Zajmavé články k diskuzi:
Jawa 400 Geeny jse konečně do prodeje. Cena se těsně vejde pod 130 tisíc
Jawa na motosalonu představuje čtyřstovku Geeny
Nová indická Jawa 42 FJ větší silnější modernější
Nová Jawa 350 Indové zvětšují kejvačku
BSA gold star vs. Jawa 650 OHC Sport vs. Royal Enfield Interceptor
Cestou necestou, nebo radši jenom cestou. Brixton CrossFire 500 xc vs. Honda CL500 vs. RVM by Jawa Scrambler 500
Jawa představuje nové modely 650 ohc a my už víme jak jezdí
Třetí indická Jawa na českém trhu. Začal se prodávat model forty two
Jawa 350 CL pérák. Zážitky na prvním místě.
Jawa mění řadu 350 OHC. Přibude model sport
Indická Jawa obnovila značku Yezdi. Její stroje prý nebudou pro svatoušky
Test RVM by Jawa Scrambler 500. Záleží vám na motorce, nebo rodokmenu ?
Jawa bude nabízet dalčí RVM Scrambler 500. Překvapuje letmáčem vzadu.
Jawa nabídne upravenou 350 OHC. Normou Euro 5 se pochlubí i třístovka
Jawa - Jak šel úspěšný život devadesátileté babičky
Jawa v česku přidá dvě varianty 350 OHC. A co další verze indické třístovky ?
Indové představují novou Jawu 42
Test RVM 500 by Jawa. Chytrá horákyně v globálním pojetí
Jawa 300 CL míří do česka. Bude stát 150 tisíc
Jawa nabídne motorku na dobrodružné cestování
Benneli imperiale 400 vs. Jawa 350 OHC vs. Royal Enfield Classic 500. Železo, kulatá světla a spousta chladících žeber
Jawa 350 OHC special vs. FB Mondial sport classic 300i abs retro a neo retro.
Nová Jawa pérák má silnější motor a plní ekvivalent normy Euro 5
Jawa 1000 typ 838 a Jawa 1200. Jak to bylo a jak to bude
První jízda na indické Jawě 300. Jak jezdí novodobá kývačka ?
Jawa 300 největším lákadlem dnešních oslav 90 let značky
Jawa 350 scrambler z týnce. Hurá na čundr
Mahindra ukázala nový motor Jawa. Bude i pro ČR ?
Nová Jawa je trhák. V Indii je do listopadu vyprodaná
Jawa 350 Speciál - totální magnet
Jawa představila kapotovaný cafe racer 350 OHC Special
Jawa 350 OHC Retro, nebo pokrok ?
Jawa 660 Vintage. Scrambler na domácí způsob
Jawa oficiálně představuje nové modely 350 OHC a 660 Vintage
Jawa 350 OHC. Realita, nebo další mýtus z Týnce ?
Motocykly Jawa se budou znovu vyrábět v Indii
Podívejte se na neoficiální fotky nové Jawy 1000
Kam kráčí Jawa
Fotoreportáž Jawy Sportard od Jardy Šímy
Jawa 660 Sportard
Jawa 660 Sportard se představuje
Motocykl 2009 a Jawa
Jawa 650 Classic
Naposledy editováno 29.11.2024 21:37:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez cenzury
K Jihostroji/Jawe lze rict leccos. Znam lidi co tam makaj a maj napady neskutecny. A znam lidi, co tam jdou odsedet svych 8 hodin a je jim jedno cokoliv. Tvoje historka je ale verohodna.
jandaxx píše: Tak já to napíšu.
...................................
Po tom co jsem napsal, pokud se to donese Kraftovi už mi asi nic nepůjčí. I když je to pravda. Ale to se nedá nic dělat.
Přesně to ukazuje, co je to tam za partičku gramláků....
Prostě když se nechce, horší než když nemůže....
To spíš paraplegik pokoří Everest, než tahle hovada aby něco udělala....
Souhlas s tím, že IndoJawy, jsou nejvíc Jawy....
Ačkoliv mi kejchačky všech variant lezou krkem pro svoji stejnost a jízdní neschopnost, tak se prostě nedá popřít, že když před kýmkoliv řekneš slovo Jawa, tak se mu před očima vyjeví přesně obrázek této červené, kulaté věci, které se s naprosto marginálními modifikacemi, vyráběla třicet let...
Takže je dobře, že fungl nová, jakože retro Jawa, vypadá zrovna takhle...
Indové, nechť si udělají servis a marketing po svým. Tihle pazgřivci je budou jen ojebávat a dělat ostudu značce, jako to dělají už taky třicet let....
JAVR píše: jandaxx> já to s tou indickou jawou vnímám úplně stejně. prostě regulérně je to Jawa.Není to nějaké přelepování loga s tím ,že se to prodává všudemožně s různými názvy. Navíc designem je to inspirováno původní kejvačkou a pérakem, což je vlastně velice zajímavé.
Ten červeno bílý bobber je fakt hodně pěkná motorečka.
Role lidí v Týnci by mělo být pouze zajistit kvalitní moderní marketing a servis pro tyhle indický jawy. Případně si k tomu vzít ještě BSA, když je to od stejného výrobce.
Plus ještě k tomu normálně provozovat to muzeum co mají v Týnci Což by bylo vlastně taky součástí marketingu.
Tím vším by zajistili důstojné pokračování odkazu Jawy v Česku a přestalo by tohle to věčné dohadování.
(Každý rozumný člověk přece ví, že v Česku se už žádná motorka sériově nikdy nevyrobí, ekonomicky to není možné).
Přesně.
jandaxx píše: K tomu přístupu ještě úplná drobnost, která dokresluje, jak to je. Na hajzlíku mám pověšený kalendář Jawy, co prodávala na výstavě v Brně. Já ho mám zadarmo, to je ale jedno. Ani ten kalendář není v pořádku. Jak si tak v klidu některý den v říjnu močím a koukám na fotku a pod ní na datumy, tak koukám, že jako neděle (červeně) je 13, 19, 26. Kua, mezi 13 a 19 je nějak málo dnů. A taky jo. Ona je neděle dvacátého. Takže se jim i další neděle posunula. Protože neděle byla v říjnu 6, 13, 20, 27. Ona chybovala tiskárna, ale někdo v Jawě to měl překontrolovat. Nebo překontroloval, zjistil a řekl, pro naše zákazníky dobrý, na nedokonalosti výrobků jsou zvyklý.
Že nekecám:
HOvada...
Slušný webovky jim udělá nějaký mladík po večerch na koleji, za pár korun, aby si udělal jméno a zkušenosti...
Určitě zvládne založit alespoň tu novou stránku, pro nový čínamrd, alespoň konečně moderní konstrukce, a přepsat bludy na pravdu...
JAVR píše: jandaxx> Koukal jsem na ten web. Oni jim tam chybí písmenka nebo i celý slovo v popisu těch motorek..
Např. Variant motocyklu Jawa
V 60.minulého století
https://www.jawa.eu/...350-cl-perak [/quote]
Tak co po nich chtít... Extra barvy, extra varianty? když jsou zvyklí, prodávat deítky let JEDEN model, JEDNÉ BARVY (červené) v pár kubaturák, ke konci v jedné... Teď mají všechny indoJawy jednu kubaturu a pár barev....
Skutčnému milovníku Jawy, to MUSÍ STAČIT....
CloudJumper píše: pech.> Ono je hlavne dulezity, ze v Indii, Cine atd. neni problem, kdyz nejaka automobilka, motomobilka a pod. zkrachuje, protoze na jeji misto se tlaci dvacet dalsich. To jen v Evrope jsme si vybudovali megakoncerny (VW, Stellantis, Ktm...) a ty nikdo nenecha padnout bezohledu na to, jak je nekonkurenceschopny, bo by padla zamestnanost cely Evropy. Jsme si vlastni prumysl tak socialisticky dotacne zakopali, ze jsme min kapitalisticky nez komunisticka Cina ?
K Jihostroji/Jawe lze rict leccos. Znam lidi co tam makaj a maj napady neskutecny. A znam lidi, co tam jdou odsedet svych 8 hodin a je jim jedno cokoliv. Tvoje historka je ale verohodna.
Jako jo....
Však to taky vypadá, když si Francouzské automobilky, kupují ty německé a těm ostatním dodávají motory, zásadní komponenty a vlastně nezřídka i celá auta....
takže kdo to dělá líp, už víme..... A to je Francie historicky víc levicová, než germánsko... Nicméně realita ukazuej, že je to spíše naopak....
Že automobilka zkrachuje se děje i v Evropě...
Britské zkrachovaly všechny, jsou prodané, včetně Rollse Italské krom Fiatu taky, Německé se krom Mercedesu a BMW, potácejí nad propastí a Opel je prodanej Peugeotu... Fiat vlastně taky... Vyrábí tu korejci a jejich auta jsou vlastně nejlepší.... VOlvo krachlo, prodáno, Saab krachnul a zaniknul....
1 reakcí na tento příspěvek Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez cenzury
https://www.tipcars....-favorit-482024.html
1 reakcí na tento příspěvek Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez cenzury
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez cenzury
Taky sem ji měl několik sezón..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez cenzury

2 reakcí na tento příspěvek Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez cenzury
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez cenzury
assassin píše: pech: ja jen jak vzdy vyhlasujes VW a BMW jako nejvetsi kramy... tak me pobavil ten TUV vycet nejvice a nejmene spolehlivych aut...
Zmanipulované žebříčky skoců, protože jejich VAG mrdky s padlým motorem tam nedojedou a když už dělají generálku motoru, tak jim ty prasklé žárovky, za které ty ostatní vyhjazují, protože na to lidi serou, taky vymění...
Johny_Servis píše: kiv61> jenže oni Čubu nevybavili jen tak sami od sebe. V 60. a 70. si to musel víceméně vydupat (a nejspíš i vykorumpovat) sám, to až v 80. a hlavně s Gorbačovovou perestrojkou soudruhy napadlo udělat ze Slušovic výkladní skříň a z Čuby ministra zemědělství (k čem už nedošlo). Jasné, že to teklo mimo jiné do favorita, do Škody Plzeň JE, obecně do jaderného průmyslu a mnoha dalších. Možná se i vedoucí z Jawy pokoušeli o nějakou změnu, ale situace těsně po 89, kdy už si teda mohli hospodařit na svém, nedává moc velikou důvěru v kompetentnost tehdejšího vedení. Buď jak buď, Jawy si žádný zahraniční partner nevsimnul a neudělal z ní druhou škodovku, zase na druhou stranu dnes by to už nejspíš leželo na lopatkách i tak, viz. situace kolem KTM, problémy HD, genocida britského moto průmyslu atd...
Tak favorit je dobře....
Udělali tím přesvědčení, že češi jsou schopni udělat dobré auto, vícméně sami.... VAG byl tehdy na koni a věděl, že tu tehdy novou, levnoua přesto ne špatnou platformu, bude moci důkladně vytěžit a s technologiemi, které měl VAG k dispozici (ABS? Airbagy, servo, klima) to auto po ocucání získalo přeci jen jinou úroveň, než první Favorit....
Až mi VAG hodně leze krkem, protože už příliš dlouho a příliš sveřepě vyrábí mrdky, tak je dobře, že tu škodovku koupil, protože bez něj by toho Favorita buď dělali dodnes a nebo by to bylo podružná fabrika na výběhové modely jiné značky, jako to dopadlo se všemi ostatními automobilkami v OSt bloku....
Takže je furt lepší sklutečně vyrábět a částečně i vyvíjet (ne jako Jawa) kvanta mrdek na aktuální technologické úrovni, pod svojí značkou, než montovat cizí produkty za hranicí morální životnosti....
Jawa tu pozici neměla....
Škodovka měla sice jedno jediné, ale vlastně dobré auto, co obstálo v malé třídě i mimo domovinu...
Jawa měla posedmé převlečenou Janečkárnu, která po 40 letech, dostala kotoučovou brzdu....
ČZ měla vždycky tu výrobu participovanou... Takže když skončily motorky, fabriku to nepoložilo, protože dál dělali a dělají formy, turbata, řetězy a celkem široké spketrum dílů do aut....
Naposledy editováno 03.12.2024 18:53:16
PetrL3 píše: JAVR> Už má 750. Teď je nejlepší ta
Však aby ne... Za půl vejplaty, povoz jak med....
Vždycky když jsem měl pěknou motorku, něco se stalo, že byla zkurvená....
Od té doby co jezdím vrány, se nestalo nikdy nic...
A jezdí stejně dobře, jako naleštěný kus téhož modelu....
Naopak mám zkušensot že pod odřeným kabátem bejvá nakonec v lepším stavu technika...
Tuhle jsem byl měnit pneumatiky a měl tam na dílně servisák taky CB750, s tím že táhne doprava... Měla krásnou hnědou metalízu, všechny origo polepy, světlý kola, chormy bez chyby.... A když z toho sundal nádrž, byla tam rámová trubka přeřízlá a prostavená lešenkou.... Rád bych viděl ten inzerát...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez cenzury
assassin píše: pech: ja jen jak vzdy vyhlasujes VW a BMW jako nejvetsi kramy... tak me pobavil ten TUV vycet nejvice a nejmene spolehlivych aut...
Si asi dohledám, za co vyhazujou ty Tesly...
Pár kousků tu chodí, najeto často už pár set tisíc a problémy nejsou ani s baterkou, ani s podvozkem... Akorát ty interiéry jsou takový chatrný... Nicméně odrbaná sedačka a nebo osšoupanej volant, není důvod výhozu z STK...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez cenzury

Tipuju, že neprojdou s brzdama…
Naposledy editováno 03.12.2024 19:13:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez cenzury
assassin píše: pech.> prasklý žárovky?
Tipuju, že neprojdou s brzdama…
Tak rekuperace Tesly je takov á, ež to brzdy moc nepoužívá, nicméně že by ty brzdy nějak vyrezaly, jsem neviděl...
Leda že by zatuhávaly třmeny... Nicméně v běžném provozu, si toho při běžných zpomaleních, nemusíš všimnout... Protože to 98% odbrzdí motorem......
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez cenzury
pech. píše: Tak rekuperace Tesly je takov á, ež to brzdy moc nepoužívá, nicméně že by ty brzdy nějak vyrezaly, jsem neviděl...
Leda že by zatuhávaly třmeny... Nicméně v běžném provozu, si toho při běžných zpomaleních, nemusíš všimnout... Protože to 98% odbrzdí motorem......
...proto tipuju brzdy

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez cenzury
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez cenzury

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez cenzury
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez cenzury

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez cenzury
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez cenzury

Gecko chvalim, uz jsem to nekde zahlidnul, hlavne, ze je to ten uzitkac

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez cenzury
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Motor jawa 175-356 bez závitů Jawa 175/356 | smrk1 | 3 | Včera v 21:39 smrk1 |
Hlavní tryska Jawa 350/632 Jawa 350/632 | Monzinem | 3 | Včera v 21:08 Monzinem |
Jawablázni [1 ... 4191, 4192] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 125740 | Včera v 18:42 Milan1963 |
Jawa replikove stupačky Jawa 350/360 panelka | Jirk_K | 11 | Včera v 09:56 Jirk_K |
Změna velikosti kol jawa-čz ČZ 125/473, Jawa 125/355 | anton_ | 25 | 28.4.2025 v 08:55 Morozko |