KTM 1290 Super Duke GT
Redakční testy
Články
Technické údaje KTM 1290 Super Duke GT
2016 2017 2018 2022
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 1301 cm3
Výkon 127 kW 126.3 kW 128.7 kW
Výkon při otáčkách 9500 ot/min - 9750 ot/min
Točivý moment 144 Nm - 141 Nm
Otáčky při max toč.mom. 6750 ot/min - 7000 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina
Uspořádání válců Vidlicový
Počet válců 2
Rozvod DOHC
Ventilů na válec 4
Vrtání 108 mm
Zdvih 71 mm
Kompresní poměr 13.2 : 1 - 13.6 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Příhradový - Příhradový
Materiál rámu chrommolybden - chrommolybden
Zdvih předního odpr. 125 mm - 125 mm
Zdvih zadního odpr. 156 mm - 156 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 320 mm
Přední třmen čtyřpístkový - čtyřpístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 17 " - 17 "
Zadní kolo 17 " - 17 "
Rozměr přední pneu 120/70 ZR17 - 120/70ZR17
Rozměr zadní pneu 190/55 ZR17 - 190/55ZR17
Rozvor 1482 mm
Úhel hlavy řízení 65.1 ° - 24.9 °
Závlek předního kola 107 mm - 107 mm
Světlá výška - 141 mm
Výška sedla 835 mm
Suchá hmotnost 205 kg 216 kg
Pohotovostní hmotnost 228 kg 234 kg
Objem nádrže 23 l 22 l 23 l
Rezerva - 3.5 l
Výměna motorového oleje - 15000 Km
Výměna olejového filtru - 15000 Km
Videa KTM 1290 Super Duke GT
Témata ve fóru o KTM 1290 Super Duke GT
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Silniční cestovní Verze motorky 0 1.11.2021 21:24
Naked bike KTM 1290 Super Duke r 2017-2019 katalyzátor 4 25.4.2020 16:56
Opravy a údržba Svolávačka pumpy Brembo PR16 14 28.2.2018 15:46
Opravy a údržba KTM superduke 1290 44 22.9.2017 00:11
Tipy Jezdíte se spolujezdcem rychle? 86 5.5.2017 10:24
Skupiny
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 6.25 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 4 uživatelů.
Kupující kteří dali 1290 Super Duke GT přednost
NekoupiliZ důvodu
Yamaha FJR 1300 Je to obrovský a těžký ingot.
BMW R 1250 R Oproti KTM nevýrazná a nijak nevybočuje.(subjektivní názor)
MV Agusta Turismo Veloce 800 Menší objem, menší výkon, dražší
KTM 1290 Super Duke R
Yamaha MT-01 pocit lagric plastů, hůř udělané tašky místo kufrů, moc kosmický vzhled
Kawasaki Versys 1000
BMW R 1200 RS V době nákupu prakticky žádná nabídka
Ducati Multistrada 1200 Nesehnal jsem žádnou zajímavou
BMW R 1250 R
BMW S 1000 R
Aprilia Tuono 1000 R Factory
Yamaha MT-09 Sport Tracker Je namě malá Yamaha
BMW K 1600 GT Tato je více na sportovní ježdění
BMW R 1200 GS
Ducati Multistrada 1200 Enduro
BMW R 1200 R
BMW R 1200 RS
Ducati Multistrada 1200S Nevzal jsem ji protože byla dražší a mnou vyhlídnutý rok 2012, tedy bez záruky a navíc jsem nakonec přišel na to, že nechci vysokou kozu a to KTM je navíc skvěle zpracovaná...
Kupující místo 1290 Super Duke GT koupili raději jinou
JakouZ důvodu
BMW K 1300 R Pocitově mi sedí lépe BMW a druhá věc je cena modelů KTM1290 (líbí se mi model od roku 2019 a to je opravdu už cenová raketa)
BMW S 1000 R Čakal som že bude uvedený nový model ale neprišiel..
Kawasaki Versys 1000 Chtel jsem zkusit, ale nebyla zadna predvadecka, nakonec jsem chtel stejne spis vetsi a pohodlnejsi bike.
BMW S 1000 XR Vyššia cena, drahý servis, dvojválec,
Ducati Multistrada 1260
BMW S 1000 XR Chtěl jsem GéTéčko, ale protože mě v Autonově vodili měsíc za nos, šel jsem jinam a nelituji
Yamaha MT-10 Dvouvál není tak hladkej, jako 4vál. Nikde není testovačka na svezení a SDR je jiný (jel jsem - je to blázen, potápí se a tedy semiaktivní podvozek jsem nemohl vyzkoušet)
BMW S 1000 XR Protože se na ni musí jezdit ultra pila jinak nedává smysl
BMW S 1000 XR Průběh KTM dvouválce je poměrně hrubý, jako před 10 lety bez pokročilejší elektroniky. V tomhle odhledu má Multistráda určitě navrch. Zpracovaní motocyklu mě taky nenadchlo, bakelitové ovladače na řídítkách a ta maska, za tohle člověk nechce dát tolik pen
BMW S 1000 XR Hlavně vzhledová záležitost a dvouvál jsem už kdysi měl.
BMW S 1000 XR Půjčená, vyzkoušená a nesedla mi z vícero věcí ...dost nepohodlná pro 2, zvláštní zpřevodování (mezi 5.a 6. je minimálně trochu divné- dost velký rozdíl ,moc to motce nesedí) a taky hlavně stejný problém - BMW S1000XR :))
BMW S 1000 XR Nechtěl jsem dvouvál a chtěl jsem vyšší posez a quick shifter i dolu
BMW S 1000 R
Aprilia Tuono V4 1100 RR nebyla testovačka, dlouhé dodací lhůty, snížený výkon v 2016
Manuály pro KTM 1290 Super Duke GT
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2017 Colorado01 2017-ktm-1290-super.pdf 5.4 MB Návod k obsluze
Bazar pro KTM 1290 Super Duke GT (rss)

TOPlist