renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Husqvarna 701 Enduro (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník GrahaXT
Vloženo 7.11.2023
Aktualizováno 3.1.2024
Zobrazeno 766x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Lehká, úzká koza, slušně vybavená od předchozího majitele, nicméně bude třeba doladit vyhřívané hefty, tlumič řízení a výfuk, který je nutností, už jen z bezpečnostních důvodu. Když Vám někdo řekne, že výfuk hřeje, tak nehřeje...kopněte ho do prdele proto

Více fotografii

Výška jezdce: 174 cm

První dojmy - První projížďka mne utvrdila v tom, že to bude úplně něco jiného než T700. Co se týče posedu, komfort 0 Z 10... bude chtít upgrade. Design- moc krásná, asi pro to, že úprava od RADE garage dává smysl a vzhledově se člověk cítí jak na dakar BIKU. Motor- můj první jednoválec, celkem šok pro člověka, zvyklého z 2V a více. Dole zadušená nahoře jako když sepne turbo...3jka po zadním pod plynem není problém. Z čeho mám opravdu radost, je ovladatelnost a lehkost, co mě trochu trápí je zkrácený interval ventilových intervalu, ale třeba to nebude taková hrůza...snad.

Motorku bych doporučil pro - To čas ukáže...

Doplňky na motorce - RADE garage . kokpit, kryt motoru, přídavná nádrž, plotna
Krátky držák SPZ
Karbon kryty motoru
Blastry
Accerbis víko zadní nádrže
Outback motortrek padací rám
Kryt primárního kolečka
Ochranné polepy alibaba
gongle čidla bočního stojanu
vynínač abs

Recenze

Vzhledem k tomu, že mi jedna 701 utekla a vyskytla se druhá v úpravě RG s najetými 2001km a slušnou cenu, neváhal jsem, než si to soused asi po 3tí rozmyslí :D Budoucnost našeho soužití je aktuálně ve hvězdách...po T700 a nezvyku s jednoválcem po asi 30km si říkám, že 701 vypadá lépe, než se na ní jezdí, ale věřím, že to je jen předsudek, kterého se zbavím po prvních kilometrech v terénu... ostatně motorku jsem si pořídil hlavně do terénu. Takže uvidíme co nás čeká.


Prvních 100km na asfaltu... MOTOR VÁM NIC NEODPUSTÍ - No co si budeme vykládat...výkon jednoválcového motoru je až bestiální, dokonce se mi v režimu 1 podařilo na 3jku skončit málem na zádech...bestie se mi splašila. Je to hodně o zvyku projevu, kdy dole je motor jakoby zadušený a nechce se mu, a najednou v určitých otáčkách motorka chytne švih jako když sepne TURBO a letí neskutečně!!!

ELEKTRONIKA: HUSA má 2 jízdní režimy, kontrolu trakce a vypínatelné ABS, jasně toto si vyčteš všude, ale na co jsem nepřišel tak vypnutí ABS a ejhle světe div se ABS vypneš pouze v jízdním režimu 2 a to pouze na zadním kole, současně se vypne trakce. ABS na předku ti do toho kecá pořád!!! Takže investice do extra vypínače za cca 700 Kč mě nemine, pak už není problém jezdit v režimu 1 s deaktivovaným ABS. Kontrola trakce není problém, vypneš v jakýmkoli režimu.
QUICKSHIFTER (oboustranný) - Na pár motorkách jsem shifter už vyzkoušel a byli přesné, nebylo třeba na řadičku tak tlačit a přemlouvat převodovku k zařazení, takže to prostě nepoužívám, řazení se spojkou je příjemnější. Smysl k řazení dolu bude dávat v situaci, technicky náročných trailech, tedy alespoň za mě.

Prvních 100 km v OFFU ... DŮVOD PROČ JSEM SI JÍ VLASTNĚ POŘÍDIL - Tady začnu luxusním podvozkem, mých 83 kg podvozek zvládá skvěle, a to v rychlých pasážích na rozbité cestě motorka žehli a nestává se jako u TENERKY, kdy člověk dostává bomby do rukou a ramen ...tak tady nic, doskoky s absencí dorazu..prostě bomba, tady WP mi prozatím dělá velkou radost.
Agilita v terénu je taky na jedničku, váha 150 kg je prostě pecka!

Co ale kurva nechápu, je čidlo stojanu. Kus plastu, který trčí jako péro puberťáka, určitě by mě nepotěšilo ho rozbít v Bosně v místech nikoho. Řešení je DONGLE a kompletně ho sundat, věcička za cca 600 Kč, za mě nutnost jestli chceš jezdit TET a off trasy.
Už teď vím, že úprava zpřevodování bude nezbytně nutná, kdy technické pasáže, které jsem jezdil na TENERCE v klidu na 2jku, tak na HUSE nemáš šanci, tam kde jsem jezdil vše na 2 teď musím na 1...je to celkem pro mě nepříjemné a dá se říct, že toto mě na motorce aktuálně sere nejvíce.


Najeto 500km terénem.
Po ujetí cca 500km v terénu jsme si na sebe celkem zvykli a můžu zhodnotit, že motorka je super! (tedy alespoň v terénu)... nahodil jsem na motorku ochranné polepy z alibaby, sedí celkem hezky, ale nalepit to dá celkem práci a tak to není žádná top sláva odvedené práce...
FOTO
Napadlo trocha sněhu a vyrazil jsem vyzkoušet jak se motorka chová a jak funguje... no do doby než mi přišel vypínač abs, na který jsem čekal 3 týdny bylo ježdění utrpení protože ve sněhu na MAPU 2 (SLABÁ REAKCE NA PLYN) ti motorka i přes vypnutou trakci nedovolí pořádně zahrabat a tak se nedalo jezdit, protože sebemenší kopec byl problém vyjet. V MAPĚ 1( OSTRÁ REAKCE NA PLYN) to bylo úplně o něčem jiném, ale zase vzhledem k ABS jezdíš bez brzd.

Až teď konečně s vypínačem je to ta pravá sranda, máš plný výkon, ale i brzdy

Další radost co jsem si udělal je navigace GARMIN ZUMO XT, ne že bych byl s telefonem (jako navigaci) nespokojen, ale chtěl jsem zkusit něco nového. Držák telefonu od značky DR2.CZ se kterým jsem mega spokojen, přemístím na řídítka a uvidíme jak mi bude vyhovovat, chtěl bych ho mít po ruce kvůli případným fotkám a tahat ho stále z batohu je opruz.

Zklamání krytu TOOLBOX - možná je to blbost , ale na cestě někde v horní dolní prdeli světa by mě to mohlo nasrat... ztráta šroubu na krytu motoru od RADEHO. Po krátké projížďce jsem zjistil, že mi chybí šroub na toolboxu ( cena 250 s poštovným). Nahradil jsem ho krátkodobě klasickým imbusem, druhý jsem utáhl na byka a při další projížďče jsem málem ztratil druhý, jasně je to blbost, ale nasralo mě to. Proto jsem je sundal a nahradil je klasickým nerez imbusem, který vozím neustále v batohu.


Přídavná nádrž na dlouhé cesty v místech zapomenutých světem se určitě bude hodit dalších necelých 6l paliva celkově dáví skoro 19l. Její řešení místo obrovského airboxu je geniální. Součástí balení je minimalizovaný otevřený vzduchový filtr, já mám ještě starou generaci dnes již se prodává modernizovaný typ, který má výměnu filtru mnohem vychytanější.


Teď už jen pár drobností jako je: tlumič řízení, jiné převody, které jsem objednal z motoretezy.cz original má 15x56 a čekám na 14x48 , které by měl zapříčinit to, že motorka bude klidnější, lépe dávkovatelná a 2 kvalt na technické pasáže bude ten nejlepší přítel člověka ... ale o tom až jindy

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
context
context napsal 18.04.24 v 20:07 10b.

Pěkná mašina přeji hodně najetých km, hlavně ať ti dělá jenom radost

GrahaXT
GrahaXT napsal 01.02.24 v 18:36

Díky, zatím pohoda motorka je v podstatě nová, aktuálně 2600km. Olej mám v plánu dělat v intervalu 3tis km. A ventily podle předepsaných, což je 10tis...

MalejMazel
MalejMazel napsal 30.01.24 v 07:14 10b.

Super motorka! Co servisní intervaly, jsi spokojen?

Více komentářů



TOPlist