BMW S 1000 XR (2019)

Vlastník T_N_T
Vloženo 29.10.2019
Aktualizováno 9.2.2023

Pohodlná na cestování, velmi rychlá a příkladně obratná, s přehledem zvládne i polní cestu - skvělý stroj od BMW

Motorka koupena od Renocar Brno Slatina

Ducati Multistrada 1260S: Už jednu Ducati mám. Nechtěl jsem mít vítr v peněžence.
KTM 1290 Super Duke GT: Chtěl jsem GéTéčko, ale protože mě v Autonově vodili měsíc za nos, šel jsem jinam a nelituji

První dojmy - Padla mi hned do ruky, s výborným podvozkem a ovladatelností. Do 5 tisíc při zátahu chrochtá jak "nasraný bavorský Helmut", od 6 tisíc pak začíná peklo, které za doprovodu nádherného řevu supersportu končí až někde u 12tisíc.

Motorku bych doporučil pro - Pokud se nechceš zařadit do nepřehledného zástupu uživatelů GS, je tu S 1000 XR,, je ostřejší, divočejši, nabroušenější, miluje asfalt jako já a hlavně - nemá ji každý.

Doplňky na motorce - Vše co si může smrtelník přát, rádio na mašině fakt nechci

Prosinec 2019
Polykač kilometrů s vysokým rizikem ataku čistírny papírů. V naprosté pohodě dojedeme i v tandemu kamkoliv bez bolavého pozadí a zad. Dá se na ní i zablbnout, těch 165 divokejch koní je víc než dostatečných. Motor je fantastický, ovladatelnost mašiny přikladná, brzdy vynikající, sedlo HP-paketu je přímo skvělé. Nikdy jsem neměl motorku s rychlořazením, náležitě si to teď vychutnávám.
Trochu mě trápilo drnčení jakéhosi plastu, ale po garančce je již vychytáno. Často propíraný problém vibrací do řídítek v 5 tis otáčkách se neprojevuje. Řídítka ročníku 2019 jsou naprosto bez vibrací v jakýchkoliv otáčkách

Březen 2020
Teď nedávno jsem se svezl na naháči S1000R se stejným motorem osazený Akrapem a můžu zodpovědně říct, že ten zvukový rozdíl oproti standartnímu výfuku je minimální. Případná výměna výfuku je spíš o pocitu, než o skutečném zvukovém projevu.

Květen 2022
Osazen tzv. bezúdržbový řetěz Motorrad M Endurance. Překvapilo mě, že pro použití na XR do r.v. 2019 jej Motorrad do té chvíle opomněl schválit.. Jsem zvědavý jak to bude chodit.

Prosinec 2022
Stále skvělá univerzální mašina .. není jí co vytknout..

CB1000R
CB1000R napsal 13.02.20 v 15:35 10b.

Krásnej bike!
S tím Akrapem naprostý souhlas. Mám ho na motorce a rozdíl mezi sérií a Akrapem zvukově minimální.
Dnes si dokužu představit líp proinvestovat 32 tisíc Ale chtěl jsem ho...

ptakopysk
ptakopysk napsal 20.12.19 v 14:32 10b.

Krásná barevná kombinace S tím Akrapem máš pravdu,na své XR jsem si ho koupil,ale je to spíše o designu a logu,bohužel

Animals21
Animals21 napsal 30.10.19 v 07:24 10b.

Měl jsem to půjčený a zanechalo to ve mě jeden hlavní dojem - je strašně snadný na tom bejt hodně rychlej QS pecka, vodí se to jak kolo, je to hodný a přitom to letí

prusles
prusles napsal 29.10.19 v 23:45 10b.

MichalKimlo
MichalKimlo napsal 29.10.19 v 20:41 10b.