Černá bestie... která dokáže být i velmi hodná
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha MT-10: Motor super, ale ten vzhled?!
Yamaha FZ1 Fazer: Přišlo mi, že to není taková změna ..prostě zase japonský 4válec i když byla za super cenu, super stav.
První dojmy - Sednete jedete.. ta bestie dokáže být i velice hodná, všechny ty elektronický serepetičky dnešní doby dokážou obrovský dvouválec zkrotit tak, že na tom může jezdit i nezkušený jezdec naprosto v pohodě.
Recenze
Chtěl jsem nějakou změnu, po 13 letech na 4válcové Kawě. Myslel jsem, že koupím za pár kaček FZ1 a bude vystaráno, ale po zkušební jízdě mi bylo jasné, že budu muset rozbít prasátko. V hloubi duše stále doutnala zkušenost z testovačky MT10SP a SuperDuka. Yamaha se mi nelíbí.. takže je rozhodnuto. Projíždím inzerci prvního za super cenu mi někdo vyfouk, druhýho mi nechtěli prodat, třetí nic moc za ty peníze... tak už jsem to pomalu vzdal na inzerci nic dalšího není... jen nějakej černej... černou motorku nechci. Když se nic dalšího neobjevovalo napsal jsem majiteli o lepší fotky... safra ona ta černá nevypadá tak zle... no dobrá, jedu se tam podívat... :D No a je doma. Nikdy jsem černou nechtěl, ale nakonec jsem tomu celkem přišel na chuť, vypadá to víc zle, ale samozřejmě černou udržovat bude trochu větší fuška než třeba stříbrnou.
Když za to sednete je vám nakonec úplně jedno jakou to má barvu jak to vypadá tahle motorka prostě funguje. Tohle se v Mattighofenu opravdu povedlo. Elektronicky stavitelný podvozek, kde ty rozdíly mezi jednotlivými módy jsou opravdu výrazné, že jsem to až nečekal. Zadní tlumič dokáže měnit i předpětí pružiny podle zátěže. Samozřejmě palivové mapy. Kontrola trakce..abs..tempomat..hodinky s vodotryskem... pokud to ale všechno povypínáte, tak se teprve začnou dít věci.. to hlavní co je pod vámi - obrovskej dvouválec s objemem 1301 kubíku táhne odspoda jak splašenej a síla mu nedochází ani když ručička otáčkoměru letí kolem číslovky 10 zatáčky se začnou přibližovat hodně rychle, ale brzdy brembo vás ve štychu nechají brzdí opravdu fenomenálně...
No dost keců teď už musím jezdit, jezdit a jezdit ať naberu se super vévodou nejaké zkušenosti. Super jsou vyřešené boční kufry které nepotřebují žádné ohavné lešení kolem celé motorky a jen to nasadíte otočite klíčkem...hotovo, můžete vyrazit i někam dál a ani kolem 200km/h jsem o nich nevěděl.
Krásná raketa, ať slouží
neuvěřitelný , jaky začala KTM dělat nádherný mašiny s agresivním vzhledem. Vypadá brutálně a barva je přesně top . ta V2 nádhera
KTM je podle mě teď naprosto TOP značka, dělají úžasné motorky. Hlavně kolama dolů a nepřehánět to s blbostma...i když v podstatě skoro každé KTM k tomu svádí, a tohle zvlášť:)
Parádní stroj, ta černá mu fakt sluší
Taky jsem o něm uvažoval, ale nakonec dostal přednost Advík