renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Royal Enfield Bullet Trials Works Replica (2020)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník r.bure
Vloženo 19.7.2020
Aktualizováno 16.4.2023
Zobrazeno 2 655x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Poslední “opravdová” motorka, která šla koupit nová.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Vintage Garage (Strašnice (Praha 1

Výška jezdce: 188 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki KLX 250: Už se nevyrábí a tak nešla koupit nová
KTM 390 Adventure: Moc plastu a elektroniky

První dojmy - Nejede, nebrzdí, nesvítí, vibruje jak dámské potěšení a přesto (nebo právě proto) je tak úžasná...

Motorku bych doporučil pro - Pro vyklidněný borce a borky, pro milovníky klasiky

Doplňky na motorce - Šuclplech pod motor
Padáky
Gril před přední světlo
Vyhřívané rukojeti daytona
Rolka na hrazdu řídítek
Brašna na zadní nosič MOTO-detail
AIR injection delete KIT
airhawk s beranem
Boční nosič s brašnou
Iridiová svíčka NGK BPR6EIX
LED kontrolky
Zásuvka 12V
Zrcátka na konec řídítek
Mechanický tempomat
BMC Air Filter
Řadící páka pata-špička
Laděná koncovka výfuku ZARD
Pružiny na přední i zadní tlumiče hyperpro

Recenze

Myslím, že jsem se vykecal už dost v článku “Jak jsem k Enfieldu přišel”. Takže u sebe v profilu už se nebudu opakovat... ;)

EDIT: 27.2.2021
Mitas E-09
Tak s Fildou začínáme sezónu druhou sezónu. Vzhledem k tomu, že naše vláda vymýšlí stále větší kktiny, rozhodl jsem se neponechat nic náhodě a naděli jsem mu nové “únikové” pneumatiky Mitas E-09. Možná si mnozí z vás teď poklepali na budku, ale k té motorce naprosto skvěle pasujou! Je to přeci trialová replika, no ne? Takže by měla i nějaký ten terén zvládnout. Jenže oblevou rozbahněné polní cesty na sériové - takřka hladké - gumy jednoduše nejsou to pravé ořechové. Dávat na tenhle traktůrek Céčkové zubatice, no... To snad nemůže nikoho normálního napadnout. E-09 dokonale přesně odráží naturel tohoto stroje. Tenhle setup parádně sedne tomu legračnímu výkonu, který máte k dispozici a díky němu i rychlostem ve kterých se pohybujete. Na asfaltu jsem nezaznamenal jediné zaváhání. A v blátě se drží taky statečně. Teda přední pneu by mohla být trochu endurovější, protože za zadkem drobítko zaostává a občas v blátě trochu ujede. Ale díky výše popsanému to není nic nečitelného.
Na vysvětlenou musím dodat, že jsem na terénní ježdění tupej, jak nůž z dětské příborové sady. Tudíž nemám vnímání motorky zkreslené motokrosovou realitou. S nuladevítkama ve špajce indického traktůrku nakvedlám dvojku a děj se vůle Krišnova. Bláto lítá, voda stříká a traktůrek i s tím vesnickým Vencou na hřbetě jede směle vpřed. YOU CAN’T STOP A BULLET!!!
Loni jsem se do toho krumplu zamiloval poprvé a letos na tom poli podruhé...

EDIT 26.4.2021
Výměna pastorku sekundáru za 18z
Jestli se mi někdy dostane nějakej indián někdy do ruky, čeká ho texaskej masakr motorovou pilou!!!
Chceš vyměnit přední kolečko sekundáru. Taková triviální věc, řeklo by se... Takže musíš udělat následující:
1. Vypustit olej
2. Vyndat filtr
3. Sundat šucplech
4. Sundat padák
5. Sundat komplet výfuck
6. Sundat karter
7. Sundat vymrdaně velkou matku pastorku, na kterou prostě němáš klíč 46, kruciprdel!!!
8. Povolit osu zadního kola a řetez

No a pak zase pozpatku...

Zasranej indickej LAKATOOOŠ!!!

Nikdy, NIKDY si nestěžujte na drahej autorizovanej servis, to jsou sakra krutě vydělaný prachy!

Poděkování patří traktoristovi Jardovi, kterej mi půjčil mamutí golu na ten pastorek.

A teď k věci. Rozdíl mezi 17z a 18z pastorkem je diametrální! Asi to bude mít vyšší maximálku, ale na to sral pes! ?
Co je pro mě mnohem důležitější je, že se velice razantně zredukovali vibrace mezi 85-100km/h, takže je motorka mnohem použitelnější v běžném provozu. ? Samozřejmě, že zbíječka nastoupí až při vyšších rychlostech. Ve vsi už nemůže bublat na 5ku, ale musím tam vrznou 4ku. To asi tolik nevadí. Táhne to o nepatrný fous méně, ale není to žádná tragédie. Tím, že se motorka parádně sklidnila, to je bohatě vykoupeno.
Takže nakonec jsem spoko. Jen příště nechám sprostě nadávat kluky ve Vintage Garage. To fakt nestojí za to, se s tím jebat...

EDIT 11.5.2021
Jednoznačně 18z pastorek vítězí! Drobek mě mrzí, že se už po vsi nemůžu pohybovat legální rychlostí na pětku, ale jinak super. Trochu jsem se bál ztráty tahu v terénu. Ale motorka tahá porád skvěle a kvalty jsou teď lépe rozložený. Na techničtejší pasáže dvojka, na kochačku trojka a na polet čtyřka. A bůro na přesuny po silnici. Jooo pičovinka, ale potěší...

EDIT 24.5.2021
Nasadil jsem zrcátka na konec řídítek. Halelujaaa! Konečně vidím pořádně za sebe! Teda rozšířilo to mašinu jak kráva a teď vypadá jako TEXAS LONGHORN BULL. Ale ten výhled je báječnej. A navíc prost všech vibrací. Tak se s tím asi smířím. Zkusim nechat vytočit na soustruhu mezikusy a posunout zrcátka před závažíčka blíž k rídítkům…
Taky jsem nasadil tu plastovou ploutvičku na plyn. Někdo tomu říká mechanický tempomat. Už jsem to měl na dvou mašinách a není to na delší cesty špatný.

EDIT 23.6.2021
Včera mi dorazil filtr od firmy BMC. Proč né K&N? Protože jsem nenašel v identickém rozměru, jako byl původní papírový. Jak je vidět už na obrázku, nový filtr je rozměrem 1:1 a do krumplu padnul jak ulitý.
Co mě vlastně k tomu vedlo? Vedlo mě k tomu to, že jezdím sračky nesračky. No a těsnost airboxu indové testují tak, že do něj přes noc zavřou myš. ? Pokud myš do rána neuteče, považuje se airbox za těsný. Cigánům to tak asi vyhovuje, ale mě moc ne. Protože jsem se onehdá do 200km jízdy v dešti podíval na filtr, jelikož to houno táhlo. A hádejte co? Filtr byl nachcanej jak tepláky. No a jak se jednou nadojí papírovej filtr, už to nikdy není ono…
Logickou uvahou jsem došel na pratelný filtr. Ten je jednak impregnovaný olejem a druhak je po uschnutí prakticky v nezměněném stavu.
No tak ho tady máme - špageťáckej BMC Air Filter. Koupil jsem k němu rovnou ještě regenerační sadu. Protože jak zlý jazykové tvrdí, takový filtr za dobu své životnosti propustí cihlu prachu. Já na to mám ten názor, že většina lidí nasadí to kurevský špicový doživotní Ká-eNko a od té doby na něj už nikdy nehrábne. Tudíž zcela zásadní bude jistě četnost údržby resp. regenerace filtru. Tzn. vyprat v kouzelné vodičce a po oschnutí nastříkat kouzelným olejíčkem… O těsnosti airboxu už jsem psal, takže s tou cihlou prachu (a apokalyptických prognózách odborníků ze serveru motorkari.cz na motor s pratelným filtrem bych to neviděl tak černě?
Další poznatky krom toho, že nový filtr bude snášet lépe vodu je spodek motoru. Myslím tím spodní pásmo otáček. To je teď jedna radost. Motor se od spodu hezky sbírá a radostně přidává. Výjezdy ze zatáček jsou teď naprostou lahůdkou. A to je pro mě bonus, který je k nezaplacení! Jako když v létě na Mácháči sbalíš krásnou buchtu a ona Ti večer ve stanu pošeptá, že to má ráda do zadku…
Jinak ve vyšších točkách už ten italskej zázrak nemá žádnou moc. Takže ne, Bullet fakt dvě kila nepoletí! Maximálka je furt stejná.
Ale za ty prachy i tak docela dost muziky. Takže za mě zatím spokojenost.
KONEC HLÁŠENÍ

EDIT 25.6.2021
Neudržel jsem se a jal se vyzkoušet řadičku pata-špička. Tahle věc se měla dávat už z výroby! K Bulletu to naprosto sedí. Navíc se nedrbe o padáky jako ta původní, která byla dost natěsno. Bonusem je snadné řazení vyšších kvaltů. Obzvláště pak když vezu před sebou dcerku a mám hnáty roztažený jak nymfomanka na silvestrovský party. Za těch pár fufňů, bezva investice.
Proběhla první projížďka cca 200km a musím říct, že paráda! Kdybych chtěl být hnidopich, tak bych řekl, že řazení na špičku mohlo být o fous blíže. Na druhou stranu jí jde takhle používat i jako klasickou řadičku. Ale pedál na patu mi sedl přesně tam, kde bych ho chtěl mít. Moc si to užívám!

EDIT 10.5.2022
Rok a půl jsem se díval na ten laděný výfuck od ZARDu, až jsem za něj ty nekřesťanský prachy dal. Naskytla se možnost výhodné koupě, což rozhodovací proces značně usnadnilo?
Jezusmarjááá, to byl zas nápad! Úplně to změnilo charakter motorky. Kombinace ZARD+BMC filtr-kaťák=hromada legrace!!! Jede to teď jak pichlá svině (na Bullet teda!). Krásně se to vytáčí. Předjíždění a výjezdy ze zatáček jsou nekonečný žůžo labůžo. Do kila je ta dynamika oproti standardu parádní. Na dálnici se to umí rozhudrovat i na tachometrových 140!!! To ale fakt nechceš. Klidně to jede 120 furt. Ale to taky nechceš Každopádně na zakroucených okreskách se fakt člověk vyblbne. Celej ten upgrade má za následek to, že teď moc nejezdím "na pohodu", ale spíš "na prasáka". Ne že by ta pohodička nešla, ale s tím zardím rámusem to svádí k nepravostem. Snad mě to časem přejde. A jestli ne, taky dobře.
Teď ještě pořešit tlumiče a mohl bych mít hotovo...

EDIT 29.5.2022
Přezul jsem na z Mitasek E09 na “nulasedmičky”, resp. E07 na předek a E07+ na zadek. Už to takový hardcore enduro woe, ale předek tak neposkakuje a ta hlučnost byla na delší cesty fakt brutal. A jelikož teď budu jezdit celkem často do Prahy pro testovačky, tak mi tahle volba přijde jako dobrý kompromis. Šotoliny to zvládne levou zadní a bláto byla smrt i pro “nuladeviny”. No a na mokrý trávě se holt musí dát víc bacha…

EDIT 6.9.2022
Rozhodl jsem se investovat do podvozku a vyměnil pružiny v předních šavlích a zadních tlumičích za progresivky HYPERPRO. A směle můžu prohlasit, že to byla asi ta nejlepší investice do tyhle indický hajtry. To asijsky bláto na pružinách bylo na sedláka mých rozměrů fakt moc měkký. Teď to je velká paráda…
Článek o výměně si můžete přečíst ZDE.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Klátínek
Klátínek napsal 08.03.23 v 20:02 10b.

mašina v cajku, ostrovtipem popsaná realita

ten vzduch jsem vyřešil,viz. moje motorka

stráťa
stráťa napsal 21.03.22 v 12:55 10b.

Ten Trial je krásnej, občas je mi líto že sem tehdy váhal a nekoupil ho. A líbí se mi že se nebojíš ho vzít do terénu, myslím že tam patří a případný šrámy jenom dodaj trochu stylu.

Petr7474
Petr7474 napsal 18.06.21 v 13:28 10b.

jj, paráda

Mercurio
Mercurio napsal 26.05.21 v 15:34

Tak já se budu těšit. Jen mi, prosím, pošli zprávu,abych to nepropás a neošidil tě o pochvalu.

r.bure
r.bure napsal 29.04.21 v 12:25

Tak to moc děkuju, ta kompliment Mercurio! To se divím, že to i po roce ještě někoho baví číst... Jestli Boh dá, třeba se mi zase podaří něco naklovat. Novinky u Enfieldu vypadají nadějně.
Koně vážně jsou všechno. Navíc, když umíš na motorce lautr houno, tak čím míň, tím líp!

Více komentářů



TOPlist