renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Royal Enfield Interceptor (2019)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Bicista
Vloženo 12.1.2021
Aktualizováno 31.8.2021
Zobrazeno 6 785x
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Retro vzhled 70 let, 650ccm, Dva pořádný laufy, Super zvuk, Celkově radost pohledět

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Reviti - Guzziny (Břevnov (Praha 6 - (13.1.2021) - Pan Weingartner měl super přístup, super dohoda, Zařídil STK a evidenčku. Moto dovezl 150 km do ČB za slušné peníze. Přiidal mi zdarma i plachtu na moto, kterou jsem u něho viděl. Zařídil prostě vše co slibil. Je to srdcař. Mohu maximálně doporučit.

Výška jezdce: 185 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki W800 Street: Drahá, nižší posez, černý motor :)
Yamaha XV 750 Virago: Už moc stará, a tak asi jen na kochačku a ne vhodná na UNI svezení pro každou příležitost.
Jawa 300 CL: Krásná, ale špatný poměr výkonu a ceny, tak velký patriot nejsem.

První dojmy - První dojmy byly rozpoluplné, to se ale dočtete dále :)

Motorku bych doporučil pro - Pro všechny kdo chtějí trochu Retra, kdo chtějí pohled na žebra válce, pro všechny kdo nemají rádi plast. Zároveně pro ty co ale chtějí novou moto ve starém kabátě.

Doplňky na motorce - V ceně při koupi již byl motocykl vybaven :
- originální kouřový čelní štít (2390,-kč)
- orig. padací rám motoru (3190,-kč)
- krásně měkké originál sedlo RE Touring (4490,-kč)
- držáky bočních kufrů (3000,-)
- boční kufry Kappa (3200,-)
- v obou kolech bezdušová úprava ráfků Bartubeless.it (2600,-)
Celkem: 18 870,- Kč.

Recenze

Jak jsem došel k Royal Enfieldu.
Jsem tzv, Husákovo ditě, takže si pamatuji podpultové zboží, tuzex a další socialistické speciality :) no a jako každy 15ti lety fracek jsem začal jezdit na fichtlovi, a to hned ve 13ti. (mám ho stále ve sklepě) Papiry nebyly, ale ty měla matka, ale ta zas neuměla jezdit, takže máma dopředu a ja za ni řídil ze zadu, když už to jelo rovně bez řazení tak přebrala řízení. :) Pak svoje papíry a závist všem co meli Simsona :)
V 17ti hned skupina A (ano za nás to šlo)a koupě ČZ180.

Někdy v roce 2000 stěhovačka z bábovkou a mojí budoucí manželkou, do jiného paneláku, kde již nebylo možné stroj parkovat. Pak taky práce se služebním vozem a vozením si zadku v podstatě zadarmo.Takže Číza šla pryč.
a mezitím nic a dlouho nic. Teď dostavěn RD, garaž a myšlenky vyplnit jeden kout garaže. Nejdříve myšlenky kolem Yamahy Virago, ale zde se mi krom pro me super vzhledu, nezamlouvalo, že uz pomalu jistě spadá do skupiny veteránů.
Pak mě silně oslovila indicka JAWA 300CL, ten vzhled motoru mě dostal a celkově moc krasný stroj, ale ta cena !! a 300 kubíků za 150tis ? ne takovy patriot nejsem, abych dal zlodějskýmu importerovi nažrat, když v Indii stojí 60tis, Jasně nějaký clo, dph, nějaký poplatek za homologaci. Ale stejně to s cenou přehnali.

Takž sednutí k PC a projždění info o motokách a hledání alternativy, sjiždění kanálu Jednou Stopou, a najednou video o RE Interceptoru, sama chvála, motor vidim a stribrnej :) laufy taky chrom ... mé srdce zaplesalo. Trochu obavy ze značky, RE, ta po odmlce není tak proflaklá, Zastoupení jen Praha a Brno, jak budu řešit servis, bude dost ND ??? ale řekl jsem si vždyť je stovky značek na čem lidi jezdí, není to jen o Hondě, s Kawi, Yamaha, jejichž servis je v kdejaky zádeli. Zamiloval jsem si RE Interceptor v barvě orange. Takže hned první den po novém roce 2021, návštěva prodejny Vintage Garage to okouknout. Šel jsem tam s pocitem, jako u koupi auta, že ceníkovka je jen údaj v ceníku a člověk nakoupi s pocitem vzájemně dobrého byznysu. Tady bohužel zklamaní, Cena je takova jaká je, bonus akorad ve formě laděnych vyfuku, která jsou možna dobré, ale nic co bych životně potřeboval. Orange barva nakonec na mě neudělal takovy Whow efekt jako z obrazku, Snaha u VG abych tam tu smlouvu kruci podepsal nebyla žádná, ale minimalně jsem si stroj na 14 rezervoval, byl totiž poslední skladovka v barvě mé nejbližsí a ještě Euro 4. Takže odchod domů. Ačkoliv jsem měl peníze na nový stroj, voňavku, pocit, že si to zajedu sám byl silný. Zvažoval jsem taky v hlavě RE Meteror 350, který měl tento rok (2021) přijít na náš trh. Moc pěkná motorka vzhledem i cenou. Ale jednou mám full "A" skupinu, a bál jsem se, že by mě mohl slabší obsah a výkon brzo omrzet, a hlavně nechtělo se mi čekat, a špekulovat, chci jakmile bude jaro už jezdit. Takže jsem stále zůstal v myšlenkách u RE Interceptor a myslím, že to bylo správné.

Voňavka nebo bazar ?
Když už mě ve Vintage Garage nechali odejít s prázdnou, tak mi to nedalo a zkusil jsem přeci jenom prohledat web a bazary, jak se pohybuji roční moto RE, zjištění pokles ceny až o 40 000,- za holý stroj bez doplňků, což je dost výrazný pokles, a vzhledem k tomu, že znova začínám, nevím zda mě to chytne, nerad bych po sezoně prodělal takový balik, nehledě, že uspořený peníze mohu vložit do osobní výbavy, blembák, hadry, nemám nic začínám. Což mi dávalo docela smysl. Takže objeven inzerat stříbrny Interceptor (druhá má oblíbená barva) rok 2019. Moto již vybaveno doplňkama za nějakych bezmala 18tis !!! a takovymi, který by člověk možná i dokupoval, žádné nepraktické věci. Kdybych ty doplnky ještě odečetl z nabízený ceny, tak je cena moto v tu chvilí bez konkurenční !!! To tam přeci nemohu nechat :) Takže honem volačka, prosím podržet přijedu se podívat. Do týdne jsem vyrazil. Hned jsme si plácli, super pán, Barva lepčí naž na fotkach a k věku mi jde lépe, než svítící a výrazna orange. Motor naběhnul na cvrnk starteru. Statická ohlidka stroje, Nejel jsem, namrznuto , je zima. Věřil jsem tomu stroji.
Pan dal i bonus, že mi zaplatí a udělá STK a evidenčku, šlo totiž o dovoz Italie. A že mi ho za 1500,- přiveze z Prahy do ČB. Nutná dodávka, je Leden, kdo by na tom jel. No neni ten svět kráasnej ??? takhle se dělá byznys !!!

Takže zatím to beru jako super kauf.

Osobní zkušenosti se strojem časem doplním, musím počkat na jaro, Už se ale moc těším !!!

Další poznatky, nákupy doplňků, servis a tak, bud psát do sekce DENÍK

Koho to zajímá, tak zde jsou Technické specifikace RE Interceptor 650 Twin

Zvuk motorky origo výfuky je ZDE

20.8.2021 - PRODÁNO !!! - RECENZE po zkušenostech:

Tak po 8 měsích soužití jsem se rozhodl motorku prodat. Na její konto musím uznat, že vizuelně a zvukově je to opravdu krásný stroj, u kterého se Vám každý zvědavec zastaví. Taky proto jsem si ji koupil, když ji vidíte, zamilujete se, ale ta zamilovanost byla nerozvážná a láska překryla mé potřeby. Bohužel nenašel se ve mě cestovatel, dálky mě nebaví, jen tak výlety mně moc bez cíle nebaví, takže jsem protože byla v garáži několik vyjížděk provedl, najel jsem na ni 1500km. Někdo si pěkný stroj nechává i když jezdí málo, mě to přijde škoda, tak ať na ní jezdí kdo může a mít ho jen na spanilé jizdy, mi přišlo jako zbytečnost a velký luxus, tak ať slouží jinde.

Co jsem po tu dobu nasbíral, nebudu tu mazat maslo na chleba. Kdo má rád retro je to moto pro ně, Chybí na moto fičury moderní doby. Svezeni - vibrace nejake jsou ale nejsou nepříjemné a řekl bych že jsou docela dobré máte takovy ten kontakt se strojem, Brzdy mi přijdou vláčnější, zadni nebrzdi skoro vubec, predni určitě není jedovatá. Ale jen můj pocit asi, že namám srovnání s jinými moto. Velikost: velikost mi přišla super, nepůsobí objemně, má to takovou přijemne velkou nádřž, člověk si na tom připadá jak na větším simsonovi :) nema z toho člověk strach.
Posez, na to že jsem bubeník a dokážu sedět na stoličce několik hodin, na moto mě bolel zadek uz po půl hodině a nepomohlo i lepší Touring sedlo. Tohle se fakt indum nepovedlo, myslim, že to neni vlivem vyplně sedla, ale jeho ne-ergonomickým tvarem, uzké, takovy špalek to je:) Komfort při jízdě : šlo to, řazení OK, dvojka byla hlučnější, 6tku tam dát to si musel člověk na ni vzpomenout. Člověk by uvital ukazatel rychl, stupňů. Jizda nad 120km/h, nepříjemná, fouká :) :) a moto už je dost nesvá a nestabilní. Ideální rychlost je do 90-110km/h. Do zatáček je taková lenivější. 35Kw naprosto OK, tahla pěkně, jízda ve dvou žadný problém. 35Kw je proste to nejmíň co by moto měla mít, aby jizda byla ještě zábavná a jistá v předjíždění na silnici. Z 0 na 100 za 6,5s je slušný zátah. Co dalšího negativního, tak to byl pro mě servis, prostě zastoupeni pouze v Praze či v Brmě je opruz, pokud bydlíte 150km od nejbižšího, pro někoho problém to neni, ale mě ta představa fakt štvala. Díly sehnat pujde asi taky špatně běžně na trhu, buď zase s přirážkou importéra a jeho ochotou, nebo přes Aliexpress přímo z indie, tam jsem třeba koupil olej filtr do zásoby za polovic:) Při koupi jsem servis moc neřešil, až časem, jsem zjistil jak je pro mě nepřekonatelný problém špatná dotupnost servisu. Ne že bych ho stačil využít, ale ta představa byla pro mě děsná. a to byl taky jeden z důvodů prodeje, ať to řeší,kdo to je schopen řešit :) Jdiný co jsem řešil je dobíjení AKU v motorce, Baterka obvykle musí ven. dodelan tedy drátový výstup do bočního kastlíku pro připojení nabiječky. Dále mi chyběli na moto hodiny, to vyřešil aliexpres hodinkama na řídítka. Na moto jsem měl přední štítek, ptorti větru nepomáha, ale alespoň nemáte budíky plné much a brání to náporu větru na mobil který jsem měl občas jako navigaci na řidítkach. Celkově je to dobrá moto, s hrubším charakterem, bez pohodlí nových a moderních strojů, což někdo ocení.
V roce 2021 došlo ke zdražení na 190 000,- což je od uvedení na trh tuším od 2018 již 3-ti zdražení vždy každý rok o 10tis. Což samozřejmě nahrálo i ceně pro můj prodej. :)) jinak si myslím, že za 190tis za novou už je to na hraně, pořád je to indickej RE s malým zastoupením v ČR. Pořád je to moto, kde se na ní cítíte jak v roce 1980. To samo neříkám, že je to negativum, ale pokud chce někdo moto na velké cestovani, neni tohle podle mě ta správné volba. Kdo chce být středem pozornosti, jezdit třeba jen po ČR, má kamoše se stejným stylem, tak asi OK, ale typicka cestovní moto to není. Cena CZ importera je tedy nyní značně sebevědomá, (v indii v koncovém obchodě stoji 84tis). Všechno má svého kupce, ale taky by to mohlo dost lidi odradit, ale zdražovalo se všude a pořád je nejlevněnjsí retrově vypadající moto s vyšší kubaturou u nás.
Snad jednou nebudu litovat, že sem jí prodal, protože na pohled mě fakt moc bavila je to fakt pastva pro oči. A zvuk je větší orgáč než vzténající manželka :)
Ale neni to stroj co se nevyrábí, takže by se klidně mohla do garaže vrátit, ale myslim, že ne. Zkusil jsem ji, tak jestli bych někdy šel do moto pro sk.A, tak asi přeci jenom pujdu do moderního a pohodlnějšího stroje, asi by vyhrála praktičnost a pohodlnost pred retro srdíčkem.

Dvě kola patří do garáže, takže to místo nezůstane prázdné, do čeho jdu ?? to co momentálně více využuji, něco malého, lehkého, hbitého, co ultra málo papá, do města a přiléhlého 50km okoli, co využije i manželka se sk.B.
A co by to mohlo být ? no přeci Skůtr Honda 125 PCX :) už je objednaná :)

Tak mějte se fajn ... a koulema dolů :)
.
.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bicista
Bicista napsal 04.03.23 v 11:46

Le-Corbusier,. kazdopadne ja prodejce VG hlavne vubec nepomluvil. jen sem napasl, ze na dotaz nenabidli zadnou slevu. Na tom neni nic spatneho. Pro nekoho by treba byli nabizeny ladeny vyfuky zdarma jako dobrej bonus.

Bicista
Bicista napsal 04.03.23 v 11:27

S4r, moc mě hrotíš, napsal jsem jen sve pocity. Nejsem typ cloveka co ke vsemu pise Whau, Je lepsi napsat nejaky muj pocitovy pribeh, nebo sem jen dat moto a napsat super ? A proste kdyz na me prvni prodejce neudelal dojem rad to napisu, to z nej automaticky nedela spatneho. Penize u me nejsou na prvnim miste, ale vetsinou ani u moto ci autosalonu se neodchazi s cenikovou cenou. U aut je to bezna praxe si vyhandlovat nejakou slevu, tak proc by tomu u moto melo byt jinak ? neni to prodejni povinnist, tim samo prodejce neni v globalu spatnej, ale na me to dobry dojem nedela, protoze jinde to jde a neni pak jednodussi jit jinam ? Nevim proc nechavat sve vydelane penize tam kde to nejde a nenechat je tam kde to jde.

Le-Corbusier
Le-Corbusier napsal 28.02.23 v 06:59 5b.

S4r napsal jsi to přesně. Prodejce který na poslední oranžovou motorku kterou má nedá slevu si zaslouží pomlouvat na motorkářích? To že autora motorky nechytly a penízky jsou u něj naprosto na prvním místě dokážu pochopit.

s4r
s4r napsal 13.10.22 v 12:43

Já vlastně chápu, že spousta lidí má motocykl jako levnou alternativu na provoz k autu, ale takoví si tady nejspíše nezakládají profil.

A důvod existence tohoto profilu skutečně nechápu.
Člověk, který automaticky očekává slevu, která když nepřijde, nekoupí a bere to jako negativum, kdy se o tom, co slevu nedal, vlastně vůbec nevyjádří pochvalně, je přinejmenším zvláštní patron…
A důkazem že je to člověk, který řeší finance na prvním místě, je evidentní radost z koupě olejového filtru z Ali do zásoby za polovic…Kde jsou nějaký alespoň trochu emoce toho kluka, co jezdil na tom Fichtlu od 13ti? Zadupané nenávratně do země?

Za mě je tento profil totálně zbytečný, neobjektivní, je výpovědí volby stroje podle obrázku(chápu), ale nepochopení jeho smyslu, o čemž svědčí opět fakt, že se majitel označí jako “necestovatel”, takže šel RE o dům dál…

Nevím, já bych na něm tedy primárně CESTOVAT nechtěl, a těch, kteří primárně ano, bude minimum, za to ale sakra nadšenců…

Nejel jsem na něm, nebráním ho, vážně o něm ale uvažuji, protože bych rád něco, na čem mohu s maximální zábavou dojet na kafe, objet na tom ČR dokola, když na to přijde, a královsky se při tom bavit s rychlostí kolem 90tky, což je to, co mi teď tak trochu chybí…ty emoce v nízkých rychlostech…

P.S. ojetá motorka tohoto druhu a značky přece nemusí jezdit 150 km do servisu, tento stroj zvládne standardně oservisovat snad každý alespoň trochu zručný servis v okolí… nebo?!

bubaris
bubaris napsal 29.08.21 v 13:02 10b.

Skvěle napsáno Cenovou politiku RE CZ mírně nechápu cenově se pomalu cpou někam, kde nemají co dělat - např. Moto Guzzi.
Osobně bych zvolil nákup RE z IT, jezdí jich tam mraky a Taloši motorky a auta dost točí, je tedy z čeho brát.
Ode mně 10 bodíků

Více komentářů



TOPlist