Kawasaki W800 Street
Redakční testy
Články
Technické údaje Kawasaki W800 Street
2019
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje

V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme.

Objem 773 cm3
Výkon 35 kW
Výkon při otáčkách 6000 ot/min
Množství oleje -
Točivý moment 62.9 Nm
Otáčky při max toč.mom. 4800 ot/min
Uspořádání válců Řadový
Startér Elektrický
Počet válců 2
Druh motoru Spalovací
Dvoudobý/čtyřdobý 4
Chlazení Vzduch
Vrtání 77 mm
Zdvih 83 mm
Kompresní poměr 8.4 : 1
Rozvod OHC
Vyjímatelná baterie -
Ventilů na válec 4
Dojezd -
Příprava paliva Vstřikování
Doba rychlonabíjení -
Počet rychlostí 5
Doba nabíjení -
Sekundární převod Řetěz
Spotřeba elektro -
Typ rámu Dvojitý kolébkový
Kapacita akumulátoru -
Materiál rámu ocel
Provozní napětí -
Zdvih předního odpr. -
Nominální výkon -
Zdvih zadního odpr. 107 mm
Úhel hlavy řízení -
Závlek předního kola -
Rozvor 1465 mm
Brzdy vpředu kotouč
Rozměr předního kotouče 320 mm
Přední třmen dvoupístkový
Brzdy vzadu kotouč
Přední kolo 18 "
Zadní kolo 18 "
Rozměr přední pneu 100/90-18M/C 56H
Rozměr zadní pneu 130/80-18M/C 66H
Výška sedla 770 mm
Výška sedla max -
Suchá hmotnost -
Pohotovostní hmotnost 221 kg
Užitečná hmotnost 183 kg
Objem nádrže 15 l
Světlá výška 130 mm
Rezerva -
Spotřeba -
Zrychlení -
Maximální rychlost 168 km/h
První cena 239900 Kč
Cena testovaného stroje (včetně příplatků) -
Poznámka letní cena 2019: 229 900 Kč
Výměna motorového oleje -
Výměna olejového filtru -
Výměna převodového oleje -
Výměna hnacího řemene -
Výměna zapalovací svíčky -
Výměna brzdové kapaliny -
Výměna vložky vzduchového filtru -
Seřízení ventilové vůle -
Videa Kawasaki W800 Street
Skupiny
Kupující kteří dali W800 Street přednost
NekoupiliZ důvodu
Royal Enfield Interceptor jako důvod proč ho nebrat jsem si namluvil, že to má blbou ergonomii (široký motor versus úzká nádrž = nohy do X) a a na mě až moc moderní projev motoru (kvůli tomu je naopak většina lidí chce). Taky prodejna/servis RE 120km od domu není zrovna ideální.í
Yamaha SR 400 ta se mi moc líbila, ale zas by to nebyl motoricky tak velký rozdíl oproti Himalayanu a musel bych vzít ojetinu 2016 (novější nejsou)
Kupující místo W800 Street koupili raději jinou
JakouZ důvodu
Moto Guzzi V7 Rough Nechtěl jsem japonskej stroj a na Motosalonu 2019 byl ukázkový kus s ne úplně příjemným posezem. Ovšem nedá se upřít jisté kouzlo dvouválcového řaďáku s královskou hřídělí a poctivého zpracování.
Yamaha XSR 700 obavy z jizdnich vlastnosti prilis klasicky motky, uzkych gum a malo zabavy na ceste. Nizkej posed na moji vysku a moc chromu :)
Bazar pro Kawasaki W800 Street (rss)

TOPlist