Potom, co jsem si uvědomil, že v terénu ani s lehkou žádnou díru do světa neudělám, tak mě kamarád přemluvil na víc univerzální motorku.
Výška jezdce: 182 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 690 Enduro R: Jednovalec
Yamaha Tenere 700: Nedostupná, dlouhá čekací doba
Husqvarna 701 Enduro: Tfuj Houska
První dojmy - Superenduro je nižší než jsem čekal, motor je opravdu příjemný, podvozek perfektní, brzdy spíše podprůměrné.
Motorku bych doporučil pro - Pro me, na cestování mimo hlavní komunikace. To asi nikomu nepomůže...
Doplňky na motorce - Držák 2.0, koncovka od RP, PivotPegz.
10/22
maly bodovy mlhovky pod chladicem, vyhrivany hefty, zvyseny plexi
Recenze
Na recenzi je brzy, tyhle věty píšu po pár hodinách a jen několika desítkách ujetých kilometrů.
Jak jsem zmínil výše, motorka má velmi zábavný motor, superpohodlny podvozek ale spíše podprůměrné brzdy. (ok, brzdy jsou tedy spise endurove, pak je to ok... ale motorka se chova i na ceste tak sebejiste, ze svadi k tomu, povazovat ji za SM)
Sedlo je daleko pohodlnější než na Xchall.
Motorka se cítí dobře na okreskách i na šotolinách.
Cestování ještě nevím, ale kvůli tomu jsem si ji pořídil, takže doufám, že to půjde :)
10/22 pridano par fotek ze sezony 22
Kacena chvili stala, docela zlobila... prvne klekla vodni pumpa (objevil se slem v oleji, nastesti jsem to podchytil brzo). Po oprave vodni pumpy a par dalsich veci se zacala prehrivat... pumpa tlacila, vody dost, nemizela... no, kdyz jsem sundal nadrz, zjistil jsem, ze hadice z chladice do motoru byla skripnuta pod nadrzi... ale uz byla zdeformovana, takze ani premisteni nepomohlo... ale novej set hadic uz je doma... zaroven se snizenym spinacem vetraku... z 105C na 85C... to by mohlo v terenu pomoct...
10/22 pridano par fotek ze sezony 22
Kacena chvili staka, docela zlobila... prvne klekla vodni pumpa (objevil se slem v oleji, nastesti jsem to podchytil brzo). Po oprave vodni pumpy a par dalsich veci se zacala prehrivat... pumpa tlacila, vody dost, nemizela... no, kdyz jsem sundal nadrz, zjistil jsem, ze hadice z chladice do motoru byla skripnuta pod nadrzi... ale uz byla zeformovana, takze ani premisteni nepomohlo... ale novej set hadic uz je doma... zaroven se snizenym spinacem vetraku... z 105C na 85C... to by mohlo v terenu pomoct...
Cus Ozzaku,
počítám natankovany s picovinkama okolo pod 200... neni to úplně lehký enduro, ale na crossovejch guamch to jede dost hezky... pravda, zase o to horší je to na asfaltu... na nejakej delší výlet to bude chtít nějaký Mitas E09 nebo tak...
Hezke. Musim kouknout kolik to asi vazi. Ale na to doject po alespon nejakych cestickach kamkoli to bude asi naprosto cajk.
Ideální stroj pro ty, kteří si razí vlastní trasy
Jeste teda bludistaky jsem pridelil a bez komentu to nejde