Jen stručně
namontována kapotáž od radeho v F5 verzi - karbonový tower, plexi z lexanu, homolgované světla - Radeho znám dlouho a jeho kapotáže a doplňky používám od prvnách prototypů. Tady musím pochválit ten progras - pěkně zpracované, ten karbon je fakt pekný a lehký, funguje, je odolný a dostatečně daleko, aby ani v terénu nevadil. aerodynamika je ok, i když na fakt dlouhé césty bych sneel navýšení nebo deflektor - mám mouchy na plexi helmy, ale zase se človek tolik nepaří.
Namontován tlumič řízení Scotts co se mnou jde už na pátou motorku - držák pinu na modely 2016-2019 už není skladem, ale lze použít a snadno upravit držák z modelu 2020+ (viz rozdíl mezi bilým (2016-2019) a modrým (2020+) rámem)
Dále namontována přídavná nádrž s novým airboixem - je oproti původnímu modelu F3 co jsem měl na 2018 vylepšení tvarem i větším molitanovým filtrem, dobře těsní kontorla po výletě dopadla na jednočlku v airboxu ani smítko.
pak klasika doplňky
Wings výfuk se silnet kitem
Barkbusters pevnější básty
Držák tabletu
Nosič od 3Dmoto (malá plotka, bude třeba dám jinou, jina kje pevný a odolný), Oberon spojkový pístek, nastavení horní nádržky na víc kapaliny (spíš bižuterie pro dobrý pocit),
EVAP a SAS pryč
Rade šusplech s úložným prostorem,
Stahlbus odvzdušňováky na brzdové třemy - moc příjemná věc na práci s kapalinou
Boosterplug pro lepší směs,a le lambdu jsem zanechal
Větší větrák na chladič - kit na výměnu kus az kus
Ruční spínaní větráku
Zesílené šrouby podsedlovky (nádrže)
Byl jsem na výletě do polska něco silniček a trochu polňaček TET - v origiunál stavu je ot ne mě moc vysoká koza, takže po návrtu sníženo /viz dále) jinak motorově vše ok, řazení, spojka, průběh pořad v nízkých otáčkách hrubý, ale na ot si zvyknu. Originál řpevod na silnice ok, ale půjde tam zase lehčí jako jsem měl na 2018 - dlouhá jednička, přes 120 kmh zase tak často nejezdím
Po výletě jsem zkontroloval spojku - plechy, lamaely i pružiny ve specifikaci,čeká mě výměna řadicí hvězdičky - u modelů 2018 a 2019 je nákladově optimalizovaný díly (čti ošizený) a občas se ulomí žadicí kolík, lze nahradit novým dílem, ketrý je zesílený tak jako byl původní.
Snížení jsem nepoužil o 50mm trouhelníkové co jsem měl z 2018, ale zkusil jsme od NiceCNC 40mm kosti - ač vypadá pěkně provedené tak při montáži se ukázalo, že ložista tam nejsou přesn v sose a bylo třeba to trochu doladit. Originál přepíkování po 14llm už vyžadovalo promazání, rovnou jse vyndal i kyvku - tam to bylo horší, blbě se to vyndavalo, bylo to zatuhlé a jedno ložisko už bylo dost zašpiněné a bez údržby by rezlo. při snížení o 40mm místo 50 je snéžený sotjánek co mám trochu kraší než by bylo optimální, ale to ještě upravím.
Ještě doladím elektriku do kokpitu+nabíjení spotřební elektorniky a v podstatě je moto ve stavu jak bych chtěl kromě jediného a to předělání sedla.
Mám druhé tak ho pošlu k předělání (rozšíření zadní části) a moto bude komplet.
Vlastník | Honza-TA950 | |
---|---|---|
Vloženo | 27.6.2023 | |
Aktualizováno | 10.7.2023 | |
Zobrazeno | 1 499x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ