BMW S 1000 XR (2019)

Vlastník T_N_T
Vloženo 29.10.2019
Aktualizováno 21.1.2020

Pohodlná na delší cestování, rychlá a velmi obratná - výborný stroj od BMW

Motorka koupena od Renocar Brno Slatina

Ducati Multistrada 1260S: Už jednu Ducati mám. Nechtěl jsem mít vítr v peněžence.
KTM 1290 Super Duke GT: Chtěl jsem GéTéčko, ale protože mě v Autonově vodili měsíc za nos, šel jsem jinam a nelituji

První dojmy - Padla mi hned do ruky, s výborným podvozkem a ovladatelností. Do 5 tisíc při zátahu chrochtá jak "nasraný bavorský Helmut", od 5-6 tisíc pak začíná peklo, které za doprovodu nádherného řevu supersportu končí až někde u 12tisíc.

Motorku bych doporučil pro - Pokud se nechceš zařadit do nepřehledného zástupu uživatelů GS, je tu varianta XR, je ostřejší, nabroušenější, miluje asfalt jako já a hlavně - nemá ji každý.

Doplňky na motorce - Vše co si může smrtelník přát, rádio na mašině fakt nechci

Je to polykač kilometrů, po třech měsících najeto 9 tisíc. V naprosté pohodě dojedeme i v tandemu kamkoliv bez bolavého pozadí a zad. Dá se na ní i zablbnout, těch 165 koníků je naprosto dostatečných i na okruh. Motor je fantastický, ovladatelnost mašiny výborná, brzdy vynikající, sedlo HP-paketu je přímo skvělé. Nikdy jsem neměl motorku s rychlořazením, náležitě si to teď vychutnávám.
Trochu mě trápilo drnčení jakéhosi plastu, ale po garančce je již vychytáno. Často propíraný problém vibrací do řídítek v 5 tis otáčkách se neprojevuje. Řídítka ročníku 2019 jsou naprosto bez vibrací v jakýchkoliv otáčkách

Listopad 2019
Teď nedávno jsem se svezl na S1000R osazený Akrapem (má stejný motor) a můžu zodpovědně říct, že ten zvukový rozdíl oproti standartnímu výfuku je minimální. Případná výměna výfuku je spíš o pocitu, než o skutečném zvukovém projevu.

CB1000R
CB1000R napsal 13.02.20 v 15:35 10b.

Krásnej bike!
S tím Akrapem naprostý souhlas. Mám ho na motorce a rozdíl mezi sérií a Akrapem zvukově minimální.
Dnes si dokužu představit líp proinvestovat 32 tisíc Ale chtěl jsem ho...

ptakopysk
ptakopysk napsal 20.12.19 v 14:32 10b.

Krásná barevná kombinace S tím Akrapem máš pravdu,na své XR jsem si ho koupil,ale je to spíše o designu a logu,bohužel

Animals21
Animals21 napsal 30.10.19 v 07:24 10b.

Měl jsem to půjčený a zanechalo to ve mě jeden hlavní dojem - je strašně snadný na tom bejt hodně rychlej QS pecka, vodí se to jak kolo, je to hodný a přitom to letí

prusles
prusles napsal 29.10.19 v 23:45 10b.

MichalKimlo
MichalKimlo napsal 29.10.19 v 20:41 10b.