renocar_brezen



PROFIL MOTORKY

KTM 690 Enduro R (2014)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ethi
Vloženo 1.9.2024
Aktualizováno 17.3.2025
Zobrazeno 2 344x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Hledal jsem dualsport, se kterým se nebudu bát zajet někam kde to neznám...podařilo se

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CRF 300L: Špatný podvozek, málo výkonu
Husqvarna 701 Enduro: Vyšší cena
Kawasaki KLX 300: Starší ročník, málo výkonu, slabší podvozek
Yamaha WR 250R: Nebylo z čeho vybírat

První dojmy - Kačenka...Je vysoká, lehká, rychlá. Silnice jí nevadí, terén miluje. Zaleží na Vás kam zrovna chce jet, ona to všechno zvládne.

Motorku bych doporučil pro - Pro lidi co hledají dualsport

Doplňky na motorce - Laděný výfuk - Leo Vince
Rozšířené stupačky - Radegarage
Air Kit s úložným prostorem - Radegarage
Kryt motoru - Radegarage
Rally maska - Radegarage
Pohodlnější sedlo Kahedo
Blastry origo KTM
Sklopné zrcátka Aliexpress
Zadní plotna 3D Moto smart rack
Tankovací víko - Acerbis
Padací rámy outback motortek

Recenze

Mám 175 cm, sedlo ve výšce 910mm bylo do teď pro mě úplně tabu. Hecnul jsem to a šel do toho i když nedosáhnu ani oběma nohama na zem, nelituji toho rozhodnutí ani sekundu. Na výšku jsem si dost rychle zvykl. V terénu oproti předchozímu tuaregovi, jde znát úbytek 50 kg a vodí se velmi pěkně. Přední brzda slabší, ale zadní to vynahradí, podvozek komplet nastavitelný a výkonu má až až...zatím se seznamuje, ale troufám si říct, že to bude po delší době motorka kterou si nechám déle jak rok

27.1.2025 - Najeto cca 2 tis km a musím říct, že jsem ohromen. V terénu jde nižší váha dost poznat, hlavně při zvedání, máme za sebou asi 3 pády a oproti tuaregovi, to je radost zvedat Na to, že tam nemám padáky, je motorka skvěle navržená, při pádu jsem maximálně odřel blástr, jinak nic. Do budoucna možná přemýšlím ad menšíma od Outback Motortek, ale zatím se mi zamlouvá bez nich i ta váha. Abych získal prostor pod sedlem, koupil jsem kit od Radegarage... tím se airbox zmenšil a posunul do zadu a najedou máte prostor pro nepromoky,nářadí, nějakou tu svačinku. Kryt pod motorem má taky úložný prostor, kde se mi vejde nářadí, lékárnička a věci na přezutí pneu, když bych někde píchnul. Velká výhoda tohoto prostoru je ta, že se těžiště neposouvá a zůstává dole. Rally maska skvěle chrání před větrem na delších přejezdech. Rozšířené stupačky mě dodali lepší ovladatelnost. Tu, ale taky přisluhuji tréninku na trialové motorce, kterou jsem pořídil k této abych zlepšil svůj skill v terénu. Převodový poměr měním z originálu 15/45 na 14/48 kvůli lepšímu projevu v terénu. Zatím na opravdový off road vyzkoušeny pneuamtiky Michelin tracker = velká spokojenost. Na léto chci zkusit motoz Adventure na zadek a motoz Dualventrue na předek.

Pokud hledáte motorku se kterou zvládnete těžší terén, silniční přesuny a sem tam vzít i batůžek na zmrzlinu, tak nemáte moc možností. S pohotovostní váhou 156kg a výkonem 49 Kw není žádná jiná. Pokud vezmete v úvahu další kandidáty jako například honda crf 300L nebo CF moto 45. Tak prostě poměr váha/výkon není lepší volba než právě Ktm 690 Enduro R. Jasně pokud chcete novou tak tady narazíte, ale když koupíte starší kousek tak to není zas taková pálka, pokud teda do ní nenasypete jak já všechny možné doplňky Na druhou stranu mám teď opravdu univerzální stroj na zábavu i cestování.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Lazyfucker
Lazyfucker napsal 10.02.25 v 21:59 10b.

Ahoj, je to paradni stroj
Nekdy bych se na ni rad mrknul, pokud si opravdu z Otrok, vrta mi totiz trochu hlavou

Mann
Mann napsal 03.09.24 v 11:54 10b.

Mám pocit, že všem enduro Kačenkám silnice nevadí a terén milují Přeju kopec zábavy

PSanec
PSanec napsal 02.09.24 v 15:36 10b.

Pěknej stroj a má to startér, který já na Hondě XR650R bohužel nemám. Přeji jen super km.

Více komentářů



TOPlist