renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Royal Enfield Interceptor (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník kaw.38
Vloženo 24.1.2022
Aktualizováno 2.4.2024
Zobrazeno 7 806x
HODNOCENÍ PROFILU OD 35 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Interceptor se povedl. Na živo je moc pěkný. Když jsem se dozvěděl že mají v Opavě zastoupeni hned jsem věděl že si ho pořídim.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Lukáš Burda DIRTBIKES (Opava-Předm

Výška jezdce: 190 cm

První dojmy - Royal Enfield je jedním ze starších jmen mezi motocykly a kontinuálně působící značkou na trhu. Původní britská firma sice zanikla v roce 1971, ve výrobě však dodnes pokračuje stejnojmenná indická odnož založená v roce 1955. Původní model se v Anglii vyráběli mezi lety 1960 a 1970, tedy prakticky až do zániku původní továrny. V reakci na masivní invazi japonských výrobců motorek na evropské trhy v polovině 60. let provedl tehdy Royal Enfield poslední pokus udržet si své zákazníky. Motorka byla velmi populární v USA, kde však továrna nedokázala uspokojit poptávku a zákazníci objednávky rušili, což paradoxně vedlo k zániku původního britského RE, který skončil podobně jako další slavná anglická jména minulosti jakými byli BSA, Ariel nebo Matchless. Dnešní model se vyrábí od roku 2018, když byl vyvinut z vývojového centra Royal Enfield v Anglii, čímž se tak trochu vrátil na místo činu. Interceptor vypadá přesně tak, jak vypadat má - dva analogové budíky, nádrž v krásném odstínu , dva výfuky a dvě tlumící jednotky v zadních partiích. Kola s drátěným výpletem a nevelkou šíří plášťů. Mezi nohami trůní na pohled impozantní vzduchový čtyřtaktní "twin", kterému byste od oka řekli víc než jeho 650 ccm. S výkonem 47 k a točivým momentem 52 Nm se příjemně sbírá už z nízkých otáček a od 2500 ot./min už sportovně zatahuje prakticky až do maxima okolo 7000 otáček. Řizení je obecně velmi zábavnou záležitostí, což svým zemitým duněním notně podporují dvě laděné výfukové roury od firmy VG.

Motorku bych doporučil pro - Doporučuji tomu, kdo chce mít doma pěkný motocykl. Těm co nikam nespěchají , rádi jezdí na motorce a rodina je ráda, že se vráti v pořádku domu.

Doplňky na motorce - RE přední štítek
Padací rám
Sprint Filter P08 a otevřeny držák vzduchového filtru
Laděné výfukové svody JT-MOTO
Otevřené koncovky VG
Zrcátka do koncu řidítek
Prémiové sedlo Touring
USB adaptér Hitchcocks
Rozšíření bočního stojanu JT-MOTO
Rolny Royal Enfield
Navigace tomtom rider 550 Premium Pack
Boční nosiče SLC SW-motech se skořepinou plastových kufrů Urban ABS
Sada tašek Legend Gear LC2 - 13,5 L
Řídící jednotka - fuelx LITE

Recenze

Royal Enfield mám v podvědomí za Anglána!. Současný RE je Ind ...s anglickou minulostí. Je to jedna z nejzajímavějších moderních retro-motorek na současném trhu. Při prvním usednutí vas překvapí, jak úzké je sedlo a že motorka při manipulaci působí navzdory svým nijak hrozivým dvěma stovkám kilogramů poměrně těžká a vratká. Po rozjezdu se nejistota těžkopadnosti ztrati. Motor je vzduchem a olejem chlazený paralelní twin o objemu 648 ccm se čtyřmi ventily na válec, vyvažovací hřídelí a 270° přesazenou klikou , aby měl tak trošku charakter a zvuk jako V-Twin. Přesně v tu chvíli, kdy přehodíte nohu přes úzké sedlo, otočíte klíčkem a elektrickým startérem probudíte paralelní twin k životu, jste ztraceni. Zapomeňte na všechny kontroly trakce, stabilizace a náklonová čidla, složité displeje a tisíce režimů všeho. Na Interceptoru jsou veškeré režimy ve vašem zápěstí, taháte plný, dává všechno, taháte míň, dává míň. Prosté. Tak , jak to vždycky bylo. Interceptor jako by říkal „ já jsem motorka , takhle jsme my motorky , vždycky vypadaly. Motor neškube, jde krásně a hladce ve všech otáčkách, žádné přehnané nepříjemné vibrace, prostě nic, co by mě štvalo. Pokud zaberete za heft , nemá problém vás po plochém sedle pošoupnout na místo spolujezdce. V maximálních hodnotách není Interceptor závratně rychlý, ale da vám ten pocit. Ten o kterém motorky jsou - volnost, hluboké uspokojení a souznění člověka se strojem. Je faktem že ve vysokých otáčkách nepřichází nic zásadního, ale spodek je naprosto boží. Pří plném otočení rukojeti plynu výkon graduje a za doprovodu symfonické ódy dvou výfukových koncovek VG , mam pocit že ma motorka víc než necelých padesát koní.

11.06 2022 - Prvních 1000 km







18.8 2023 - Po roce užívání. Vystřídal jsem několik motorek , tahle je nejlepší co jsem kdy měl. Pocitově lehká , mala , obratná. Každý km si užívám. Výkon mi nechybí. Vždycky , když se chci projet a vahám s kterou vyhraje na plné čáře. Věřím že mi při pravidelné údržbě vydrží do konce života. Ta motorka má duši , jsem rád že ji mám.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hikafima
Hikafima napsal 25.03.24 v 11:41 10b.

Ještě bodíky: 10b

Hikafima
Hikafima napsal 25.03.24 v 11:40

Úžasný vymazlený stroj. Znovu dík za sedlo i rady.

Targus
Targus napsal 19.02.24 v 19:48

TVL, ty to vychystáváš, jak bys chtěl jet nejmíň na mys Dobré naděje.

Anebo po Norově vzoru pokoříš Vladivostok?

st11
st11 napsal 08.02.24 v 17:33 10b.

Tohle je prostě stejně nejlepší barevná kombinace a je škoda, že už není v prodeji.

Standa.R
Standa.R napsal 04.02.24 v 12:31 10b.

Interceptor je hodně povedená motorka, pár km jsem se na něm svezl a ten výkon je k povaze motorky tak akorát.
Krásný stroj .

Více komentářů



TOPlist