Lehký a velice obratný stroj z produkce KTM.
Motorka koupena od FIRMA:Kmoto (Vlašim)
Výška jezdce: 171 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW G 310 GS: důvod neuveden
První dojmy - První jízda v podstatě splnila mé očekávání. Jakožto začátečník bych se musel sžívat s jakýmkoliv strojem, ale tady jsem měl pocit, že to prostě jde samo. Lehce si pohrát s nastavením ovládacích prvků a padne bez problémů. Časem jsem zvolil užší gripy, protože mám krátké prsty a v některých situacích jsem tomu musel přizpůsobit úchop. Taď mi ovšem sedí o to lépe.
Motorku bych doporučil pro - Rozhodně pro začátečníky nebo jezdce subtilnější postavy, kteří si netroufají na těžší a výkonnější motorku. Zkušenému jezdci však dokáže poskytnout slušnou porci zábavy na klikatých okreskách, kde nejsou tak patrné limity výkonu, a naopak skvělá ovladatelnost.
Recenze
Stroj hodntím jako začátečník po zhruba 4000 km s tímto strojem. Motorka nabízí pohodlný posez a delší cesty nijak výrazně neunavují. Ergonomie je dobrá a všechny ovládací prvky s vyjímkou směrovek jsou dobře umístěné. Agilita je výsadou této moktorky a ani nezkušený jezdec, ji nemusí nijak přemlouvat. Do náklonu ji nemusíte nijak nutit a rychlé změny směru zvládá jak nastavení podvozku, tak tovární pneu. Podvozek slušně pobíra nerovnosti a stroj brzdí plynule a s dostatečnou intenzitou. Motorbmoc nemusí nízké otáčky, při kterých se solidně rozvibruje a v nízkých otáčkách si žádá spolupráci se spojkou. Nižší převodové stupně se až příliž snadno přiblíží k omezovači a během předjíždění je nutné včas řadit, jinak omezovač zasáhne dost razantně. Dosáhnout max. rychlosti nějakých163 km/h docela trvá. Nejen z důvodu výkonu motoru, ale také z důvodu absence jakékoliv kapotáže. Nad 120 km/h se tak cítí jezdec méně pohodlně a raději se drží v hodnotách nižších. Dojezd na jednu nádrž je lehce 300 km bez ohledu na styl jízdy. Celkově se jedná o velice zábavný stroj, který za slušnou cenu zatím nábídne více než konkurence.
Dobrá volba.
Mám za 2 sezony najeto 14500km a pořád ji mám rád!
Nápodobně
Duke 390 je můj sen. Bohužel je finančně úplně mimo mé schopnosti. Tak ať ti to jezdí a kolama dolů