PROFIL MOTORKY

Triumph Speed Triple R (2012)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník RoumenS
Vloženo 14.11.2015
Aktualizováno 7.11.2020
Zobrazeno 2 805x
HODNOCENÍ PROFILU OD 16 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.4

Popis motorky


Po Streetu jsem hledal něco, co bude mít trochu větší výkon, ale stejné charisma, proto jsem nemohl volit jinak, než opět zvolit Triumph. Speed Triple 1050 R obsahuje všechno, po čem jsem toužil a dokonce i více.

Více fotografii

Výška jezdce: 172 cm

První dojmy - Zatím jsem s nim absolvoval jen krátkou seznamovací jízdu při koupi, kde bohužel hrbolatá silnice z kostek nepovolila žádné pořádné otestováni. Speed je větší a těžší než Street, budu si muset zvyknout na tu váhu, ale když jsem na něj sedl, byl jsem hned doma. Dnes proběhla konečně pořádná projížďka, má tužší spojku než sem zvyklý, mapa na laďák Arrow by chtěla doladit na brzdě, protože na Miww asi úplně nesedí, občas jsou znát mírné propady než se motor roztoči. Nutná nová ložiska v krku řízení. Jinak super brzdy, oproti Streetu nebe a dudy, podvozek tvrdší, ale tak to mám rád, dáva přesně vědět, co se podemnou děje. Krouťák parádní, táhne jako lokomotiva a zřejmě bude pěkně žrát zadní gumu :). Ovladatelnost mě taky velice překvapila, i při jízdě ve dvou paráda. Navíc spolujezdec má vzadu více místa a tím pádem i já.

Motorku bych doporučil pro - Určitě bych ho doporučil už zkušenějším jezdcům a všem kteří vyznávají motocykly bez elektronických pomocníků. Je to pravověrný streetfighter. Je to rebel! :)

Doplňky na motorce - Laděný výfuk Mivv 3-1, zalamovací CNC páčky, ledkové blinkry, držák SPZ.

Recenze

Blizší seznamování nás teprve čeká a to asi až příští sezónu, ale už teď se nemůžu dočkat, až se spolu pustíme do pěkných zatáček a ostetuju ho v Sosnové. Street nasadil laťku hodně vysoko, uvidíme zda ohlins a brembo Rka pomůžou tu laťku ještě posunout. Později doplním více.
16.11.2015
Dnes proběhla konečně pořádná projížďka, má tužší spojku než sem zvyklý, mapa na laďák Arrow by chtěla doladit na brzdě, protože na Miww asi úplně nesedí, občas jsou znát mírné propady než se motor roztočí. Nutná nová ložiska v krku řízení, ty stávající jsou po smrti. Jinak super brzdy, oproti Streetu nebe a dudy, podvozek tvrdší, ale tak to mám rád, dáva přesně vědět, co se podemnou děje. Krouťák parádní, táhne jako lokomotiva a zřejmě bude pěkně žrát zadní gumu :). Ovladatelnost mě taky velice překvapila, i když je motorka těžší, při svižné jízdě i ve dvou paráda. Navíc spolujezdec má vzadu více místa a tím pádem i já. Pod sedlem je kupodivu docela dost místa, kam se vejde origo nářadíčko, motolékarnička a třeba i zámek na kotouč. Těším se na léto, až se budu moct do zatáček pořádně položit ;).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
PietroTedesco
PietroTedesco napsal 11.05.19 v 11:16 10b.

Krasny bike. Ať to frčí

Luc_22
Luc_22 napsal 16.04.16 v 10:09 10b.

pekne pekne

jurcajosef_com
jurcajosef_com napsal 19.01.16 v 13:07 10b.

Zajimal by mne tvuj nazor na porovnani s daytonou...mam speeda a rad bych si koupil nejakou okruhovku (speeda uz je mi lito po okruhu honit a chtel bych zkusit supersport). Neco levnejsiho, pocitam s tim, ze to obcas na dromu poslu:), tak si rikam CBR 600RR, R6, GSXR600/750 nebo prave daytonu, ke ktere mam nejbliz "srdcem" ale prijde mi jako nejmin racionalni volba kvuli padum, servisu, dilum... 10b:)

RoumenS
RoumenS napsal 10.12.15 v 09:19

Tak určitě

Attim
Attim napsal 09.12.15 v 23:48 10b.

No koukam ze uz jsi dospel a konecne mas nadlitr. Parada

Více komentářů



TOPlist