paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ

Někde na jaře je v plánu muzeum Jawy, podle toho, kdy bude mít na nás Hruška čas.
Ubytko možná Kamýk, pořeší se až to bude aktuální.

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ

Podzimní proběhla ve stanoveném termínu v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024 a to půl roku známém,
přesto dorazila hrstka a tak od příště budou termíny "plovoucí"
a podle počasí a toho, kdo co vymyslí.
Nějaké foto z podzimní zde:
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny-2024

Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi

Naposledy editováno 07.10.2024 07:14:10

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
62%
16
Jezdim pořád.
38%
10
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 3996
Následující

3 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

9.2.2011 v 22:11 | Nahoru | #1
kdy už přestanou posmrtné křeče

Jawablázni

9.2.2011 v 22:25 | Nahoru | #2
Myslim že chodíš akorát s dřívim do lesa ... 90% lidí tady který aspoň trochu věděj něco o českejch motorkách taky zná aspoň hrubej příběh jawy,toho kde byla a toho jak skončila. Máš už o tom všude x desítek článků, publikací, dokumentů takže se spíš zaměř na ně a inspiruj se už existujícíma materiálama ...

Jawablázni

9.2.2011 v 22:27 | Nahoru | #3
No například z historie firmy by mě zajímalo, jak se stalo, že se vedoucí firma státu vyrábějícího v 60-ých letech minulého století kvantitativně nejvíce motorek na světě
(kvalitativně ne, JAWA nikdy - ani na vrcholu - neměla top model, top model nebyla ani ta 500 OHC, fandové prominou) dostala do pr..le. Odborného konzultanta ti doporučuji BabuJežibabu, sice mám na leccos jiné názory než on, ale zdá se, že on byl tehdy u toho...i když dnes vybírá japonský SS...

Naposledy editováno 09.02.2011 22:27:44

Jawablázni

9.2.2011 v 22:37 | Nahoru | #4
Zkus se třeba zeptat proč se nezačlo vyrábět enduro Tramvaj/Divišov. Potom se zeptej kolik bývalých agentů STB je zapsáno ve firmě, na koho jsou psány akcie a kolik miliard v nich je.

pak se ještě můžeš zeptat kolik firma dostala státních dotací a co za ně předvedla

To bude pro začátek stačit k tomu aby jsi pochopil a začal práci o něčem jiném

Naposledy editováno 09.02.2011 22:39:17

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

9.2.2011 v 23:46 | Nahoru | #5
Že to ani ve zběrně už neberou, proč?

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

10.2.2011 v 09:56 | Nahoru | #6
Fakt díky...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

10.2.2011 v 11:53 | Nahoru | #7
Sem to nemá cenu psát, tady jsou ochotnější lidi: JAWAMANIA .

Jawablázni

10.2.2011 v 17:30 | Nahoru | #8
No nez bych se do neceho pustil, tak by bylo dobry vedet, jestli ucitele maj vubec o neco takovyho zajem. Podle toho bych to pak tvoril, jestli je to trosku zajima, tak by jsi urcite nemel vynechat nejaky zajimavosti a pod, pokud jim je naka JAWA ukradena, tak bych se moc do podrobnosti nepoustel, ale to je mimo . Jak jsem rekl, me by treba potesilo povidani o mene znamejch prototypech jako treba 637 a podobne. Zajimave by mohlo bejt i povidani co se tam deje a dit bude/nebude, ale to je bohuzel nemozny, protoze kazdej rika neco jiynho a pak si vyber.... Napsat by jsi mohl i o dosahnutejch trofejich a o ucasti v soutezich. Moc me toho jinak nenapada.

Jawablázni

10.2.2011 v 17:43 | Nahoru | #9
Maatess=> díky moc taky tam napisu:)
karlos.=>dobrej napad o tech prototypech určitě se na ně zeptam. O tom co se deje a dit bude/nebude se pak tedy taky zeptam, no nejlip tobude vedet asi nejaky vedouci či tak, se kterym se až to budu dělat pokusim nějak dohodnout na tom zmínenem rozhovoru ve videu do te publikace tohle asi psat nebudu jen co se deje teď. Ty soutěže jsou dobrej nápad do publikace:) Díky moc aspoň, že někdo normálni se najde, kdo by odepsal něco slušného:) Jinak je to bude příští rok moje maturitní práce a s ředitelem sem o tom mluvil a jeho to zaujalo, použije to pak prý jako podklady do semináře vědy a techniky:)

Jawablázni

10.2.2011 v 19:48 | Nahoru | #10
třeba nějakou statistiku prodeje od roku 1989-2010 a země kam vyváží.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

10.2.2011 v 21:55 | Nahoru | #11
Tak jsem si udělal čas a mohl by si se zmínit třeba o "bajném 5q" zde , jinak tady se dočteš docela zajímavé věci , modely ! Tak ať se Ti prácička povede !

Naposledy editováno 10.02.2011 21:58:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

10.2.2011 v 22:29 | Nahoru | #12
maateess> Když se zajímáš o atypické Jawy větších kubatur tak si dobře prohlédni motor téhle z roku 74 ! Buhužel lepší fotku nemám a motorku jsem dávno prodal.¨

[URL=

Naposledy editováno 10.02.2011 22:30:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

10.2.2011 v 23:13 | Nahoru | #13
babajezi> tos měl na osmičkovým karteru půllitrový válce???

(reakce na) Jawablázni

10.2.2011 v 23:46 | Nahoru | #14
Prusa #94> Správně máš bludišťáka byly trošičku jiný. Prototyp.

Naposledy editováno 10.02.2011 23:47:13

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

11.2.2011 v 11:41 | Nahoru | #15
babjezi> to byla 400, ne?

Jawablázni

11.2.2011 v 12:57 | Nahoru | #16

(reakce na) Jawablázni

11.2.2011 v 13:09 | Nahoru | #17
maateess> byla to skutečně plnoobjemová čtyřstovka. Myslím, že existoval jen jeden motocykl a dva motory. Kam přišel ten druhý netuším. V tom Kladivu to ale nešlo zastavit. Jelo to sice hezky ani to nemělo vibrace jenže ty bubny to prostě vůbec nestíhaly. Max. pokud se pamatuju byla kolem 160km. Prodal jsem to někdy v r.75 na nějakým srazu v Týnci kde to na mě vyloudil nějakej cca 18 letej kluk s holkou.Celou noc kolem toho chodil a nespal. Tak se mi ho ráno zželelo a nechal jsem mu to.

Jawablázni

11.2.2011 v 13:28 | Nahoru | #18
sylšel jsem že existovalo pár kousků čz 472 s objemem 400ccm, (motor 633) ale to byly spíš nějaký úpravy na pár kusech co se dostaly ven náhodou...

jednu měl prej známej, vyměnil to za cb500

Jawablázni

11.2.2011 v 13:44 | Nahoru | #19
Vida. Co ještě vyplave na povrch? Bájná originální pětirychlostí 639 už je na povrchu. Jaké překvapení nás čeká teď?

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

11.2.2011 v 14:50 | Nahoru | #20
Myslím, že velmi zajímavý byl v tomhle ohledu už tady zmiňovaný neplnoobjemový půllitr 630 ! Horizontální kartery, pětikvalt a výkon 50 PS ! Byla to pěkně vzteklá potvora a hezky se s tím na silnici plašili lidi. Věčně to bylo na zádech

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

11.2.2011 v 15:13 | Nahoru | #21
co by mě zajímalo o Jawě?
jak říkali kluci - o továrně bylo popsáno milión věcí.
o prototypech bylo napsáno víc, než o řadovejch modelech.

mě osobně by zajímaly nevšední příběhy, kde hrála Jawa roli (expedice, kluby atd.)
třeba zmapovat, kolik Jawa klubů je aktivních po celým světě - to by mohlo být zajímavější, než se na první pohled zdá.

(reakce na) Jawablázni

11.2.2011 v 17:44 | Nahoru | #22

callowsick píše: co by mě zajímalo o Jawě?
jak říkali kluci - o továrně bylo popsáno milión věcí.
o prototypech bylo napsáno víc, než o řadovejch modelech.

mě osobně by zajímaly nevšední příběhy, kde hrála Jawa roli (expedice, kluby atd.)
třeba zmapovat, kolik Jawa klubů je aktivních po celým světě - to by mohlo být zajímavější, než se na první pohled zdá.



má pravdu ten chlapec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

11.2.2011 v 18:31 | Nahoru | #23
babajezi> neměl jeden z těch prototypů hlavy na šest šroubů???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

11.2.2011 v 19:20 | Nahoru | #24
Prusa #94> Myslím že ne ale je to už 35 let. Už si taky prd pamatuju

Naposledy editováno 11.02.2011 19:21:20

Jawablázni

11.2.2011 v 23:46 | Nahoru | #25
Ty kluby a všení den s Jawou atak je zajimavé, no vida:)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

12.2.2011 v 11:45 | Nahoru | #26
babajezi>
Nespletl ses o 10 let soukmenovče?
"Osmička" přišla na trh v 1984 ještě s "čtyřkovým" podvozkem a komponenty!
Ta té fotce je také desing z roku 1987 - takže jsi měl na mysli tak rok (když budu uvažovat testovací) řekněme 1985-86.

Mimochodem o tom 400ccm se hodně povídalo stejně jako o 2xOHC 400ccm ze Strakonic. Vždy se to točilo okolo roku 1986-88! Je pravda, že já tedy Jawa 400 Twin viděl konstrukčně s jiným motorem - řekl bych, že měl 3-hřídelovou 5-ti rychlostní převodovku a neměl nic společného s "osmičkou"...?!
Nakonec tady v článečku z mojí minulosti jsem se zmínil o obou modelech - a že jsme tenkrát hltali jakékoli informace=nejlépe tajné
http://www.rikimotoracing.cz/clanek.doc

KAŽDOPÁDNĚ JÁ BYCH NAVRHOVAL ZPRACOVAT PRÁCI O JAWĚ PO ROCE 1989!!!
TO BY MNE ZAJÍMALO - JAK TO BYLO S VYROBENÍM DODÁVKY PRO SSSR A KDO A KDY ROZHODL (1989-JARO 90), ŽE VYROBENÉ MOTOCYKLY RUSKU NEDÁME (NA PARKOVIŠTI MOTOTECHNY CO STOJÍ DNES AUTO JAROV BYLY TEHDY VYSKLÁDANÉ TISÍCE MOTOCKYLU JAWA 350/632-MOTOR 634) - CHODIL JSEM OKOLO A NECHÁPAL!
STEJNĚ TAK HISTORIE VLASTNICTVÍ OD ROKU 1989 A KDO, KDY A KOLIK (POKUD VŮBEC?!) ZA TUHLE FABRIKU ZAPLATIL/NEZAPLATIL. NEZAPOMENOUT, ŽE K FABRICE PATŘIL BYTOVÝ FOND, REKREAČNÍ ZAŘÍZENÍ (TUŠÍM, ŽE I VE VYSOKÝCH TATRÁCH MĚLA JAWA), PRVNÍ NEBO JEDNU Z PRVNÍCH UMĚLÝCH LEDVIN U NÁS MĚLA FINANCOVAT TAKÉ FABRIKA A BUDE TOHO MNOHEM VÍCE-TAKÉ TYHLE MAJETKY SE NĚKAM PODĚLY-ALE KAM A ZA JAKÝM PODMÍNEK??
K TOMU PŘIDAT POSKYTNUTÉ DOTACE A ZVÝHODNĚNÍ NOVÝM "KLAUSO-MAJITELŮM" A JAK S NIMI ZATOČILI.

DNES JEŠTĚ MŮŽEŠ VYUŽÍT TAKÉ SVĚDECTVÍ ŽIJÍCÍCH PAMĚTNÍKŮ A ZAMĚSTNANCŮ = TAKŽE KDY JINDY, KDYŽ NÉ NYNÍ A KDO JINÝ, KDYŽ NÉ TY!!! DRUHÁ MOŽNOST PATRNĚ JIŽ NEBUDE!

MUSÍM PŘIZNAT, ŽE TI DRŽÍM PALEC A SKORO ZÁVIDÍM (POŽÁDAT O ROZHOVOR TEHDEJŠÍHO ŘEDITELE, MILANA CHALUPNÍKA-DRÍVE MCH HONDA... ATD.) - POKUD SE ROZHODNEŠ TOHLE ZREALIZOVAT, PROTOŽE SE BUDE JEDNAT O SPOUSTU ZAJÍMAVÉ PRÁCE.
POKUD TO MYSLÍŠ VÁŽNĚ PAK TO NEBUDE JEN NĚCO NAJÍT A PŘEKOPÍROVAT Z INTERNETU!

TROCHU BYCH SE I BÁL, ŽE TO BUDE ZŘEJMĚ O HODNĚ "ŠPINAVÉ ZRCADLO" DOBY.
"PŘÍPAD PELIKÁN"

Naposledy editováno 12.02.2011 11:51:47

(reakce na) Jawablázni

12.2.2011 v 12:05 | Nahoru | #27
Franky> Díky za názor dal si fakt dost nápadů a námětů. Jinak ano vážně to budu dělat jako maturitní práci, ke které budu dělat i krátkou video dokumentaci. CHci se do toho pustit koncem června:)

Jawablázni

12.2.2011 v 13:37 | Nahoru | #28
Možná by to chtělo vyzkoumat, jestli Jawa opravdu měla potenciál na to vyrobit ještě jiný motor po 638... Bájné prototypy 4T sice prototypovaly.. ale je otázka, jestli jawa ve skutečnosti měla potenciál vytrvat na trhu s moderním, nejspíš vodou chlazeným motorem a případně vstřikováním, aby žila doteď, ale upřimně řečeno, mám motor Gilera RC 600, výroba koncern Piagio, je to motor, který nepřežil (jinak myslím docela dobrý) a něco takového by u nás zřejmě nebyl nikdo schopný vyvinout a vyrábět.. Protože ony ty zlatý český ručičky jsou tak trochu mýtus - jsou, ale ne tolik. O technologiích ani nemluvím.

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

12.2.2011 v 13:49 | Nahoru | #29
To, o čem mluví Franky, by bylo perfektní téma, ale bojím se, že pro středoškoláka je to příliš velké sousto - tohle by byla práce minimálně pro kriminálku Miami. Pokud se do toho i přesto zkušíš pustit, máš můj obdiv. Jinak mě by třeba zajímalo, kam všude se dnes vyvážejí třindy a jaký tam mají úspěch. Každopádně Ti fandím, nenech se odradit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

12.2.2011 v 14:09 | Nahoru | #30
Pecuchen> tak tohle tema palnuju urcite zjistit kam vyvazeji ted a jaky maji uspech odradit se nenecham no pustim se do toho,otazkou je co vseh cno se mi poradri vybadat:)
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 3996
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 Jawa 250/559 panelka Mario1504 2 29.9.2024 v 22:26 Drak1
Jawa 250/559 blatník [1, 2] Jawa 250/559 Domaželák 53 29.9.2024 v 09:14 Mario1504
Délka plynového lanka Jawa 250/353 Kývačka vasik006 4 27.9.2024 v 21:53 vasik006
Turecké výfuky Jawa 250/559 panelka Gallos 4 4.9.2024 v 20:38 ja1
Doklady 350/354 rv1954 Jawa 350/354 Kývačka blazajan87 3 21.8.2024 v 22:19 Drak1


TOPlist