BMW S 1000 XR
Články
Cestopisy
Technické údaje BMW S 1000 XR
2015 2016 2017
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 999 cm3
Výkon 118 kW 115.5 kW 116.8 kW
Výkon při otáčkách 11000 ot/min
Množství oleje -
Točivý moment 112 Nm
Otáčky při max toč.mom. 9250 ot/min
Uspořádání válců Řadový
Startér Elektrický
Počet válců 4
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Kapalina Vzduch a Olej Kapalina
Vrtání 80 mm
Zdvih 49.7 mm
Kompresní poměr 12 : 1
Rozvod DOHC
Ventilů na válec 4
Příprava paliva Vstřikování
Počet rychlostí 6
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Perimetrický -
Materiál rámu lehká slitina -
Zdvih předního odpr. 150 mm -
Zdvih zadního odpr. 140 mm -
Úhel hlavy řízení 64.5 ° 25.5 °
Závlek předního kola 117 mm -
Rozvor 1548 mm
Brzdy vpředu 2 kotouč
Rozměr předního kotouče 320 mm
Přední třmen čtyřpístkový -
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 17 " - 17 "
Zadní kolo 17 " - 17 "
Rozměr přední pneu 120/70 ZR17 120/70-17
Rozměr zadní pneu 190/55 ZR17 190/55-17
Výška sedla min 840 mm
Výška sedla max -
Suchá hmotnost - 178 kg
Pohotovostní hmotnost 228 kg
Objem nádrže 20 l
Rezerva 4 l
Spotřeba 6.8 l/100 km 5.4 l/100 km -
Zrychlení -
Maximální rychlost -
První cena 425000 Kč - 405000 Kč
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) -
Poznámka -
Výměna motorového oleje -
Výměna olejového filtru -
Výměna převodového oleje -
Výměna hnacího řemene -
Výměna zapalovací svíčky -
Výměna brzdové kapaliny -
Výměna vložky vzduchového filtru -
Seřízení ventilové vůle -
Videa BMW S 1000 XR
Témata ve fóru o BMW S 1000 XR
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Výběr moto BMW aneb co vybrat 24 29.11.2017 14:22
Silniční cestovní BMW S 1000 XR, už to jezdí, už to jezdí už to jezdí :-) 8 16.7.2015 14:29
Skupiny
Průměrné hodnocení od 8 uživatelů
Motor
Spojka
9.0/10
Průběh výkonu
9.4/10
Vibrace
7.4/10
Převodovka
9.4/10
Mechanická hlučnost
8.3/10
Zvuk
8.6/10
Spolehlivost
10.0/10
Brzdy
10.0/10
Podvozek
Možnost nastavení
9.7/10
Těsnost tlumičů
8.6/10
Tuhost rámu
8.7/10
Jízda
Sport
8.6/10
Město
7.5/10
Cestování
7.6/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
7.0/10
Ceny servisu
7.7/10
Servisní síť
8.5/10
Dostupnost dílů
8.7/10
Nabídka doplňků
8.6/10
Servisní intervaly
9.8/10
Cestování
Pohodlí jezdce
7.6/10
Pohodlí spolujezdce
7.4/10
Možnosti uchycení zavazadel
9.0/10
Ochrana jezdce cestování
8.3/10
Ochrana spolujezdce
8.0/10
Světla
8.9/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 8.56
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 6.57 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 7 uživatelů.
Kupující kteří dali S 1000 XR přednost
NekoupiliZ důvodu
KTM 1290 Super Adventure byly by v partě dvě a nerad se opičim
BMW R 1200 GS jsem asi sportvněji založeny
Triumph Tiger Explorer u BMW lepší výbava
Ducati Multistrada 1260S Nebrzdí, více se třepe, pocitově, ale jen pocitově liněji na plynu působí více mastodontsky...
KTM 1290 Super Duke GT Průběh KTM dvouválce je poměrně hrubý, jako před 10 lety bez pokročilejší elektroniky. V tomhle odhledu má Multistráda určitě navrch. Zpracovaní motocyklu mě taky nenadchlo, bakelitové ovladače na řídítkách a ta maska, za tohle člověk nechce dát tolik pen
Ducati Multistrada 1260S Zpracovaní celého stroje je na nižší úrovní než je u Ducati zvykem. Ty plasty na válcích a kyvce...Design mi taky nepadl do oka, vypadá jak Fiat Multipla (subjektivní názor). Motor mě ničím extra nenadchnul, od dvou válce bych čekal lepší zátah odspodu.
BMW R 1200 R Dvou válec byl favorit, ale po zkušební jízdě jsem byl zklamaný z výkonnosti a chování boxeru. Dál mě neuchvátil quick shifter, velmi hrubý, pomalu se zdá že motorce ubližujete. V poslední řadě téměř nulová ochrana před větrem.
KTM 1290 Super Duke GT Hlavně vzhledová záležitost a dvouvál jsem už kdysi měl.
BMW R 1200 GS Adventure Na něj mám zatím aspoň 10 let čas
Ducati Multistrada 1200 obavy ze servisu, Desmorozvody, absence oboustraného quickshifteru
BMW R 1200 RS XR je divočejší, univerzálnější a pro mě pohodlnější. RS mělo plusový body za Boxer a kardan
Ducati Multistrada 1200S Desmorozvody, absence oboustraného quickshifteru, dvouválec
BMW K 1200 RS taky moc povedená motka , kvalitně udělaná , kvalitně zpracovaná , dobrý motor ,výkonu taky dostatek , ale přece jen zase to XR :D
Kawasaki Z 1000 SX Moc sportovní posez , hodně podobná SS v tomto , chtěl jsem něco dost jiného než předchozí SS a přitom podobného jen dost jinak , cestovnějšího ,variabilnějšího , ale jinak moc pěkná motka.
KTM 1290 Super Duke GT Půjčená, vyzkoušená a nesedla mi z vícero věcí ...dost nepohodlná pro 2, zvláštní zpřevodování (mezi 5.a 6. je minimálně trochu divné- dost velký rozdíl ,moc to motce nesedí) a taky hlavně stejný problém - BMW S1000XR :))
KTM 1290 Super Adventure Taky výborné moto , ale na mě přece jen moc veliká, mohutná, laděná na veliké adventure (proto taky Super Adventure:D) prostě nenadchla mě jako BMW S10000XR(moje krevní skupina:))
Ducati Multistrada 1200S Multina je lepší. BMW nabídka ovšem v tu dobu nešla odmítnout. jednou Multíka mít budu.
Ducati Multistrada 1200 Multina je lepší. BMW nabídka ovšem v tu dobu nešla odmítnout. jednou Multíka mít budu.
KTM 1290 Super Duke GT Nechtěl jsem dvouvál a chtěl jsem vyšší posez a quick shifter i dolu
BMW K 1300 GT Měl jsem ji a byl maximálně spokojen ale v momentu nástupu XR není co řešit. Xr je významně lehčí a odvážnější.
Kupující místo S 1000 XR koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Ducati Multistrada 1200S je to čtyřválec a pokud mate možnost je postavit vedle sebe, tak vzhled Ducati je na hody vzdáleny baworakuu
Yamaha Tracer 900 Super moto, ale finance :-)
Triumph Tiger Explorer Řetěz a hlavně přístup prodejce, díky jeho chování jsem přestal mít o motorku zájem.
Ducati Multistrada 950 Až moc rychlý svezení a taky cenovka celkem mimo
Kawasaki Versys 1000 V určitých otáčkách silné vibrace do řidítek od motoru
Suzuki DL 650 V-Strom Hodně vydařená motorka, bohužel opět rozhodla cena
Triumph Tiger 1050 Sport můj favorit, měl jsem testovačku, ale cena \"mimo mísu\"
Yamaha MT-10 moc vysoká cena
BMW K 1300 R Vo finale ma odradila retaz.
BMW R 1200 RS Na doporučení prodejce a po zkušebních jízdách mi více vyhovovalo RS.
KTM 1190 Adventure CENA !!! to u BMW asi trochu přehnali. Příliš nová = dostupnost hezčích kufrů, padáků a doplňků od dodavatelů. Dostupnost jiné ne červené barvy. První ročník - toho se dost bojím ...
BMW R 1200 GS Adventure Řetěz, vibrace.
Honda VFR 800X Crossrunner Ještě nebyla na trhu, vyšší cena.
Ducati Multistrada 1200S Nesympatie ke značce. Vzhled.
BMW R 1200 RS Nechal jsem si poradit a dobře jsem udělal
Triumph Tiger 1050 Sport r.v.2015 - cena - je o dalších 150 000 dražší, kdybych ji chtěl mít stejně vybavenou na cestování
Manuály pro BMW S 1000 XR
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2017 Mark09 bmw_spezial_01_2017.pdf 56 MB BMW SPEZIAL 01/2017
2017 Mark09 bmw_spezial_02_2017.pdf 68 MB BMW SPEZIAL 02/2017
2016 Dostal s1000xr-cesky.pdf 2.8 MB
2016 Mark09 bmw_spezial_01_2016.pdf 47 MB BMW SPEZIAL 01/2016
2015 Mark09 motorrad_2015.pdf 2.4 MB BMW Moto Roku 2015 DE
2015 seikos s_0d03_rm_0815_01.pdf 2.8 MB Uživatelský manuál EN
2014 Mark09 bmw_sonderheft.pdf 21 MB BMW Motorrad Spezial 01/2014
2014 Mark09 bmw_spezial_2_2014.pdf 20 MB BMW Motorrad Spezial 02/2014
Bazar pro BMW S 1000 XR (rss)

TOPlist