renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

Royal Enfield Interceptor (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kaw.38
Vloženo 24.1.2022
Aktualizováno Dnes v 15:24
Zobrazeno 9 335x
HODNOCENÍ PROFILU OD 38 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Interceptor se povedl. Na živo je moc pěkný. Když jsem se dozvěděl že mají v Opavě zastoupeni hned jsem věděl že si ho pořídim. Koupeno Leden 2022 - 196000 Kč

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Lukáš Burda DIRTBIKES (Opava-Předm

Výška jezdce: 190 cm

První dojmy - Royal Enfield je jedním ze starších jmen mezi motocykly a kontinuálně působící značkou na trhu. Původní britská firma sice zanikla v roce 1971, ve výrobě však dodnes pokračuje stejnojmenná indická odnož založená v roce 1955. Původní model se v Anglii vyráběli mezi lety 1960 a 1970, tedy prakticky až do zániku původní továrny. V reakci na masivní invazi japonských výrobců motorek na evropské trhy v polovině 60. let provedl tehdy Royal Enfield poslední pokus udržet si své zákazníky. Motorka byla velmi populární v USA, kde však továrna nedokázala uspokojit poptávku a zákazníci objednávky rušili, což paradoxně vedlo k zániku původního britského RE, který skončil podobně jako další slavná anglická jména minulosti jakými byli BSA, Ariel nebo Matchless. Dnešní model se vyrábí od roku 2018, když byl vyvinut z vývojového centra Royal Enfield v Anglii, čímž se tak trochu vrátil na místo činu. Interceptor vypadá přesně tak, jak vypadat má - dva analogové budíky, nádrž v krásném odstínu , dva výfuky a dvě tlumící jednotky v zadních partiích. Kola s drátěným výpletem a nevelkou šíří plášťů. Mezi nohami trůní na pohled impozantní vzduchový čtyřtaktní "twin", kterému byste od oka řekli víc než jeho 650 ccm. S výkonem 47 k a točivým momentem 52 Nm se příjemně sbírá už z nízkých otáček a od 2500 ot./min už sportovně zatahuje prakticky až do maxima okolo 7000 otáček. Řizení je obecně velmi zábavnou záležitostí, což svým zemitým duněním notně podporují dvě laděné výfukové roury od firmy VG.

Motorku bych doporučil pro - Doporučuji tomu, kdo chce mít doma pěkný motocykl. Těm co nikam nespěchají , rádi jezdí na motorce a rodina je ráda, že se vráti v pořádku domu.

Doplňky na motorce - RE přední štítek
Padací rám
Sprint Filter P08 a otevřeny držák vzduchového filtru
Laděné výfukové svody JT-MOTO
Otevřené výfukové koncovky VG
Řídící jednotka fuelx LITE
Sedlo touring DUAL SEAT" se zadním krytem
Sedlo Touring Interceptor
Rozšíření bočního stojanu JT MOTO
Rolny Royal Enfield
Zrcátka Touring Interceptor
Stavitelné páčky
RAM mount úchyt navigace s upnutím šroubu do řidítek
Navigace tomtom rider 550 Premium Pack
USB adaptér Hitchcocks
Doplňkové boční madlo Hitchcocks pro pravou stranu
Ochranný kryt Hitchcocks zadní nádobky brzdové kapaliny
Ochranný kovový kryt olejového chladiče Enfield Precision.
Napínák řetězu Hitchcock
Magnetický tankvak Legend Gear LT1
Legend Gear brašna na nářadí - tool bag LA5

Recenze

Royal Enfield mám v podvědomí za Anglána!. Současný RE je Ind ...s anglickou minulostí. Je to jedna z nejzajímavějších moderních retro-motorek na současném trhu. Při prvním usednutí vas překvapí, jak úzké je sedlo a že motorka při manipulaci působí navzdory svým nijak hrozivým dvěma stovkám kilogramů poměrně těžká a vratká. Po rozjezdu se nejistota těžkopadnosti ztrati. Motor je vzduchem a olejem chlazený paralelní twin o objemu 648 ccm se čtyřmi ventily na válec, vyvažovací hřídelí a 270° přesazenou klikou , aby měl tak trošku charakter a zvuk jako V-Twin. Přesně v tu chvíli, kdy přehodíte nohu přes úzké sedlo, otočíte klíčkem a elektrickým startérem probudíte paralelní twin k životu, jste ztraceni. Zapomeňte na všechny kontroly trakce, stabilizace a náklonová čidla, složité displeje a tisíce režimů všeho. Na Interceptoru jsou veškeré režimy ve vašem zápěstí, taháte plný, dává všechno, taháte míň, dává míň. Prosté. Tak , jak to vždycky bylo. Interceptor jako by říkal „ já jsem motorka , takhle jsme my motorky , vždycky vypadaly. Motor neškube, jde krásně a hladce ve všech otáčkách, žádné přehnané nepříjemné vibrace, prostě nic, co by mě štvalo. Pokud zaberete za heft , nemá problém vás po plochém sedle pošoupnout na místo spolujezdce. V maximálních hodnotách není Interceptor závratně rychlý, ale da vám ten pocit. Ten o kterém motorky jsou - volnost, hluboké uspokojení a souznění člověka se strojem. Je faktem že ve vysokých otáčkách nepřichází nic zásadního, ale spodek je naprosto boží.
Postupem času jsem začal interceptora co se týká výkonu pomalu upravovat. Došlo na výměnu vzduchového filtru za otevřeny Sprint Filter, svody JT - MOTO a otevřené koncovky Vintage Garage. Motorka tím získala par koni na víc a zlepšila se odezvu plynu - výkon motoru příjemně graduje a za doprovodu symfonické ódy dvou otevřených koncovek , mam pocit že ma Enfield víc než necelých padesát koní. Po této úpravě jsem začal přemýšlet , ať si tímto otevřením nepodpálím ventily a nezpůsobím nějakou škodu motoru. Z toho důvodu jsem se rozhodl pro kouzelnou krabičku FUELX což je elektronicky optimalizátor vstřikováni paliva k narovnání palivové mapy a obohacení na správný poměr bohatosti směsi . Tato jednotka se automaticky ladí na nejlepší provozní parametry , učí se a přizpůsobuje stylu jízdy k doplňkům jako je vzduchový filtr , výfuk , svody k podmínkám daného prostředí jako je teplota , vlhkost , nadmořská výška a pod.
Po této upravě se motor líp chová , výkon zůstal stejný , reakce motoru jsou uhlazenější , jakoby se otáčky ustálily necítím žádný propad při jakékoliv poloze plynu. Slovy to neumím popsat zkratka motor je uhlazenější jede to o hodně lip.
Jednu dobu mě přepadl tuning a já si začal s motorkou hrát. Na motorku jsem namontoval přední led parabolu. Jezdil jsem s tím krátce , svítilo to parádně , nicméně tohle světlo se k Enfildovi absolutně nehodí.
Další omyl - led blinkry a koncové světla. Ty jsem na zkoušku nasadil a druhy den letěly do krabice v které jsem je koupil
Taky jsem vyzkoušel zadní nosiče s kufry. Sice jsem do nich při cestováni všechno důležité schoval , ale optický to vypadalo jak splachovače na WCku Po dvou výletech jsem je sundal.
Po kufrech jsem vyzkoušel brašny brašny Legend Gear , které motorce slušely nejlíp. Nicméně jsem pro ně nenešel uplatněni po operaci páteře si netroufnu cestovat dal než 200 Km od baráku a na komínové vyjížďky zavazadla nepotřebuji. A kdyby náhodou , tak použiju batoh popřípadě moto válec , který přichytím gumovými pruhy.
Přikládám fotky pokud by někdo dostal podobný nápad. Třeba tím ušetříte peníze a čas.

Vice info o doplňcích - deník motorky. https://www.motorka...mp;act=denik-motorky








11.06 2022 - Prvních 1000 km







18.8 2023 - Po roce užívání. Motorek jsem vystřídal docela hodně , tahle je nejlepší co jsem kdy měl. Pocitově lehká , mala , obratná. Každý km si užívám. Výkon mi nechybí. Vždycky , když se chci projet a vahám s kterou vyhraje na plné čáře. Věřím že mi při pravidelné údržbě vydrží do konce života. Ta motorka má duši , jsem rád že ji mám.


Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
ZJM
ZJM napsal 12.12.24 v 18:44 10b.

RE je nádherná motorka. Krásna

elvis78
elvis78 napsal 20.08.24 v 08:09 10b.

jasných 10 bodů, lekl jsem se že ta LEDková hrůza tam zvostala Ty kufry přirovnat ke splachovačům to jsem se pobavil. Ale bohužel hodně lidí kupuje odporný nádrže na splachování a dokurví tím jinak krásnou motorku.

Neeno
Neeno napsal 05.06.24 v 12:36 9b.

Moto nádhera,jen prosím odstranit tu fotku s plastovým kufrem na boku...tolik ladění motorky a najednou taková rána .
Jinak

Hikafima
Hikafima napsal 25.03.24 v 11:41 10b.

Ještě bodíky: 10b

Hikafima
Hikafima napsal 25.03.24 v 11:40

Úžasný vymazlený stroj. Znovu dík za sedlo i rady.

Více komentářů



TOPlist