Spolehlivá, ovladatelná a navíc velice povedená motorka. Kvalitní komponenty a dobré recenze tuto motorku předurčují jako dobrého společníka i na delší výlety.
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW G 310 GS: Základní cena skoro 160 000 Kč a výroba v Indii.
Benelli TRK 502: Trochu vyšší cena pro můj rozpočet a hlavně poměrně vysoká hmotnost
První dojmy - První dojmy byly skvělé. Motorka je nižšího posezu, který mi vyhovuje, K tomu je zde motor od Rotaxu s výborným projevem a pořádným točivým momentem. Celková hmotnost nepřesahující dvě stě kilogramů je jen ku prospěchu. Design je i přes své stáří pořád líbivý a není zatím věci, která by se mi nelíbila.
Motorku bych doporučil pro - Motorka je vhodná pro všechny, kteří mají rádi pohodové cestování. Dokonce i pro ty, kteří jsou menšího vzrůstu.
Doplňky na motorce - - Zvýšená řidítka
- Originál BMW LED blinkry
- LED zadní světlo
- Přídavná mlhová světla Wunderlich
- Přídavná LED světla R-Tech GS
- Zvýšené plexi Puig
- Přídavné plexi
- Padací rám
-Rám na boční kufry Givi PL 188
- Kufr Givi E 37 N
- Boční kufry Givi E22N
- Centrální stojan
- Opěrka spolujezdce
- Hliníková zahrádka na kufr
- Dvojité dno kufru
- Hliníkový kryt řetězu
- Duralový pedál zadní brzdy
- Vyhřívané gripy
- BMW ABS
- Chránič hrazdy Acerbis
- Přídavný blatník předního kola
- Hliníkové ochranné prvky a rámečky
- Ochranné samolepky proti poškrábání
- Chrániče přední vidlice
- Odrazky
- Držák mobilního telefonu RAM
- USB zásuvka na řidítka
- Zámek na brzdu Magnum
- Nerezová podložka pod pohotovostní stojan
- přepákování pro zvýšení Ratex 25
Recenze
BMW jsem si vybral díky jeho spolehlivosti, kvalitě i celkové koncepci tohoto modelu, která zahrnuje například nádrž umístěnou pod sedlem a tím i nižší těžiště motocyklu. Navíc inzerovaný kus byl minimálně ježděný a doplněný o nadstandardní výbavu.
Moc pekne GS