
Souboj puberťáků: KTM 390 Duke vs BMW G 310 R
14.05.2018
04.05.2022
03.04.2017
20.12.2016
08.11.2016
19.08.2014
23.12.2013
12.12.2013
25.05.2013
13.11.2012
26.10.2012
30.01.2012
2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | 2019 | 2020 | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||||
Objem | 373.2 cm3 | ||||||
Výkon | 32 kW | ||||||
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | 9000 ot/min | |||||
Točivý moment | 35 Nm | 37 Nm | |||||
Otáčky při max toč.mom. | 7250 ot/min | 7000 ot/min | |||||
Druh motoru | Spalovací | ||||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||||
Chlazení | Kapalina | ||||||
Uspořádání válců | Stojatý | ||||||
Počet válců | 1 | ||||||
Rozvod | DOHC | ||||||
Ventilů na válec | 4 | ||||||
Vrtání | 89 mm | ||||||
Zdvih | 60 mm | ||||||
Kompresní poměr | 12.8 : 1 | 12.6 : 1 | |||||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||||
Startér | Elektrický | ||||||
Počet rychlostí | 6 | ||||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||||
Typ rámu | Příhradový | ||||||
Materiál rámu | ocel | ||||||
Zdvih předního odpr. | 150 mm | 142 mm | |||||
Zdvih zadního odpr. | 150 mm | ||||||
Brzdy vpředu | kotouč | ||||||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | 320 mm | |||||
Přední třmen | čtyřpístkový | ||||||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||||
Přední kolo | 17 " | ||||||
Zadní kolo | 17 " | ||||||
Rozměr přední pneu | 110/70 R17 | ||||||
Rozměr zadní pneu | 150/60 R17 | ||||||
Rozvor | 1367 mm | 1357 mm | |||||
Úhel hlavy řízení | 25 ° | 24 ° | |||||
Závlek předního kola | 100 mm | 95 mm | |||||
Světlá výška | 172 mm | 185 mm | |||||
Výška sedla | 800 mm | 830 mm | |||||
Suchá hmotnost | 139 kg | 149 kg | |||||
Pohotovostní hmotnost | 150 kg | 163 kg | |||||
Objem nádrže | 11 l | 13.4 l | |||||
Rezerva | 1.5 l | 2.5 l | |||||
Množství oleje | 1.6 l | 1.8 l | |||||
Spotřeba | - | 4.2 l/100 km | - | 4.7 l/100 km | |||
Zrychlení | - | 5.6 0-100 km/h | - | 5.6 0-100 km/h | |||
Maximální rychlost | - | 170 km/h | - | 167 km/h | |||
První cena | 126986 Kč | - | 131000 Kč | 132900 Kč | 143990 Kč | 145399 Kč | 148900 Kč |
Poznámka | - | 2017+ LED světla, barevný TFT display, stavitelné páčky spojky a brzdy |
- | ||||
Výměna motorového oleje | 7500 Km | ||||||
Výměna olejového filtru | 7500 Km | ||||||
Výměna zapalovací svíčky | 15000 Km | ||||||
Výměna brzdové kapaliny | 15000 Km | ||||||
Výměna vložky vzduchového filtru | 7500 Km | ||||||
Seřízení ventilové vůle | 15000 Km |
Od andri_fortysix(2019)
Od Fugas_Jarin(2017)
Od Fugas_Jarin(2017)
Od Fugas_Jarin(2017)
Od Fugas_Jarin(2017)
Od Fugas_Jarin(2017)
Od TomRaketak(2015)
Od TomRaketak(2015)
Od TomRaketak(2015)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Německé, rakouské | KTM Duke 390 | 1 | 26.6.2022 11:18 | ||
Naked bike | Snížení podvozku | 3 | 11.4.2022 20:33 | ||
Tipy | Materiál výfuku | 9 | 2.1.2022 21:49 | ||
Papírování a nehody | Nazor na odřený rám před koupí KTM 390 Duke | 37 | 27.8.2021 19:27 | ||
Naked bike | Stav | 0 | 7.6.2021 13:35 | ||
Naked bike | Pneu | 2 | 27.4.2021 18:45 | ||
Ztráty a nálezy | Ukradená Duke 390 | 10 | 22.4.2021 20:22 | ||
Naked bike | Ktm duke 390 pneu | 12 | 14.4.2021 09:57 | ||
Naked bike | KTM Duke 390 - město | 18 | 7.4.2021 18:00 | ||
Naked bike | Páčky KTM Duke 390 vs RC 390 | 3 | 6.4.2021 10:56 | ||
Naked bike | Duke 390 přední světlo | 14 | 3.4.2021 16:39 | ||
Naked bike | KMT DUKE 390 hnĺdý OLEJ V motoru | 9 | 11.3.2021 10:53 | ||
Naked bike | Řetězová sada Duke 390 2017 | 2 | 11.2.2021 22:18 | ||
Naked bike | Jednoválec nebo dvouválec | 32 | 23.10.2020 20:16 | ||
Naked bike | Motorový olej | 17 | 10.9.2020 16:48 | ||
Naked bike | Svítící/nesvítící světlo ruční brzdy | 10 | 15.8.2020 22:18 | ||
Naked bike | shade - drzaky, brasny | 3 | 16.6.2020 09:53 | ||
125ccm | Ktm duke | 4 | 31.5.2020 22:53 | ||
Opravy a údržba | ktm duke 390 priemer rajdov v uchycovacej casti | 11 | 22.4.2020 20:13 | ||
Naked bike | Rozmery Ktm Duke390 | 8 | 20.3.2020 18:30 |
Je prostě božííí! Zamiloval jsem si ji od první chvíle. Lehká, obratná, zábavná motorka.
Malý Duke, to znamená drobná ovladatelná motorka s velkým jednoválcem, který zaručuje plno srandy a ...
Lehoučká a snadno ovladatelná motorka pro začátečníky
Po eSVéčku jsem se rozhodla, že v tuhle chvíli nepotřebuji výkon, ale získat jistotu na ovladatelné ...
Takové svižné motokolo pro každý den ... :-)
Malá, lehká, obratná a dostatečně rychlá na zakroucené okresní silničky.
Jedného dňa ma napadla myšlienka že si chcem kúpiť motorku a tak sa aj stalo. Dva dni som pozeral po...
Malá, lehká, svižná hračka :-)
Moto pro radost a spoustu zážitků za top cenu pro všechny generace
Jsem si po novém roce řekl, že bych si ten letošní rok mohl zpříjemnit nějakou novou hračkou v podob...
moje první motorka, abych se naučil, kde je spojka a kde brzda
Tohohle Duka jsem vybral především kvůli nízké hmotnosti.
Malá ,Krásná a od určitých otáček ďábelská :) .
Prostě KTM. Jasná volba v kategorii do 35 kW. Primárně pro dceru, sekundárně pro mě.
Malý Duke, to znamená drobná ovladatelná motorka s velkým jednoválcem, který zaručuje plno srandy a ...
Motorka na vyblbnutí na menší okruhy místo pitbike.
Nejdivočejší naháč téhle velikosti
Divočák... Nevím, jak lépe to vystihnout...skvěle se ovládá a je taaak krásnej!
Hbitá, zábavná, ideální do zatáček
Popsal bych to jako malého darebáka s velkou energií
Dneska fajné 270 km kolem komína. Minulej tejden dostala novej laufík, tak bylo potřeba ho trochu pr...
Motorka má po prvním servisu na cca 950 km a fáze zajíždění je konečně za mnou :-DD . Vzhledem k to...
Hned po koupi motorky jsem pořídil držák SPZ od Evotech - performance, protože na ten originální se ...
Tak už jsem na Duku polítal nějakých skoro 1000 km a fak je to jak všichni říkaj,... KTM 390 Duke = ...
Dnes taková větší první letošní parádní vyjížďka. Duka jsem koupil v Lednu, vytunil ho dle mých před...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.2/10 |
Spojka | 9.0/10 |
Vibrace | 7.0/10 |
Převodovka | 8.7/10 |
Mechanická hlučnost | 8.5/10 |
Zvuk | 6.5/10 |
Spolehlivost | 9.4/10 |
Brzdy | 8.6/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.8/10 |
Těsnost tlumičů | 9.1/10 |
Tuhost rámu | 8.8/10 |
Jízda | |
Sport | 8.9/10 |
Město | 8.8/10 |
Cestování | 5.9/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.7/10 |
Ceny servisu | 7.4/10 |
Servisní síť | 8.4/10 |
Dostupnost dílů | 9.1/10 |
Nabídka doplňků | 8.6/10 |
Servisní intervaly | 7.4/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 6.8/10 |
Pohodlí spolujezdce | 4.4/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 4.2/10 |
Ochrana spolujezdce | 3.3/10 |
Světla | 9.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW G 310 GS | |
Yamaha MT-03 | Zvažoval jsem starší ročník s obsahem 650 (nakonec jsem usoudil , že na moje popojíždění bude stačit nižší objem) |
Benelli BN 302 | Hodně jsem zvažoval , nakonec jsem zvolil KTM |
BMW G 310 R | Zřjmě osud a nikde poblíž nebyla nabízena |
Honda CB 500F | Nádherná dospělá motorka, ale pro dceru už moc velká a těžká. |
Honda CB 300R | Zase řeknu to samé, vyšší výkon KTM, lepší vzhled KTM, žádný výrazný rozdíl v ceně. KTM byla vítězem |
Yamaha MT-03 | MT03 měla nový modelový rok 2020, vypadal hezky, ale říkal jsem si, že když už nejsem úplný začátečník, těch pár koní navíc u KTM mi prodlouží čas, kdy se na motorce nebudu nudit. A KTM se mi líbila mnohem víc. |
Kawasaki Z400 | Upřímně? KTM mi ve všech testech vycházelo lépe, jako lepší volba a líbilo se mi mnohem, mnohem víc. |
BMW G 310 R | nudnější |
BMW G 310 GS | |
Husqvarna Vitpilen 401 | |
Kawasaki Z400 | Malo prislusenstvi a horsi vidlice |
Ducati Monster 600 | |
KTM Duke 200 | Po zjištění, že je to vlastně stejná motorka jak 390 Duke jen se slabším motorem, mě zájem o dvoukilčo opustil. |
Yamaha WR 250X | Nevím proč, ale nějak se mi to WéeRko v té tmavé a modré barvě nějak nelíbí. Oproti CRF 250 M ale o dost živější. |
Suzuki DR-Z400 SM | Také jich na bazarech v dobrém stavu moc není a přecijenom už je to starší technologie. Chtěl jsem zkusit už něco modernějšího se vztřikováním atd. |
Beta M4 | Ta by výkonem vyhovovala (motor stejný jako Suzuki 350), ale na bazaru jich bývá jak šafránu. Sice nedávno jedna v zánovním stavu na bazaru byla-už ta novější verze s hranatým světlem, ale než jsem se rozhoupal, byla fuč. |
Honda CRF 250M | Hm,...přecijenom těch 17 kW je málo-na váhu stejnou jako má Duke. Také jich na bazaru moc není a když, tak jsou dost v ceně (což tak úplně nechápu). Sice je to docela pěknej novej strojek, ale na motárda slaboučký. |
Kawasaki Ninja 400 | Není originální. |
Yamaha XT 660 X |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Honda CB 500X | Ani nevím, přestala se mi líbit. |
KTM Duke 690 | Malá pro moji výšku |
Honda CB 500F | Už mám Duka 125 a chtěl jsem něco jiného (chtěl jsem 2 válec a dospělejší motorku) |
Yamaha MT-07 | Slabší motor |
BMW G 310 R | Těžší, dražší, žravější, pro mě zbytečně silná |
CF Moto 300NK | cena |
KTM RC 390 | |
Yamaha MT-07 | Dizajn |
Jawa 350/639 | Takový vlhký sen. Finančně úplně mimo mé možnosti. |
Triumph Street Triple | Hledal jsem motorku mezi KTM Duke 390 (2018) a Suzuki SV 1000. Proč - popis níže. |
Kawasaki Ninja 250R | Výškou mi neseděla a nebyla pro mě vzhledově tak atraktivní. |
Yamaha MT-03 | Pro mě nevhodný posez, tvrdší sedlo |
Benelli BN 302 | velmi zabavne moto, ale nepohodlne na dlhsie vylety |
Honda CB 300R | design se mi líbí tak 50:50 a poměr hmotnost/výkon je super, ale zpracování je šmejd. |
KTM Duke 690 R | Do meste dobry, ale za mestem uz ji dost chybi |
Yamaha XJ6 Diversion | vyšší cena za kterou mi ten vzhled a posez nestál |
Honda CBR 250R | Vlhký sen, finančně bohužel nedostupný. |
Yamaha MT-03 | Tuhší podvozok, agresívna jazdecká pozícia. |
Husqvarna Vitpilen 401 | Hned mi padla do oka. Všude samé supr recenze. Jak je malá, lehká, obratná a pro začínajicího jezdce výborná volba. |
BMW G 310 R | malé rozměry a dražší povinné ručení |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2018 | Nutkick | ktm_duke_390_2018_cz.pdf | 3.8 MB | Uživatelský manuál KTM Duke 390 2018 |
2015 | timeček | navod-duke-390.pdf | 2.6 MB | |
2015 | timeček | ktm-390servisni-manu.pdf | 1.4 MB | |
2013 | miposCX500 | navod-duke-390.pdf | 2.6 MB | |
2013 | miposCX500 | servisni-manual-ssm.pdf | 1.4 MB | |
2013 | kajnaj | duke390-servisni-man.pdf | 10 MB |
2014 | Doyle74 | 28.11.2016 | Stáhnout mp3 |
Staženo:77x |
|
Vložit vlastní zvuk |
Název pneumatiky | Průměr | Použito na | Známka | Popis | Hodnoceno |
---|---|---|---|---|---|
Vložit vlastní hodnocení | |||||
Metzeler Sportec M5 Interact | 17" | Zadek | 1 | Tyto pneumatiky byly obuty na nové moto. Jsem s nimi spopkoj... | 08.09.2016 v 14:38 |