Kawasaki W800 Street
Redakční testy
Články
Technické údaje Kawasaki W800 Street
2019
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 773 cm3
Výkon 35 kW
Výkon při otáčkách 6000 ot/min
Točivý moment 62.9 Nm
Otáčky při max toč.mom. 4800 ot/min
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Vzduch
Uspořádání válců Řadový
Počet válců 2
Rozvod OHC
Ventilů na válec 4
Vrtání 77 mm
Zdvih 83 mm
Kompresní poměr 8.4 : 1
Příprava paliva Vstřikování
Startér Elektrický
Počet rychlostí 5
Sekundární převod Řetěz
Typ rámu Dvojitý kolébkový
Materiál rámu ocel
Zdvih zadního odpr. 107 mm
Brzdy vpředu kotouč
Rozměr předního kotouče 320 mm
Přední třmen dvoupístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 18 "
Zadní kolo 18 "
Rozměr přední pneu 100/90-18M/C 56H
Rozměr zadní pneu 130/80-18M/C 66H
Rozvor 1465 mm
Světlá výška 130 mm
Výška sedla 770 mm
Pohotovostní hmotnost 221 kg
Užitečná hmotnost 183 kg
Objem nádrže 15 l
Maximální rychlost 168 km/h
První cena 239900 Kč
Poznámka letní cena 2019: 229 900 Kč
Videa Kawasaki W800 Street
Témata ve fóru o Kawasaki W800 Street
Fórum Téma Odpovědí Poslední příspěvek
Založit téma Všechna témata
Japonské Kawasaki W800 street - vystředění nádrže 18 31.1.2023 12:40
Japonské Kawasaki W800 Street - stav po prvním servisu 7 11.4.2022 12:06
Naked bike Cukání motoru 3 9.8.2021 10:57
Skupiny
Kupující kteří dali W800 Street přednost
NekoupiliZ důvodu
Triumph Street Twin Vysoká cena a nezájem prodejce.
Moto Guzzi V7 Stone Brněnský prodejce ji neměl v salonu.
Royal Enfield Interceptor Cena byla hodně podobná a Japonec se mi zdá jako lepší volba.
Moto Guzzi V9 Roamer Hezká ale nakonec moc chopproidni pro mě - sice proti chopperům nic nemám, ale klasický vzhled je plus.
Royal Enfield Interceptor V manipulaci na místě se W800 jeví lehčí a cena RE je již dost vysoko v porovnání s cenou W800. Více chromu a střibrný motor veliké plus pro RE, ale to pořeším u W800 sám a ještě z toho budu mít radost.
Royal Enfield Interceptor jako důvod proč ho nebrat jsem si namluvil, že to má blbou ergonomii (široký motor versus úzká nádrž = nohy do X) a a na mě až moc moderní projev motoru (kvůli tomu je naopak většina lidí chce). Taky prodejna/servis RE 120km od domu není zrovna ideální.í
Yamaha SR 400 ta se mi moc líbila, ale zas by to nebyl motoricky tak velký rozdíl oproti Himalayanu a musel bych vzít ojetinu 2016 (novější nejsou)
Kupující místo W800 Street koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Honda CB750 Hornet líbí se mi vzhledově, ale možná až budu starší, jen 35 kW
Triumph Street Twin aktuálně dlouhá čekací doba na dodání a slabší výkon
Kawasaki Vulcan S (EN 650) Drahá.
Royal Enfield Interceptor Nějak jsem se na ní nemohl poskládat..čekal jsem že pojede líp můj názor jinak je krásná..
Royal Enfield Interceptor Drahá, nižší posez, černý motor :)
Jawa 660 Vintage Nepřesvědčila mě zblízka, navíc dost drahá.
Moto Guzzi V7 Rough Nechtěl jsem japonskej stroj a na Motosalonu 2019 byl ukázkový kus s ne úplně příjemným posezem. Ovšem nedá se upřít jisté kouzlo dvouválcového řaďáku s královskou hřídělí a poctivého zpracování.
Yamaha XSR 700 obavy z jizdnich vlastnosti prilis klasicky motky, uzkych gum a malo zabavy na ceste. Nizkej posed na moji vysku a moc chromu :)
Bazar pro Kawasaki W800 Street (rss)

TOPlist