Royal Enfield Interceptor
Redakční testy
Články
Technické údaje Royal Enfield Interceptor
2019 2020
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 648 cm3 -
Výkon 35 kW -
Výkon při otáčkách 7250 ot/min -
Točivý moment 52 Nm -
Otáčky při max toč.mom. 5250 ot/min -
Druh motoru Spalovací -
Dvoudobý/čtyřdobý 4 -
Chlazení Vzduch a Olej -
Uspořádání válců Řadový -
Počet válců 2 -
Rozvod OHC -
Ventilů na válec 4 -
Vrtání 78 mm -
Zdvih 67.8 mm -
Kompresní poměr 9.5 : 1 -
Příprava paliva Vstřikování -
Startér Elektrický -
Počet rychlostí 6 -
Sekundární převod Řetěz -
Typ rámu Dvojitý kolébkový -
Materiál rámu ocel -
Zdvih předního odpr. 110 mm -
Zdvih zadního odpr. 88 mm -
Brzdy vpředu kotouč -
Rozměr předního kotouče 320 mm -
Přední třmen dvoupístkový -
Brzdy vzadu kotouč -
Přední kolo 18 " -
Zadní kolo 18 " -
Rozměr přední pneu 100/90-18 -
Rozměr zadní pneu 130/70-18 -
Rozvor 1400 mm -
Úhel hlavy řízení 24 ° -
Závlek předního kola 106 mm -
Výška sedla 804 mm -
Pohotovostní hmotnost 213 kg -
Užitečná hmotnost 200 kg -
Objem nádrže 13.7 l -
Zrychlení 6.5 0-100 km/h -
Maximální rychlost 164 km/h -
První cena 169650 Kč -
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) 185900 Kč -
Poznámka - Prodejní cena 12/2020 : 179 900,- Kč
Motoakce
Videa Royal Enfield Interceptor
Témata ve fóru o Royal Enfield Interceptor
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Opravy a údržba Enfield Interceptor / Continental - pružiny 31 23.11.2020 10:23
Japonské Honda H'Ness CB350 18 31.10.2020 06:30
Skupiny
Průměrné hodnocení od 3 uživatelů
Motor
Spojka
9.7/10
Průběh výkonu
9.0/10
Vibrace
7.7/10
Převodovka
8.7/10
Mechanická hlučnost
8.0/10
Zvuk
9.3/10
Spolehlivost
9.3/10
Brzdy
7.0/10
Podvozek
Možnost nastavení
5.0/10
Těsnost tlumičů
8.7/10
Tuhost rámu
8.5/10
Jízda
Sport
5.3/10
Město
9.0/10
Cestování
8.3/10
Zázemí
Ceny náhr. dílů
8.7/10
Ceny servisu
7.7/10
Servisní síť
5.0/10
Dostupnost dílů
8.3/10
Nabídka doplňků
8.3/10
Servisní intervaly
8.3/10
Cestování
Pohodlí jezdce
7.3/10
Pohodlí spolujezdce
6.5/10
Možnosti uchycení zavazadel
7.3/10
Ochrana jezdce cestování
6.0/10
Ochrana spolujezdce
6.0/10
Světla
8.3/10
Celková průměrná známka ze všech oblastí: 7.74
Průměrná spotřeba naměřená našimi uživateli: 4.75 l/100 km. Hodnota založena na údajích od 2 uživatelů.
Kupující kteří dali Interceptor přednost
NekoupiliZ důvodu
Honda CB 1100/EX Dřív jsem měl cb 750 tak to měla být jasná volba ale prišla mě moc težkopádná zbytečně drahá.
Kawasaki W800 Street Nějak jsem se na ní nemohl poskládat..čekal jsem že pojede líp můj názor jinak je krásná..
Jawa 300 CL Krásná, ale špatný poměr výkonu a ceny, tak velký patriot nejsem.
Yamaha XV 750 Virago Už moc stará, a tak asi jen na kochačku a ne vhodná na UNI svezení pro každou příležitost.
Kawasaki W800 Street Drahá, nižší posez, černý motor :)
Triumph Bonneville T100 Nádherná motorka, na které mne překvapilo množství plastů a samozřejmě i cena ve srovnání s R-E. Po zkušební jízdě jsem si řekl, že to jsou téměř identické motorky co se jízdy posedu i výkonu týče, rozdíl asi jen 7 koní.
Benelli Leoncino 500 Trail Chtěl jsem klasický vzhled
Kupující místo Interceptor koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Moto Guzzi V85 TT RE Interceptor twin 650 -motor už moc slabý, ale hlavně sedlo tvrdé jako kámen, na tom bych mohl cestovat jen v rámci okresního lockdownu, protože dál bych to nevydržel
Jawa 660 Vintage Špatná dostupnost servisu.
Moto Guzzi V7 Stone V rodině už jeden je, takže jsem chtěl zkusit něco jiného.
Moto Guzzi V7 Special ..taky dobrá klasika,ale servis trochu z ruky a řetěz no...
Royal Enfield Bullet Classic EFI Velké dilema nakonec vyhrál slabší Bullet Classic.
Moto Guzzi V7 Rough Vypadá to úžasně a věřím, že i jede. Ale není z Evropy, sedačka je dost tvrdá (potopíš se do ní a už je jen „prkno“) a jde o dost drobnou motorku. Ale chvílemi na tuhle motorku myšlenky také zbloudily.
Kawasaki W800 Street jako důvod proč ho nebrat jsem si namluvil, že to má blbou ergonomii (široký motor versus úzká nádrž = nohy do X) a a na mě až moc moderní projev motoru (kvůli tomu je naopak většina lidí chce). Taky prodejna/servis RE 120km od domu není zrovna ideální.í
Kawasaki W 800 No, japonec je stále ještě dál, zejména zpracováním
Yamaha XJR 1300 všechno moc pěkné, jen motorově slabá
Husqvarna Svartpilen 401 Viz níže.
Manuály pro Royal Enfield Interceptor
Ročník Vložil Soubor Velikost Poznámka
Nahrát manuál
2020 Bicista navod-re-intercepto.pdf 13 MB Česká uživatelská příručka na RE Interceptor.- neoficiální verze, úprava by Bicista.
2019 sardel interceptor-650-en.pdf 12 MB Uživatelská příručka / Owner´s manual (AJ)
2018 sardel re_twins_service_-ma.pdf 835 MB Servisní manuál RE Twins (Interceptor 650 / Continental GT 650)
Zvuky
2019 Bicista 22.02.2021 Stáhnout mp3 Staženo:28x
Zvuk s orginál seriovým výfukem
Vložit vlastní zvuk
Bazar pro Royal Enfield Interceptor (rss)

TOPlist