Roadster prostý všech zbytečností se zaměřením na maximální výkon. Výkon 160 koní/118 kW, točivý moment 112 Nm a výkonová hmotnost 1,29 kilogramu na koně – a pronásledovatelé mizí kdesi ve zpětném zrcátku. Stejně jako superbikový předchůdce, také model S
Motorka koupena od FIRMA:Renocar (Brno-Slatina)
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Speed Triple R: zastaralé technologie, neschopní prodejci
První dojmy - Vysokovýkonný řadový čtyřválec je derivátem motoru z typu RR. Byl však dále upraven. Výsledkem je extrémně lineární nástup točivého momentu nabízejícího neutuchající tah v celém spektru využitelných otáček. Výkon motoru S 1000 R dosahuje 160 k/112 kW v 11 000 1/min, točivý moment vrcholí hodnotou 112 Nm při 9250 1/min. Společně vykouzlí na tváři jezdce úsměv pokaždé, když přidá plyn
Doplňky na motorce - páčky HP, kryt sedátka, koncovka HP Akrapovič, tlumič řízení Ohlins
5.5.2019 přidána zrcátka rizoma, svody slip-on Akrapovič
Recenze
Geny S 1000 R jsou přitažlivé na první pohled: agresivní design s vysokou zádí a nízkou přídí doplňuje výrazně rozdělená čelní maska a charakteristické průduchy. Logo „R“ jeho ostře řezané a muskulaturní tvary jednoznačně potvrzuje. Někteří lidé mluví o nahotě – my tomu říkáme zaměření na to nejdůležitější.
S 1000 R můžete krotit nebo rozdivočet jediným stiskem standardně dodávaného tlačítka. V režimu „Rain“ plynový pedál reaguje velmi jemně a systémy ABS a ASC jsou přizpůsobené vlhké vozovce, zatímco mód „Road“ systémy optimalizuje na suchý asfalt. Nastavení Pro jsou k dispozici na přání pro ty, kteří míří až na vrchol: režimy „Dynamic“ a „Dynamic Pro“ dostanou „R“ až na samotné limity jeho schopností
Na mokro teď v lednu je nejlepší mód "Dynamic Pro"
Myslím to smrtelně vážně
Super koncovka. Koukám po ni. Jaký to má zvuk?
moc pekny, akorat nechapu, ze pro rok 2016 to nazouvaji prozmenu na Bridgestony (tusim S20), zatimco 2015 byla na Pirellkach. Jinak mam taktez akrapovic, ale zvlastni (zakoupeno primo od BMW), ze je bez napisu HP
predpokladam, ze jiny rozdil oproti modelovym rokum uz neni - HP packy, ohlins a krovku zavidim, zrejme taky upgraduju
Ahoj,
Zkusenosti uzivatele: HP packy po kazdem myti nebo desti doporucuji mazat. Posledne jsem 4x zmoknul a spojkova packa ztuhla, nedovirala a dochazelo k prokluzu spojky. Ted uz zase funguje