Nová Jawa je trhák, v Indii je do listopadu vyprodaná

Indická Mahindra se s novou Jawou evidentně trefila do černého. To, že u nás rozvířila hromadu emocí, je šéfům z továrny nejspíš jedno. Určitě se ale doma tetelí blahem, jak dokázali novým produktem rozproudit krev v žilách hromadě Indů. Ti vzali útokem nejen Google, kde se Jawa stala indickým nejhledanějším slovem roku 2018 v kategorii motorek, ale hlavně online rezervační systém. A to takovým způsobem, že už 25. prosince museli tenhle způsob objednávání stopnout. Vedla by si tak dobře i u nás?

Nová Jawa je trhák, v Indii je do listopadu vyprodaná

Kapitoly článku

Přesně na štědrý den na stránkách Jawy (těch indických samozřejmě) vyšla tisková zpráva, kde se k tomu vyjadřuje Anupam Thareja, spoluzakladatel Classic Legends Pvt Ltd. To je vlastně taková podznačka Mahindry, která má Jawy na starosti. „Kvůli ohromné odezvě je mou povinností informovat zákazníky o tom, že jsme na základě aktuálních online rezervací vyprodaní do září 2019. Důvěryhodnost a čest byly vždy charakteristickým znakem značky, proto Jawa věří, že je spravedlivé oznámit čekací lhůty pro ty, kteří mají potvrzené rezervace. Současná čekací doba pro online rezervace se prodlužuje až do září 2019, první dodávky začnou od března 2019,“ řekl Thareja a dodává, že dělají vše co je v jejich silách. „Pracujeme na zrychlení produkce, abychom snížili čekací dobu. Nejdůležitější je ale pro nás kvalita, proto fanoušky Jawy prosíme o trpělivost a porozumění. Slibujeme, že to čekání bude stát za to.“

Online booking zavřeli hned 25. prosince o půlnoci a od té doby je možné Jawu objednat jen v některém z dealerství, které rostou jak houby po dešti. V den ukončení rezervací jich bylo otevřených deset, v plánu je do 15. února pokrýt Indii 105 prodejnami. „Vzhledem k neustálé poptávce po rezervacích všechna zastoupení nabídnou testovací jízdy. Chtěli bychom všechny pozvat, ať si přijdou Jawu vyzkoušet,“ nabádal místní zájemce Tharia. O tom, že to funguje a poptávka neklesá, hovořil o měsíc později pro web The Hindu Ashish Singh Joshi, CEO Classic Legends: „Odezva je neuvěřitelná. Oba modely se objednávají v podstatě stejně, a pokud si motorku rezervujete dnes, dostanete ji nejdříve v listopadu.“

A co to znamená pro nás? Nejspíš to, že se nových Jawiček jen tak nedočkáme. Indové nejdřív musí vyřídit svoje objednávky a dostatečně nasytit trh a až potom si můžou lámat hlavu s případným exportem. Na závěr přidáme jednu zajímavost. Indové přímo baží po moderních technologiích a továrna zaregistrovala vysoký zájem o dvoukanálové ABS. Volání zákazníků vyslyšela, a tak bude od léta nabízet i verze se zadním kotoučem s ABS. Za příplatek 8942 rupí (cca 3000 korun) se ho dočká jak Jawa, tak forty two. Přímo ukázkový přístup k zákazníkům a je krásné, jak znovuzrozenou značkou žijí.

Není zapnut JavaScript. Tento text má být nahrazen přehrávačem.

POKRAČOVAT V DALŠÍ KAPITOLE

Kapitoly článku

Autor článku obdržel prémii 39 Kč od 14 uživatelů. Prémie jsou již uzavřené, děkujeme.

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 2x

Motokatalog.cz

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.



TOPlist