
Husqvarna 701 Enduro: Všude dobře, v terénu nejlíp
17.12.2020
13.04.2021
02.02.2021
30.09.2016
09.03.2016
29.10.2015
2016 | 2017 | 2018 | 2019 | 2020 | 2021 | |
---|---|---|---|---|---|---|
Doplnit technické údaje pro chybějící ročník Upravit chybné údaje | ||||||
V databázi evidujeme více jak 200 000 technických údajů motocyklů. Může se proto stát, že některá technická data budou obsahovat nepřesnosti nebo nejsou zcela doplněná. Prosím, upozorněte nás na nepřesnosti a ihned to opravíme. Děkujeme. |
||||||
Objem | 690 cm3 | 692.7 cm3 | 693 cm3 | 692.7 cm3 | 693 cm3 | |
Výkon | 49 kW (66.6 koní) | 55 kW (74.8 koní) | ||||
Výkon při otáčkách | 7000 ot/min | 8000 ot/min | ||||
Točivý moment | 67 Nm | 71 Nm | - | 73.5 Nm | ||
Otáčky při max toč.mom. | 6500 ot/min | 6750 ot/min | - | 6500 ot/min | ||
Druh motoru | Spalovací | |||||
Dvoudobý/čtyřdobý | 4 | |||||
Chlazení | Kapalina | |||||
Uspořádání válců | 1 | Stojatý | ||||
Počet válců | 1 | |||||
Rozvod | OHC | - | ||||
Ventilů na válec | 4 | - | 4 | |||
Vrtání | 102 mm | 105 mm | 80 mm | 105 mm | ||
Zdvih | 84.5 mm | 80 mm | 105 mm | 80 mm | ||
Kompresní poměr | 12.6 : 1 | 12.7 : 1 | - | 12.7 : 1 | - | 12.7 : 1 |
Příprava paliva | Vstřikování | - | Vstřikování | - | Vstřikování | |
Startér | Elektrický | |||||
Počet rychlostí | 6 | |||||
Sekundární převod | Řetěz | |||||
Provozní napětí | - | 12 V | - | |||
Kapacita akumulátoru | - | 300 kWh | - | |||
Vyjímatelná baterie | - | Ano | - | |||
Typ rámu | Trubkový | - | Příhradový | - | Mostový | |
Materiál rámu | chrmmolybden | - | chrmmolybden | |||
Zdvih předního odpr. | 275 mm | 250 mm | 275 mm | 250 mm | ||
Zdvih zadního odpr. | 275 mm | 250 mm | 275 mm | 250 mm | ||
Brzdy vpředu | kotouč | |||||
Rozměr předního kotouče | 300 mm | 320 mm | 300 mm | |||
Přední třmen | dvoupístkový | čtyřpístkový | dvoupístkový | |||
Brzdy vzadu | kotouč | |||||
Přední kolo | 21 " | |||||
Zadní kolo | 18 " | |||||
Rozměr přední pneu | 90/90-21 | 90/90-21 | 90/90-21 | 90/90-21 | ||
Rozměr zadní pneu | 140/80-18 | |||||
Rozvor | 1504 mm | - | 1.515 mm | - | 1505 mm | |
Úhel hlavy řízení | 63 ° | 62.3 ° | 63 ° | 62.3 ° | 27.7 ° | |
Závlek předního kola | - | 112 mm | - | 117.3 mm | ||
Světlá výška | - | 270 mm | 304 mm | 270 mm | ||
Výška sedla | 950 mm | 920 mm | 950 mm | 920 mm | 925 mm | |
Suchá hmotnost | - | 145 kg | - | 146 kg | 147 kg | |
Pohotovostní hmotnost | 150 kg | 156 kg | 150 kg | 156 kg | - | |
Užitečná hmotnost | - | 350 kg | 200 kg | 350 kg | - | |
Objem nádrže | 13 l | - | 13 l | |||
Rezerva | - | 3 l | - | 3 l | 2.5 l | |
Množství oleje | - | 1 l | 1.7 l | 1 l | - | |
Spotřeba | 5.5 l/100 km | - | 4 l/100 km | 4.2 l/100 km | 4 l/100 km | - |
Maximální rychlost | - | 170 km/h | - | |||
První cena | 255990 Kč | 250000 Kč | - | 274900 Kč | 292900 Kč | |
Poznámka | - | Kontrola trakce s možností vypnout, ABS s možností vypnout, 2 mapy motoru | - | |||
Výměna motorového oleje | - | 10000 Km | ||||
Výměna olejového filtru | - | 10000 Km | ||||
Výměna zapalovací svíčky | - | 20000 Km | - | |||
Seřízení ventilové vůle | - | 10000 Km |
10.12.2024 závěrečné info z letošní sezony
Drobné úpravy v textu i když motorka už delší dobu slouží novému majiteli. 26.7.2021 Dnes jsem zaj...
Lehká, úzká koza, slušně vybavená od předchozího majitele, nicméně bude třeba doladit vyhřívané heft...
Můj stroj zvaný kozí dech, čínsky Hů-siké-wa-ná je vyčurčený, dá se říci na maximum. Udělal jsem z n...
Letošní sezónu jsem měl naplánovanou střídavě výletit na XT660R a blbnout na Gas Gas. Ale s Ikstéčke...
Další generace 690 tentokrát v bílém provedení
Nová kráska v garáži… Ľahká, silná, dočiahnem len na špičky ale aspoň na oboch nohách…
Oproti doterajším mojím mašinam je to taký motorový bicykel
Pokračování ságy 690/701 - po 690/2009, 690/2012, 701/2018 teď 701/2019
Husqvarna 701 Enduro, podle mě je tohle dual sport. Téměř ostré enduro, ale přitom na ní ujedete i d...
Koupená pro cestu po Maroku - holt dobrá záminka koupit jednoválcové kladivo, které zřejmě kvůli emi...
Lehká, úzká koza, slušně vybavená od předchozího majitele, nicméně bude třeba doladit vyhřívané heft...
Nová kráska v garáži… Ľahká, silná, dočiahnem len na špičky ale aspoň na oboch nohách…
Velice slušný výkon a dobrá váha.
Pokračování ságy 690/701 - po 690/2009, 690/2012, 701/2018 teď 701/2019
Oproti doterajším mojím mašinam je to taký motorový bicykel
splňuje vše, co potřebuju. Je to univerzál více orientovaný do terénu. Dá se na ní i někam dojet, kd...
Dualsport, jak se sluší a patří. Enduro je její parketa, ale i na silnici je to zábava.
Husqvarna 701 Enduro, podle mě je tohle dual sport. Téměř ostré enduro, ale přitom na ní ujedete i d...
Můj stroj zvaný kozí dech, čínsky Hů-siké-wa-ná je vyčurčený, dá se říci na maximum. Udělal jsem z n...
"Stando, vážně uvažuji o tom, že si zaplatím výlet do Maroka, nechceš jet se mnou?", zkoušel jsem to...
No tak jóó, klidně mě řekněte, že jsem zpátečník a staromilec a že to zařadí mnohem rychleji než já ...
No tak je to tady - ten původní fabrickej výfuk je fak velký hovado a strašně hřeje. Když říkám hřej...
Jen stručně namontována kapotáž od radeho v F5 verzi - karbonový tower, plexi z lexanu, homolgované...
ještě na podzim jsem vyměnil výfuk za Wings se silent kitem - tj. na vstupu děrovaný trychtýř a na v...
Motor | |
---|---|
Spojka | 9.5/10 |
Průběh výkonu | 9.0/10 |
Vibrace | 8.0/10 |
Převodovka | 8.0/10 |
Mechanická hlučnost | 7.0/10 |
Zvuk | 10.0/10 |
Spolehlivost | 7.0/10 |
Podvozek | |
Možnost nastavení | 10.0/10 |
Těsnost tlumičů | 10.0/10 |
Tuhost rámu | 10.0/10 |
Jízda | |
Sport | 10.0/10 |
Město | 8.0/10 |
Cestování | 4.0/10 |
Terén | 10.0/10 |
Zázemí | |
Ceny náhr. dílů | 6.5/10 |
Ceny servisu | 6.5/10 |
Servisní síť | 9.0/10 |
Dostupnost dílů | 9.5/10 |
Nabídka doplňků | 8.0/10 |
Servisní intervaly | 8.5/10 |
Terén | |
Brodivost | 8.5/10 |
Výška | 8.0/10 |
Ochrana motoru | 8.0/10 |
Skoky | 6.0/10 |
Cestování | |
Pohodlí jezdce | 6.5/10 |
Možnosti uchycení zavazadel | 5.5/10 |
Ochrana jezdce cestování | 3.5/10 |
Nekoupili | Z důvodu |
---|---|
KTM 690 Enduro R | Jsou to téměř identické motorka, no a já jsem oranžovej magor, KTM je moje značka, tak mě samotného překvapilo, že mě 701 přišla více "sexi"... Ať si vyberete 701, nebo KTAM 690, nebo GasGas, tak je to stejná motka, jen s jiným kabátem. Rozdíly jsou minim |
KTM 690 Enduro R | |
AJP PR7 | Najprv som myslel že to bude tá pravá aj keď dizajn je tiež trochu kontroverzný ale z prípadným servisom na cestách na tom bude asi lepšie Husqvarna (KTM,Gasgas) |
Gas Gas ES 700 | Na mňa až moc červenej :D a huska sa mi páči viac |
Aprilia Tuareg 660 | Asi dobrá mašina ale dizajn predku mi nijako nesedí navyše tiež veľká váha |
Yamaha Tenere 700 | Slabší podvozok, až tak mi nesadla ako WR mínus za vypínanie ABS, veľká váha |
Yamaha Tenere 700 World Raid | Jednoznačne mi najlepšie sadla, v sérií v podstate plná výbava, pekná aj keď na živo ešte bachratejšia ako na fotkách, úžasné ovládateľná, obrovské mínus vypínanie ABS cez menu z fakt debilnm ovládaním a obrovská váha cez ktorú som nebol ochotný prejsť |
KTM 890 Adventure R | Najvýkonnejšia, ale aj najdrahšia z výberu asi top ale váhu nad dvesto kilov som nechcel akceptovať |
AJP PR7 | vlastnil jsem ji celé 3 měsíce, stačilo |
Yamaha Tenere 700 | To samé... |
KTM 790 Adventure R | Váha, nebaví mě zvedat taková váha, když to v offu tilik padá. Má to i plusy, ale zatím chci jezdit agresivněji než-li cestovněji. |
Yamaha Tenere 700 | Ťažká |
AJP PR7 | Naskytla sa kúpa HSQ |
AJP PR7 | naskytla se výhodná koupě 701čky |
KTM 690 Enduro R | |
KTM 790 Adventure R | Este sa nepredava, no predpokladam, ze hmotnost bude niekde okolo180-200kg co je aj tak moc... |
BMW HP2 Enduro | asi bych tak silný stroj nezvládal v těžším terénu, v lehčím to ale musí být velká paráda... |
Honda XR 650 | malá nabídka zachovalých strojů, servisní interval,5 kvaltů, jen nakopávačka - nemá starter |
Honda CRF1000L Africa Twin | vysoká váha, cena |
KTM 690 Enduro R | horší tlumiče, starší motor - nižší výkon |
Jakou | Z důvodu |
---|---|
KTM 690 Enduro R | Vyšší cena |
Honda CRF300 Rally | Vzhledem k tomu, že jsem nějakou dobu vlastnil AJP PR7, kterou mám ve svých motorkách zde na motorkářích, tak vyhrál rozum a šlo se jinou cestou. |
AJP PR7 | Skvělá motorka, ale na moje použití je potřeba hodně investovat |
KTM 690 Enduro R | Byli o dost dražší než byl můj rozpočet |
KTM EXC 500 F | |
KTM 690 Enduro R | Naskytla se 690 za dobrou cenu a taky se mi 690 líbí o něco víc. |
KTM 950 SuperEnduro | Tfuj Houska |
Yamaha Tenere 700 | Žádná nebyl na prodej, a obával jsem se jednoválce při delších přesunech |
KTM 690 Enduro | cena, krátké nohy |
Yamaha XT 660 R | Dobrá cena, univerzální motorka, ale ale měl jsem obavy, že nový naleštěný stroj nevezmu do blátivého terénu.. |
AJP PR7 | |
Honda CRF450L | Huska byla nejžhavější favoritka, Honda byla po slevě dostupnější. |
BMW F 800 GS | Nebyly k mání za slušný peníz, méně pohodlná, nutnost drahého dovybavení na cestování. |
Honda CRF450L | Moc výkonu a těžká... |
KTM 690 Enduro R | neboli jazdené |
KTM 690 Enduro R | cena, možná design předního světla, a absence otáčkoměru, který mám rád |
AJP PR7 | |
Yamaha TT 600 E | Nádherná, ale mimo rozpočet |
KTM 690 Enduro R | KTM je hezčí, jinak jsou takřka stejné |
Ročník | Vložil | Soubor | Velikost | Poznámka |
---|---|---|---|---|
Nahrát manuál | ||||
2017 | zboto | h701cs.pdf | 4.5 MB | Manual v CZ |
2017 | zboto | 701-enduro-2017-repa.pdf | 36 MB | Repair manual ENG |