I tento model opět perfektně kombinuje sportovního ducha s pohodlím pro dlouhé tripy.
Motorka koupena od FIRMA:DMOTO (Popůvky) - Velmi dobré. Je to již v pořadí třetí Ducati co jsem u nich koupil.
Výška jezdce: 184 cm
První dojmy - Přesto že přibyla další spousta elktronických trpaslíků, které se snaží krotit sportovního ducha, zůstalo i tomuto modelu srdce závodníka.
Recenze
Po pravdě, šlo o spontání rozhodnutí po podzimním představení nového modelu MTS V4 pro rok 2021, který je pro mne velikým zklamáním.
Zatím jsem na ní najel příliš málo km na to abych se tu více rozepsal o svých zkušenostech.
Protože se mi tu množí dotazy hlavně na to proč jsem zavrhnul MTS V 4 a nechce se mi odpovídat každému zvlášť tak to napíši sem i když to sem tak úplně nepatří:
Primárně odklon od silnice k enduru . Přední kolo 19" zadní dvojtá kyvka na místo letmého uložení zadního kola. V podstatě vzali V4 motor a dali ho do šasi MTS 1260 ENDURO. Je bachratá jak GS, ale nemá kardan. V4 motor by mi možná nevadil ale zrušili DESMO. To je to co dělá DUCATI DUCATI. Zdůvodněním je prodloužení servisního intervalu. Mno to u pravověrných neobstojí. Spíš snaha o úsporu výrobních nákladů. I tak se dostanuk nákupce okolo 700 tis.
Pokud bych měl zájem o expediční motorku pořídím si Hondu Afriku. Pokud chci pohodovej cesťák tak BMW GS 1200. Ale pokud chci supersport na chůdách co je na silnici jako doma, zvládne dlouhé tripy, v terénu nějakou tu polňačku ale žádnou divočinu a má sportovní srdce tak není jiná taková jako MTS V2 v esku.
Tím v žádném případě nehaním jiné motorky. Je to vždy otázka preferncí a možností a všechny jsou krásné pokud se o ně majitel dobře stará.
No joooo to je krása
Bugu... jak říkáš... zaplať pánbůh, že v naší skupině MTS zůstaly V2.. a tvoje volba p.s. se těším na tripy...
naprostý souhlas Ducati je prostě desmo L a letmáč k tomu...