
Royal Enfield Interceptor 650 se sidecarem Velorex 563: dvě nebo radši tři?
13.03.2024
13.03.2024
01.01.2024
05.01.2021
16.09.2019
15.04.2019
20.10.2018
27.02.2025
10.10.2023
11.01.2023
25.11.2021
29.09.2020
05.12.2019
03.10.2018
08.08.2018
13.02.2018
08.11.2017
2019 | 2020 | 2023 | |
---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | |||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
|||
Objem | 648 cm3 | ||
Výkon | 35 kW (47.6 koní) | 34.9 kW (47.5 koní) | |
Výkon při otáčkách | 7250 ot/min | 7150 ot/min | |
Točivý moment | 52 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 5250 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | ||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | ||
Chlazení | Vzduch a Olej | ||
Uspořádání válců | Řadový | ||
Počet válců | 2 | ||
Rozvod | OHC | ||
Ventilů na válec | 4 | ||
Vrtání | 78 mm | ||
Zdvih | 67.8 mm | ||
Kompresní poměr | 9.5 : 1 | ||
Příprava paliva | Vstřikování | ||
Startér | Elektrický | ||
Počet rychlostí | 6 | ||
Sekundární převod | Řetěz | ||
Typ rámu | Dvojitý kolébkový | ||
Materiál rámu | ocel | ||
Zdvih předního odpr. | 110 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 88 mm | ||
Brzdy vpředu | kotouč | ||
Rozměr předního kotouče | 320 mm | ||
Přední třmen | dvoupístkový | ||
Brzdy vzadu | kotouč | ||
Přední kolo | 18 " | ||
Zadní kolo | 18 " | ||
Rozměr přední pneu | 100/90-18 | ||
Rozměr zadní pneu | 130/70-18 | ||
Rozvor | 1400 mm | ||
Úhel hlavy řízení | 24 ° | ||
Závlek předního kola | 106 mm | ||
Světlá výška | 174 mm | ||
Výška sedla | 804 mm | ||
Suchá hmotnost | 202 kg | ||
Pohotovostní hmotnost | 213 kg | 217 kg | |
Užitečná hmotnost | 200 kg | 183 kg | |
Objem nádrže | 13.7 l | ||
Množství oleje | 3.1 l | ||
Zrychlení | 6.5 0-100 km/h | - | |
Maximální rychlost | 164 km/h | ||
První cena | 169650 Kč | - | 184990 Kč |
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) | 185900 Kč | - | |
Poznámka | - | cena podle barvy 184 990/192 990/199 990 Kč | |
Výměna motorového oleje | 10000 Km | ||
Výměna olejového filtru | 10000 Km | ||
Výměna zapalovací svíčky | 20000 Km | ||
Výměna brzdové kapaliny | 20000 Km | ||
Výměna vložky vzduchového filtru | 10000 Km | ||
Seřízení ventilové vůle | 10000 Km |
Royal Enfield Interceptor 650 se sidecar...
BSA Gold Star vs. Jawa 650 OHC Sport vs....
Svezení na Enfieldu
Royal Enfiled
Continental GT nebo Interceptor? Jak jse...
Jak se zrodil motor
Příběh Royal Enfield Continental GT a In...
Kawasaki W800 Street vs. MG V7 III Stone...
Royal Enfield Interceptor & Continental ...
Fórum | Téma | Odpovědí | Poslední příspěvek | ||
---|---|---|---|---|---|
Založit téma Všechna témata | |||||
Japonské | Honda H'Ness CB350 | 25 | 17.3.2025 13:28 | ||
Přestavby | Royal Enfield 865ccm | 34 | 4.3.2025 07:53 | ||
Silniční cestovní | Sraz RE Poděbrady 2024 | 4 | 12.6.2024 17:22 | ||
Opravy a údržba | Royal Enfield Interceptor - | 9 | 19.2.2024 14:02 | ||
Naked bike | Klasika nebo scrambler do 100 tisíc | 49 | 8.1.2024 10:47 | ||
Pokec o motorkách | Royal Enfield Interceptor - táhne doprava | 5 | 8.7.2022 14:36 | ||
Naked bike | Pohodová motorka na výlety | 29 | 12.6.2022 15:51 | ||
Výběr moto | Bonneville T100 vs Interceptor | 15 | 4.3.2022 19:02 | ||
Opravy a údržba | Enfield Interceptor / Continental - pružiny | 39 | 6.10.2021 06:52 | ||
Naked bike | Servis ventilových vůlí u Royal Enfield 650 twin Interceptor a Continental GT | 3 | 21.5.2021 11:23 |
Naprostá klasika. I ve srovnání s konkurenty V7, W800, Bonneville apod. je mnohem víc „klasičtější“....
Retro vzhled 70 let, 650ccm, Dva pořádný laufy, Super zvuk, Celkově radost pohledět
Interceptor se povedl. Na živo je moc pěkný. Když jsem se dozvěděl že mají v Opavě zastoupeni hned j...
Je to motorka pro toho, kdo má rád jednoduchou starou klasiku ale zároveň chce novej spolehlivej str...
“Four wheels move the body, two wheels move the soul.” Na RE jsem si počkal 15 let a stálo to za to...
Co mě napadne jako první je pohoda, krásný zvuk motoru který jede na 35kw velice živě brzdy jsou ako...
Kulaté světlo, dva budíky, dva výfuky a klasický motor. Mít radost nejen z jízdy, ale i z pohledu na...
Takže Fidel je po 6 letech zpátky v jedné stopě. A proč zrovna Royal Enfield? Chtěl jsem funglovku, ...
Klasika nejen vzhledem,ale i jízdními vlastnostmi. Na nějaký ten výlet po okresních silnicích v poho...
Vzhled a zvuk bez kompromisů, přijatelná cena a výkon pouhých 35kW není vůbec na překážku.
Moje první fungl nová motorka. Kus železa a klasika, kterou si zamilujete.
Vzhled a zvuk bez kompromisů, přijatelná cena a výkon pouhých 35kW není vůbec na překážku.
Klasika v novém, a nebo nové v klasickém balení? Sám nevím. Trubkový rám, dva válce a každý má svůj ...
Klasický styl vzhledu motorky s pohodovými jízdními vlasnostmi. Vhodná spíš na kratší vzdálenosti, a...
Úžasný twin v barvě Orange crush
Klasika nejen vzhledem,ale i jízdními vlastnostmi. Na nějaký ten výlet po okresních silnicích v poho...
Typický moderní klasický roadster, se kterým je radost jezdit na klikatých silnicích, nebo v městské...
Moc se mě líbila už při představení a začátku prodeje.Láska na první pohled a když jsem jí poprvé vy...
Motorka na cestování i pro zábavu
Kulaté světlo, dva budíky, dva výfuky a klasický motor. Mít radost nejen z jízdy, ale i z pohledu na...
Par Legend Gear brašen tool bag LA5 - pro obě dvě strany umístěných na rámu pod sedlem. Rolky mam na...
Ihned, jak jsem se dostal onoho dne domů, jsem zahájil hledání patřičných dílů, abych vše opravil. S...
Je pondělí a já mám volný den mezi službami. Venku ubývá mraků a krásně prosvítá sluníčko. Jdu tedy ...
Včera 12. dubna jsem vyjel na noční směnu na motorce. Bylo hezky, svítilo slábnoucí slunce a tak jse...
Na dnešní den hlásí nádherné počasí a tak rozmýšlím, že bych do školy vyjel na motorce ;-) . Skutečn...
Motor | |
---|---|
Průběh výkonu | 8.7/10 |
Spojka | 9.3/10 |
Vibrace | 8.6/10 |
Převodovka | 8.8/10 |
Mechanická hlučnost | 8.3/10 |
Zvuk | 9.4/10 |
Spolehlivost | 9.7/10 |
Brzdy | 7.7/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 5.7/10 |
Těsnost tlumičů | 9.4/10 |
Tuhost rámu | 8.4/10 |
Jízda | |
Sport | 6.3/10 |
Město | 8.8/10 |
Cestování | 8.4/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 8.6/10 |
Ceny servisu | 8.0/10 |
Servisní síť | 6.4/10 |
Dostupnost dílů | 8.0/10 |
Nabídka doplňků | 7.8/10 |
Servisní intervaly | 8.8/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 7.7/10 |
Pohodlí spolujezdce | 6.8/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 7.6/10 |
Ochrana jezdce cestování | 7.3/10 |
Ochrana spolujezdce | 6.0/10 |
Světla | 8.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
Moto Guzzi California 1100 Vintage | Nesehnatelná motorka v ČR, snad se někdy poštěstí |
Moto Guzzi V7 Rough | Moc zajímavá motorka, zejména díky kardanu a motoru do V, ale na našem trhu téměř nesehnatelná a když už, tak přestavba a nebo za nehorázný peníz |
Triumph Bonneville T100 | Tolik peněz se mi už dávat nakonec nechtělo, plus mám 193 cm a Interceptor působí, že bude mít pro mě lepší posed. Triumph je o pár cenťáků nižší. |
Royal Enfield Himalayan | Byla to levnější varianta a bylo jich kolem z druhý ruky dost k mání, pro případ, že bych nenašel toho správnýho Interceptora. Což jsem nakonec snad našel. |
Triumph Bonneville Speed Twin | Určitě cena,jinak moc hezká mašina. |
Jawa 300 CL | Je hezká,ale Jawy mám doma originální tak asi ne. Enfield je takový Indický větší brácha. |
Kawasaki W 800 | Za prvé cena a za druhé Renda mi připadá více šmrncovní. |
Jawa 350 CL | Dvouválec, 650, Maximální výkon pro A2 |
Kawasaki W 650 | Naprosto nesmyslné ceny za více než 20 let starou motorku.Ale je neskutečně krásná. |
Moto Guzzi V7 Special | Dlouho byla favoritkou, ale po osahání a zkušební jízdě chytl více za srdíčko RE Interceptor. |
Triumph Bonneville T100 | Nelibily se mi doutníky a cena o 100k vyšší v podstatě u podobných mašin. |
Royal Enfield Super Meteor 650 | V době koupě ještě nebyl na trhu, přestože by stačilo pár týdnů počkat, spíš jsem vnímal že roadster mi teď poslouží lépe než cruiser. |
Royal Enfield Classic 350 | krásný stroj, ale přeci jen by mi asi chyběl výkon při občasných přesunech po dálnici. |
Kawasaki Z650RS | Cena |
Royal Enfield Bullet Classic EFI | to už je moc retro |
Triumph Bonneville T100 | Rozhodla cena |
Honda CB 1100/EX | Dřív jsem měl cb 750 tak to měla být jasná volba ale prišla mě moc težkopádná zbytečně drahá. |
Kawasaki W800 Street | Nějak jsem se na ní nemohl poskládat..čekal jsem že pojede líp můj názor jinak je krásná.. |
Jawa 300 CL | Krásná, ale špatný poměr výkonu a ceny, tak velký patriot nejsem. |
Yamaha XV 750 Virago | Už moc stará, a tak asi jen na kochačku a ne vhodná na UNI svezení pro každou příležitost. |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
Royal Enfield Classic 350 | Nakonec jsem chtěl něco na klidné motání kolem komína. Navíc posed na Interceptoru mi tolik nevyhovoval, narozdíl od Classica, kterej mi padnul jak prdel na hrnec. |
Kawasaki W 650 | krásná motorka, ale když jsem na ní seděl, tak docela vysoko těžiště a měl jsem strach z její rychlé klesající ceny a špatného prodeje. Možná někdy v budoucnu zkusím. |
Triumph Legend | Cena a chtěl jsem motorku s anglickým původem a toho už v royal enfieldu moc nezbylo |
Triumph Speed 400 | Vyšší cena mimo můj rozpočet, tvrdé sedlo.. |
Triumph Bonneville T100 | Zkrátka Indka |
Yamaha XSR 700 | slabá a Indie |
Moto Guzzi V7 Special | Cena, kardan vs. retez |
Suzuki DL 650 V-Strom | Moc nepohodlný |
Jawa RVM Scrambler 500 | Cena,cena servisu, |
Yamaha SCR 950 | také krásná klasika, ale malá... |
Honda CB 500F | Dlouho jsem zvažoval, jakým směrem jít. Zda retro nebo \"moderna\". Nakonec jsem šel do \"moderny\". Když bych chtěl retro, tak skutečně \"starou\" se vším, co k tomu patří. |
Kawasaki W800 Street | Cena byla hodně podobná a Japonec se mi zdá jako lepší volba. |
Moto Guzzi V7 Special | Moto Guzzi V7 u mě zvítězila vzhledem, větším pohodlím, krásnějším a objemnějším motorem a kardanem. |
Moto Guzzi V7 Stone | Až moc malý motocykl po všech stránkách, i když krásný. |
Moto Guzzi V7 Special | Vzhledově moc pěkné, ale výrobní kvalita, zpracování, odpružení, motor, převodovka, řetěz, vše o kousek pocitově horší, než na Guzzi. Pokud by cena byla znatelně nižší, byl by to vážný konkurent. |
Triumph Street Twin | |
Moto Guzzi V7 Special | Menší obavy z Indické produkce, řetěz |
Moto Guzzi V7 Stone | Nechci podporovat indiany maskovany za angličany |
Royal Enfield Meteor 350 | hledal jsem \"menší\" moto |
Moto Guzzi V7 Special | …hmmm, ani nevím… už vím, má řetěz… |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2021 | motobikes | interceptor-650-twin.pdf | 2.4 MB | manuál CZ |
2020 | Bicista | navod-re-intercepto.pdf | 13 MB | Česká uživatelská příručka na RE Interceptor.- neoficiální verze, úprava by Bicista. |
2019 | sardel | interceptor-650-en.pdf | 12 MB | Uživatelská příručka / Owner´s manual (AJ) |
2018 | sardel | re_twins_service_-ma.pdf | 835 MB | Servisní manuál RE Twins (Interceptor 650 / Continental GT 650) |
2019 | Bicista | 22.02.2021 | Stáhnout mp3 |
Staženo:94x Zvuk s orginál seriovým výfukem |
|
Vložit vlastní zvuk |