Další oranžovej dvouválcovej karbec se smyslem pro humor a pár kily dole je v baráku. Není to zlá nervózní bestie, jako jsou první stříkačky. Zezačátku je hodná jako beránek a dokud se nezatahá za gas, půjčil bych to i mladý.
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - Tak "To" musí být moc lehkým převodem, jasně, určitě je to všechno moc lehkým převodem, a taky ty gumy hrozně kloužou, vlastně jenom zadní, určitě bude strašně stará..., kua, kua, kua!!!
Motorku bych doporučil pro - Pro ty, kteří vypínají asr či asc, abs a esp, nepotřebují na motorce barevné lcd a nechtějí plynem ovládat efi.
Doplňky na motorce - Snad jen akorát velký Cibus šucplech, RADEgarage fairing kit, lehké lešení na bagáž na delší cesty od Haski (pana Poledníka) a homologovanej Akrap se svodem 2-1: Nemám rád zbytečnosti a váhu navíc. Jo, hodila by se mi dvoje kola na střídačku, a na silnici občas druhý kotouč vepředu, a někdy zásoba benzínu navíc (přídavnou nádrž jsem nestačil dosud namontova), ale ... neřešit - jezdit!!
Recenze
Vždycky se mi líbily motorky, co dobře jedou, mají pěkný zvuk, a metrákový evropan vyššího vzrůstu se na nich necítí jako na pitbiku. Jednoválcovou éru už mám asi nachvíli zasebou. Co nejlehčího tedy sehnat ve dvouválci, co má podvozek, který něco pobere a fakt to jede? Jo, řekl jsem si, že zkusím SE ... a je doma. Líbí se mi dlouhé šotolinové cesty, a mám rád zpříjemňovat si na nich dlouhé chvíle humorem :D. Také paradoxně chci při cestování chvílemi i trochu pohodlí. Kdo jel den v kuse po ukrajinské silnici na motorce s tvrdým podvozkem, ví asi kam mířím. Jasně, etalon pohodlí do terénu je Adventure, když se bavím o LC8, který už je s karbíkem srdcovka. Ale když se budeme bavit stále o lehčí váze a dám jako přímé srovnání 690R a 950SE, tak ve všem kromě váhy a spotřeby je mi SE blíž. Rozbitou cestu narozdíl od 690 žehlí a letí dopředu s radostí, která mě prostě pohltila. Tak třeba zas na chvíli zůstanu u SE. Motorka dostala kit na rozrážení vzduchu od RADEho a výfuky nahradil spolu se svodem 2v1 homologovanej Akrap. Výsledek je, že to jede a s dusítkem neřve, což se občas hodí.
No co dodat mám ji pár let a nikdy neprodám..
KTM 950 SuperEnduro nemá smysl jen tak koupit. K tomu musí člověk s respektem dozrát
... si myslím
Díky za pozitivní komentáře klucí. Kilometry přibývají a mám tu možnost jí srovnávat s LC8 Adventure, kterou provozuji. Tak podobná technika a tak rozdílný pocit z jízdy. Správná otázka by byla, kterou si nechat a správná odpověď zatím je, že asi obě... Advík na silnici výrazně pohodovější a stabilnější v rychlostech, a taky asi díky širkoké gumě a zadnímu ráfku se víc klopí. SE je zase daleko hravější na nezpevněném povrchu, krásně zatáčí a jízda ve stoje je přirozenější, předek jde hned krásně nahoru. Ale taky je vyšší na došlap.. Prostě všechno má svoje.))
Gratuluju...jednou si jí zase koupím. Vzpomínám na ní rád...