 km od baráku, ale vůbec bych se nebál na ní jet třeba do Alp na pořádné zatáčky.
Trochu jsem se bál zvěstí o nespolehlivosti KTM, ale motor už musí být za 10 let vyladěn a navíc je to zánovní motorka s prd najeto a prd jsem najel, takže funguje jak má a myslím, že nadále fungovat bude.
Je to moje první KTM a musím říct, že další motorka bude nejspíš od stejné značky jestli udělají menší sestru KTM 690 enduro s motorem 390. A jestli neudělají, tak časem příjde čas i na 690 :).
Co se mi nelíbí:
- velká vůle plynové rukojeti (doufal jsem, že pujde nastavit, ale nepřišel jsem jak)
- plexi je k ničemu - neřeším když jezdím krátké úseky a to velké hnusné plexi od Givi bych tam nedal i kdyby padaly trakaře
- levé zrcátko je volnější a každou chvíli ho musím nastavit do pozice, asi výrobní vada
- výfuk - vzhled laciný a zvuk bídný, dokoupen akrap (marketing KTM ví jak ze zákazníka vydyndat další prachy)
- dizajn předku jsem ještě úplně nestrávil
Motorku jsem teda vyzkoušel, potvrdil co jsem si myslel, překvapen její zábavností a momentálně je na prodej.
Mig_35 snad se dočkám a doufám, že bude stát za to
LOWEOld dík za tip, stojí to dost peněž na to jak je to malé , tak neco zkusím spíchnout doma.
Ahoj, mrkni na tohle, možná bys to mohl dát do plynové rukojeti :)
https://www.aliexpre...00025002624184%21sea
Trpělivost
https://www.advpulse...l-spied-out-testing/
už je na cestě
H1956 když přesedláš z 1290 tak je jasné že to nejede. V rámci objemu to je ale super. Nejsem začátečník, ale mám v hlavě srovnané, že nepotřebuju velkou motorku na ježdění okolo komínu.
Zkoušel jsem to na předváděcí akci a vůbec to nejede. Možná to je tím, že mám KTM 1290 SA. Ale pro začátek OK.