BMW G 310 GS vs. Zontes 350 Tour II: Kterou krabičku sirek si zvolíte?
24.08.2023
BMW G 310 GS
24.08.2023
19.07.2021
11.02.2019
21.06.2018
02.10.2017
22.11.2023
02.10.2020
10.11.2019
04.07.2019
19.03.2019
24.04.2018
04.07.2017
08.11.2016
| 2017 | 2018 | 2021 | 2023 | |
|---|---|---|---|---|
| Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
|
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
| Objem | 313 cm3 | |||
| Výkon | 25 kW (34 koní) | |||
| Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | 9250 ot/min | ||
| Točivý moment | 28 Nm | |||
| Otáčky při max toč.mom. | 7500 ot/min | |||
| Druh motoru | Spalovací | |||
| Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
| Chlazení | Kapalina | |||
| Uspořádání válců | Stojatý | |||
| Počet válců | 1 | |||
| Rozvod | DOHC | |||
| Ventilů na válec | 4 | |||
| Vrtání | 80 mm | |||
| Zdvih | 62.1 mm | |||
| Kompresní poměr | 10.6 : 1 | 10.9 : 1 | ||
| Příprava paliva | Vstřikování | |||
| Startér | Elektrický | |||
| Počet rychlostí | 6 | |||
| Sekundární převod | Řetěz | |||
| Typ rámu | - | Příhradový | ||
| Materiál rámu | - | ocel | ||
| Zdvih předního odpr. | 180 mm | |||
| Zdvih zadního odpr. | 180 mm | |||
| Brzdy vpředu | kotouč | |||
| Rozměr předního kotouče | 300 mm | |||
| Přední třmen | - | čtyřpístkový | ||
| Brzdy vzadu | kotouč | |||
| Přední kolo | 19 " | |||
| Zadní kolo | 17 " | |||
| Rozměr přední pneu | 110/80 R 19 | 110/80R19 | ||
| Rozměr zadní pneu | 150/70 R 17 | 150/70R17 | ||
| Rozvor | 1420 mm | |||
| Úhel hlavy řízení | 26.7 ° | |||
| Závlek předního kola | - | 98 mm | ||
| Výška sedla | 835 mm | |||
| Pohotovostní hmotnost | 169.5 kg | 175 kg | ||
| Užitečná hmotnost | - | 170 kg | ||
| Objem nádrže | 11 l | 11.5 l | ||
| Rezerva | - | 1 l | ||
| Spotřeba | - | 3.5 l/100 km | ||
| Maximální rychlost | 143 km/h | |||
| První cena | 154900 Kč | 159000 Kč | 162190 Kč | |
| Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 164930 Kč | ||
| Poznámka | - | vysoké sedlo (příslušenství): 850 mm; nízké sedlo (volitelná výbava): 820 mm. |
- | |
| Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
|---|---|---|---|---|---|
| Založit téma Všechna témata | |||||
| Enduro & funbike | zadní tlumič pro bmw 310 gs | 1 | 19.6.2024 13:43 | ||
| Opravy a údržba | Kde servisovat BMW (Vysočina) | 7 | 2.6.2024 11:47 | ||
| Silniční cestovní | BMW G310GS vs RE Himalayan | 10 | 4.7.2023 13:49 | ||
| Vybavení | Nová řidítka BMW G 310 GS | 8 | 20.6.2022 12:44 | ||
| Enduro & funbike | KTM Adventure 390 nebo BMW GS 310 | 34 | 27.8.2021 19:24 | ||
| Výběr moto | Vyber prvej motorky - cestné enduro pre 30r začiatočníka | 35 | 25.8.2021 21:47 | ||
| Výběr moto | Cestovné enduro 2018 | 18 | 9.3.2019 12:05 | ||
| 125ccm | Bmw g 310 | 0 | 31.7.2018 10:41 | ||
Můj moto - omyl, jménem "BMW" Vstupenka do světa "adventure" s BMW?
Vlídná mašinka na rozježdění a tak..
Příjemná, pohodlná motorka, která je skvělou společnicí jak na krátké, tak i delší cestování....
Je to prostě malá hezká hračka. A je to Indka, tedy tentokrát ne číňánek jako ta má druhá, tedy TR ...
Hezká nová motorka v černo šedé kombinaci
Lehká univerzální motorka pro jízdu po městě, výlety i lehký offroad.
Malá, lehká a pohodlná motorka.
Pro mě osobně vstup do světa BMW. Maličká lehoučká brambora, ideální na cestování a do nepohody....
Rally packet G310GS 2021, s nosičem pro top case v základu, nová s prodlouženou tovární zárukou.
Jak jsem čekal - dle recenzí přesně odpovídá popisu i vlastnostmi.
Vlídná mašinka na rozježdění a tak..
Příjemná, pohodlná motorka, která je skvělou společnicí jak na krátké, tak i delší cestování....
Můj moto - omyl, jménem "BMW" Vstupenka do světa "adventure" s BMW?
Rally packet G310GS 2021, s nosičem pro top case v základu, nová s prodlouženou tovární zárukou.
Malé GS, které svojí zábavností může překonat i silnější motorky.
Malá, lehká a pohodlná motorka.
Pro mě osobně vstup do světa BMW. Maličká lehoučká brambora, ideální na cestování a do nepohody....
Jak jsem čekal - dle recenzí přesně odpovídá popisu i vlastnostmi.
Hezká nová motorka v černo šedé kombinaci
Lehká univerzální motorka pro jízdu po městě, výlety i lehký offroad.
| Motor | |
|---|---|
| Spojka | - |
| Průběh výkonu | 5.0/10 |
| Vibrace | 7.0/10 |
| Převodovka | 5.0/10 |
| Mechanická hlučnost | 2.0/10 |
| Zvuk | 2.0/10 |
| Spolehlivost | 3.0/10 |
| Podvozek | |
| Možnost nastavení | - |
| Těsnost tlumičů | - |
| Tuhost rámu | - |
| Jízda | |
| Sport | 3.0/10 |
| Město | 7.0/10 |
| Cestování | 6.0/10 |
| Terén | 7.0/10 |
| Zázemí | |
| Ceny náhr. dílů | 2.0/10 |
| Ceny servisu | 2.0/10 |
| Servisní síť | 5.0/10 |
| Dostupnost dílů | - |
| Nabídka doplňků | - |
| Servisní intervaly | - |
| Terén | |
| Brodivost | - |
| Výška | - |
| Ochrana motoru | - |
| Skoky | - |
| Cestování | |
| Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
| Možnosti uchycení zavazadel | 7.0/10 |
| Ochrana jezdce cestování | 6.0/10 |
| Nekoupili | Z důvodu |
|---|---|
| CFMOTO 450CL-C | Než jsem se odhodlal, přišlo BMW |
| Royal Enfield Hunter 350 | Potenciální koupě od FB kamarádky, nakonec to nedopadlo.. |
| Benelli TRK 251 | Od nákupu Benelli mě odradilo nepříjemné, odměřené, arogantní chování prodejce, když měl problém moto vyvézt do prostoru nebo nedovolil si na moto alespoň sednout, vyzkoušet si ergonomii, tak nebylo co řešit a šel jsem jinam. |
| KTM 390 Adventure | Vyšší cena |
| Jawa RVM 500 | Neprověřeno \"životem\" |
| Suzuki DL 650 V-Strom | Váha |
| KTM 390 Adventure | rozhodla cena |
| KTM 390 Adventure | Dražší |
| Royal Enfield Himalayan | Nižší, už nedostačující, výkon |
| Benelli TRK 502 | Těžká, krátký servisní interval |
| Honda CB 500X | Více silniční motorka (i když novinka pro 2019 vypadá lépe) |
| Jakou | Z důvodu |
|---|---|
| Honda CB 300R | Nevzal, protože je to indická motorka s BMW znakem. |
| KTM Duke 390 | |
| Royal Enfield Himalayan 411/450 | prostě mi neseděla |
| Honda CB 500X | |
| Kawasaki Versys-X 300 | špatné težiště |
| Yamaha MT-03 | V testech i zahraničních opakovaně zdůrazňovány vibrace a chybění BMW vlastností |
| BMW G 650 GS | |
| KTM Duke 390 | |
| KTM 390 Adventure (Adventure X) | slabší, připadala mi jako hračka z kindervajca |
| Honda CB 500X | Nižší výkon 25 kW, 28 Nm vhodná na okresky a do terénu na cestování už tak moc vhodná není. |
| Royal Enfield Himalayan 411/450 | Proste male GS. Bylo na me vysoka. Taky me odradila cena \"dovybaveni\". |
| Royal Enfield Himalayan 411/450 | Stejne jako u cb500x |
| BMW F 650 GS | Základní cena skoro 160 000 Kč a výroba v Indii. |
| Honda CRF 250 Rally | Super cena, nechtělo se mi čekat a Honda víc offroad; (-) loukotě, motor, nedostupná; (+) pohodlnější sedlo, nosič v základu |