BMW G 310 GS vs. Zontes 350 Tour II: Kterou krabičku sirek si zvolíte?
24.08.2023
24.08.2023
19.07.2021
11.02.2019
21.06.2018
02.10.2017
22.11.2023
02.10.2020
10.11.2019
04.07.2019
19.03.2019
24.04.2018
04.07.2017
08.11.2016
2017 | 2018 | 2021 | 2023 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 313 cm3 | |||
Výkon | 25 kW | |||
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | 9250 ot/min | ||
Točivý moment | 28 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 7500 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Stojatý | |||
Počet válců | 1 | |||
Rozvod | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 80 mm | |||
Zdvih | 62.1 mm | |||
Kompresní poměr | 10.6 : 1 | 10.9 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | - | Příhradový | ||
Materiál rámu | - | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 180 mm | |||
Zdvih zadního odpr. | 180 mm | |||
Brzdy vpředu | kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | |||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 19 " | |||
Zadní kolo | 17 " | |||
Rozměr přední pneu | 110/80 R 19 | 110/80R19 | ||
Rozměr zadní pneu | 150/70 R 17 | 150/70R17 | ||
Rozvor | 1420 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 26.7 ° | |||
Závlek předního kola | - | 98 mm | ||
Výška sedla | 835 mm | |||
Pohotovostní hmotnost | 169.5 kg | 175 kg | ||
Užitečná hmotnost | - | 170 kg | ||
Objem nádrže | 11 l | 11.5 l | ||
Rezerva | - | 1 l | ||
Spotřeba | - | 3.5 l/100 km | ||
Maximální rychlost | 143 km/h | |||
První cena | 154900 Kč | 159000 Kč | 162190 Kč | |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 164930 Kč | ||
Poznámka | - | vysoké sedlo (příslušenství): 850 mm; nízké sedlo (volitelná výbava): 820 mm. |
- |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | BMW G310GS vs RE Himalayan | 10 | 4.7.2023 13:49 | ||
Vybavení | Nová řidítka BMW G 310 GS | 8 | 20.6.2022 12:44 | ||
Enduro & funbike | KTM Adventure 390 nebo BMW GS 310 | 34 | 27.8.2021 19:24 | ||
Výběr moto | Vyber prvej motorky - cestné enduro pre 30r začiatočníka | 35 | 25.8.2021 21:47 | ||
Výběr moto | Cestovné enduro 2018 | 18 | 9.3.2019 12:05 | ||
125ccm | Bmw g 310 | 0 | 31.7.2018 10:41 |
Můj moto - omyl, jménem "BMW" Vstupenka do světa "adventure" s BMW?
Příjemná, pohodlná motorka, která je skvělou společnicí jak na krátké, tak i delší cestování....
Je to prostě malá hezká hračka. A je to Indka, tedy tentokrát ne číňánek jako ta má druhá, tedy TR ...
Hezká nová motorka v černo šedé kombinaci
Lehká univerzální motorka pro jízdu po městě, výlety i lehký offroad.
Malá, lehká a pohodlná motorka.
Pro mě osobně vstup do světa BMW. Maličká lehoučká brambora, ideální na cestování a do nepohody....
Rally packet G310GS 2021, s nosičem pro top case v základu, nová s prodlouženou tovární zárukou.
Jak jsem čekal - dle recenzí přesně odpovídá popisu i vlastnostmi.
Chtěl jsem motorku, která bude nová, nebude velká a těžká, udělá radost na cestách po ČR, na značce ...
Příjemná, pohodlná motorka, která je skvělou společnicí jak na krátké, tak i delší cestování....
Můj moto - omyl, jménem "BMW" Vstupenka do světa "adventure" s BMW?
Rally packet G310GS 2021, s nosičem pro top case v základu, nová s prodlouženou tovární zárukou.
Malé GS, které svojí zábavností může překonat i silnější motorky.
Malá, lehká a pohodlná motorka.
Pro mě osobně vstup do světa BMW. Maličká lehoučká brambora, ideální na cestování a do nepohody....
Jak jsem čekal - dle recenzí přesně odpovídá popisu i vlastnostmi.
Hezká nová motorka v černo šedé kombinaci
Lehká univerzální motorka pro jízdu po městě, výlety i lehký offroad.
Chtěl jsem motorku, která bude nová, nebude velká a těžká, udělá radost na cestách po ČR, na značce ...
Motor | |
---|---|
Spojka | - |
Průběh výkonu | 5.0/10 |
Vibrace | 7.0/10 |
Převodovka | 5.0/10 |
Mechanická hlučnost | 2.0/10 |
Zvuk | 2.0/10 |
Spolehlivost | 3.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | - |
Těsnost tlumičů | - |
Tuhost rámu | - |
Jízda | |
Sport | 3.0/10 |
Město | 7.0/10 |
Cestování | 6.0/10 |
Terén | 7.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 2.0/10 |
Ceny servisu | 2.0/10 |
Servisní síť | 5.0/10 |
Dostupnost dílů | - |
Nabídka doplňků | - |
Servisní intervaly | - |
Terén | |
Brodivost | - |
Výška | - |
Ochrana motoru | - |
Skoky | - |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 6.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Benelli TRK 251 | Od nákupu Benelli mě odradilo nepříjemné, odměřené, arogantní chování prodejce, když měl problém moto vyvézt do prostoru nebo nedovolil si na moto alespoň sednout, vyzkoušet si ergonomii, tak nebylo co řešit a šel jsem jinam. |
KTM 390 Adventure | Vyšší cena |
Jawa RVM 500 | Neprověřeno \"životem\" |
Suzuki DL 650 V-Strom | Váha |
KTM 390 Adventure | rozhodla cena |
KTM 390 Adventure | Dražší |
Royal Enfield Himalayan | Nižší, už nedostačující, výkon |
Benelli TRK 502 | Těžká, krátký servisní interval |
Honda CB 500X | Více silniční motorka (i když novinka pro 2019 vypadá lépe) |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CB 300R | Nevzal, protože je to indická motorka s BMW znakem. |
KTM Duke 390 | |
Royal Enfield Himalayan | prostě mi neseděla |
Honda CB 500X | |
Kawasaki Versys-X 300 | špatné težiště |
Yamaha MT-03 | V testech i zahraničních opakovaně zdůrazňovány vibrace a chybění BMW vlastností |
BMW G 650 GS | |
KTM Duke 390 | |
KTM 390 Adventure | slabší, připadala mi jako hračka z kindervajca |
Honda CB 500X | Nižší výkon 25 kW, 28 Nm vhodná na okresky a do terénu na cestování už tak moc vhodná není. |
Royal Enfield Himalayan | Proste male GS. Bylo na me vysoka. Taky me odradila cena \"dovybaveni\". |
Royal Enfield Himalayan | Stejne jako u cb500x |
BMW F 650 GS | Základní cena skoro 160 000 Kč a výroba v Indii. |
Honda CRF 250 Rally | Super cena, nechtělo se mi čekat a Honda víc offroad; (-) loukotě, motor, nedostupná; (+) pohodlnější sedlo, nosič v základu |