PROFIL MOTORKY

Triumph Street Triple R (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník rouy
Vloženo 29.9.2016
Aktualizováno 23.1.2018
Zobrazeno 6 490x
HODNOCENÍ PROFILU OD 36 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Tříhrnek mě natolik dostal, že nebylo opět jiné volby...

Více fotografii

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Triumph Speed Triple R: Méně ovladatelná, vyšší cena, až moc výkonu pro mě nevyužitelného..

První dojmy - Věděla jsem moc dobře do čeho jdu...na 2011tce jsem najezdila kolem 40ti tisíc...takže mě nečekalo žádné velké překvapení...je na ní samozřejmě znát, že je o 3 roky mladší...vše perfektně funguje a sedí...

Doplňky na motorce - Trojkombinace - štítek, klín, krovka (Triumph)
Páčky, expanzky, padáky a kryty motoru a spojky (Triumph)
Řidítka, blinkry, představce, stupačky, zrcátka a držák SPZ (Rizoma)

Recenze

Motorka funguje perfektně stejně jako její starší brácha, který zůstává také v garáži. Zatím jsme spolu najeli kolem 4tisíc jak po českých okreskách tak po rakouských serpentýnách. Motorka se chová předvídatelně a přesně tak jak jsem čekala...do dokonalosti jí chybí už jen trochu poladit podvozek...na což díky posledním hezkým dnům které si chci ještě užít, nebyl čas...takže si myslím, že se pak funkčnost posune ještě trochu jinam.

Spotřeba je nižší jak u 2011tky cca o 1l na 100 km.

Brzdy jsou pro mě překvapením, protože na jejich chod si nejsem schopná tak rychle zvyknout. Brzda má účinek hezky od začátku na rozdíl od 2011tky u které pumpa už něco zažila takže funkce brzdy u 2011tky je spíš až na konci ale o to ostřejší...u mladšího bráchy je to přesně naopak...jediné na co se mi hůř zvyká...na konci chodu brzda nemá takový účinek a je potřeba zapojit trochu víc síly. (může to být i díky použitému ABS)

Vyzkoušela jsem si konečně i menší cestování...a hůř jsem na tom já než motorka na motorce se dá cestovat úplně v klidu, pokud se vyhnete dálnicím, kde samozřejmě odpor větru při 150 km/h už je znát. Dlouhodobě to moc vydržet nejde, pokud člověk nechce bejt odepsanej na celej víkend. Díky batohům kriega které jdou na motorku perfektně připevnit aniž by si člověk zničil celé zadní plasty...se dokážu na prodlouženej víkend v pohodě zabalit i já...(včetně fénu)
V Rakouských serpentýnách se motorka cítí totálně jako doma...to je něco pro ní...ale rozhodně jí nevaděj ani rozbité české silnice, podvozek to dokáže úplně v klidu pobrat a cesta není rozhodně žádné utrpení...

Motorku jsem koupila už s laděným výfukem od firmy SC project a řeknu Vám ten zvuk je pecka. Designově se mi zas tak úplně nelíbí, takže trochu přemýšlím o prodeji a koupi jiného od SCčka, ale to se uvidí přes zimu. Hlavní je že jsem slyšet .
Oproti modelu 2012 má motorka lauf dole u kyvky. To nese své výhody ale zároveň nevýhody. Pomiňme teďka vizuální stránku. Tam máme dva tábory…jedna část je vodvařená z prdelky s dvěma laufy a té druhé se to vůbec nelíbí a přivítala změnu laufu u kyvky s velkou radostí. Za mě laufy nahoře mají mínus pokud jsou laděné a ještě vyndáte vložku, trochu vám to díky umístění blíž hlavě tu hlavu urve ten hluk je opravdu mazec a já byla odkázána vždy na ježdění na konci skupiny pro jezdce je ten hluk větší díky umístění nahoře, než pro okolí (což je u laufu dole přesně naopak).
výhodu mají ty laufy pod prdelkou v jarních a podzimních měsících, kdy krásně topí. Za to v létě je to trochu peklíčko věc kterou beru jako mínus u laufu dole (záleží taky na konkrétním typu, každý může být trochu jinak umístěn) nemůžu si stoupnout plně do stupaček, když se chci trochu protáhnout, lauf překáží mé patě. To samé u vysedávání kdy se mi pata opírá o lauf a nepustí mě tak, jak bych chtěla. To mě trochu omezuje, ale asi to taky bude tím mým divno stylem

Nejvíc teď přemýšlím nad novýma gumama, kde moc nevím co dalšího vyzkoušet. Na starém streetovi jsme jezdila prakticky pořád pirelky, ale nemůžu si pomoct, na mě jsou ty gumy takový strašně neklidný…guma mě i dvakrát pustila…vím, že bude chyba hlavně na straně jezdce ale bohužel si ani v jednom případě té chyby nejsem vědoma…vždy se říká, že se dřív posere jezdec než guma tak nevím, co jsem posrala já
Trochu přemýšlím, že bych zkusila Dunlopky nebo S20tky od Bridge, ale pořád nevím. Klasika nerozhodná ženská Dunlopy jsem obula na konci sezony na starého streeta, ale jelikož je už tak hnusně, tak se bojím, že už je moc nevyzkouším. Tak uvidíme, co nakonec pořídím

Na jaro určitě plánuju pár změn, tak uvidíme, co vše se bude realizovat.

Tak máme další rok za sebou a jelikož je zima je zase chvilka času něco sepsat.
Jak jsem psala že plánuji pár změn, tak bych to nebyla já abych si nevymyslela těch změn trochu více a nebyla bych to já abych si zase nevymyslela nějaký design. Na motorce proběhly následující změny:
Lak podsedlového rámu a krytů chladiče
Kompletní přestavba na RX - tzn. Quickshifter, zadní část z daytony
Polepy - samozřejmě v designu který se mi propojuje i s kombinézou.

Moje díky patří hlavně Honzíkovi protože bez něj bych to nedala jelikož úpravu přes zimu dělal úplně stejnou jen v jiné barevné kombinaci, práce kolem motorek byla radost hezky vše nastudoval a pak už se jen převrtávalo, lakovalo a polepovalo. Myslím že dvojčata to byly pěkný schválně píšu byly protože žlutej už má nového majitele a uvidíme jak to na sezónu 2018 bude s růžovkou .-)
Ale jako jsme blázni takový práce na tom bylo



















Co se týká gum tak jsem za sezónu 2017 zase něco vyzkoušela. Nejdříve druhá šance pro S21, protože poprvé jsme je sundala díky tomu že mě vyděsil docela plochej profil gumy. Gumu sem měla při první projížďce v březnu na hraně a to se mi nějak nezdálo když jsem se s tím chystala na okruh. Ale pak jsem si o tom něco přečetla a dala jim druhou šanci...Joo je to dobrá guma nějak jsme na nich cítila větší jistotu než na pirelkách přijde mi jako by jí jen tak něco nerozházelo líp pobírá nerovnosti, hady a různé přechody asfaltu. Prostě jsem z ní cítila větší jistotu. Mínus pro mě ten profil stejně byl, nejezdím skoro vůbec po dálnicích a stejně se střed sjížděj docela dost rychle takže guma ztrácela už tak svůj dost plochá profil a pak motorka nebyla už tak agilní, i když vždy jde o odezvu hlavně přední gumy. Na gumách jsem najela cca 4 000 a musely dolů. Pak jsem nasadila opět pirelky a to rosso III. No a přesně jak říkám, z gumy jsem neměla takový pocit jistoty, buďto to mám v hlavě nebo si s nimi prostě nějak nerozumím. Ta guma mě nikdy nepustila ale nevěřím jí tolik a co si budeme povídat 60% je o hlavě. Bohužel hrálo i roli že mám načatá ložiska v krku, ale já vám nevím ale rosso III už tam určitě nedám.

No a pak už to jelo...Rakousko...Itálie...tentokrát na Gardě a tam to teda byla velká pecka tam chci letošní rok zase Pár okruhů ale tam jsem brala spíše starého streeta, a hooodně výletů po celé ČR. Starej street šel teď v zimě do světa tak jsem zvědavá na čem na okruzích budu řádit






Taky jsem zvládla otestovat loňskou novinku a to Triumph street triple 765 v RS což je ta nejnadupanější varianta v kategorii streetů. A co Vám budu povídat...no sem zabouchnutá jak malá Je to pro mě teda velká změna protože do teď jsem nejvíc najezdila na motorce která nemá ani ABS a letos na motorce která má jen ABS :-D takže je to na mě elektronická rozbuška. Než bych si tam něco nastavila byl by večer. Nějak zjišťuji že jsem asi docela nepřizpůsobivá když si na něco zvyknu. Ale myslím že by stačilo pár vyjížděk a bylo by to doma :-D Elektronický plyn pro mě je velká změna. Nějak necítím ten odpor na který jsme zvyklá takže nadávkovat ho nebo spíš umět sním bude asi bojovka. Má to antohop, qs a asi 5 palivových map v základu. Pořád jsem si říkala jestli spíš není lepší když by si člověk tohohle mazla pořizoval v Rkové verzi, ale nakonec jsem zjistila že s tím co bych na to všechno chtěla, bych byla stejně na ceně RS a ještě bych vzadu neměla central od Ohlins, ale zase co si budeme povídat jestli já ho vůbec ocením :-D Ale myslím si že po RS bude i větší hlad při případném dalším prodeji, takže za mě jasně RS verze jen se bohužel nedělá v bíle ale co přece nebudu mít 3tího streeta v radě a ještě v bílé barvě chce to nějakou změnu :-D







Tak uvidíme jaká budou překvapení na sezónu 2018 .-)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Seri34
Seri34 napsal 27.12.19 v 13:19 10b.

Doctor74
Doctor74 napsal 24.04.19 v 14:59 10b.

Super popis, je vidět že si jdeš po čem chceš a nic tě nezastaví. Možná bych to viděl na měkčí obutí Pirelli Rosso Corsa a nyní už i varianta Rosso Corsa II. Ty se domnívám by drželi jako přibitý, ale tak 5-6000 km

FZ1-tona
FZ1-tona napsal 24.11.18 v 07:33 10b.

Není co dodat,hezky se to čte,opravdu nadšení Ti nechybí.

Rampelnik
Rampelnik napsal 10.07.18 v 19:15 10b.

Když to čtu, musím se usmívat...to je nadšení...jsi fakt borka ..

davidj
davidj napsal 30.01.18 v 15:36 10b.

Pěkně ty

Více komentářů



TOPlist