Pro mě osobně vstup do světa BMW. Maličká lehoučká brambora, ideální na cestování a do nepohody.
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Himalayan: Nižší, už nedostačující, výkon
KTM 390 Adventure: Dražší
První dojmy - Maximální úroveň pohodlí pro cestování, jako jízda na obláčku. Ideální posez a rozhled pro mých 186cm. Nadšení z možností v lehkém terénu. Zvuk jako vrtulník, mě vyhovuje.
Motorku bych doporučil pro - Pro začatečníka jako cestovní moto, pro někoho kdo si chce vyzkoušet BMW.
Doplňky na motorce - Padáky, vyhrivané rukojeti, kovové kufry, kryt motoru, 5V USB a 12V zásuvka, zvýšené plexi, držák smartphonu
Recenze
Výkon je sice nižší, ale pokud nikam nespěcháte a nejezdíte dálnici (kde by se trápila stejně jako v jízdě ve dvou) není to problém.
Ideální moto pro začátečníka na cestování a do lehkého terénu. Hodí se ale i do města na dojíždění do práce. Nádherná spotřeba něco málo přes tři litry - pokud se ale chcete dostat někam daleko bez tankování, budete mit s 11l nádrží problém.
Po přechodu ze Suzuki GS500 z r.1998 je situace nesrovnatelná. Inženýři za 20let udělali obrovský skok dopředu a na moto se teď cítím o několik řádů bezpečněji, nejenom díky ABS. Pocitové si moto hlídá spoustu dalších věcí.
Rád bych do budoucna pravděpodobně přešel na F800GS...
Ať dlouho slouží a hlavně kolečkama dolů. Fajn stroj, teď jsem ho také pořídil ?
Ať slouží
Pekny strojcek, teren je s nou urcite zabavny.