
KTM 1290 Super Duke GT: Cestování nebylo nikdy zábavnější
29.08.2016
04.05.2022
24.11.2021
31.05.2019
02.10.2018
17.11.2015
07.10.2015
2016 | 2017 | 2018 | 2022 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 1301 cm3 | |||
Výkon | 127 kW (172.7 koní) | 126.3 kW (171.8 koní) | 128.7 kW (175 koní) | |
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | - | 9750 ot/min | |
Točivý moment | 144 Nm | - | 141 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6750 ot/min | - | 7000 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 108 mm | |||
Zdvih | 71 mm | |||
Kompresní poměr | 13.2 : 1 | - | 13.6 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Příhradový | - | Příhradový | |
Materiál rámu | chrommolybden | - | chrommolybden | |
Zdvih předního odpr. | 125 mm | - | 125 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 156 mm | - | 156 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR17 | - | 120/70ZR17 | |
Rozměr zadní pneu | 190/55 ZR17 | - | 190/55ZR17 | |
Rozvor | 1482 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 65.1 ° | - | 24.9 ° | |
Závlek předního kola | 107 mm | - | 107 mm | |
Světlá výška | - | 141 mm | ||
Výška sedla | 835 mm | |||
Suchá hmotnost | 205 kg | 216 kg | ||
Pohotovostní hmotnost | 228 kg | 234 kg | ||
Objem nádrže | 23 l | 22 l | 23 l | |
Rezerva | - | 3.5 l | ||
Výměna motorového oleje | - | 15000 Km | ||
Výměna olejového filtru | - | 15000 Km |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Jaké moto pro jízdu ve dvou | 13 | 4.12.2024 07:29 | ||
Ostatní | KTM Super Duke - špony v oleji | 33 | 11.10.2024 10:22 | ||
Opravy a údržba | KTM 1290 Super Duke R/GT - rámy | 5 | 10.10.2024 22:39 | ||
Opravy a údržba | Tlumič řízení Zaddox LD1 (wwwmoteacom) , zkušenosti | 1 | 6.9.2024 15:28 | ||
Silniční cestovní | Ktm superduke gt tlumiče | 9 | 19.8.2024 23:33 | ||
Německé, rakouské | KTM 1290GT - nestabilita, vlnění | 37 | 18.8.2024 10:26 | ||
Opravy a údržba | Tlumič řízéní - jaký olej | 9 | 17.8.2024 22:05 | ||
Silniční cestovní | Kdyby někdo uvažoval podobně jako já, co by jste vybrali a proč | 31 | 15.1.2023 20:44 | ||
Německé, rakouské | Servis KTM - Karlovarsko | 1 | 10.10.2022 23:44 | ||
Silniční cestovní | KTM Super Duke 1290 GT | 19 | 30.9.2022 15:31 | ||
Silniční cestovní | KTM SuperDuke 1290 GT | 1 | 17.8.2022 02:34 | ||
Naked bike | Ktm 1290 superduke akrapovic | 9 | 7.8.2022 15:34 | ||
Silniční cestovní | Koupě moto od TMS power Zlín | 9 | 3.5.2022 13:44 | ||
Opravy a údržba | KTM superduke 1290 | 45 | 28.3.2022 20:11 | ||
Silniční cestovní | Verze motorky | 0 | 1.11.2021 21:24 | ||
Naked bike | KTM 1290 Super Duke r 2017-2019 katalyzátor | 4 | 25.4.2020 16:56 | ||
Opravy a údržba | Svolávačka pumpy Brembo PR16 | 14 | 28.2.2018 15:46 | ||
Tipy | Jezdíte se spolujezdcem rychle? | 86 | 5.5.2017 10:24 |
Podle výrobce balistická střela k přesunu mezi kontinenty...
Po 1190 SA jsem chtěl něco s podobným motorem, ale víc na silnici.
Je prostě super :) Budou jí chtít všichni :)
Pro mě vysněná motorka, která se mi strašně líbí svým vzhledem a navíc má výborné jízdní vlastnosti....
Černá bestie... která dokáže být i velmi hodná
1290 coby nové number of the beast? Ne až tak úplně, ale každopádně nejlepší 2V, který jsem měl....
Krásnější je, až když ji máte doma, nebo na ni jedete.
Konečně jsem našel zdatného pokračovatele myšlenky okruh/cestování/praktičnost po starém Fazerovi...
Krasna cestovni masina se kterou bude radost jezdit po Evrope.
Taková nafetovaná bestie co zvládá dálkové cestování i jízdu okolo komína pro zábavu
GT jako Grand Turismo. Super univerzální motorka.
Od doby co jsem mel pujceneho prvniho superduka GT ve 2017 moje srdcovka. Letos jsem konecne koupil….
Cestovatelské pendolino i okruhová bestie
Podle výrobce balistická střela k přesunu mezi kontinenty...
1290 coby nové number of the beast? Ne až tak úplně, ale každopádně nejlepší 2V, který jsem měl....
Černá bestie... která dokáže být i velmi hodná
Taková nafetovaná bestie co zvládá dálkové cestování i jízdu okolo komína pro zábavu
Krásnější je, až když ji máte doma, nebo na ni jedete.
Silný sportovní cesťák pro dva,pěkný ,dobře ovladatelný , se spoustou doplňků a asistentů.
Je to taková bestie, ale umí být i hodná. Dvojvál, to jsou emoce a zábavnost a ten semiaktiv podvoze...
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Multistrada V4 / S | Vadila mě 19 vepředu a PikesPeak byl přes limit. |
Moto Guzzi V100 Mandello | Krásná, ale nezajiskřilo to... |
BMW R 1250 R | Za stejné prachy míň muziky a emocí. |
BMW R 1300 GS | Nestihl jsem ji otestovat, KTM mělo neodolatelnou nabídku... možná po 50ce ji vyměním. |
BMW S 1000 XR | výhodná nabídka od KTM |
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Nevzal jsem ji kvůli posezu...rád na motorce zabrousím i mimo ČR tak jsem se nakonec přes půl roční rozhodování přiklonil ke KTM |
Yamaha FZ1 Fazer | Přišlo mi, že to není taková změna ..prostě zase japonský 4válec i když byla za super cenu, super stav. |
Yamaha MT-10 | Motor super, ale ten vzhled?! |
Ducati Multistrada 1200S | Dobrá motorka, ale cenduro sem odsunul na někdy... |
Yamaha FJR 1300 | Je to obrovský a těžký ingot. |
BMW R 1250 R | Oproti KTM nevýrazná a nijak nevybočuje.(subjektivní názor) |
MV Agusta Turismo Veloce 800 | Menší objem, menší výkon, dražší |
KTM 1290 Super Duke R | |
Yamaha MT-01 | pocit lagric plastů, hůř udělané tašky místo kufrů, moc kosmický vzhled |
Kawasaki Versys 1000 | |
BMW R 1200 RS | V době nákupu prakticky žádná nabídka |
Ducati Multistrada 1200 | Nesehnal jsem žádnou zajímavou |
BMW R 1250 R | |
BMW S 1000 R | |
Aprilia Tuono 1000 R Factory |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Aprilia Tuono V4 1100/RR | Jen jsem o ní přemýšlel, odradila mě spolehlivost, výkonově mě zaujala ale nejvíc. |
Suzuki GSX-S1000GT | Nemám na novou a starší pro kterou jsem jel ,jsem nechal naštěstí zkontrolovat (cebie)a byla bouraná škoda 250tis.Tak jsem se rozhodl že chci jistotu nového stroje. |
KTM 1190 Adventure | Lákal mě moc, ale po GS jsem se asi nechtěl vzdát univterzálnosti cestovního endura a navíc jedinej kousek co se mi v inzerci líbil, mi o fous utek. |
Ducati Multistrada 1260S | |
KTM 1290 Super Adventure | Pro rok 2021 se nic pro ČR nevyrobilo |
BMW S 1000 XR | Dvouvalec |
BMW K 1300 R | Pocitově mi sedí lépe BMW a druhá věc je cena modelů KTM1290 (líbí se mi model od roku 2019 a to je opravdu už cenová raketa) |
BMW S 1000 R | Čakal som že bude uvedený nový model ale neprišiel.. |
Kawasaki Versys 1000 | Chtel jsem zkusit, ale nebyla zadna predvadecka, nakonec jsem chtel stejne spis vetsi a pohodlnejsi bike. Neduvera v dlouhodobou spolehlivost a bezproblemovost u KTM. |
BMW S 1000 XR | Vyššia cena, drahý servis, dvojválec, |
Ducati Multistrada 1260 | |
BMW S 1000 XR | Chtěl jsem GéTéčko, ale protože mě v Autonově vodili měsíc za nos, šel jsem jinam a nelituji |
Yamaha MT-10 | Dvouvál není tak hladkej, jako 4vál. Nikde není testovačka na svezení a SDR je jiný (jel jsem - je to blázen, potápí se a tedy semiaktivní podvozek jsem nemohl vyzkoušet) |
BMW S 1000 XR | Protože se na ni musí jezdit ultra pila jinak nedává smysl |
BMW S 1000 XR | Průběh KTM dvouválce je poměrně hrubý, jako před 10 lety bez pokročilejší elektroniky. V tomhle odhledu má Multistráda určitě navrch. Zpracovaní motocyklu mě taky nenadchlo, bakelitové ovladače na řídítkách a ta maska, za tohle člověk nechce dát tolik pen |
Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Hlavně vzhledová záležitost a dvouvál jsem už kdysi měl. |
BMW S 1000 XR | Půjčená, vyzkoušená a nesedla mi z vícero věcí ...dost nepohodlná pro 2, zvláštní zpřevodování (mezi 5.a 6. je minimálně trochu divné- dost velký rozdíl ,moc to motce nesedí) a taky hlavně stejný problém - BMW S1000XR :)) |
BMW S 1000 XR | Nechtěl jsem dvouvál a chtěl jsem vyšší posez a quick shifter i dolu |
BMW S 1000 R | |
Aprilia Tuono V4 1100/RR | nebyla testovačka, dlouhé dodací lhůty, snížený výkon v 2016 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2019 | CB650F | navod-ktm-super-duke.pdf | 7.2 MB | Návod k obsluze |
2017 | Colorado01 | 2017-ktm-1290-super.pdf | 5.4 MB | Návod k obsluze |