renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 690 Enduro R (2014)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník Budžo
Vloženo 20.8.2014
Aktualizováno 15.3.2018
Zobrazeno 7 657x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


...keď nechceš ostré a ťažké enduro.
Tak by som to zhrnul. Na trhu už niesú motorky ako je ona. Buď je to ostré enduro kde sa servis počíta na mth alebo cez 200 kilové "enduro".

Více fotografii

Motorka koupena od KTM Bratislava - príma personál, bral som od nich moto aj celú výbavu, ochotne poradia aj alternatívy ku KTM powerwear

První dojmy - Moja prvá motorka (nepočítam začiatky na pioniery to je klasika). Po nejakých kondičných jazdách v autoškole som sa do toho opať dostal a hneď na nej absolvoval cestu Bratislava-Nitra. Čo vám poviem... Jsem řvál radostí jak prase :D

Motorku bych doporučil pro - pre "oranžových" :) mám 180 cm a musel som ju o centi znížiť, takže bacha na výšku. Inak si myslím že aj na začiatok v pohode, je tam prepínač pal. máp takže si to zmeníš na jemnejšiu keď chceš.

Doplňky na motorce - Zatial nič :/

Recenze

Taký univerzál
Od začiatku keď som slintal na motorkami sa mi páčili naháče.
No rád spoznávam, tak som sa postupne dostával na enduro.
Ciele boli jasné, je to prvá moto tak nič ostré a servisne náročné.
Váha samozrejme nízka.
Aby to zvládlo aj dlhší výlet. ( :D zadok si musí zvykať no)
Cesta, slovenská cesta, poľná cesta, lúka, proste nech nemusím hľadieť na kvalitu toho po čom jazdím.

690 Enduro je momentálne (z nových motoriek) jediná, ktorá toto všetko dáva dohromady a balí v krásnom stroji.







Jazda
Mám ju mesiac, momentálne mám najazdených okolo 1 500 km, asi 70% po asfalte stále som začiatočník všeobecne na motorke. V teréne ma to hrozne baví, a myslím, že kopa vecí čo sa tam naučíš sa zíde aj pri ceste.
Inak na nej intenzívne cítiš vietor, a vo vyšších rýchlostiach sa troška metá predok. Ale o tom predsa enduro nieje že?







To je krása, a pozri na toto... váááu
Jednovalec, zvuk, priehradový rám, DID ráfiky, ostré hrany, oranžová...
Mám rád funkčný dizajn, vidíš ako veci pracujú a udávajú smer. Tuto to je :)
Tieto európske značky proste budú mať vždy nejakú iskru oproti techno japoncom.







Cestovanie? Au
Sedlo je funkčné, nie pohodlné. Strašne fajn na dotyk, ako keď pleskneš frajerku po prdeli.
260 km bola najdlšia trasa, 3 krátke prestávky a posledných 40 km som sa na tom metal už. Ale nakoniec mám aj tak rohlík na hube.
Ale veď na nete máš kopu sediel takže nevidím až taký problém.
Spolujazdca som ešte nebral.

Ovládateľnosť , perfektná, ľahká, vodí sa dobre. Pre mňa je len pri státií problém s výškou.
Motor mám tam soft mapu zatial. A je super. Len ten zvuk s origo výfukom je taký bez gúl.
Brzdy Brembo, super.
Podvozok priehradový rám, krásny, funkčný. Tlmenie všetko žehlí statočne.
Sa postavíš na stupačky a motorka pod tebou krásne pracuje.
Úložný priestor vak na chrbte
Spotreba vôbec to neskúmam, proste tankujem, bavím sa. Nádrž 12l.
Servis zatiaľ len prvý po 1 000km bol. A v pohode. Další pri 10 000 km
Poruchy so far, so good





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Budžo
Budžo napsal 14.10.14 v 21:33

Díky díky

Rocco84
Rocco84 napsal 04.10.14 v 19:44 10b.

Jo tak tohle je velká a kompaktní paráda jediná její vada na kráse že je na mě malá a vypadám na ní jako bych vykradl hračkářství Ale jinak fakt paráda!!! 10b

Mr.Petr
Mr.Petr napsal 04.10.14 v 11:06 10b.

super kačena

Míra
Míra napsal 25.08.14 v 13:30

Mám nápad na novou aplikaci motorkáři.cz .
Napsat článek ve více jazycích a dle vlajky si přepínat polštinu,ruštinu,maďarštinu a td..

Budžo
Budžo napsal 24.08.14 v 12:32

Díky hoši, som rád že sa páči
Zetor: ano, ano už ich mám v hlave, pravdepodobne Mitas e09
Mann: čo alebo kto je pomaranč?

Více komentářů



TOPlist