renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Royal Enfield Interceptor (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník psmi
Vloženo 25.2.2023
Aktualizováno 18.7.2023
Zobrazeno 5 259x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


“Four wheels move the body, two wheels move the soul.”
Na RE jsem si počkal 15 let a stálo to za to.
Volba srdcem. Jednoznačně.

Motorka koupena od FIRMA:Vintage Garage Motors (Strašnice) - Maximální vstřícnost prodejce, oáza pro milovníky RE strojů.
Konkrétní kus dovezli z jiné prodejny, namontovali doplňky a dovezli až domů. To vše během 2 dnů.

Výška jezdce: 192 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Royal Enfield Classic 350: krásný stroj, ale přeci jen by mi asi chyběl výkon při občasných přesunech po dálnici.
Royal Enfield Super Meteor 650: V době koupě ještě nebyl na trhu, přestože by stačilo pár týdnů počkat, spíš jsem vnímal že roadster mi teď poslouží lépe než cruiser.

První dojmy - Naprosto vyhovuje - motor samet, dávkování plynu bez cukání, převodovka bez jakýchkoliv problémů. Moje výška také není problém. Vzhled, styl, charisma? Kruhové světlo, kapková nádrž, dva budíky a pořádný kus železa. Sem tam plast, ale neurazí. Primárně mám jako stroj na každodenní jízdu městě a okolí, dlouhé cesty moc neplánuju, uvidíme.. Pro začátečníka podle mne parádní volba. Ale... co já vím jak jezdí jiné stroje, RE je jen jeden...

Motorku bych doporučil pro - Když tě nezajímá maximální výkon, ale cílíš na maximální požitek.

Doplňky na motorce - koncovky výfuků VG, mat
kryt motoru, stříbrný, originál RE
větrný štítek, vyšší, originál RE
větší padací rámy, originál RE
Touring GT sedlo s krovkou, originál RE
zrcátka do konců řidítek, originál RE
kryt chladiče, černý, aftermarket (eBay)
kryt světla, černý, aftermarket (eBay)
krytka přední nádržky brzdové kapaliny, stříbrný, originál RE
krytka zadní nádržky brzdové kapaliny, černý, aftermarket
rozšíření základny bočního stojanu, černý, aftermarket
nastavitelné páčky spojka, brzda
otevřený vzduchový filtr

Recenze

V Indii jsem byl asi 8x, dohromady tam strávil kolem 1,5 roku. Tudíž je jasné, že mám k té zemi a lidem blízko. Po RE jsem se tam otáčel v době, kdy tady značku znali jen nadšenci. Zaregistroval jsem pak i vznik oficiálního dovozce, nové modelové řady a tak bylo jasné, že splnění mého snu se po 15 letech od prvního kontaktu blíží...

Nejdřív se mi líbil Meteor (samozřejmě modrej, vstřícná cena..), potom jsem se začal dívat po Twinech, jeden zajímavější než druhý. Měl jsem období i Classica, který mi nejvíc evokoval doby, kdy jsem se otáčel po Bulletech.
Halcyon Green by byla jednoznačná volba.

Po oznámení Super Meteora jsem chvíli váhal, naživo jej doposud nikdy neviděl, ale tou dobou už do mě byl nekompromisně zakousnutý Interceptor. Navíc pro můj účel univerzální motorky roadster lepší cruiseru.

V den D - ale to jsem ještě netušil, že je to TEN DEN - jsem se jel podívat do Vintage Garage, za dané situace nejnebezpečnějšího obchodu v Praze. Ze všech stran tam na vás útočí RE duch, prostupuje vším a všemi bezezbytku.

Neměl jsem domluvené jízdy, zkoušel jsem jen tak nasucho no a pak jsem požádal, jestli by mi nastartovali modrého předváděcího Interceptora.

S laďákama.

No a zbytek byl už jen otázka dvou dní ...

Najeto zatím jen pár desítek kilometrů, ale ten pocit, ten pocit...

---
4.4.2023:
První garančka po 500 km za mnou, motorku jsem vezl do VG v pondělí 7:00 ráno, v -3 stupních a byl to zážitek ... :)

Každopádně s motorkou jsem se neuvěřitelně rychle sžil a kdykoliv je možnost, jedu skoro za jakéhokoliv počasí. No a samozřejmě začal tuning, protože koupě motorky je jedna věc, ale tím to nekončí ...

Nejdřív mi přišlo Touring GT sedlo s krovkou:


Následovaly zrcátka do konců řidítek, vyšší větrný štítek a kryt světlometu, ke kterému mám zvlášť kladný vztah. Jen ty šrouby ještě hodit do černé barvy:


Standardní plastový (?) kryt chladiče jsem vyměnil za celokovový:


Kryt zadní nádržky b. kapaliny, origo RE krycí víčko přední nádržky a ještě pár drobností, který mi zbývá nainstalovat:



Ve VG jsem na garančce požádal o instalaci velkých padáků, který jsem si sám přivezl. Díky chlapi!
Zvažoval jsem jestli jít do těch menších či do těchto velých, ale volby nelituji, nijak mě neuráží a jsou tak akorát:


No a s výsledkem jsem zatím nadmíru spokojený:


Je dost možné, že ještě úplně nekončím (svody, filtr, koncovky, tlumiče, ...), ale nikam nespěchám, času dost a peníze jsou třeba i jinde :)

Nejlepší na tom je, že žádná z těch úprav není nutná (dobře, možná to sedlo), je to spíš jen rozmar a radost ...

Update 6.4.2023:
naskytla se mi možnost pořídiit VG koncovky za slušný peníz, neváhal jsem a zvukově posun úplně někam jinam. Balzám na (d)uši..

Více na: https://www.motorka...etail&ddid=83635
Copyright © Motorkari.cz

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hikafima
Hikafima napsal 25.03.24 v 16:56 10b.

Modrá je taky pěkná. Hezké Máně to máme.

zain1
zain1 napsal 06.04.23 v 08:58 10b.

Pěkná mašina!

callowsick
callowsick napsal 05.04.23 v 16:41 10b.

Pupi04
Pupi04 napsal 05.04.23 v 06:41 10b.

Tak vždy jen pro potěchu a kolama dolu

Guzo
Guzo napsal 04.03.23 v 18:10 10b.

Je to pekná klasika . Žiaľ,už dosť v štýle" user friendly".
Aj cena stúpa a približuje sa konkurencii.

Více komentářů



TOPlist