
Bitva tří naked biků: Speed Triple R vs. MT-10 vs. Monster R
07.11.2016
23.01.2018
12.02.2016
10.11.2015
02.04.2015
29.12.2014
01.10.2013
03.03.2013
09.11.2011
2012 | 2013 | 2014 | 2015 | 2016 | 2017 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 1050 cm3 | |||||
Výkon | 99 kW (134.6 koní) | 98.5 kW (134 koní) | 103 kW (140.1 koní) | 102.2 kW (139 koní) | ||
Výkon při otáčkách | 9400 ot/min | 9250 ot/min | 9500 ot/min | |||
Točivý moment | 111 Nm | 112 Nm | ||||
Otáčky při max toč.mom. | 7550 ot/min | 7750 ot/min | 7850 ot/min | |||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | Kapalina | |||||
Uspořádání válců | Řadový | |||||
Počet válců | 3 | |||||
Rozvod | DOHC | 2xOHC | DOHC | |||
Ventilů na válec | 4 | |||||
Vrtání | 79 mm | |||||
Zdvih | 71.4 mm | |||||
Kompresní poměr | 12 : 1 | 12.3 : 1 | ||||
Příprava paliva | Vstřikování | |||||
Startér | - | Elektrický | - | |||
Počet rychlostí | 6 | |||||
Sekundární převod | Řetěz | - | Řetěz | |||
Typ rámu | Páteřový | - | Trubkový | - | ||
Materiál rámu | lehká slitina | - | lehká slitina | - | ||
Zdvih předního odpr. | - | 120 mm | - | |||
Zdvih zadního odpr. | 130 mm | - | 130 mm | - | ||
Brzdy vpředu | 2 kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | - | 320 mm | ||||
Přední třmen | - | čtyřpístkový | - | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||
Přední kolo | 17 " | - | 17 " | - | ||
Zadní kolo | 17 " | - | 17 " | - | ||
Rozměr přední pneu | - | 120/70-ZR17 | ||||
Rozměr zadní pneu | - | 180/55-ZR17 | 190/55-ZR17 | |||
Rozvor | 1435 mm | 1445 mm | 1435 mm | |||
Úhel hlavy řízení | 67.2 ° | 22.8 ° | 22.9 ° | |||
Závlek předního kola | 90.9 mm | - | 91.3 mm | - | ||
Výška sedla | 825 mm | |||||
Suchá hmotnost | 212 kg | - | 186 kg | 192 kg | ||
Pohotovostní hmotnost | - | 212 kg | - | |||
Objem nádrže | 17.5 l | 15.5 l | 17.5 l | |||
Množství oleje | - | 3.8 l | ||||
Spotřeba | - | 6.92 l/100 km | 6.9 l/100 km | 6.92 l/100 km | ||
Maximální rychlost | 248 km/h | 240 km/h | - | |||
První cena | - | 361800 Kč | - |
Od Rekos4(2013)
Od drippera(2012)
Od sturm(2012)
Od jirda66(2012)
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Hledám, potřebuji | Dovoz Anglie | 7 | 17.9.2024 07:32 | ||
Naked bike | Triumph od roku 1990 | 8 | 7.9.2024 13:48 | ||
Opravy a údržba | napinak rozvodoveho reteze | 12 | 10.10.2023 14:28 | ||
Pojeď taky | Sardinie | 13 | 26.4.2022 21:14 | ||
Pojeď taky | Sardinie 2022 | 15 | 23.2.2022 10:55 | ||
Opravy a údržba | Fleky na rámu Triumph Speed Triple 2017 | 50 | 17.2.2022 11:56 | ||
Naked bike | Oprava předních tlumičů | 2 | 8.9.2021 20:08 | ||
Výběr moto | Sháním Triumph Speed Triple 1050 R od roku 2012 | 1 | 23.1.2021 08:12 | ||
Naked bike | BMW S 1000 R vs. Triumph Speed Triple R | 67 | 29.10.2019 11:11 | ||
Výběr moto | Speed R, Street R | 1 | 27.7.2019 08:21 | ||
Výběr moto | Ducati monster 1200s vs Triumph Speed Triple 1050r | 3 | 27.4.2019 15:43 | ||
Americké, anglické | Nemá tam být papír | 8 | 13.4.2019 18:46 | ||
Výběr moto | Výběr Speed Tripla 1050 | 3 | 21.3.2019 00:33 | ||
Technika | Zvýšení výkonu - čipování | 31 | 31.10.2018 08:25 | ||
Naked bike | Vyber rychleho nahace | 68 | 25.8.2018 23:52 | ||
Naked bike | Jaký naháč od 2016 r.v. | 15 | 5.6.2018 22:55 | ||
Naked bike | Servis Triumph Praha | 13 | 14.12.2016 19:11 | ||
Naked bike | Servis Triumph Praha | 6 | 14.12.2016 14:10 | ||
Americké, anglické | Speed Triple 2015 - držák RZ / tail tidy | 7 | 1.7.2015 22:05 | ||
Naked bike | Originální plexi Triumph Speed Triple | 7 | 29.5.2015 08:16 |
A je to tady zase. Kapitola "Speed Triple" byla loni zjevně neukončená...
Fakt mně baví! Zatím s ní jezdím hlavně okresky do práce na okruh a cestování není teď moc čas....
Vzhledem krásný, motorově hravý stroj, který je precizně vyroben..
Po letech na cestovnich endurech a vynikajicim motardu SM-T se mi zachtelo zavzpominat si na cistokr...
Vynikajúci motor. Silný záťah od spodku až do vrchu :)
Po rokoch som sa zase vrátil k trojvalcu,lenže tentokrát v špecifikácii R
Po Streetu jsem hledal něco, co bude mít trochu větší výkon, ale stejné charisma, proto jsem nemohl ...
Tak už je doma i třiválec v super výbavě, prostě krasavec
Skvely ,,funguje dokonale.Trosku pridas plyn a hned se prasi za kocarem.
Nejlepší naháč ze staré školy. Vynikající motor a brzdy.
Krásná,nezáludná, spolehlivá mašina.
Po rokoch som sa zase vrátil k trojvalcu,lenže tentokrát v špecifikácii R
Po jednoválcích, čtyřválcích a dvouválcích, je to můj první tříválec, tak jsem zvědavej, jestli bud...
Super stroj zatim bych neměnil
Naprostý univerzál v rámci naked třídy
Po 2 sezonách na Speedovi 2012 vím do čeho jdu.
Tak už je doma i třiválec v super výbavě, prostě krasavec
Vzhledem krásný, motorově hravý stroj, který je precizně vyroben..
A je to tady zase. Kapitola "Speed Triple" byla loni zjevně neukončená...
Po letech na cestovnich endurech a vynikajicim motardu SM-T se mi zachtelo zavzpominat si na cistokr...
[b]Moto Morini Corsaro 1200[/b] Je květen 2024, Speed je prodaný a náhrada za něj zatím stále žá...
Konečně jsem si natočil svoje oblíbené silnice co mám za ty roky najeté v Krušných Horách. Klínovec,...
Po týdnu stráveném s rodinou u moře (3 ženské) to chtělo nějaké odreagování :-D [b]Jawa 250/590...
Vlastně už předloňská :-D Ale nějak jsem se dřív nedostal k tomu to video sestříhat. Takže projížď...
Proč loňská a ne letošní ? :-) Ale jo, letos už jsem Speeda taky projel když zrovna dovolilo počasí....
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 9.2/10 |
Spojka | 8.7/10 |
Vibrace | 8.8/10 |
Převodovka | 9.0/10 |
Mechanická hlučnost | 8.3/10 |
Zvuk | 9.8/10 |
Spolehlivost | 9.0/10 |
Brzdy | 9.7/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 9.4/10 |
Jízda | |
Sport | 9.2/10 |
Město | 8.1/10 |
Cestování | 7.3/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 7.7/10 |
Ceny servisu | 7.3/10 |
Servisní síť | 6.7/10 |
Dostupnost dílů | 7.7/10 |
Nabídka doplňků | 7.7/10 |
Servisní intervaly | 8.3/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 8.5/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.2/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 5.2/10 |
Ochrana spolujezdce | 5.3/10 |
Světla | 8.7/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Aprilia Tuono V4 1100 Factory | Nenašiel som žiadnu s nízkym nájazdom a poctivým servisom |
KTM 990 SuperDuke R | |
Triumph Speed Triple RS | Špekuloval jsem i nad RSem, ale nic zajímavého mi na inzerci do oka nepadlo a když bylo něco za zajímavý peníz, tak právě padnutého :-( Navíc, proč ten podsedadlový rám je stříbrný, proč ty loukotě nejsou tak pěkné, jako u tohoto Rka. Vyhrálo R! |
MV Agusta Dragster 800 (RR) | Euro 3, což je do roku 6/2017 měla spoustu technických nedokonalostí a Euro 4 je finančně za nesmysl, takže vyhrála Trumpeta |
BMW S 1000 R | Protože Speed je hezčí a myslím že nám to spolu půjde lépe:) |
Kawasaki Z900RS | Nádherná motorka, ale po jízdě mi došlo, že než kupovat moderní motorku co vypadá jako stará, tak radši koupím rovnou něco staršího, třeba XJR 1300 |
KTM 1290 Super Duke R | Přemýšlím o ní už pár let, ale nějak jsem se k ní zatím nedostal. |
BMW S 1000 R | Nebyla zrovna žádná k vyzkoušení poblíž. Je to "jen" čtyřválec a není to žádná krasavice. Ale lákal mě ten semiaktivní podvozek, to zase jo. Tak třeba příště. |
Ducati Monster 1200S | Nádherná kultovni vec, ale nakonec mi vadilo par malickosti, ktere v jsem teto cenove kategorii nechtel zkousnout... |
BMW S 1000 R | asi cena a chtěl jsem prubnout tři válce |
Ducati Hypermotard 939 | měl jsem předtím 1100, ale vyzkoušet Anglána bylo silnější |
Yamaha MT-09 | r.v. 2017, protože se naskytl kup Speeda |
Triumph Speed Triple | |
Yamaha Tracer 900 | Nezdá sa, ale aj tracer môže byť chuligán :) |
Suzuki GSX-S1000 | Výborná motorka, ale krútiaci moment na triplovi ma presvedčil |
BMW S 1000 R | Vysoká cena |
Suzuki GSX-S1000 | Protože jsem měl vždycky 4 válec a chtěl jsem změnu |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Yamaha MT-10 | Už sem měl 2 a chtěl sem skusit něco víc |
MV Agusta Brutale 1090 R | |
Moto Morini Corsaro 1200 Veloce | Řízení osoudu, jeden pěkný kousek mi utekl a další v nedohlednu. |
Honda CB 1000R | vadí mi tříválec, zbytečně drahé i když kvalitní komponenty které já určitě nevyužiju, servis a cena ND oblast nedohledna |
Yamaha YZF-R1 | Naskytla se možnost zkusit ještě jednou kapotu, tak jsem do ní šel. Ke Speedu se ale ještě časem dostanu :-) |
Triumph Thruxton R | Na mě moc rychlý. |
Ducati SuperSport | Nějak mi nedávalo smysl prodat jednoho Speeda a koupit jiného jen kvůli podvozku, chtěl jsem zkusit větší změnu. |
Honda CB 1000R | Honda je agiilnější |
Yamaha MT-09 | Nepotřebuji jezdit přes 200km/h |
Triumph Speed Triple | Lákaly mě zlatý vidle a moc, ale nechtělo se mi za ně tolik připlácet, navíc Rko se dělá jen v bílý a černý a já musel mít motorku jedině červenou |
Triumph Street Triple R | Paradoxne moc vykonu a tezkopadnost. Proste nahac jako kazdy druhy, zadna jedinecnost. |
Triumph Street Triple R | Méně ovladatelná, vyšší cena, až moc výkonu pro mě nevyužitelného.. |
BMW S 1000 R | zastaralé technologie, neschopní prodejci |
Yamaha MT-09 | nova je dost draha a servis v SR je len v BA... |
BMW S 1000 R | |
Kawasaki Z 750 | Toto je můj se, ale sny by se neměly plnit. |
Yamaha MT-09 | Cena |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2020 | major.z | speed-triple-s-a-rs.pdf | 24 MB | Manuál r.v.2020 |
2017 | BNDL-76 | speed.pdf | 5.0 MB | |
2015 | Attim | speed-triple-r-201.pdf | 5.6 MB | Uživatelský manuál Triumph Speed Triple/R (anglicky) |
2015 | Attim | speed_triple_r_nasta.pdf | 91 KB | Nastavení podvozku pro Speed Triple R 2012-2015 - výtah z manuálu, česky |
2015 | Attim | triumph-data-sheet.pdf | 436 KB | Servisni sheet - utahovaci momenty |
2011 | Ufon_zeleny | triumph-speed-triple.pdf | 37 MB | Servisní manuál Speed Triple, Speed Triple R 2011-2016 |