BMW S 1000 XR vs. Kawasaki Versys 1000 SE: Rychlé a ještě rychlejší štafle
13.07.2020
13.07.2020
30.03.2020
02.04.2018
01.02.2016
23.11.2015
11.05.2015
27.10.2023
20.06.2023
28.02.2021
10.09.2020
05.11.2019
11.07.2018
04.10.2016
07.07.2015
06.01.2015
04.11.2014
07.04.2014
18.02.2014
2015 | 2016 | 2017 | 2020 | 2024 | |
---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||||
Objem | 999 cm3 | ||||
Výkon | 118 kW | 116.8 kW | 121 kW | 125 kW | |
Výkon při otáčkách | 11000 ot/min | ||||
Točivý moment | 112 Nm | 114 Nm | |||
Otáčky při max toč.mom. | 9250 ot/min | ||||
Druh motoru | Spalovací | ||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||||
Chlazení | Kapalina | ||||
Uspořádání válců | Řadový | ||||
Počet válců | 4 | ||||
Rozvod | DOHC | ||||
Ventilů na válec | 4 | ||||
Vrtání | 80 mm | ||||
Zdvih | 49.7 mm | ||||
Kompresní poměr | 12 : 1 | 12.5 : 1 | |||
Příprava paliva | Vstřikování | ||||
Startér | Elektrický | ||||
Počet rychlostí | 6 | ||||
Sekundární převod | Řetěz | ||||
Typ rámu | Perimetrický | Mostový | - | Mostový | |
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | ||
Zdvih předního odpr. | 150 mm | - | 150 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 140 mm | - | 150 mm | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | ||||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | ||||
Přední třmen | čtyřpístkový | - | čtyřpístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||||
Přední kolo | 17 " | ||||
Zadní kolo | 17 " | ||||
Rozměr přední pneu | 120/70 ZR17 | 120/70-17 | 120/70 ZR 17 | ||
Rozměr zadní pneu | 190/55 ZR17 | 190/55-17 | 190/55 ZR 17 | ||
Rozvor | 1548 mm | 1522 mm | 1541 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 64.5 ° | 25.5 ° | 65.1 ° | 64.8 ° | |
Závlek předního kola | 117 mm | - | 116 mm | 118 mm | |
Výška sedla | 840 mm | 850 mm | |||
Suchá hmotnost | - | 178 kg | 205 kg | - | |
Pohotovostní hmotnost | 228 kg | 226 kg | 227 kg | ||
Užitečná hmotnost | - | 224 kg | 223 kg | ||
Objem nádrže | 20 l | ||||
Rezerva | 4 l | ||||
Množství oleje | - | 3 l | - | ||
Spotřeba | 6.8 l/100 km | 5.4 l/100 km | - | 6.2 l/100 km | |
Maximální rychlost | - | 250 km/h | - | ||
První cena | 425000 Kč | - | 405000 Kč | 445900 Kč | 469000 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | - | 624624 Kč | - | ||
Poznámka | - | Výška sedla 790 mm se snížením podvozku | - | ||
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | - | ||
Výměna olejového filtru | - | 10000 Km | - | ||
Výměna zapalovací svíčky | - | 30000 Km | - | ||
Výměna vložky vzduchového filtru | - | 10000 Km | - | ||
Seřízení ventilové vůle | - | 30000 Km | - |
Od hamtil(2022)
Od FrogySkoky(2021)
Od berco(2020)
BMW představuje nové M 1000 XR i standar...
Odpoledne na Sedlo
2019 07 Moto volné jízdy
2021 03 26 moto TCT
2019 Aurora trip
2022 MOTO trip Isle of Man
2020 06 26 Volné jízdy BRNO
2023 05 27 TCT Czech
BMW ukázalo prototyp M 1000 XR
Výlet BMW S1000XR a MV Agusta F3
Prohlídka BMW S1000XR
Motocyklové příběhy č.5 – Jednodenní výl...
Kawasaki Versys 1000 SE vs. BMW S 1000 X...
První test nového BMW S 1000 XR
Tavullia Trip
Večerní krátké zahřátí...
Akrapovič sound
BMW S1000R a RR
BMW S 1000 XR: kopec srandy
BMW S1000XR: kopec srandy
BMW S1000XR: kopec srandy
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Německé, rakouské | Plexi na S 1000 xr | 16 | Včera 10:34 | ||
Silniční cestovní | Kliktronic | 0 | 7.7.2023 22:08 | ||
Silniční cestovní | Nosič zadního kufru originál | 2 | 27.6.2023 06:08 | ||
Silniční cestovní | Jaké pneumatiky | 14 | 10.6.2023 09:33 | ||
Silniční cestovní | Sedlo BMW S1000XR | 7 | 30.5.2023 15:48 | ||
Opravy a údržba | Utahovací moment uložení řídítek BMW S 1000 XR | 29 | 6.4.2023 12:48 | ||
Silniční cestovní | Seřízení vůle ventilů s 1000 XR | 2 | 6.3.2023 08:01 | ||
Silniční cestovní | těžký výběr | 8 | 5.5.2022 13:03 | ||
Silniční cestovní | Asistent řazení - quickshifter | 51 | 28.4.2022 22:45 | ||
Silniční cestovní | Tlumící vložka sání | 1 | 25.4.2022 14:45 | ||
Enduro & funbike | Výběr motorky - Tiger 1200 / KTM 1190 / Honda Crosstourer / BMW S 1000 XR | 18 | 18.4.2022 07:22 | ||
Opravy a údržba | BMW S 1000 XR spolehlivost | 23 | 3.1.2021 18:31 | ||
Hledám, potřebuji | Baterie BMW motorrad Navigator V | 11 | 31.1.2020 15:14 | ||
Silniční cestovní | Sportovně silniční moto pro delší přesuny vyšší rychlostí | 25 | 26.9.2019 14:18 | ||
Seznamka | výlety Ostrava | 3 | 22.4.2019 20:05 | ||
Výběr moto | BMW aneb co vybrat | 24 | 29.11.2017 14:22 | ||
Silniční cestovní | BMW S 1000 XR, už to jezdí, už to jezdí už to jezdí :-) | 8 | 16.7.2015 14:29 |
Je to pecka, leti to jak splašený a chce to celou tvoji pozornost, vše se děje rychleji, splněný sen...
Silniční enduro-superbike.Rychlost,pohodlí,pro mě krásný vzhled.
Supersport s ktorym sa da cestovat = dokonalost!
Jsem z ní naprosto unešen. Pro mě ideální cesťák na dálky pro dva, supersport pro jednoho a krasavic...
Úžasne živý, výkonný, dravý a pohodlný motocykel. Cestovný posed, vynikajúce brzdy.
Úkolem bylo koupit krásnou a výkonnou motorku, na které bude možné cestovat ve dvou po asfaltu.
Je to chuligán, snad nepřijdu o papíry.
supersport na chůdách, čtyřválec 160 koní, quickshifter, tempomat cestovně sportovní ďábel na silnic...
Neskutečný motobike:)) musíš vyzkoušet víc jak milion keců:)). Nedělá nic ,,napůl´´, nejlepší moto n...
Cesťák... Aspoň podle posezu a velkejm kapotám se to o XR dá rict... je to proste touring bajk do kt...
BMW S 1000 XR v plné síle - s maximální výdrží
Hledal jsem dravce se sportovni dusi, silnym motorem na delsi cesty. Nasel jsem ?
Supersport s ktorym sa da cestovat = dokonalost!
Skvělá motorka ,která se hodí pro jezdce ,který už má něco za sebou.
je to prostě závodnička která mi padla hned do ruky a kde jsem zjistil že můj tiger je už třeba vymě...
Bez komentáře, max spokojený !
Namydlený blesk na vysokem podpadku Bmw S1000xr 2019 legendarni motorka pro pořadneho chlapa co se...
Pohodlná silná skvělá motorka
Nedá se popsat, musí se zažít.
Uživatelsky příjemná, hodná, kultivovaná motorka. A pro mě jediná možná náhrada za předchozí XRko....
Dlouho (možná nikdy) se mi nestalo, že bych v únoru poprvé vyjel a zahájil sezónu. Bylo to fajn, p...
První sada pneu to má za sebou. Musím říct, že Metzelery od výroby byly bezva. Najeli 8 tisíc km, na...
Sobota odpoledne téměř idální na motorku. Venku 12 - 14°C a sucho, tak proč toho ještě nevyužít. S...
Nejspíš poslední teplý a suchý den této sezóny se musel využít. S kamarády jsme vyrazili z UL přes...
Koupeno po předchoůzí zkušenosti z prvního XRka od soudruhů z Čínské lidově demokratické republiky.....
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.4/10 |
Průběh výkonu | 9.4/10 |
Vibrace | 7.5/10 |
Převodovka | 9.6/10 |
Mechanická hlučnost | 8.5/10 |
Zvuk | 8.4/10 |
Spolehlivost | 9.4/10 |
Brzdy | 10.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 9.5/10 |
Těsnost tlumičů | 8.9/10 |
Tuhost rámu | 9.3/10 |
Jízda | |
Sport | 8.9/10 |
Město | 7.9/10 |
Cestování | 8.1/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 5.8/10 |
Ceny servisu | 6.1/10 |
Servisní síť | 8.0/10 |
Dostupnost dílů | 7.9/10 |
Nabídka doplňků | 8.6/10 |
Servisní intervaly | 8.8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.0/10 |
Pohodlí spolujezdce | 7.8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 9.6/10 |
Ochrana jezdce cestování | 8.2/10 |
Ochrana spolujezdce | 8.0/10 |
Světla | 8.9/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
BMW R nineT | |
KTM 1290 Super Duke GT | Dvouvalec |
Ducati Multistrada 1200S | Dvouvalec |
Ducati Multistrada 1260 | Drahá, ale pěkná |
Kawasaki Versys 1000 | Necítil jsem se na ní dobře, širší a tvrdší sedlo. |
BMW F 900 XR | Slabší, tvrdší sedlo, na delší cesty asi nic moc |
BMW R 1250 GS | Má to každej a vlastně se mi to ani nelíbí |
BMW R 1250 RS | Dvouvál, nevyhovoval mi posez, kdy jsem byl trochu v předklonu |
Ducati Multistrada 1200S | Chybějící quickshifter |
Kawasaki Versys 1000 | Menší výkon, rychlejší pokles ceny za předpokladu prodeje třeba za 5 let, BMW je větší srdcovka |
Honda VFR 1200X Crosstourer | Většinou nabízena s automatem, žádný slušný kus v inzerci |
Triumph Tiger 1200 | váha, velikost |
Triumph Tiger 1200 | Mal som už dva 3-válce a chcelo to zmenu. |
Yamaha Tracer 900 | Malý motocykel, slabší výkon, pri jazde vo dvojici zadné stupačky zavadzajú vodičovi |
KTM 1290 Super Duke GT | Vyššia cena, drahý servis, dvojválec, |
Ducati Multistrada 1200S | Vysoká cena, drahý servis, dvojválec |
Yamaha Tracer 900 | nizký výkon |
BMW R 1250 GS Adventure | Vysoká cena,a nakonec zaujalo XR uvidíme za 5let |
KTM 1290 Super Adventure R | |
BMW R 1200 RS | Měl jsem R 1200 R a to co mi nevyhovovalo na eRku by bylo i u RS. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
BMW R 1250 RS | Nelíbilo se mi že vzadu nemá koncové světlo pouze ve směrových a přední špičaté zobák masky. A hlavně jsem chtěl kardan. |
Kawasaki Z 1000 SX | V tu chvíli nebyla žádná zánovní ve výbavě dle mých představ |
Kawasaki Ninja 1000SX | cena, náklady na servis, není tak hezká :-) |
BMW F 900 XR | Zvítězil zdravý rozum, 165 koníku už pro mě není. |
KTM 1190 Adventure | Když to byla novinka, svezl jsem se na tom a je to fakt pecka! Jen v současný době sem si nebyl jistej, jestli chci řaďák a taky, všechny pěkný kousky né extra moc, ale přesahovaly plánovanej budged. Takže byl ve výběru spíš okrajově. Tak třeba příště... |
Ducati Multistrada V4 / S | Přesvědčil italský design a to, že Multisranda je prostě o emocich! |
Harley Davidson Pan America 1250 | Motor mi přišel jalový,quickschifter dle mě k ničemu,sedlo tvrdý bolel zadek,špatná výška pro prcka jako já i po úpravách |
Kawasaki Versys 1000 | Super motorka, ale nutí Vás jet tak, jako by Vaše jízda měla být ta poslední...mám se rád a s takovou motorkou bych tady dlouho nebyl. Jinak to samé co u GS...po naklikání cena 530 000 s kuframa. |
KTM 1290 Super Adventure R | Není do terénu |
Ducati Multistrada V4 / S | |
Yamaha Tracer 9 / 900 | Cena zachovalých ojetin. Vzhled. |
Yamaha FZ1 Fazer | |
Kawasaki Versys 1000 | Novy model predstaveny na podzim nebyl na jare porad k dispozici na projeti, uz me nebavilo cekat, navic jsem nakonec inklinoval vic k cestovnim vlastnostem moto nez k vykonu.*Doplneno:Jel jsem,motor raketa,pro me ale nesnesitelne sedlo-cela ergon. posedu |
Aprilia Caponord 1200 | |
BMW S 1000 R | |
BMW R 1200 RS | superbike převlečený za enduro |
Triumph Tiger 1050 Sport | V době, kdy jsem Tigera pořizoval, nebyla pěkná bazarová s malým nájezdem km |
BMW R 1200 GS | Chyběla by mě jízda po více či méně zpevněných cestách |
Kawasaki Ninja 1000SX | neseděl mě posez na moto |
Yamaha XSR 900 | Při předváděčce mě dostala kombinace vzpřímeného posezu, agresivního 160PS motoru, ostrých brzd, výbavy – shrnu to - ten celek je prostě neskutečně dobrý! Ale cena funglovky za moji konfiguraci se i po slevě zastavila na nebaťovských 484000Kč, což bylo ta |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | FrogySkoky | s_0e41_rm_0520_77.pdf | 3.5 MB | Návod k obsluze |
2021 | FrogySkoky | bmw_nav_vi_om_cs.pdf | 1.6 MB | Návod k obsluze BMW NAVIGATOR VI |
2020 | Mark09 | bmw-service-recall-r.pdf | 238 KB | BMW Service Recall Třmen kotoučové brzdy |
2018 | DominikF | bmw-s1000xr-cesky.pdf | 2.8 MB | Kompletní manuál česky |
2017 | Mark09 | bmw_spezial_01_2017.pdf | 56 MB | BMW SPEZIAL 01/2017 |
2017 | Mark09 | bmw_spezial_02_2017.pdf | 68 MB | BMW SPEZIAL 02/2017 |
2016 | Dostal | s1000xr-cesky.pdf | 2.8 MB | |
2016 | Mark09 | bmw_spezial_01_2016.pdf | 47 MB | BMW SPEZIAL 01/2016 |
2015 | Mark09 | motorrad_2015.pdf | 2.4 MB | BMW Moto Roku 2015 DE |
2015 | seikos | s_0d03_rm_0815_01.pdf | 2.8 MB | Uživatelský manuál EN |
2014 | Mark09 | bmw_sonderheft.pdf | 21 MB | BMW Motorrad Spezial 01/2014 |
2014 | Mark09 | bmw_spezial_2_2014.pdf | 20 MB | BMW Motorrad Spezial 02/2014 |