Po letech na cestovnich endurech a vynikajicim motardu SM-T se mi zachtelo zavzpominat si na cistokrevnyho nahace...
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Monster 1200S: Nádherná kultovni vec, ale nakonec mi vadilo par malickosti, ktere v jsem teto cenove kategorii nechtel zkousnout...
První dojmy - Krasna motorka, jinak udelana nez vetsina ostatnich motorek. Nikdy jsem anglickou motorku nemel, ale byl jsem moc prekvapen, jak precizne a solidne je udelana. Co se tvari jako zelezo, je železo, co jako hlinik, je hlinik, co jako karbon, je opravdu karbon...
Motorku bych doporučil pro - Neni to motorka uplne pro zacatecnika, ale tim jak je jizdne čitelná, neni se uplne ceho bat. Neni vhodna na cestovani a to byl i duvod, proc jsem ji nakonec prodal. Ano, dalo se to asi cekat, ale musel jsem to vyzkouset osobne... Do 130 je to v pohode, ale jet vic delsi dobu je uz dost nekomfortni. A protoze za peknou silnici si u nas clovek musi dojet, tak jsme se s Triumphem nakonec rozloučili...
Doplňky na motorce - Vyhrivane rukojeti, padaci protektory, vyfuk SC Project, lepsi packy. Vse po predchozim majiteli v SRN, ktery si i nechal udelat individualni grafiku a dle meho nazoru velmi peknou. Nakonec jsem poridil zvysene plexi Puig, ale nez jsem se projel a vyzkousel, motorku jsem prodal a tak nereknu, jestli je to znatelne lepsi...
Recenze
Chtelo se mi jezdit zase na nahaty motorce, ktera je zivelna, zabavna a...ma "koule". Po letech na vsech moznych vynikajich motorkach, se mi vyber hodne zuzil. Nic proti japoncum, ale z jejich nabídky me nic nezaujalo. Chtel jsem neco, co ma charisma, ceho nejezdi spousta a nema to kazdej. Speed Triple, aspon, podle me, tohle vsechno ma a umi...
Jinak ježdění na ST je trochu komplikovaný.
Perfektní posaz, nádherně lineárně fungující motor, úžasnej podvozek a fantastický brzdy. S laďákem nádhernej zvuk.
Přesná v řízení, jistá v náklonu. Trochu má tendenci se v náklonu na brzdách rovnat, ale možná to způsobovali cestovně - sportovní Pirelli Angel GT, nevím těžko říct.
Naprostá nirvana v zátáčkách a úsecích na 3-4 kvalt, přehazování pravá - levá, motor se točí neuvěřitelně daleko s úžasnou silou. Prostě nádhera !!! Po každém takovém úseku jsem byl naprosto nadšenej a unešenej.
Ale pak přišla nutnost přesunout se někam jinam po méně zábavném profilu silnice, nedejbože dálnici a veškeré nadšení bylo pryč. Nepotřebuju jezdit 200, ale pokud to jde, do 150 bych rád. A to právě na ST úplně moc nejde. Po každé vyjížďce mě pak docela fest bolely svaly na krku...
Ve VTP je psaná max.rychlost 250. Nejvíc jsem dal cca 210, ale to mi opravdu vítr málem ukradl helmu a bylo to spíš o tom, že se na motorce snažím udržet A opět bolavé svaly na krku...
Vím, že ježdění na naháči není o maximálce, ale s Tuonem jsem opravdu tohle nikdy neřešil... A tak se naše cesty rozešli...
Ale pokud tohle někdo neřeší a cestuje klidně a pomaleji, mohu ST jenom doporučit.
Občas jsem jenom tak zašel do garáže, posadit se na něj, potěšit se tím, jaká je to nádherná motorka. Už jsem psal výše, ale opravdu mě moc překvapilo, jak úžasně mechanicky a se smyslem pro detail je vytvořená. Např.široké spodní brejle na 3 šrouby, prostě nádhera...
Tak Triumph je pecka jinak pěkný stádo a jedna lepší jak druhá, luxus
Joo, tohle jsou parádní stroje ! . Já to mám dost podobně jako ty . Po Multici jsem chtěl zpátky na naháče a nakonec padla volba na Speeda. Na cestování to není Top ale po Alpách je to jedna báseň . 1290 SD GT je tuším ještě o level dal a těším se na recenzi také ji mám v hledáčku
KTM 1290 Super Duke GT...
Neco o ni casem taky napisu... Urcite si to zaslouzi.
Absolutní nádhera za co jsi to vyměnil?