
Ducati Multistrada 1260 S: Cuore sportivo universale
12.09.2019
2018 | |
---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|
Objem | 1262 cm3 |
Výkon | 116.2 kW (158 koní) |
Výkon při otáčkách | 9500 ot/min |
Točivý moment | 129.5 Nm |
Otáčky při max toč.mom. | 7500 ot/min |
Druh motoru | Spalovací |
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 |
Chlazení | Kapalina |
Uspořádání válců | Vidlicový |
Počet válců | 2 |
Rozvod | desmo |
Ventilů na válec | 4 |
Vrtání | 106 mm |
Zdvih | 71.5 mm |
Kompresní poměr | 13 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování |
Startér | Elektrický |
Počet rychlostí | 6 |
Sekundární převod | Řetěz |
Typ rámu | Příhradový |
Materiál rámu | ocel |
Zdvih předního odpr. | 170 mm |
Brzdy vpředu | 2 kotouč |
Rozměr předního kotouče | 330 mm |
Přední třmen | čtyřpístkový |
Brzdy vzadu | kotouč |
Přední kolo | 17 " |
Zadní kolo | 17 " |
Rozměr přední pneu | 120/70-17 |
Rozměr zadní pneu | 190/55-17 |
Rozvor | 1585 mm |
Úhel hlavy řízení | 24 ° |
Výška sedla | 825 mm |
Výška sedla max | 845 mm |
Suchá hmotnost | 212 kg |
Objem nádrže | 20 l |
Spotřeba | 6 l/100 km |
První cena | 509000 Kč |
Výměna motorového oleje | 15000 Km |
Výměna olejového filtru | 15000 Km |
Výměna převodového oleje | 15000 Km |
Seřízení ventilové vůle | 30000 Km |
Od A_n_d_y(2019)
Od A_n_d_y(2019)
Od A_n_d_y(2019)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Silniční cestovní | Kód barvy a manuál | 1 | 30.3.2023 09:42 | ||
Enduro & funbike | Mitas E07+ vzadu a na co předek | 38 | 25.1.2023 20:54 | ||
Silniční cestovní | Hledam sedou Multistradu 1260S | 3 | 3.7.2022 18:38 | ||
Silniční cestovní | Ztrata oleje Ducati Multistrada 1260s | 20 | 8.7.2020 20:44 | ||
Silniční cestovní | Koncovka výfuku | 4 | 23.10.2019 21:14 | ||
Silniční cestovní | Oblečenie na Multistradu | 10 | 21.10.2019 19:31 | ||
Supersport | Multistrada je nejlepší supersport | 14 | 22.10.2018 14:25 |
Silná, hbitá, univerzální skvěle vypadající mašina, které tě odveze pohodlně kdykoliv kamkoliv ... j...
Vždycky se mi Multistrada líbila, ale stále jsem srovnával s GS...
I tento model opět perfektně kombinuje sportovního ducha s pohodlím pro dlouhé tripy.
Veľmi zábavná sexi Italka , úžasný design , výborná výbava , pohodlné cestovanie
Velká zábava.skvělej motor ,ergonomie zcela bombovní
Po předchozí MTS 1200S (r.2011) asi jediná volba, která mě napadla jako hratelná pro pokračování v j...
Hledal jsem červenou, zajel se podívat na šedou a nebylo co řešit, okouzlila mě.
Čirá zábava v univerzálním pojetí.
Verze - pike pikes - Jak si pohodlně a velice velice svižně projet ..
Co čekat od dvouválce, v nízkých otáčkách kucká, ve vysokých nejede. Zátah má ale celkem slušný....
Jede hezky ale na starou 1200 Multistrádu 2014 to ztrácí život. Moc elektroniky
Rychla pohodlna dablice. ... '
Láska na první pohled, které ta rudá barva prostě sekne.
Velká zábava.skvělej motor ,ergonomie zcela bombovní
Silná, hbitá, univerzální skvěle vypadající mašina, které tě odveze pohodlně kdykoliv kamkoliv ... j...
Čirá zábava v univerzálním pojetí.
I tento model opět perfektně kombinuje sportovního ducha s pohodlím pro dlouhé tripy.
Co čekat od dvouválce, v nízkých otáčkách kucká, ve vysokých nejede. Zátah má ale celkem slušný....
Verze - pike pikes - Jak si pohodlně a velice velice svižně projet ..
Po 13 letech další moto, tentokrát skvělý univerzál. Dělá vše, co jsem chtěl a drží hubu furt v úsmě...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.0/10 |
Průběh výkonu | 9.0/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 5.0/10 |
Zvuk | 1.0/10 |
Spolehlivost | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 6.0/10 |
Cestování | 8.0/10 |
Terén | - |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | - |
Ceny servisu | - |
Servisní síť | - |
Dostupnost dílů | - |
Nabídka doplňků | - |
Servisní intervaly | - |
Terén | |
Brodivost | - |
Výška | - |
Ochrana motoru | - |
Skoky | - |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 10.0/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 10.0/10 |
Ochrana jezdce cestování | 10.0/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM 1290 Super Duke GT | |
Honda CRF1100L Africa Twin | Budu jezdit hlavně po silnici a tam Afrika prostě zaostává ... |
BMW R 1200 GS | Multistrada je prostě nádherná italka, která nabídne skvělé svezení na silnici a do terénu ani na dálky se nechystám ... |
MV Agusta Turismo Veloce 800 | Špatné renomé z pohledu spolehlivosti |
BMW R 1250 GS | Měl jsem jí, ale už to chtělo změnu |
BMW S 1000 XR | Motocykel som mal zapožičaný 3 dni , cesta do Rakúskeho Grazu a po oklí . Dialnica -pri rýchlosti 150 km/h obťažujúce vibrácie a vyššie otáčky motora na 6 ke , v zákrutách menej ochotne reagoval ako boli moje predstavy , |
Ducati Multistrada 950 | žádná zajímavá nabídka, není ani menší ani lehčí, a chybí mi tam kyvka :-( |
Triumph Tiger 1050 Sport | ani nedošlo na testy, ale asi by byla moc hodná |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
KTM 1290 Super Adventure | Ceny dielov, počet jazdeniek v ponuke, nemal som možnosť ju nikde vyskúšať, KTM má známy tak mi ju požičal skúsiť a veľmi mi sadla |
KTM 1290 Super Adventure | nízká nabídka prodávaných moto + vyšší cena |
MV Agusta Turismo Veloce 800 | Ducati je dražší, silnější, vybavenější, ještě si chvilku počkám, ať mám vzestupnou tendenci |
Kawasaki Versys 1000 | Moc draha, nezamiloval jsem si nejak tady ten dvouval ( Monstera naopak jo), proti Versysovi jsem subjektivne nemel pocit, ze bych si za ty statisice navic zajezdil nejak vyrazne lip. |
Kawasaki Versys 1000 | Nevyhovoval mi divoký, dvouválcový projev motoru. Navíc poměrně vysoká. |
Indian FTR 1200 | Cena |
Ducati Multistrada 950 S | cena |
Kawasaki Versys 1000 | Cena |
KTM 1290 Super Adventure | Také moc hezká, ale cenově také někde jinde. |
BMW R 1250 GS Adventure | Nejbližší prodejce a servis v Brně,pro mě zbytečně daleko. |
BMW S 1000 XR | Už jednu Ducati mám. Nechtěl jsem mít vítr v peněžence. |
Ducati Multistrada 1200 | Pikes Peak mi nedal spát, navíc ta 1200 má větší výkon.... |
BMW S 1000 XR | Nebrzdí, více se třepe, pocitově, ale jen pocitově liněji na plynu působí více mastodontsky... |
BMW S 1000 XR | Zpracovaní celého stroje je na nižší úrovní než je u Ducati zvykem. Ty plasty na válcích a kyvce...Design mi taky nepadl do oka, vypadá jak Fiat Multipla (subjektivní názor). Motor mě ničím extra nenadchnul, od dvou válce bych čekal lepší zátah odspodu. |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2017 | subaru3958 | nd-multistrada_126.pdf | 27 MB | seznam dílů - UK |
2017 | subaru3958 | navod-multistrada_.pdf | 6.7 MB | návod UK |