renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Moto Guzzi V7 Special (2022)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník MaloPes
Vloženo 15.5.2022
Aktualizováno 15.8.2022
Zobrazeno 1 763x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Ať žije drtivá menšina…
…téměř bych řekl všechno je jinak, nečekejte standardní bike…

Více fotografii

Výška jezdce: 187 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Fantic Caballero 500 rally: …kdysi jsem měl Cagiva Canyon, měl jsem obavy ze stejného přístupu fabriky, nikdo to poradně nezná a dva servisy v ČR taky nic moc…
Royal Enfield Interceptor: …hmmm, ani nevím… už vím, má řetěz…

První dojmy - Kdo se nesvezl, nepochopí… …samotný start motoru je obřad… …a teď: dlouholetý Guzzisti budou říkat že tenhle Euro 5 shit není práva Guzzina… Pro ně možná ne, pro mne určitě ano…

Motorku bych doporučil pro - …pro všechny kteří u Japonců zažívají nudu/nespokojenost a chtějí jít jinou cestou…

Recenze

Motorka je svá, svéhlavá, občas trochu nepředvídatelná…CHARAKTERNÍ

Je prostě jiná…
Nečekejte že vše půjde hladce, spíš naopak??
Řazení je takové italské, brzdy i když Brembo by potřebovaly druhý kotouč… nebrzdí to, ale zpomaluje…
Tlumiče jsou namontovány, kontroloval jsem to a občas plní i svou funkci…
…je to takové velice uhoupané a když potřebuješ v zatáčce aby Tě motorka podržela, tak se to úplně nestane…

Na druhou stranu, pohodové jízda po dobrých silnicích…na těch horších nakope zadek i kulky…

Chtěl jsem zpomalit a to se stalo…

…jo a perlička, budíky mají ukazatel zařazené rychlosti, ale když zmáčknete spojku, tak zmizí číslo rychlosti, protože rychlostní stupeň se vypočítává a nebere se čidlem z převodovky…

Na motorce není skoro žádné místo na nic, tak jsem koupil originální boční brašny…jako jsou hodně designové, ale tím to končí. Když někam přijedete a chcete si vzít brašny sebou, musíte vyndat půlku jejich obsahu, aby jste se dostali k zámku, kterým jsou zamčené k nosiči…

No a to co se děje na každé Guzzi a třeba piloti GS Boxerů z Berlína to neznají: klopný moment, ten je přítomný všude. Při startu, jízdě, akceleraci i vypnutí motoru…

Edit 1:
Při bližším okouknuti ovládacích prvku a srovnání s V7 III musím říct ze na mem stroji šla kvalita výrazně dolu…
Blinkry - přepínač nemá jasné polohy a vypnout blinkr je peklo…

Za jízdy mi přijde, ze není možnost si, i přes klidnou jízdu odpočinout… pořad čekám co si podemnou motorka vymysli.

To ze jste chtěli zatáčku projet nějakou stopou, neznamená ze to Guzzi vidí stejně a udělá to podle sebe ( k nevuli řidiče)

Spotřeba kolem 5 litru, i když ukazatel na palubní desce ukazuje dlouhodobou spotřebu 3,8 litru…

Sledujte deník, bude tam víc…

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Baba_Aga
Baba_Aga napsal 14.03.23 v 22:14

Nedávno jsem si pořídil zánovní V7 III Milano, takže tomu tak nějak rozumím... , malotraktor v jedné stopě... musím si domluvit u dealera projižďku na tom novém modelu a zjistit, jestli se to chová stejně jak ta moja .

Clint
Clint napsal 20.10.22 v 18:43 10b.

Dávám deset kamaáde, to ani jinak nejde u tak krásného stroje :)

MaloPes
MaloPes napsal 03.07.22 v 18:17

@MilanMl …diiiky, od motoru jsem čekal víc a ne ze budu muset točit aspoň 3000rpm…
Je nezvyk, jak to nemá žádný výkonový peak, tak hravě zapomenu preradit II.generace bude určitě živější a tady nemám pocit ze by ten nárůst výkonu byl důležitý…

MilanMl
MilanMl napsal 03.07.22 v 14:54

Vidím,že oproti V7ll sa charakter nezmenil .
Možno motor. Táto je vraj dolu trocha pridusená, ll ťahá pekne odspodu,takže celé pásmo otáčok je využiteľné. Ale,zasa má menej koníkov. Hlavne s ňou nebojuj,prispôsob sa. To sa poddá .

MilanMl
MilanMl napsal 03.07.22 v 14:15 10b.

Krása vesmírna .

Více komentářů



TOPlist