bmw_renocar_srpen



PROFIL MOTORKY

Husqvarna 701 Enduro (2018)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Honza-TA950
Vloženo 8.10.2020
Aktualizováno 20.4.2021
Zobrazeno 3 125x
HODNOCENÍ PROFILU OD 9 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Další generace 690 tentokrát v bílém provedení

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1) - Inzerát - domluva - vyzkoušeno - smlouva - prodej. Co mě překvapilo, že motorka později špatně startovala - vyndal jsem baterku a s překvapením zjistil, že u motorky výroby 2018 je stará baterka (2010), kdo ji vyměnil nevím a neřeším, dal jsem novou lithiovku

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - Moje třetí 690 - po 690/2008 a 690/2012 má 701 motorem s novou hlavou s vyvažovákem a bez těch prokletých rolen. Navíc rovnou nastrojena do kapotáže a přídavné nádrže od Radeho. Má jiné zadní přepákování pro snížení - to ještě uvidím jak bude fungovat a zda ho tam nechám.

Motorku bych doporučil pro - Jako všechny 690 - lehčí než mastodonty a těžší než ostré - na silnici zábavná a v terénu schopná, zvládne i delší cesty, ale na dálnice to není.

Doplňky na motorce - Kapotáž F3 od Radeho + případná nádrž místo airboxu. Dále budu instalovat karbonové kryty od 3Dmoto, jiné víčko nádrže (klasika slabší místo 690/701 - i když lepší provedení než původní 690), boční nosiče od Mototek, horní nosič od Radeho - musí se však upravit spolu si nerozumí.

Recenze

Zatím se stále držím 690 strojů - když vyšla 701 řekl jsem že je to 690 v bílém - je i není. Je to spíš další generace 690 a až 690/2019 má pak s 701 hodně společného.

690 mají v podstatě následující generace:
2008-2011 - 654ccm, 46 kW - dvě verze normální a vyšší R s pitomým světlem z exc (35W žárovka)
2012-2013 690ccm, 49 kW
2014-2016 690ccm, 49 kW elektronický plyn a dvou svíčková hlava
2016-2017 -701 motor identický s 690 49 kW
2017 a dál 701 - motor 55 kW - nový hlava s vyvažovákem, jiné tlačné vahadla bez rolen a s novou ostřikovou tryskou oleje přímo v hlavě což životnosti jen prospěje - motor má méně vibrací, lepší mazání hlavy - má menší zdvih a je víc točivější a výkonný, jedna ECU bez možnosti volby palivových map
690 - 2019 - motor 55kW jako 701 doplnění další elektroniky jako je TC atd.
701 2020 byla i verze LR s druhou velkou nádrží vepředu - suepr dojez, není třeba řešit další, ale je jich málo
701 as 690 2020/2021 - dvě mapy, TC, budík s otáčkoměrem, inovované náklonové ABS atd.

Dál k 701 - od 690 2008-2016 se liší v drobnostech - což ale bohužel komplikuje použití předchozích doplňků
nelze použít montážku tlumiče řízení na 690 - osa je o několik milimetrů jinak
nelze použít boční přídavné nádrže od RallyRaidu bez dalších úprav stejně jako nádrž od Acerbisu - uvidím jestli s tím něco provedu nebo nádrže prodám
nemůžu použít ochranu zadního kotouče od Scotts - nemá držák čidla ABS.
nelze použít boční ani horní nosiče - šrouby v nádrži jsou o několik centimetrů jinde. Ale nutno říct, že zadní část je vyřešena lépe než na předchozím modelu kde kompletní montáž byla na 3 ruce - tady je zadní stavba uchycena k nádrži a pak teprve uchyceny plasty.

přední vidlice 4CS je hodě kritizovaná, ale uvidím až toho najedu víc
Třeba kryty vidlí ze zadní strany otevřené jsou pro údržbu prachovek a gufer lepší než 690 uzavřené.
Sedlo mi přijde pohodlnější než originál 690. Měl jsme předělané komfort sedlo a to bylo v pohodě, tady jsme pořídil druhé sedlo a zkusím ho přes zimu taky upravit.

701 má ABS které funguje slušně, na dlouhé cesty a na silnici mi ABS přijde smysluplné, v ternu sice zbytečné ale naštěstí reaguje docela umírněně, přesto jsem pořídil ABS dongle - nechá ABS na předním kole a vypne na zadním.

Snížení na zadním přepákování uvidím jak bude fungovat - problém byl v bočním stojánku - minulý majitel ho zkrátil uříznutím pod špatným úhlem tak jsme to musel rozříznou a převařit.

Doplnění: po najetých pár set kilometrů - ABS ještě to klasické (starší) funguje docela dobře - na silnici v pohodě, ale na bordelu po zimě dobrzdit do křižovatky nic moc, je to jako v offroadu - instalovaný dongle výborná věc - funguje dobře - zadní brzda smykuje a přední má ABS s tím, že není přehnaně citlivé dá se s tím tak jezdit v cestovatelský off, případně se dá ABS plen vypnout nebo vrátit plné ABS odpojením jednoho konektoru. Co jsme nevěděl ani kamarád co se mě na to ptal jestli mi taky bliká kontrola ABS jestli tam není něco špatně - po zapojení donglu kontrolka ABS jednou za čas blikne - není to chyba, ale vlastnost

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Mann
Mann napsal 20.03.22 v 10:35 10b.

S kitem od Radeho se u mě Husqvarna 701 přesouvá do kategorie PECKA

Honza-TA950
Honza-TA950 napsal 17.02.22 v 11:59

Na předchozí 690 jsem ho taky měl na poločce v dílně když mi odešel regulátor s tálo mě to řídící jendotku, od té doby voltmetr na každou motorku

Asumi
Asumi napsal 16.02.22 v 14:40

Bohužel ještě jsem ho nedal. Musím na tom zapracovat.

Honza-TA950
Honza-TA950 napsal 16.02.22 v 14:03

Při tomhle odběru se není čemu divit - to bys musel kromě zapalování odpojit všechno ostatní
máš tam voltmetr? bylo vidět že už baterka mele z posledního? tak by včasné vypnutí heftů pomohlo

Asumi
Asumi napsal 16.02.22 v 13:58

Díky za odpověď. Teď v sobotu v offu jsem měl baterku KO v kombinaci offroadnavi a vyhřívané heft a tak jsem si říkal, že trochu ulehčím odběru energie, aby se baterie dobíjela. Jenom displej navi bere 165w hefta 100w a jaksi už toho moc nezbývá na baterii.

Více komentářů



TOPlist