
KTM 1290 Super Duke GT: Cestování nebylo nikdy zábavnější
29.08.2016
04.05.2022
24.11.2021
31.05.2019
02.10.2018
17.11.2015
07.10.2015
2016 | 2017 | 2018 | 2022 | |
---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||
Objem | 1301 cm3 | |||
Výkon | 127 kW | 126.3 kW | 128.7 kW | |
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min | - | 9750 ot/min | |
Točivý moment | 144 Nm | - | 141 Nm | |
Otáčky při max toč.mom. | 6750 ot/min | - | 7000 ot/min | |
Druh motoru | Spalovací | |||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||
Chlazení | Kapalina | |||
Uspořádání válců | Vidlicový | |||
Počet válců | 2 | |||
Rozvod | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | |||
Vrtání | 108 mm | |||
Zdvih | 71 mm | |||
Kompresní poměr | 13.2 : 1 | - | 13.6 : 1 | |
Příprava paliva | Vstřikování | |||
Startér | Elektrický | |||
Počet rychlostí | 6 | |||
Sekundární převod | Řetěz | |||
Typ rámu | Příhradový | - | Příhradový | |
Materiál rámu | chrommolybden | - | chrommolybden | |
Zdvih předního odpr. | 125 mm | - | 125 mm | |
Zdvih zadního odpr. | 156 mm | - | 156 mm | |
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | |||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | |
Brzdy vzadu | kotouč | |||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | |
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | |
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR17 | - | 120/70ZR17 | |
Rozměr zadní pneu | 190/55 ZR17 | - | 190/55ZR17 | |
Rozvor | 1482 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 65.1 ° | - | 24.9 ° | |
Závlek předního kola | 107 mm | - | 107 mm | |
Světlá výška | - | 141 mm | ||
Výška sedla | 835 mm | |||
Suchá hmotnost | 205 kg | 216 kg | ||
Pohotovostní hmotnost | 228 kg | 234 kg | ||
Objem nádrže | 23 l | 22 l | 23 l | |
Rezerva | - | 3.5 l | ||
Výměna motorového oleje | - | 15000 Km | ||
Výměna olejového filtru | - | 15000 Km |
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Kdyby někdo uvažoval podobně jako já, co by jste vybrali a proč | 31 | 15.1.2023 20:44 | ||
Německé, rakouské | Servis KTM - Karlovarsko | 1 | 10.10.2022 23:44 | ||
Silniční cestovní | KTM Super Duke 1290 GT | 19 | 30.9.2022 15:31 | ||
Silniční cestovní | KTM SuperDuke 1290 GT | 1 | 17.8.2022 02:34 | ||
Naked bike | Ktm 1290 superduke akrapovic | 9 | 7.8.2022 15:34 | ||
Silniční cestovní | Koupě moto od TMS power Zlín | 9 | 3.5.2022 13:44 | ||
Opravy a údržba | KTM superduke 1290 | 45 | 28.3.2022 20:11 | ||
Silniční cestovní | Verze motorky | 0 | 1.11.2021 21:24 | ||
Naked bike | KTM 1290 Super Duke r 2017-2019 katalyzátor | 4 | 25.4.2020 16:56 | ||
Opravy a údržba | Svolávačka pumpy Brembo PR16 | 14 | 28.2.2018 15:46 | ||
Tipy | Jezdíte se spolujezdcem rychle? | 86 | 5.5.2017 10:24 |
Po 1190 SA jsem chtěl něco s podobným motorem, ale víc na silnici.
Je prostě super :) Budou jí chtít všichni :)
Pro mě vysněná motorka, která se mi strašně líbí svým vzhledem a navíc má výborné jízdní vlastnosti....
Krásnější je, až když ji máte doma, nebo na ni jedete.
Konečně jsem našel zdatného pokračovatele myšlenky okruh/cestování/praktičnost po starém Fazerovi...
Krasna cestovni masina se kterou bude radost jezdit po Evrope.
je to blázen:) ten dvouval je raketovej, strašně to tahá pokaždý když vezmu za plyn a je to velmi em...
Taková nafetovaná bestie co zvládá dálkové cestování i jízdu okolo komína pro zábavu
Jódlování pro rakousku, takový techno na kolečkách, moc super provedený.
Silný sportovní cesťák pro dva,pěkný ,dobře ovladatelný , se spoustou doplňků a asistentů.
je to blázen:) ten dvouval je raketovej, strašně to tahá pokaždý když vezmu za plyn a je to velmi em...
Taková nafetovaná bestie co zvládá dálkové cestování i jízdu okolo komína pro zábavu
Krásnější je, až když ji máte doma, nebo na ni jedete.
Silný sportovní cesťák pro dva,pěkný ,dobře ovladatelný , se spoustou doplňků a asistentů.
Je to taková bestie, ale umí být i hodná. Dvojvál, to jsou emoce a zábavnost a ten semiaktiv podvoze...
Sportovně cestovní hodně nadupaný stroj. Má řadu elektronických pomocníků – kontrolu trakce, semiakt...
Konečně jsem našel zdatného pokračovatele myšlenky okruh/cestování/praktičnost po starém Fazerovi...
Pro mě vysněná motorka, která se mi strašně líbí svým vzhledem a navíc má výborné jízdní vlastnosti....
Co říct? No, je to pekelná bestie, přesný podvozek a hromada výkonu.
Po 1190 SA jsem chtěl něco s podobným motorem, ale víc na silnici.
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Ducati Multistrada 1200S | Dobrá motorka, ale cenduro sem odsunul na někdy... |
Yamaha FJR 1300 | Je to obrovský a těžký ingot. |
BMW R 1250 R | Oproti KTM nevýrazná a nijak nevybočuje.(subjektivní názor) |
MV Agusta Turismo Veloce 800 | Menší objem, menší výkon, dražší |
KTM 1290 Super Duke R | |
Yamaha MT-01 | pocit lagric plastů, hůř udělané tašky místo kufrů, moc kosmický vzhled |
Kawasaki Versys 1000 | |
BMW R 1200 RS | V době nákupu prakticky žádná nabídka |
Ducati Multistrada 1200 | Nesehnal jsem žádnou zajímavou |
BMW R 1250 R | |
BMW S 1000 R | |
Aprilia Tuono 1000 R Factory | |
Yamaha MT-09 Sport Tracker | Je namě malá Yamaha |
BMW K 1600 GT | Tato je více na sportovní ježdění |
BMW R 1200 GS | |
Ducati Multistrada 1200 Enduro | |
BMW R 1200 R | |
BMW R 1200 RS | |
Ducati Multistrada 1200S | Nevzal jsem ji protože byla dražší a mnou vyhlídnutý rok 2012, tedy bez záruky a navíc jsem nakonec přišel na to, že nechci vysokou kozu a to KTM je navíc skvěle zpracovaná... |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
KTM 1190 Adventure | Lákal mě moc, ale po GS jsem se asi nechtěl vzdát univterzálnosti cestovního endura a navíc jedinej kousek co se mi v inzerci líbil, mi o fous utek. |
Ducati Multistrada 1260S | |
KTM 1290 Super Adventure | Pro rok 2021 se nic pro ČR nevyrobilo |
BMW S 1000 XR | Dvouvalec |
BMW K 1300 R | Pocitově mi sedí lépe BMW a druhá věc je cena modelů KTM1290 (líbí se mi model od roku 2019 a to je opravdu už cenová raketa) |
BMW S 1000 R | Čakal som že bude uvedený nový model ale neprišiel.. |
Kawasaki Versys 1000 | Chtel jsem zkusit, ale nebyla zadna predvadecka, nakonec jsem chtel stejne spis vetsi a pohodlnejsi bike. Neduvera v dlouhodobou spolehlivost a bezproblemovost u KTM. |
BMW S 1000 XR | Vyššia cena, drahý servis, dvojválec, |
Ducati Multistrada 1260 | |
BMW S 1000 XR | Chtěl jsem GéTéčko, ale protože mě v Autonově vodili měsíc za nos, šel jsem jinam a nelituji |
Yamaha MT-10 | Dvouvál není tak hladkej, jako 4vál. Nikde není testovačka na svezení a SDR je jiný (jel jsem - je to blázen, potápí se a tedy semiaktivní podvozek jsem nemohl vyzkoušet) |
BMW S 1000 XR | Protože se na ni musí jezdit ultra pila jinak nedává smysl |
BMW S 1000 XR | Průběh KTM dvouválce je poměrně hrubý, jako před 10 lety bez pokročilejší elektroniky. V tomhle odhledu má Multistráda určitě navrch. Zpracovaní motocyklu mě taky nenadchlo, bakelitové ovladače na řídítkách a ta maska, za tohle člověk nechce dát tolik pen |
BMW S 1000 XR | Hlavně vzhledová záležitost a dvouvál jsem už kdysi měl. |
BMW S 1000 XR | Půjčená, vyzkoušená a nesedla mi z vícero věcí ...dost nepohodlná pro 2, zvláštní zpřevodování (mezi 5.a 6. je minimálně trochu divné- dost velký rozdíl ,moc to motce nesedí) a taky hlavně stejný problém - BMW S1000XR :)) |
BMW S 1000 XR | Nechtěl jsem dvouvál a chtěl jsem vyšší posez a quick shifter i dolu |
BMW S 1000 R | |
Aprilia Tuono V4 1100/RR | nebyla testovačka, dlouhé dodací lhůty, snížený výkon v 2016 |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2019 | CB650F | navod-ktm-super-duke.pdf | 7.2 MB | Návod k obsluze |
2017 | Colorado01 | 2017-ktm-1290-super.pdf | 5.4 MB | Návod k obsluze |